محصولات باریج اسانس

تعداد محصولات:

135


sort icon

مرتب سازی


قطره گل سرخ باریج

148,800

5%

141,400 تومان

3.5star icon
های سنس

90,000

5%

85,500 تومان

3.3star icon
پروستا باریج

83,000

5%

78,900 تومان

3.6star icon
+ 2 سایز
پماد مقعدی ام جی

75,000

5%

71,300 تومان

3.5star icon
آنتی رفلاکس بی

45,000

5%

42,800 تومان

3.5star icon
+ 2 سایز
کرم آنتی فیشر مقعدی

لیتورکس بی

74,000

5%

70,300 تومان

3.6star icon
آترومد بی

128,800

5%

122,400 تومان

3.5star icon
دپروهرب

51,000

5%

48,500 تومان

3.7star icon
پرولیو باریج

68,600

5%

65,200 تومان

3.5star icon
ژل آرومیکس

64,800

5%

61,600 تومان

3.1star icon
لوسیون سی ام

50,000

5%

47,500 تومان

3.4star icon
هپاتوهیل

57,400

5%

54,600 تومان

3.4star icon
اورتیدین

66,500

5%

63,200 تومان

3.6star icon
زیره 75 میلی گرمی

70,000

5%

66,500 تومان

3.5star icon
برونکوباریج

58,000

5%

55,100 تومان

3.2star icon
واژیهیل

63,000

5%

59,900 تومان

2.8star icon

باریج اسانس

محصولات باریج اسانس دارای تنوع بالایی هستند و برای انواع نیازهای درمانی و بهداشتی مناسب هستند. این محصولات از مواد اولیه باکیفیت و گیاهان دارویی طبیعی تولید می شوند و در آزمایشگاه های مجهز شرکت باریج اسانس تحت کنترل کیفی قرار می گیرند.

خرید محصولات باریج اسانس، از داروخانه آنلاین داروکده پیشنهاد می شود. با خرید از داروکده ضمن اطمینان از کیفیت و سلامت محصولات، امکان مشاوره با تیم علمی به صورت رایگان نیز وجود دارد.

 

برند باریج اسانس

شرکت داروسازی باریــج‌ تولید کننده دارو و فرآورده‌های آرایشی - بهداشتی و غذائی بر پایه مواد مؤثره گیاهی است که در سال 1371 تأسیس شده و در سال 1374 رسماً محصولات خود را به بازار عرضه نموده است . شرکت باریج موفق به کسب مجوز دائمی مرکز تحقیق و توسعه باریج اسانس به عنوان مرکز تحقیقات گیاهان دارویی باریج اسانس از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1389 گردیده است. 

شرکت داروسازی باریج اسانس، تولید کننده انواع دارو (انسانی- دامی) و فرآورده های آرایشی- بهداشتی و مکمل غذایی بر پایه ماده مؤثره گیاهی است .

 

محصولات باریج اسانس

محصولات انسانی باریج اسانس شامل داروهای گیاهی، مکمل های غذایی و محصولات آرایشی بهداشتی است.

 

مزایای محصولات باریج اسانس

  • ترکیبات طبیعی و گیاهی

محصولات باریج اسانس از ترکیبات طبیعی و گیاهی تولید می شوند. این ترکیبات از ایمنی و اثربخشی بالایی برخوردار هستند و عوارض جانبی کمتری نسبت به داروهای شیمیایی دارند.

  • تنوع محصولات

 محصولات باریج اسانس در انواع مختلف برای درمان و یا بهبود مشکلات مختلف پوستی و بهداشتی تولید می شوند. این تنوع باعث می شود که افراد بتوانند محصول مناسب خود را با توجه به نیاز خود انتخاب کنند.

  • قیمت مناسب

 محصولات باریج اسانس نسبت به محصولات مشابه خارجی، از قیمت مناسب تری برخوردار هستند.

در ادامه محصولات این برند را بر اساس کاربرد تقسیم بندی کرده و معرفی می کنیم.

 

1- محصولات باریج اسانس برای اعصاب و روان

  • آلزاستاپ باریج

کپسول آلزاستاپ باریج یک محصول مکمل غذایی 60 عددی است که حاوی عسل و ترکیبات مفید گیاهی مانند کندر، وج، سعد کوفی، فلفل سیاه و زنجبیل می باشد. این محصول با اثرات آنتی اکسیدانی، ضدالتهابی و محافظت‌کننده سیستم عصبی، در تقویت حافظه و بهبود یادگیری، پیشگیری و درمان کمکی آلزایمر خفیف تا متوسط و بهبود تمرکز موثر است. همچنین، آلزاستاپ باریج با ارتقای سلامت کلی مغز، به حفظ عملکرد شناختی در سنین بالا کمک می کند.

  • دپروهرب باریج

کپسول دپروهرب 30 عددی یک مکمل دارویی گیاهی ضد افسردگی و ضد اضطراب است که حاوی اسانس شمعدانی عطری استاندارد شده با سیترونلول است. این کپسول با استفاده حداقل به مدت 2 تا 4 هفته می‌تواند به بهبود علائم افسردگی مانند اختلال تمرکز، خستگی مفرط، بی انگیزگی، تفکرات منفی و سایر علائم افسردگی کمک کند. 

همچنین، بر اساس شواهد حاصل از مطالعات حیوانی، این کپسول می‌تواند به تسکین اضطراب و استرس نیز کمک کند.

 

2- محصولات پروستات و اورولوژی

  • پروستا باریج

کپسول 60 عددی پروستا باریج، یک مکمل گیاهی است که برای بهبود عملکرد پروستات در مردان استفاده می شود. این محصول حاوی روغن بذر کدو و ویتامین E است که به کاهش التهاب و بزرگ شدن پروستات کمک می کند. همچنین، پروستا باریج در درمان اختلالات دفع و تکرر ادرار ناشی از مثانه تحریک پذیر و بزرگی خوش خیم پروستات موثر است. علاوه بر این، این محصول در درمان ریزش موی آندروژنیک نیز موثر است.

  • قرص روکش‌دار اورتیدین باریج

قرص اورتیدین محصولی 30 عددی است که حاوی عصاره خشک ریشه گیاه گزنه می باشد. این محصول در حفظ سلامت غده پروستات موثر بوده و به بهبود علائم هایپرپلازی خوش خیم پروستات مرحله 1 و 2 مانند تکرر ادرار، قطره قطره آمدن ادرار و معطل شدن هنگام ادرار کردن کمک می کند. 
همچنین، اورتیدین در افراد مبتلا به مثانه تحریک پذیر مفید بوده و از نازک شدن مو و ریزش موی آندروژنیک جلوگیری می کند. این محصول بدون تست حیوانی، لاکتوز، گلوتن و الکل تولید شده است.

  • لیتورکس باریج

قرص لیتورکس بی یک فرآورده گیاهی 30 عددی است که از ترکیبات عصاره بذر کدو، برگ شالک و برگ علف طلایی تهیه شده است. این قرص به درمان و پیشگیری از سنگ کلیه، کاهش درد و التهاب مجاری ادراری، کمک به دفع سنگ‌ها، افزایش ادرار و حفظ سلامت پروستات کمک می کند.

این قرص کاملا گیاهی بوده و فاقد ترکیبات شیمیایی است. بنابراین، برای افراد مبتلا به سنگ کلیه و مشکلات مجاری ادراری یک گزینه ایمن و موثر محسوب می شود.

  • کپسول نرم پروستا باریج

این کپسول حاوی روغن بذر کدو بوده و برای کاهش علائم بزرگی خوشخیم پروستات و کاهش ریزش موی هورمونی توصیه می شود.

 

3- فرآورده های گیاهی باریج برای تقویت قوای جنسی

  • قطره گل سرخ باریج

قطره گل سرخ باریج اسانس، محصولی با وزن 15 میلی لیتر است که از گل محمدی تهیه می شود. این قطره دارای خواص متعددی از جمله بهبود علائم افسردگی، افزایش حس آرامش، افزایش میل و رضایت جنسی، کاهش اضطراب و سطح کورتیزول و بهبود اختلال عملکرد جنسی ناشی از مصرف برخی داروهای ضد افسردگی است.

  • های‌ سنس باریج

قرص های سنس باریج، محصولی 30 عددی است که از ترکیبات گیاهی جینسینگ، خارخاسک و ال-آرژنین تهیه شده است. این محصول برای بهبود اختلال نعوظ در آقایان کاربرد دارد.

قرص های سنس باریج از طریق تحریک ساخت نیتریک اکساید، افزایش قطر رگ‌های خونی و افزایش تجمع خون در آلت تناسلی، به بهبود اختلال نعوظ کمک می کند.

 

4- مکمل های تقویتی و اشتها آور بایرچ اسانس

  • شربت آلوئه ورا باریج

شربت آلوورا باریج اسانس یک محصول چند منظوره است که در دو حجم 120 و 250 میلی لیتری عرضه می شود. این شربت حاوی ژل برگ آلوئه ورا و عسل طبیعی است و به عنوان یک فرآورده طبیعی تقویت سیستم ایمنی محسوب می شود. شربت آلوورا باریج با کمک به افزایش مقاومت بدن در برابر ویروس های سرماخوردگی و آنفولانزا، می تواند به کاهش شدت و مدت بیماری کمک کند. همچنین، این شربت خلط آور است و به بهبود سریعتر گلودرد و سرفه، به ویژه سرفه های خشک، کمک می کند.

  • شربت اشتها آور باریج
  • کپسول نرم امگا ۳ باریج

 

5- تسکین درد

  • کپسول نرم روغن سیاهدانه 

کپسول نرم روغن سیاهدانه 30 عددی، یک مکمل گیاهی برگرفته از طب سنتی است که حاوی ترکیب فعال تیموکینون با اثرات ضد التهابی و ضد دردی است. این کپسول برای درمان کمکی آرتریت روماتوئید و برطرف کردن دردهای عضلانی و اسکلتی ناشی از غلبه سردی مزاج مفید است. همچنین، مصرف همزمان این کپسول با روغن موضعی سیاهدانه، اثربخشی آن را افزایش می دهد روغن موضعی سیاه دانه نیز دسترس است.

  • کرم استئوفیکس
  • کپسول بلک سید باریج
  • لوسیون موضعی سی ام باریج
  • ژل ضد درد آرومیکس باریج
  • پماد ام جی باریج

 

6- درمان بواسیر

پماد مقعدی ام جی یک محصول گیاهی است که در دو سایز 20 و 40 گرمی تولید می‌شود. این پماد برای درمان هموروئید و شقاق مقعد کاربرد دارد و علائمی مانند درد، سوزش، خارش، خونریزی و التهاب را بهبود می‌بخشد. پماد ام جی با اثرات ضد میکروبی، ضد التهابی و قابضی که دارد، به ترمیم زخم‌های ناحیه مقعد کمک می‌کند.

  • قطره موضعی ام جی باریج
  • کرم آنتی فیشر باریج
  • شیاف ام جی باریج
  • رزماری باریج

 

7- درمان ریزش مو

لوسیون موضعی رزماری باریج، محصولی گیاهی و طبیعی است که از عصاره رزماری تهیه شده است. این محصول با وزن 30 میلی لیتر، دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد باکتریال و نرم کنندگی است. لوسیون رزماری با افزایش گردش خون در پوست سر، به تقویت ریشه مو و ابرو کمک می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند. همچنین، این محصول با تغذیه فولیکول مو، باعث رویش موهای جدید می شود.

  • کپسول نرم پروستا باریج
  • قطره غیر خوراکی بخور اکالیپتوس باریج

 

8- درمان سرفه و سرماخوردگی

قطره بخور اکالیپتوس 15 میلی لیتری یک فرآورده طبیعی است که حاوی اسانس اکالیپتوس، آویشن شیرازی و مورد است. این قطره دارای خواص ضد احتقان بینی، ضد سرفه، ضد عفونی کننده مجاری تنفسی و رقیق کننده خلط است.

  • شربت برونکو باریج

شربت برونکوباریج، یک داروی گیاهی است که برای بهبود سرفه، به ویژه سرفه‌های خشک، استفاده می‌شود. این دارو دارای ترکیبات گیاهی ختمی و آویشن شیرازی است که دارای خواص ضد التهابی، ضد ویروسی، خلط آور و آنتی باکتریال هستند.

  • شربت بنفشه باریج

شربت بنفشه باریج یک محصول چند منظوره گیاهی است که برای درمان سرماخوردگی، آنفولانزا، سرفه، گلودرد و گرفتگی صدا استفاده می شود. این شربت حاوی عصاره گل بنفشه است که دارای خواص ضد التهابی، ضد باکتریایی و ضد ویروسی است. همچنین این شربت دارای خاصیت خلط آور و نرم کننده گلو است که به کاهش علائم سرماخوردگی و آنفولانزا کمک می کند.

شربت بنفشه باریج در حجم 60 میلی لیتر تولید می شود و برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است.

  • کاف استاپ باریج
  • شربت کاف استاپ باریج
  • کپسول پرولیو 

 

9- درمان کبد چرب

کپسول پرولیو باریج یک مکمل طبیعی 30 عددی است که از ترکیبات گیاهی خار مریم، قاصدک، کنگر فرنگی و زردچوبه ساخته شده است. این مکمل دارای اثرات هپاتوپروتکتیو (محافظ کبدی) است و می تواند در پیشگیری و درمان کمکی کبد چرب، محافظت از کیسه صفرا، پاکسازی کبد و کاهش عوارض کبدی برخی داروها موثر باشد. بهترین زمان مصرف این مکمل 1 تا 3 بار در روز و پس از صرف غذا است.

  • قرص جویدنی هپاتوهیل
    قرص جویدنی هپاتوهیل باریج اسانس یک محصول گیاهی حاوی برگ و سرشاخه های درخت مو و گیاه توت فرنگی است. این محصول در بسته بندی 200 عددی عرضه می شود و برای بهبود کبد چرب و سایر اختلالات کبدی، کاهش مارکرهای آسیب کبدی، مقابله با استرس اکسیداتیو، کاهش التهاب، درمان یبوست و هموروئید و تسکین اگزما در بزرگسالان و کودکان قابل استفاده است.

 

  • قرص آترومد بی
    قرص آترومد بی یک مکمل غذایی حاوی عصاره برگ کنگرفرنگی (آرتیشو) است که در بسته های 100 عددی عرضه می شود. این قرص با کاهش تری گلیسیرید، LDL کلسترول و افزایش HDL کلسترول، به پیشگیری از تصلب شرائین (آترواسکلروز) کمک می کند. همچنین آترومد بی با حمایت از سلامت کبد، کاهش علائم سوء هاضمه عملکردی و سوء هاضمه مرتبط با بیماری های صفراوی، بهبود علائم سندروم روده تحریک پذیر (IBS) و کاهش قند خون، کاربردهای متعددی دارد.

 

10- درمان نفخ و رفلاکس 

  • کپسول سوپرمینت باریج

سوپرمینت باریج یک فرآورده گیاهی حاوی اسانس نعنا است که در هر بسته حاوی 30 عدد کپسول است. سوپر مینت دارای خواص ضد نفخ، ضد اسپاسم، بهبود حالت تهوع، تقویت معده و محدود کننده تکثیر باکتری های عامل التهاب معده است. بنابراین، این قرص برای درمان و بهبود مشکلات گوارشی مانند نفخ، درد شکم، حالت تهوع، سوءهاضمه و التهاب معده کاربرد دارد.

سوپرمینت فاقد تست حیوانی، لاکتوز، گلوتن و الکل است و می تواند برای افراد با رژیم غذایی خاص نیز مناسب باشد.

قطره خوراکی سوپرمینت نیز در دسترس است.

  • شربت آنتی رفلاکس بی

شربت آنتی رفلاکس بی یک فرآورده گیاهی حاوی ژل آلوئه ورا و عسل است که در وزن 120 میلی لیتر عرضه می شود. این شربت برای رفع علائم رفلاکس معده، از جمله سوزش سر دل، سرفه های خشک، تنفس بد بو و زخم مری ناشی از برگشت اسید معده به مری، کاربرد دارد.

  • گرین کارمین باریج

 

11- دهان و دندان - گوش و حلق و بینی

محصولات باریچ اسانس برای کمک به حفظ سلامت دهان و دندان شامل موارد زیر می باشد.

  • ساشه تارتونیک باریج
  • خمیر میرتکس باریج
  • دهانشویه ماتریکا باریج
  • لامیژکس
  • کرم دنتا باریج
  • خمیر دهانی دنتا باریج
  • ژل واژینال واژیهیل باریج

 

12- محصولات باریج مربوط به سلامت زنان 

ژل واژینال واژیهیل باریج یک محصول 30 گرمی است که برای بهبود خشکی واژن و علائم ناشی از آتروفی واژن مانند سوزش، خارش و التهاب استفاده می شود. این ژل حاوی عصاره گیاه رازک است که یک فیتواستروژن طبیعی بوده و به بهبود خشکی واژن کمک می کند. 

همچنین، واژیهیل باریج حاوی ویتامین E است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از بروز التهاب و خارش جلوگیری می کند. این ژل همچنین می تواند به عنوان روان کننده حین نزدیکی استفاده شود.

  • کپسول فنلین باریج

کپسول 30 عددی فنلین باریج یک شیر افزا گیاهی است که با دارا بودن 30 میلی گرم اسانس رازیانه در هر کپسول، به افزایش حجم شیر مادر و وزن گیری بهتر نوزاد کمک می کند. همچنین، این محصول دارای نقش تسکین دهنده برای دردهای دوران قاعدگی و اثرات ضد نفخ و کولیک در نوزاد است. فنلین باریج با فرم دارویی سافت ژل تولید شده است تا بلع آن راحت تر باشد.

  • کپسول نرم EPO باریج (روغن گل مغربی)

کپسول گل مغربی باریج 30 عددی است و حاوی روغن گل مغربی استاندارد شده با 70-140 میلی گرم گاما لینولنیک اسید و ویتامین E است. این کپسول برای بهبود علائم سندروم پیش از قاعدگی (PMS)، کاهش گرگرفتگی دوران یائسگی، کاهش علائم آرتریت روماتوئید، پیشگیری از آسیب به اعصاب ناشی از قند خون بالا (نوروپاتی دیابتی) و درمان اگزما و درماتیت آتوپیک استفاده می شود.

  • منوهلپ باریج
  • لکورکس باریج
  • کرم واژینال لکورکس باریج
  • کپسول باری اسلیم

 

13- محصولات باریج اسانس برای لاغری

کپسول باری اسلیم یک فرآورده گیاهی 60 عددی است که به کاهش وزن و لاغری کمک می کند. این محصول حاوی ترکیباتی مانند چای سبز، کافئین، گارسینیا کامبوجیا، ال کارنیتین، کروم و... است که به افزایش متابولیسم، کاهش اشتها و سرکوب چربی سوزی کمک می کنند. همچنین، باری اسلیم در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 نیز موثر است و می تواند به کاهش قند خون ناشتا و بهبود عملکرد انسولین کمک کند.

  • کپسول گیاهی گرین فیت باریج

کپسول 30 عددی گرین کارمین باریج اسانس، یک فرآورده گیاهی ضد نفخ و بادشکن است که حاوی ترکیبات اسانسی چون آنتول و کیومین آلدئید است. این کپسول با کاهش درد و اسپاسم گوارشی، بهبود سوء هاضمه و تقویت معده، به بهبود مشکلات گوارشی کمک می‌کند.

  • کپسول زیره 

سافت ژل 60 عددی زیره باریج، یک فرآورده گیاهی است که با سرکوب اشتها، افزایش سوخت و ساز و تحریک لیپولیز، به کاهش وزن کمک می کند. این محصول همچنین به بهبود مشکلات گوارشی و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کند. قطره خوراکی زیره باریج نیز از این خواص برخوردار است و در دسترس است.

  • کپسول لیموترش 

لیمو ترش باریج اسانس، مکمل لاغری بر پایه ترکیبات گیاهی است که در هر قوطی 60 عددی عرضه می‌شود. این محصول حاوی عصاره پوست لیمو ترش است که به کاهش وزن و تنظیم چربی خون کمک می‌کند.

بهترین زمان مصرف این مکمل، روزی دو بار، هر بار یک عدد، قبل از غذا است. این محصول فاقد لاکتوز، گلوتن و ترکیبات تراریخته است.
کپسول لیمو ترش در 2 دوز، 25 و 75 میلی گرمی طراحی شده است. همچنین، قطره لیموترش نیز در دسترس است.

 

14- محصولات باریج برای کودک

- لاکساپلاس

شربت لاکساپلاس 120 میلی لیتری یک فرآورده گیاهی است که حاوی ترکیباتی مانند عناب، بنفشه، سپستان، گل گاوزبان، گل سرخ، به دانه و اسفرزه است. این شربت به دلیل ترکیبات گیاهی خود، به رفع یبوست کمک می کند و باعث بهبود سلامت دستگاه گوارش می شود. شربت لاکساپلاس در کودکان بالای 2 سال و بزرگسالان قابل استفاده است.

- شربت کاف استاپ باریج

شربت کاف استاپ باریج یک محصول گیاهی ضد سرفه و خلط آور است که برای کودکان بالای 1 سال، نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده است. این شربت حاوی ترکیبات آویشن و عشقه است که هر دو دارای خواص ضد سرفه و خلط آور هستند.

  • ژل دنتی کید باریج
  • کاف استاپ باریج
  • کرم کودک باریج
  • شربت بی بی کولیک باریج

 

15- محصولات باریج اسانس برای پوست و مو

  • کرم موضعی افتربایت باریج

پماد افتر بایت باریج یک محصول دارویی 15 گرمی است که برای بهبود و التیام التهاب، سوزش و خارش ناشی از گزش و نیش حشرات، سوختگی های سطحی و رفع آثار ناشی از آن استفاده می شود. این محصول حاوی عصاره گل همیشه بهار، ژل آلوئه ورا و ترکیبات دیگری است که خاصیت ضد ویروس، ضد قارچ و ضد باکتری دارند. افتر بایت باریج با اثرات ضدالتهابی، ضددرد و ضدعفونی کننده خود، به سرعت علائم گزش و نیش حشرات را کاهش داده و از بروز عفونت در محل آسیب دیده جلوگیری می کند.

  • کرم درماتین باریج

پماد درماتین 30 گرمی یک محصول دارویی گیاهی است که به دلیل وجود عصاره سدر، دارای خواص ضد التهابی، آنتی باکتریال و ترمیم کننده است. این پماد در درمان انواع درماتیت، پسوریازیس، اگزما و زخم های پوستی موثر است.

  • روغن آرگان
  • کالاندولا باریج
  • روغن فندق
  • کرم ضد آفتاب گیاهی باریج
  • لوسیون رزماری باریج
  • کرم لاژکس باریج
  • روغن کنجد باریج
  • کرم هیلفیکس باریج
  • روغن بزرک باریج 
  • روغن بادام تلخ باریج 
  • روغن بادام شیرین
  • افترسان
  • لوسیون پس از آفتاب باریج
  • روغن گل محمدی باریج

 

قیمت و خرید محصولات باریج اسانس

چرا مکمل های غذایی برند باریج اسانس را از داروخانه انلاین داروکده خرید؟

مکمل های غذایی به عنوان یکی از بخش های مهم سبد سلامتی، نقش مهمی در حفظ سلامت و ارتقای کیفیت زندگی ایفا می کنند. با توجه به افزایش روزافزون تعداد شرکت های تولید کننده مکمل های غذایی، انتخاب یک مرکز فروش معتبر و مطمئن برای خرید این محصولات اهمیت زیادی دارد.

داروخانه آنلاین داروکده یکی از معتبرترین مراکز فروش مکمل های غذایی در ایران است. این داروخانه با رعایت استانداردهای لازم و بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند.

از مهمترین مزایای خرید از داروکده می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رعایت شرایط نگهداری استاندارد فرآورده های دارویی و مکمل ها

مکمل های غذایی به ویژه مکمل های گیاهی، حساسیت زیادی به شرایط محیطی دارند. بنابراین لازم است در شرایط نگهداری استاندارد قرار گیرند تا از کاهش کیفیت و ماندگاری آنها جلوگیری شود.

داروخانه آنلاین داروکده با رعایت شرایط نگهداری استاندارد، از جمله دما، رطوبت و نور، تضمین می کند که مکمل های غذایی خریداری شده از این داروخانه، با کیفیت مطلوب و در شرایط مناسب نگهداری شده اند.

  • انبارش و چیدمان مناسب محصولات

انبارش و چیدمان مناسب محصولات در انبار، یکی دیگر از عوامل مهم در حفظ کیفیت آنها است. داروخانه آنلاین داروکده با بهره گیری از سیستم انبارداری پیشرفته و رعایت اصول بهداشتی، از انبارش و چیدمان مناسب محصولات خود اطمینان حاصل می کند.

  • بسته بندی مناسب محصولات

بسته بندی استاندارد محصولات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. بسته بندی مناسب، از آسیب دیدن محصولات در حین حمل و نقل و انبارداری جلوگیری می کند.

داروخانه آنلاین داروکده با استفاده از بسته بندی های مناسب و استاندارد، از سالم ماندن محصولات خریداری شده توسط مشتریان خود اطمینان حاصل می کند.

  • تامین کالا از منابع معتبر و موذد تایید وزارت بهداشت 

تامین کالا از منابع معتبر، یکی از مهم ترین عوامل در خرید مکمل های غذایی است. داروخانه آنلاین داروکده با تامین کالا از منابع معتبر و مورد تایید سازمان غذا و دارو، تضمین می کند که محصولات خریداری شده توسط مشتریان خود، از اصالت و کیفیت برخوردار هستند.

  • ارائه خدمات علمی و مشاوره ای

داروخانه آنلاین داروکده با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، خدمات علمی و مشاوره ای لازم را به مشتریان خود ارائه می دهد. این خدمات به مشتریان کمک می کند تا با آگاهی کامل نسبت به نیازهای خود، مکمل های غذایی مناسب را خریداری کنند.

  • پشتیبانی سریع و حرفه ای

پشتیبانی سریع و حرفه ای، یکی دیگر از عواملی است که رضایت مشتریان را جلب می کند. داروخانه آنلاین داروکده با ارائه پشتیبانی سریع و حرفه ای، پاسخگوی نیازهای مشتریان خود در کوتاه ترین زمان ممکن است.

محصولات باریج اسانس به دلیل استفاده از گیاهان دارویی باکیفیت، خواص درمانی و سلامتی زیادی دارند. 

با توجه به ویژگی های ذکر شده، خرید مکمل های غذایی برند باریج اسانس از داروخانه آنلاین داروکده، انتخابی هوشمندانه و عاقلانه است. این انتخاب، تضمین می کند که شما از محصولات باکیفیت و استاندارد بهره مند شوید و سلامت خود را به خطر نیندازید.

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و مصطفی جلالی کارشناس ارشد تغذیه 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 155,330 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )