محصولات سریتا

تعداد محصولات:

62


sort icon

مرتب سازی


محلول تقویت کننده مژه

598,000

2%

586,100 تومان

4.3star icon
سرم احیا کننده ابرو

582,000

2%

570,400 تومان

3.7star icon
تونیک ضد ریزش مینوتا

582,000

10%

523,800 تومان

3.6star icon
شامپو پسوریازیس سریتا

162,000

10%

145,800 تومان

3.1star icon
شامپو فوم ایمپلنت

455,500

10%

410,000 تومان

2.7star icon
ژل تثبیت کننده ابرو

195,000

10%

175,500 تومان

3.7star icon
شامپو محافظ رنگ مو

154,000

10%

138,600 تومان

2.8star icon
سرم نرم کننده و ضد وز

167,500

10%

150,800 تومان

3.8star icon

سریتا

 

سریتا یکی از برندهای تخصصی شرکت پارس آزمای طب بوده که از سال 1383 در زمینه تولید محصولات زیبایی و مراقبت از مو فعالیت می کند. محصولات سریتا با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از مواد موثره گیاهی فرآوری می شوند.

 واحد تحقیق و توسعه این برند با تلاش بی وقفه و مداوم در جهت ابداع محصولات جدید و بهبود محصولات قبلی گام برداشته و از طریق ارتباط علمی مستمر با پزشکان متخصص پوست و مو و با بهره گیری از آخرین مطالب علمی روز دنیا همواره جایگاه خود را حفظ نموده است.

در ادامه مطلب لیست محصولات سریتا همراه با توضیح مختصر جهت آشنایی، آورده شده است.

 

محصولات سریتا برای مو

 

داشتن موهایی شاداب و درخشان با سبک زندگی افراد ارتباط تنگاتنگی دارد. سبک زندگی سالم و داشتن یک روتین مراقبتی مناسب برای مو، می تواند به محافظت از موها در برابر عوامل مخرب محیطی کمک کند. برند سریتا محصولات متنوعی برای مراقبت از مو تولید کرده که در ادامه هر کدام همراه با توضیحاتی مختصر ذکر شده است.

- شامپو تقویت کننده موهای چرب سریتا 

این شامپو بر پایه عصاره مریم گلی و بابونه فرموله شده و در تنظیم میزان چربی پوست سر و افزایش ضخامت موها نقش اثرگذاری دارد. 

- شامپو کافئین سریتا 

این شامپو علاوه بر کافئین حاوی عصاره های گیاهی متنوع بوده که در مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز (عامل ریزش مو) نقش اثرگذاری دارد.

- شامپو سریتا برای موهای خشک 

این شامپو با عصاره جوجوبا و نعنا فلفلی فرموله شده و به تنظیم میزان pH پوست سر کمک می کند. شامپو موهای خشک سریتا از طریق تقویت فولیکول های مو، مانع از ریزش تارهای مو می شود. 

- شامپو تقویت کننده جوانه گندم سریتا

این شامپو برای استفاده روی انواع مو طراحی شده و در تحریک رشد موها و افزایش استحکام و حالت پذیری آنها نقش موثری دارد. 

- شامپو پسوریازیس سریتا 

ترکیبات موثره و لایه بردار به کار رفته در این شامپو به رفع علائم پسوریازیس پوست سر کمک می کنند. این شامپو از خواص ضد التهابی نیز برخوردار است. 

- شامپو فوم ایمپلنت سریتا

فرمولاسیون این شامپو از مواد ضد ریزش مو و سورفکتانت های ملایم تشکیل شده و برای شستشوی موهای پیوندی گزینه مناسبی است.

- شامپو ضد شوره موهای چرب سریتا

این شامپو با داشتن مواد موثره زینک اومادین، کلیمبازول و عصاره بید موجی رفع شوره و پوسته ریزی سر می شود. 

- شامپو ضد شوره موهای خشک سریتا

این شامپو از خاصیت لایه برداری آنزیماتیک برخوردار بوده و با استفاده از ترکیبات پروبیوتیک در احیای پوست نقش قابل توجهی دارد. 

- شامپو ضد شوره کودکان سریتا

فرمولاسیون شامپو ضد شوره کودکان سریتا از ترکیبات پروبیوتیک، عصاره بابونه و روغن درخت چای تشکیل شده و در رفع شوره و پوسته ریزی سر کودکان موثر است.

- شامپو بچه سریتا

این شامپو با مواد موثره ویتامین E، عصاره رزماری و عصاره اسطوخودوس فرموله شده است. شامپو بچه سریتا برای افزایش سرعت رشد موها کودکان و بهبود خشکی و التهاب پوست سر مفید است.

- لوسیون لایس فری سریتا

این لوسیون موجب پاکسازی شپش از روی موها شده و از اتصال تخم شپش به  موها جلوگیری می کند. لوسیون ضد شپش لایس فری سریتا برای استفاده روی انواع مو با استفاده از ترکیبات گیاهی و غیر سمی فرآوری شده است.

 

محصولات سریتا برای ریزش مو

 

ریزش موی سر می تواند به تدریج یا ناگهانی اتفاق بیفتد. به منظور جلوگیری از ریزش تارهای مو و شروع رشد مجدد آنها، بهتر از محصولاتی که به صورت تخصصی برای درمان ریزش مو فرآوری شده اند استفاده کنید. اگر چه برخی از ریزش موی ارثی نمی توان پیشگیری کرد؛ اما مواد موثره ای مانند ماینوکسیدیل، فیناستراید و اسپیرونولاکتون  وجود دارند که در بهبود ریزش مو نقش موثری ایفا می کنند. این مواد موثره اغلب در محصولات تخصصی ریزش موی برندهای معتبر از جمله برند سریتا استفاده شده است.

 محصولات تخصصی برند سریتا برای ریزش مو عبارتند از:

  • هیرتونیک گیاهی T2 سریتا

  • تونیک تقویت کننده و ضد شوره سریتا

  • ژل ریزش سکه ای سریتا

  • شامپو ضد ریزش موهای خشک سریتا

ریزش مو در افراد می تواند به دلایل مختلفی از قبیل افزایش سن و شرایط پزشکی، وراثت و تغییرات هورمونی رخ دهد. به منظور آشنایی بیشتر با هرکدام از این موارد و نحوه درمان آنها می توانید به مقاله 16 علت اصلی ریزش مو تالیف و ترجمه دکتر کربلایی (دکتر داروساز) و عضو مجله علمی داروکده مراجعه نمایید.

 

محصولات سریتا برای پوست 

 

ایجاد عادات خوب در زندگی بر تغذیه ذهن، بدن و روح اثر قابل توجهی دارد. این عادات باید به گونه ای باشند که احساس خوبی در فرد به وجود آروند. مراقبت از پوست نیز می تواند جزوی از عادات خوب زندگی باشد و در افزایش نشاط افراد در طول روز نقش مهمی داشته باشد. برند سریتا برای افراد داری پوست خشک، کرم ترمیم کننده ای طراحی کرده که رطوبت پوست را به مدت 24 ساعت حفظ می کند. کرم ترمیم کننده پوسته های بدن سریتا با داشتن ماده موثره کورکومین به رفع قرمزی، سوزش و خارش پوست آسیب دیده کمک می کند.

 

محصولات سریتا برای ابرو 

 

پوست زیر موهای ابرو نیز مانند دیگر قسمت های صورت مستعد تجمع چربی و آلودگی است. پاکسازی و آبرسانی روزانه موهای ابرو به سالم، تمیز و نرم نگه داشتن آنها کمک شایانی می کند. قابل ذکر است که برند سریتا در این زمینه محصولاتی را تولید کرده است.

- تقویت ابروی سریتا 

این محصول با ویتامین ها و عصاره های گیاهی متنوع از جمله عصاره های رزماری، گزنه و مریم گلی فرموله شده و موجب تقویت و رویش مجدد ابروها می شود.

- سرم احیا کننده ابروی سریتا

سرم احیا کننده ابروی سریتا به رنگدانه سازی ابروها و افزایش استحکام آنها کمک می کند. این سرم با تقویت ریشه موهای ابرو در افزایش ضخامت آنها موثر است. 

- ژل تثبیت کننده ابرو سریتا

محتویات تشکیل دهنده این ژل، مواد ویتامینه و آنتی اکسیدان بوده که به تثبیت 24 ساعته موهای ابرو کمک می کنند.  این ژل در افزایش حجم، حالت دهی و لیفت موها ابرو اثرگذاری است. 

 

محصولات سریتا برای مژه 

 

ممکن است فکر کنید مژه ها به مراقبت زیادی نیاز ندارند، اما تحقیقات نشان داده که مژه ها نیز مانند موهای ابرو با کمی مراقبت اولیه بهتر رشد می کنند. برند سریتا برای مراقبت از مژه ها با بهره مندی از ترکیبات گیاهی محصولاتی طراحی کرده در ادامه مطلب آورده شده است. 

- محلول تقویت کننده مژه سریتا

ترکیبات موثره به کار رفته در فرمولاسیون این محلول، فاز رشد مژه ها را افزایش داده و از ریزش آنها جلوگیری می کند. این محلول همچنین موجب پرپشتی و افزایش ضخامت مژه ها می شود.

 

محصولات سریتا بیوتی

 

محصولات سریتا بیوتی شامل انواع سرم، ماسک مو و شامپو های رنگساژ می شود که این محصولات در ترمیم و تقویت ساقه موهای آسیب دیده نقش موثری دارند.

- شامپو محافظ رنگ مو سریتا

این شامپو با داشتن ویتامین و آنتی اکسیدان های مختلف از تارهای مو در برابر اشعه های مضر ماوراء بنفش و عوامل شیمیایی و فیزیکی محافظت می کنند.

- شامپو موهای خشک و آسیب دیده سریتا بیوتی

این شامپو با داشتن ترکیبات موثره روغن آرگان، کراتین و جلبک سبز مانع از گره خوردن موهای خشک می شود و در تقویت موهای آسیب دیده موثر است.

- شامپو رنگساژ سیلور سریتا

شامپو رنگساژ سریتا غنی از اسید آمینه بوده و به همراه عصاره آلوئه ورا در رفع وزی نامطلوب موها بعد از دکلره موثر است.

- شامپو رنگساژ رد زون (Red Zone) سریتا

فرمولاسیون شامپو رد زون سریتا بر پایه اسید آمینه و عصاره آلوئه ورا فرآوری شده که در ثابت نگه داشتن رنگ موها قرمز و ترمیم ساقه تارهای مو اثر گذار است.

- سرم کراتین مو سریتا بیوتی

فرمولاسیون این سرم مو از مواد مغذی و تقویت کننده تارهای مو تشکیل شده و موجب بهبود و حالت پذیری موها می شود. به علاوه سرم کراتین سریتا از وز شدن موها و ایجاد موخوره جلوگیری می کند. 

- سرم نرم کننده و ضد وز سریتا

مواد موثره تشکیل دهنده این سرم عصاره سویا، آلوئه ورا و ماده سدیم پی سی ای بوده که این مواد در رفع وزی موهای فر و مجعد نقش قابل توجهی دارد. سرم نرم کننده سریتا برای افزایش نرمی و حالت پذیری انواع مو طراحی شده است.

- اسپری نرم کننده مو سریتا بیوتی 

اسپری نرم کننده سریتا بیوتی از روغن ها و عصاره های گیاهی متنوع از جمله عصاره گندم و روغن کاملیا برخوردار است؛ به همین دلیل این اسپری در باز کردن گره موها اثرگذار است و از ایجاد موخوره  جلوگیری می کند.

- سرم دو فاز محافظ موی رنگ شده سریتا 

فرمولاسیون این سرم از عصاره انار، عصاره چای سبز و فیلترهای UV تشکیل شده و موجب رفع خشکی و شکنندگی موها می گردد. 

- سرم دو فاز محافظ موی خشک سریتا

این سرم به تقویت و ترمیم ساقه موهای آسیب دیده کمک نموده و برای حالت دهی آسان موها بعد از استحمام و سشوار زدن مناسب است. 

- انواع ماسک موی سریتا بیوتی

این ماسک موها با ترکیبات گیاهی متنوع جهت احیای تارهای مو فرموله شده اند. مواد موثره ماسک موهای سریتا بیوتی علاوه بر ترمیم ساقه موهای آسیب دیده، مانع از شکسته شدن تارهای مو و ایجاد موخوره می شوند.

  • ماسک موهای نازک و کم حجم سریتا

  • ماسک موهای خشک و آسیب دیده سریتا

  • ماسک موهای رنگ شده سریتا

 

محصولات پرومین سریتا 

 

از محصولات پرومین سریتا می توان به تونیک پرومین سریتا و شامپو پرومین سریتا اشاره نمود که هر کدام از این محصولات با خواص منحصر به فرد در تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها اثر گذار هستند.

- تونیک پرومین سریتا

ماده موثره اصلی این تونیک  آمینکسیل بوده که این ماده موجب افزایش زمان فاز رشد مو (آناژن) و کاهش مدت زمان ریزش (کاتاژن) می شود. 

- شامپو پرومین سریتا

ترکیبات موثره به کار رفته در این شامپو با تقویت فولیکول های مو، به افزایش رشد تارهای مو کمک می کند. این شامپو در کاهش ریزش موی ارثی یا آندروژنیک موثر است. 

 

محصولات مینوتا سریتا

 

مواد موثره مشترک محصولات مینوتا سریتا پلی فنول های DHQG و EGCG2 پپتید های استخراج شده از مخمر پیکیا مینوتا هستند که این مواد در تنظیم چرخه رشد موها نقش موثری دارند. 

- تونیک ضد ریزش مینوتا سریتا

تونیک مینوتا سریتا منافذ پوست سر به شکل عمقی پاک نموده و در افزایش حجم و ضخامت موها اثرگذاری قابل توجهی دارد. این تونیک موجب رشد مجدد تارهای مو شده و از ریزش آنها جلوگیری می کند.

- شامپو مینوتا سریتا برای موهای چرب

شامپو موهای چرب مینوتا سریتا به کنترل چربی کف سر کمک کرده و موجب بهبود گردش خون پوست سر می گردد.

 

قیمت محصولات سریتا 

 

امروزه محصولات زیادی در زمینه مراقبت از مو توسط برند های مطرح ایرانی تولید شده است که برند سریتا نیز از این امر مستثنی نیست. محصولات سریتا برای مو از تنوع بالایی برخوردار هستند و با قیمت مناسب و تاریخ انقضای معتبر در داروخانه آنلاین داروکده عرضه می شوند. 

قابل ذکر است که در انبار داروکده کلیه الزامات نگهداری محصولات از قبیل انبارش، توزیع و احتمال آسیب به محصول مورد بررسی قرار گرفته و کالاهای مورد نیاز خریداران در بسته بندی های استاندارد و کوتاه ترین زمان ممکن برای آنها ارسال می شود.

همچنین به منظور آشنایی با نحوه اثر محصول، عوارض، و دیگر اطلاعات کاربردی جهت ارتقای بهداشت فردی، می توانید از طریق مشاوره آنلاین با کارشناسان مجرب تیم علمی داروکده متشکل از دکتر داروساز، کارشناسان ارشد تغذیه و متخصصین پوست و مو ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

 سوالات متداول

1- آیا شامپو سریتا بدون سولفات است؟

بله، شامپو های برند سریتا فاقد مواد حساسیت زا نظیر پارابن و سولفات هستند. 

2- آیا سریتا برای مژه خوب است؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از پرفروش ترین محصولات سریتا در زمینه تقویت و افزایش رشد مژه به حساب می آید.

3- چگونه از تقویت مژه سریتا استفاده کنیم؟ 

ابتدا قبل از استفاده مژه ها را از هر نوع آلودگی تمیز و پاک کنید. سپس قلم موی آغشته به مواد محلول را از قسمت گوشه چشم روی محل رویش مژه ها به سمت خارج حرکت دهید. به منظور دستیابی به نتیجه بهتر، می توانید این عمل را هر شب قبل از خواب انجام دهید.

4- سریتا محصول چه کشوری است؟

محصولات سریتا توسط شرکت ایرانی پارس آزمای طب فرآوری می شوند.

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 586,040 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )