محصولات سپیژن

تعداد محصولات:

45


sort icon

مرتب سازی


فوم التیام بخش 2 و 3

378,600

10%

340,800 تومان

2.7star icon
+ 2 سایز
شامپو ضد ریزش مناسب انواع مو

+ 2 سایزناموجود
شامپو تنظیم کننده سبو و تقویت کننده مو چرب

+ 2 سایزناموجود
شامپو ضد ریزش مخصوص انواع مو

ناموجود
محلول درمان چربی پوست سر نیو

+ 2 سایزناموجود
شامپو ضد ریزش مخصوص موهای خشک

برند سپیژن Cepigene

سپیژن، برندی ایرانی است که با ترکیب دانش و تجربه محققان شرکت طناز گستر آسیا، با هدف حفظ سلامت و زیبایی پوست و موی ایرانیان طراحی شده است. محصولات جدید و نوآورانه برند سپیژن با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید شده و مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته اند. امروزه، این برند جایگاه خود را در بازار ایران پیدا کرده و با بهره مند از خواص ترکیبات گیاهی متنوع، لوسیون ها و تقویت کننده های موی با کیفیتی را طراحی و معرفی نموده است. در ادامه با محصولات برند سپیژن بیشتر آشنا می شویم. 

 

محصولات سپیژن 

محصولات برند سپیژن بر اساس آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا جهت برطرف کردن نیازی موی افراد مختلف طراحی شده اند. محصولات سپیژن، بیشتر در زمینه مراقبت از مو بوده و محصول پوستی کمی از این برند در بازار موجود است که یک نمونه از آن محلول پاک کننده آرایش پوست خشک و حساس سپیژن است. این محصول در پاکسازی آلودگی ها، باقیمانده مواد آرایشی و چربی اضافی از روی سطح پوست صورت و اطراف چشم ها نقش موثری ایفا می کند.

محصولات مراقبت از موی سپیژن شامل شامپو، ژل مو، فوم و محلول های تقویت کننده مو می شوند که هر کدام از این محصولات دارای خواص و ویژگی های منحصر به فردی بوده که در ادامه به تفکیک با ذکر توضیحاتی مختصر معرفی شده اند. 

 

  • محلول انرژی بخش مو و تقویت کننده پوست سر نیو سپیژن 

این محصول جهت رفع ضعف عمومی پوست سر و موها ناشی از شیمی درمانی، زایمان، بیماری های سخت عمومی و استرس های محیطی طراحی شده است. محلول انرژی بخش موی سپیژن، تغذیه و تنفس سلول های زنده پوست سر و موها را بهبود بخشیده و به رویش مجدد تارهای مو کمک شایانی می کند. 

 

  • محلول تقویت کننده مو مناسب موهای خشک سپیژن

محلول تقویت کننده موی خشک سپیژن با عصاره گیاهانی همچون چای سبز، رزماری و اسطوخودوس فرآوری شده و موجب تقویت و نرم شدن تارهای مو می گردد. این محلول، به خوبی کف سر را آبرسانی نموده و التهاب، خارش و قرمزی پوست سر خشک را بهبود می بخشد. 

 

  • محلول ضد ریزش و تقویت کننده موی چرب سپیژن 

محلول ضد ریزش مو چرب سپیژن، در تقویت رشد موها و جلوگیری از نازک شدن آنها اثرگذار است. این محصول موجب کنترل میزان چربی سطح پوست سر شده و به تقویت فولیکول های مو کمک می کند. محلول ضد ریزش موی چرب سپیژن برای حفظ سلامت پوست کف سر و موهای چرب، انتخاب مناسبی است.

 

  • محلول تقویت کننده و نرم کننده مو آقایان سپیژن

محلول تقویت کننده مو سپیژن آقایان، در بهبود خونرسانی به ریشه مو، کنترل چربی کف سر و جلوگیری از بروز شوره، نقش اثر گذاری ایفا می کند. این محلول موجب بالا رفتن سرعت رشد مجدد موهای آقایان می شود. 

 

  • محلول تقویت کننده و نرم کننده انواع مو سپیژن

این محلول با کمپلکسی از عصاره های گیاهی فعال فرآوری شده و نقش موثری در مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز نوع 1 و 2 و کاهش سطح هورمون DHT ایفا می کند؛ این امر منجر به کنترل ریزش مو می گردد. محلول ضد ریزش انواع مو سپیژن، با داشتن ماده بیزابولول، به تسکین خارش و سوزش کف سر نیز کمک می کند. 

 

  • شامپو سپیژن تقویت کننده سپیژن موی خشک

این شامپو با آبرسانی عمیق موهای خشک، در افزایش نرمی و انعطاف پذیری آنها، نقش قابل قبولی دارد. شامپو موی خشک سپیژن، به ترمیم ساقه موهای آسیب دیده کمک کرده و موجب کنترل پوسته ریزی کف سر می شود. 

 

  • شامپو سپیژن تقویت کننده موی چرب سپیژن 

شامپو تقویت کننده موی چرب سپیژن، با مواد آنتی باکتریال و ضد شوره فرموله شده و از خاصیت ضد التهابی برخوردار است. این شامپو به تنظیم میزان چربی کف سر کمک کرده و ساختار تارهای مو را استحکام می بخشد. 

 

  • شامپو سپیژن ضد ریزش مناسب انواع مو 

شامپو ضد ریزش انواع موی سپیژن، به تقویت موهای تازه روییده شده کمک کرده و با مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز در کاهش ریزش تارهای مو اثرگذار است. این محصول با ترکیبات فعال خود، بستر مناسبی را جهت اثربخشی بهتر محلول های ضد ریزش مو فراهم می کند. 

 

  • ژل مو مناسب موهای کاشته شده سپیژن 

این ژل مو با فرمولاسیون پیشرفته خود، موجب بهبود عفونت، جوش و فولیکولیت در مناطق کاشت شده می گردد. ژل موهای کاشته شده سپیژن، خونریزی موضعی پوست سر پس از کاشت را مهار نموده و ترمیم سریع زخم های پوست سر کمک می کند. 

 

  • فوم التیام بخش 2 و 3 سپیژن

بسته بندی این محصول، حاوی دو فوم شماره 2 و شماره 3 برند سپیژن برای موهای تازه کاشته شده است. عملکرد این فوم ها، مکمل یکدیگر بوده و با خواص منحصر به فرد خود، نیاز موی تازه کاشته شده را برطرف می کنند. فوم شماره 2 سپیژن حاوی سورفکتانت های گیاهی بوده و به پاکسازی ملایم و تنظیم میزان چربی کف سر کمک می کند. فوم شماره 3 سپیژن، به ترمیم سریع زخم های ناشی از کاشت مو کمک کرده و  به عنوان یک محصول ضد ریزش مو شناخته می شود. 

 

قیمت و خرید محصولات سپیژن 

سپیژن، به عنوان یک برند پیشرو در بازار ایران شناخته شده و محصولات این برند، با ترکیب دانش متخصصان ایرانی و مواد اولیه طبیعی و با کیفیت، تولید و عرضه می شوند. به منظور خرید اینترنتی محصولات برند سپیژن، اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید، معتبر بودن مرکز خرید است. یک مرکز خرید آنلاین معتبر، اصالت و کیفیت محصولات عرضه شده را تضمین می کند. بررسی نماد اعتماد الکترونیکی مرکز خرید و بالاتر بودن مقدار آن نیز، می تواند به شما این اطمینان را بدهد که مرکز خرید منتخب، توانسته در طی سال های فعالیت خود، رضایت حداکثری مشتریان را به دست آورد. 

در این زمینه، یکی از مراکز معتبر و مورد تایید سازمان غذا و دارو که تمامی ویژگی های گفته شده را دارا است، داروخانه آنلاین داروکده می باشد. داروکده با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت، تمامی سفارشات مصرف کنندگان را قبل از تحویل، در شرایط استاندارد محیطی از نظر نور، دما و رطوبت نگهداری نموده و آنها را در بسته بندی های استاندارد و کوتاه ترین زمان ممکن از طریق پیک اختصاصی در تهران و شرکت ملی پست در دیگر شهرها و استان های کشور ارسال می کند. 

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در زمینه بهداشت فردی یا ویژگی های محصول، می توانید از طریق مشاوره آنلاین با کارشناسان مجرب تیم علمی داروکده ارتباط برقرار نموده و از راهنمایی ها و توصیه های ارزشمند آنها بهره مند شوید. 

 

سوالات متداول کاربران در مورد برند سپیژن 

1- سپیژن محصول کجاست؟

شرکت تولید کننده محصولات سپیژن، طناز گستر آسیا نام دارد که محصولات این برند را با مواد اولیه مرغوب و بهره مندی از دانش متخصصان ایرانی، تولید و به بازار عرضه می کند. 

2- محلول پاک کننده آرایش میسلار سپیژن چه کاربردی دارد؟

این محصول برای پاکسازی پوست خشک و حساس از آلودگی های محیطی، چربی اضافی و باقیمانده مواد آرایشی طراحی شده و در آبرسانی و نرم کردن سطح پوست نقش مهمی ایفا می کند. 

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 424,350 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )