محصولات سنتروویت

تعداد محصولات:

35


sort icon

مرتب سازی


مکسیرون پلاس اس ام

81,700

0%

81,700 تومان

3.3star icon
ناموجود
امگا 3 سنتروویت 1000 میلی گرمی

ناموجود
امگا 3 پلاس ویتامین های د3 و ای

ناموجود
کلسیم سیترات و ویتامین د3

ناموجود
ریوابیون

65,400

0%

65,400 تومان

3.3star icon
ناموجود
فروویتس سی وی دوران بارداری

ناموجود
کلسیم و ویتامین د سنتروویت

ناموجود
فروس سولفات پلاس فولیک اسید

ناموجود
ویتامین د3 سنتروویت 1000 واحدی

+ 2 تعداد در بستهناموجود
ویتامین ای سنتروویت 400 واحدی

ناموجود
فروویتس سی وی

32,700

0%

32,700 تومان

3.5star icon
ناموجود
ویتامین ای سنتروویت 200 واحدی

معرفی برند سنتروویت

 

سنتروویت centrovit یکی از برند های ایرانی شناخته شده است که با تولید مکمل‌های متنوع گامی مهم در جهت ارتقا سلامت جامعه برداشته است.

 

تاریخچه سنتروویت

 

شرکت داروسازی ثنامد مالکیت برند سنتروویت را بر عهده دارد. شرکت ثنامد در سال ۱۳۹۳ موفق به دریافت پروانه تاسیس شد و در سال ۱۳۹۶ اولین پروانه دارویی خود را از وزارت بهداشت و درمان ایران اخذ نمود.
این شرکت محصولات خود را مطابق با استاندارد های بین المللی با مشاوره کارشناسان مجرب اروپایی طراحی کرده است و در این راستا موفق به دریافت مدارک معتبر از قبیل گواهی GMP برای سه سال پیاپی از سوی سازمان غذا و دارو ایران، گواهی واحد کنترل کیفیت مجاز آکرودیته در سال جاری، لوح واحد نمونه تولیدی و تحقیقات و توسعه برای دو سال پیاپی از سازمان صنایع و معادن استان سمنان و فراهم نمودن مقدمات جهت اخذ گواهی GMP اروپا شده است.

 

محصولات سنتروویت

 

سنتروویت دارای محصولات متنوع به فرم‌های دارویی متفاوت و ترکیبات متنوع است. به منظور سهولت در انتخاب، در ادامه به معرفی و دسته بندی محصولات سنتروویت می‌پردازیم.

امگا 3 سنتروویت

امگا 3 و اسیدهای چرب موجود در آن (EPA و DHA) دارای اهمیت ویژه‌ای جهت حفظ سلامت بدن است. علاوه بر این نتایج مطالعات نشان داده اند امگا 3 برای بانوان دارای فواید اختصاصی مانند بهبود علائم سندروم پیش از قاعدگی  PMS و یائسگی، حفظ سلامت تخمدان‌ها و همچنین رشد و تکامل مغزی و بینایی جنین است. 

مکمل‌های امگا 3 سنتروویت شامل موارد زیر است:
-  امگا 3 سنتروویت 1000 میلی گرمی: حاوی 180 میلی گرم اسید EPA و 120 میلی گرم DHA به ازای هر کپسول ژلاتینی است.
- امگا 3 پلاس ویتامین های د3 و ای: علاوه بر داشتن 225 میلی گرم EPA و 150 میلی گرم DHA، حاوی 1000 واحد ویتامین D و 22 واحد ویتامین E نیز است.
 

حفظ سلامت مفاصل با سنتروویت

- گلوکزآمین پلاس 750 میلی گرم سنتروویت بر اساس دوز مناسبی از گلوکز آمین، متیل سولفونیل متان MSM، ویتامین D3، ویتامین C و منگنز فرموله شده است. مصرف این مکمل در کمک به کاهش درد و التهاب و هم چنین بهبود انعطاف پذیری و کاهش خشکی مفاصل نقش دارد.

 

آهن سنتروویت

ساخت گلبول قرمز طبیعی و نرمال علاوه بر آهن نیاز به ریز مغذی‌های دیگر نیز دارد، برای همین منظور برند سنتروویت در ساخت این دسته از مکمل‌های خود، آهن را در کنار ریز مغذی‌های دیگر قرار داده است. هم‌چنین مکمل‌های آهن سنتروویت دارای 2 ملح سولفات و گلیسینات است. از همین رو توصیه می‌شود افرادی که با مصرف مکمل‌های فروس سولفات دچار مشکلات گوارشی می‌شوند، از مکمل‎‌های آهن به فرم گلیسینات استفاده نمایند.
-  فروس سولفات پلاس فولیک اسید: حاوی آهن به فرم فروس سولفات و فولیک اسید
-  مکسیرون پلاس اس ام: حاوی آهن به فرم بیس گلیسینات، فولیک اسید، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین C، زینک و مس
-  آیروبیزین: حاوی آهن به فرم بیس گلیسینات، فولیک اسید، ویتامین B6، ویتامین B12 و زینک
-  فروویتس سی وی دوران بارداری: حاوی دوز مناسب آهن با ملح بیس گلیسینات، فولیک اسید، ویتامین B12 و ویتامین C، مخصوص بانوان در دوران بارداری
-  فروویتس سی وی: حاوی آهن به فرم گلیسینات، فولیک اسید، ویتامین B12 و ویتامین C

 

بیوتین سنتروویت

- بیوتین 1000 میکرو گرم سنتروویت مکملی با کیفیت جهت حفظ سلامت پوست، کمک به کاهش ریزش مو و همچنین حفظ استحکام و کاهش شکنندگی ناخن‌ها است.

 

زینک سنتروویت

برند سنتروویت زینک پلاس را با دوز متفاوت زینک (5 میلی گرم و 10 میلی گرم) تولید کرده است. ترکیب زینک و دیگر ریز مغذی‌ها، این مکمل‌ها را به محصولی مناسب جهت تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن تبدیل کرده است. سنتروویت هم‌چنین حاوی یک مکمل دیگر با دوز بالاتر زینک است. بنابراین افراد بر اساس نیاز خود می‌توانند یکی از مکمل‌های نامبرده را انتخاب نمایند.
-  زینک پلاس سنتروویت 5 میلی گرم
-  زینک پلاس سنتروویت 10 میلی گرم
-  زینک 30 میلی گرم و مس

 

سلنیوم سنتروویت

- سلنیوم پلاس سنتروویت 60 عددی: سلنیم یک ماده معدنی کمیاب است که دارای عملکردهای فیزیولوژیک زیادی مانند خاصیت آنتی اکسیدانی، متابولیسم هورمون‌های تیروئیدی، تقویت اسپرم و بهبود باروری است.
مکمل سلنیوم پلاس سنتروویت حاوی مجموعه کاملی از ریزمغذ‌های با خاصیت آنتی اکسیدانی است. وجود سلنیوم در کنار ویتامین E در این محصول، علاوه بر اینکه از تشکیل رادیکال‌های آزاد پیشگیری می‌کند، رادیکال‌های آزاد ایجاد شده را هم غیر فعال می کند.

 

فولیک اسید سنتروویت

فولیک اسید یا ویتامین B9 یک ریز مغذی ضروری جهت ساخت گلبول قرمز است. اگرچه همه گروه‌های سنی نیاز به مصرف روزانه فولیک اسید دارند، با این حال میزان نیاز به آن در برخی دوره‌های زندگی مانند دوره بارداری افزایش می‌یابد. دریافت کافی فولیک اسید قبل از بارداری در کمک به پیشگیری از نقص لوله عصبی در جنین موثر است. مکمل‌های فولیک اسید سنتروویت شامل موارد زیر است.
- فولیک اسید ید پلاس ویتامین ب12: حاوی 600 میکروگرم فولیک اسید، 290 میکروگرم ید و 2.8 میکروگرم ویتامین B12 به ازای هر سافت ژل است.
- فولیک اسید پلاس ویتامین ب12: حاوی 800  میکروگرم فولیک اسید و 100 میکروگرم ویتامین B12 به ازای هر سافت ژل است.

 

منیزیم سنتروویت

مکمل‌های منیزیم سنتروویت با داشتن دوز مناسب و متعادل منیزیم و ویتامین‌های گروه B در کمک سلامت سیستم عصبی عضلانی و کاهش اسپاسم و گرفتگی‌های عضلانی موثر است.
- لیکوئید منیزیم 300 میلی گرم و ب کمپلکس: به فرم سافت ژل، حاوی 300 میلی گرم منیزیم، ویتامین B1، ویتامین B6،  ویتامین B9 و ویتامین B12
- قرص جوشان سنتروویت منیزیم: به فرم قرص جوشان، با طعم دلپذیر بلوبری، حاوی 250 میلی گرم منیزیم، ویتامین B1، ویتامین B6 و ویتامین B12

 

ویتامین ای سنتروویت

ویتامین E سنتروویت در 2 دوز متفاوت ویتامین E به شکل دی ال-آلفاتوکوفریل استات، شامل موارد زیر است.
-    ویتامین ای سنتروویت 200 واحدی
-    ویتامین ای سنتروویت 400 واحدی

 

ویتامین ب12 سنتروویت

ویتامین B12 یک ویتامین محلول در آب با عملکرد‌های متفاوت متابولیکی در بدن است که از مهم‌ترین آن‌ها می‎ توان به ساخت گلبول قرمز و حفظ عملکرد طبیعی سیستم عصبی اشاره نمود.
اگرچه کمبود این ویتامین نادر است، با این حال در برخی افراد مانند گیاهخواران و افراد سالمند نیاز به این ویتامین افزایش می‌یابد.
-    ویتامین ب12 سنتروویت 500 میکروگرم
-    ویتامین ب12 سنتروویت 1000 میکروگرم

 

ویتامین دی سنتروویت

با توجه به شیوع بالای کمبود ویتامین D، برند سنتروویت جهت دادن فرصت انتخاب بیشتر به کاربران عزیز، 2 مکمل ویتامین D با دوز متفاوت را به بازار عرضه کرده است.
-    ویتامین د3 سنتروویت 1000 واحدی
-    ویتامین د3 سنتروویت 2000 واحدی

 

ویتامین سی سنتروویت

ویتامین C سنتروویت در دوزهای مختلف، به فرم قرص و قرص جوشان موجود می‌باشند. هم‌چنین برند سنتروویت جهت پذیرش بیشتر مکمل‌های قرص جوشان را با طعم دلپذیر پرتقال تولید کرده است.
-    ویتامین ث سنتروویت 1000 میلی گرمی
-    ویتامین ث 1000 میلی گرمی پلاس زینک
-    ویتامین ث سنتروویت 500 میلی گرمی
-    ویتامین ث 500 میلی گرمی پلاس زینک 
-    ویتامین ث و زینک سنتروویت

 

کلسیم سنتروویت

مکمل‌های کلسیم سنتروویت در دوزهای مختلف، اشکال متفاوت و با دو ملح سیترات و کربنات موجود هستند، بنابراین افرادی که با مصرف مکمل‌های کلسیم کربنات دچار مشکلات گوارشی می‌شوند، می‌توانند از مکمل‌های کلسیم با ملح سیترات استفاده نمایند.
-  قرص کلسیم دی سنتروویت: حاوی 500 میلی گرم کلسیم به فرم کربنات و 400 واحد ویتامین D به ازای هر قرص
-  قرص کلسیم سیترات و ویتامین د3: حاوی 250 میلی گرم کلسیم به فرم سیترات و 300 واحد ویتامین D به ازای هر قرص
-  قرص کلسیم منیزیم زینک و ویتامین د3: حاوی 250 میلی گرم کلسیم، 125 میلی گرم منیزیم، 5 میلی گرم زینک و 200 واحد ویتامین D 
-  قرص جوشان سنتروویت کلسیم و ویتامین د: حاوی 500 میلی گرم کلسیم به فرم کربنات و 400 واحد ویتامین د
-  قرص جوشان کلسیم منیزیم زینک و ویتامین د3: حاوی 500 میلی گرم کلسیم به فرم کربنات، 75 میلی گرم منیزیم، 5 میلی گرم زینک و 300 واحد ویتامین D

 

ب کمپلکس سنتروویت

-  ریوابیون: مکمل ریوابیون با داشتن دوز بالایی از ویتامین‌های B1،B6  و B12 در کمک به افزایش سطح انرژی روزانه، سلامت سیستم عصبی و هم‌چنین حفظ سلامت پوست، مو و ناخن نقش دارد.

 

قیمت سنتروویت

 

تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی برای حفظ سلامت بدن ضروری است. اگرچه اولین راه تامین ریزمغذی‌ها از طریق دریافت منابع غذایی است، با این حال امروزه به علت تغذیه نامناسب، مشغله کاری و... ممکن است برای بسیاری از افراد این امر میسر نشود. علاوه بر این برای تامین بسیاری از ریزمغذی‌ها در برخی دوره‌های زندگی مانند نوزادی، دوران بارداری، شیردهی و... مصرف مکمل‌های غذایی ضرورت پیدا می‌کند.
برند سنتروویت centrovit با تولید مکمل‌های متنوع، با دوز مناسب امکان دریافت ریزمغذی‌ها را جهت مصرف روزانه عموم افراد فراهم کرده است.
قیمت گذاری محصولات سنتروویت طبق نرخ مصوب سازمان غذا و دارو انجام می‌شود و در داروخانه آنلاین داروکده به عنوان اولین و بزرگترین داروخانه آنلاین کشور به فروش می‌رسند.

 

خرید محصولات سنتروویت

 

داروخانه آنلاین داروکده شرایطی را فراهم کرده است که کاربران عزیز، در هر نقطه از کشور، به راحتی و تنها با چند کلیک ساده می توانند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. 
تمامی محصولات موجود در داروکده دارای تاریخ انقضای معتبر و ضمانت اصالت کالا هستند، بنابراین با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید و از دیگر مزایای خرید اینترنتی از دارکده مانند مشاوره رایگان تیم علمی بهره مند شوید.

 

سوالات متداول

1- سنتروویت چیست؟

سنتروویت نام مجموعه ای از مکمل‌های غذایی است که تحت مالکیت شرکت داروسازی ثنامد در ایران تولید و بسته بندی می‌شود.

2- قرص سنتروویت برای چیست؟

مکمل کلسیم دی سنتروویت که به عنوان قرص سنتروویت نیز شناخته می‌شود، با تامین دوز مورد نیاز روزانه کلسیم و ویتامین D، در کمک به حفظ سلامت استخوان‌ها و استحکام دندان‌ها موثر است.

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و زهره رضایی سرلک کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 130,800 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )