محصولات دینه

تعداد محصولات:

61


sort icon

مرتب سازی


شیکوریدین

50,000

0%

50,000 تومان

3.6star icon
نروکسین

48,000

0%

48,000 تومان

3.7star icon
آلتادین

36,000

0%

36,000 تومان

3.4star icon
اکیناکید

35,000

0%

35,000 تومان

3.8star icon
کورکوما زردچوبه

83,000

0%

83,000 تومان

3.7star icon
گرین تیدین

40,000

0%

40,000 تومان

3.7star icon
ترانکی وال

46,000

0%

46,000 تومان

3.7star icon
+ 3 طعم
جنرال تونیک دینه

65,000

0%

65,000 تومان

3.7star icon
دینه برن

26,000

0%

26,000 تومان

3.5star icon
+ 4 طعم
پی برن

60,800

0%

60,800 تومان

3.5star icon
ونوویتال

58,000

0%

58,000 تومان

3.6star icon
پروستادین

73,000

0%

73,000 تومان

3.7star icon
سینارکول

50,000

0%

50,000 تومان

3.5star icon
فمودین

29,000

0%

29,000 تومان

3.8star icon
پدی کاف

39,000

20%

31,200 تومان

3.5star icon
گالگا  30 عددی

30,000

0%

30,000 تومان

3.4star icon
زینک 30 عددی دینه

29,100

5%

27,600 تومان

3.7star icon
پلانتاژل گرانول

40,000

0%

40,000 تومان

3.5star icon
ام تی زد 100 گرمی

30,000

0%

30,000 تومان

3.8star icon
گاسترودین

47,500

0%

47,500 تومان

3.7star icon
آوی پکت

60,000

10%

54,000 تومان

3.2star icon
ومیگان

41,000

0%

41,000 تومان

3.6star icon

دینه

 

مکمل های برند دینه را از داروخانه آنلاین داروکده بخرید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. محصولات دینه فرمولاسیون کاملا طبیعی و گیاهی دارند. برای کسانیکه به دنبال مصرف فرآورده های گیاهی برای درمان و حفظ سلامت خود هستند، برند Dineh مجموع کاملی از محصولات گیاهی را فراهم کرده است.

 

تاریخچه برند دینه

 

مجتمع صنایع دینه ایران در اردیبهشت ماه 1359 با هدف احیای گیاهان دارویی و کاربرد آنها در تهران به ثبت رسید. مرحوم محمد کریم ابراهیمی قاجار، بنیانگذار این شرکت، از پیشگامان عرصه تولید داروهای گیاهی در ایران بود. وی با بهره گیری از دانش و تجربه خود و همکاری با متخصصان برجسته این حوزه، توانست صنایع دینه ایران را به یکی از پیشروترین شرکت های تولید داروهای گیاهی در کشور تبدیل کند.

از همان ابتدا، محل تولید این فرآورده ها، شهرستان قزوین در نظر گرفته شد. کار تولید در یک سوله کوچک اجاره ای در روستای محمودآباد قزوین آغاز شد و محصولات تولیدی این شرکت، نسبتا مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفت.

دکتر علی زرگری، رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه تهران و همچنین ریاست اداره گیاهان بهداشت و درمان، از جمله متخصصانی بودند که با صنایع دینه ایران همکاری داشتند. دکتر خوشنویسان، رئیس آزمایشگاه دانشکده داروسازی دانشگاه تهران، و دکتر پور سجادی، تحصیل کرده گیاهان دارویی از آلمان، نیز به این مجموعه اضافه شدند.

با توجه به اینکه ساخت داروهای گیاهی و دریافت مجوز از بهداری منوط به کشت مواد اولیه مورد نظر بود، صنایع دینه ایران مجبور به تاسیس شرکت کشت ونباتات دارویی و صنعتی ایران شد. گیاهان دارویی مورد لزوم این مجتمع در سه اقلیم متناسب با شرایط گیاهان در قزوین، ورامین و گیلان در اراضی حدود 400 هکتار کشت گردید.

صنایع دینه ایران در طول سال های فعالیت خود، محصولات متنوعی را در زمینه داروهای گیاهی تولید کرده است. این محصولات شامل داروهای سرماخوردگی، آنفولانزا، درد، سرفه، مشکلات گوارشی، بیماری های قلبی، عروقی و ... می شوند. محصولات صنایع دینه ایران، با بهره گیری از دانش روز و استفاده از مواد اولیه مرغوب، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

صنایع دینه ایران در حال حاضر با بیش از 500 نفر پرسنل، یکی از بزرگترین و باسابقه ترین تولیدکنندگان داروهای گیاهی در کشور است. این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان خود، همواره در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت و موثر را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

 

محصولات دینه 

 

صنایع دینه ایران، با بیش از 50 سال سابقه درخشان، یکی از پیشگامان عرصه تولید داروهای گیاهی در ایران است. این شرکت با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصان خود، همواره در تلاش است تا محصولاتی با کیفیت و موثر را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. 

 

کاهش و افزایش وزن

 

1- مکمل های افزایش وزن

  • پودر گیاهی جنرال تونيك دینه

پودر جنرال تونیک دینه یک مکمل غذایی گیاهی است که در هر جعبه حاوی ۲۰ ساشه طعم دار است. این پودر برای تقویت عمومی بدن، افزایش اشتها و بهبود عملکرد گوارش کاربرد دارد.

  • قرص گیاهی شیکوریدین

قرص شیکوریدین دینه، یک مکمل گیاهی اشتهاآور است که در هر جعبه حاوی ۵۰ عدد قرص است. این قرص حاوی عصاره کاسنی، دانه شنبلیله و اسانس رازیانه است و برای درمان بی اشتهایی، ضعف عمومی، خستگی و سوءهاضمه، اشتها آور، افزایش دهنده وزن به کار می رود.

2- قرص های لاغری

  •  قرص سینامودین پلاس

قرص سینامودین پلاس دینه یک مکمل غذایی است که در هر جعبه 60 عدد قرص دارد. این قرص حاوی پودر دارچین، ویتامین‌های B1، B2، B6،B12، کروم و زینک است. سینامودین پلاس دینه یک مکمل غذایی برای کاهش وزن، کنترل دیابت و عوارض آن است.

  • گرین تیدین

گرین تیدین دینه یک مکمل غذایی گیاهی است که در هر جعبه 50 عدد قرص دارد. این قرص حاوی پودر برگ چای سبز، زیره و شوید است. گرین تیدین دینه با افزایش متابولیسم بدن و کاهش جذب چربی از روده، به کاهش وزن کمک می کند. همچنین، این قرص دارای خواص آنتی اکسیدانی است و می تواند به کاهش ریسک ابتلا به سرطان کمک کند.

  • پودر پی برن

پودر پی برن دینه یک مکمل غذایی حاوی سبوس گندم و پوسته اسفرزه است که در هر جعبه 20 عدد ساشه دارد. این پودر به دلیل داشتن فیبر بالا، یک ملین حجمی گیاهی است که به بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کاهش اشتها و کاهش کلسترول خون کمک می‌کند.

 

محصولات قلب و گردش خون

 

  • قرص ونوویتال

قرص ونوویتال دینه یک مکمل گیاهی حاوی عصاره دانه شاه بلوط هندی است. هر جعبه این قرص حاوی 30 عدد قرص است. این قرص برای کمک به درمان و جلوگیری از واریس، هموروئید و نارسایی های مزمن وریدی استفاده می شود.

  • کرم گیاهی ونوویتال

کرم گیاهی ونوویتال دینه یک محصول موضعی حاوی عصاره دانه شاه بلوط هندی است. این کرم در هر جعبه حاوی 30 گرم کرم است و برای کمک به درمان و جلوگیری از واریس، هموروئید و نارسایی مزمن وریدی کاربرد دارد.

  • قرص کاردیوتون

قرص کاردیوتون دینه یک مکمل گیاهی است که در هر جعبه حاوی 30 عدد قرص است. هر قرص حاوی 400 میلی گرم عصاره خشک استاندارد کراتاگوس ( معادل 1/3 میلی گرم هایپروزید ) می باشد. این قرص برای تقویت عضله قلب و کاهش فشار خون کاربرد دارد.

  • قرص آلیوم اس

قرص آلیوم اس دینه یک داروی گیاهی است که در هر جعبه حاوی ۵۰ عدد قرص است. این قرص حاوی عصاره سیر است که دارای خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد میکروبی، و ضد انعقادی است.

محصولات مربوط به سیستم تنفسی، سرماخوردگی و سرفه

  • قرص مکیدنی آلتادین

قرص آلتادین دینه یک قرص مکیدنی گیاهی است که در هر جعبه 30 عدد قرص دارد. این قرص حاوی عصاره ختمی، عصاره شیرین بیان و اسانس نعنا است. آلتادین برای درمان التهاب گلو و دهان، گرفتگی صدا و سرفه‌های تحریکی ناشی از سرماخوردگی استفاده می‌شود. همچنین به عنوان خلط‌آور در سرفه‌های تحریکی ناشی از افزایش ترشحات مجاری تنفسی کاربرد دارد.

  • شربت آوی پکت

شربت آوی پکت دینه هر بطری 120 میلی لیتر شربت دارد. این شربت حاوی عصاره مایع سرشاخه‌های گلدار گیاه آویشن (Thymus Vulgaris L.) است.

آوی پکت دینه دارای خواص خلط آور، ضد سرفه و ضد اسپاسم است. این شربت برای درمان سرفه‌های ناشی از سرماخوردگی، برونشیت، سیاه سرفه، لارنژیت، تنگی نفس و سرفه‌های ناشی از عوامل تحریکی مانند آلودگی هوا و دود سیگار استفاده می‌شود.

  • شربت پدی کاف

شربت پدی کاف دینه یک شربت گیاهی ضد سرفه است که در هر جعبه 60 میلی لیتری عرضه می‌شود. شربت پدی کاف دینه برای درمان سرفه‌های خشک و خلط دار استفاده می‌شود.

  • پودر بخور دینه

  • شربت گیاهی دیاپکت

  • بخور اکالیپتوس اینهالر

 

مکمل های تقویت سیستم عصبی، خواب و حافظه

 

  • قرص گیاهی جینگو بی زد

جینگو بی زد دینه یک مکمل گیاهی است که در هر جعبه حاوی 30 عدد قرص می باشد. این قرص ها حاوی عصاره برگ های جینکو بیلوبا، ویتامین ب1 و زینک هستند. جینکو بیلوبا یک گیاه دارویی باستانی است که برای بهبود عملکرد مغزی، افزایش حافظه، کمک به درمان لنگش متناوب، کاهش وزوز گوش و سرگیجه کاربرد دارد. ویتامین ب1 نیز نقش مهمی در عملکرد مغز دارد.

  • قرص گیاهی نروکسین

قرص نروکسین دینه یک داروی گیاهی است که در بسته‌های 50 عددی در بازار عرضه می‌شود. این دارو حاوی عصاره علف چای است و برای درمان افسردگی، اضطراب، بی‌خوابی و اختلالات عصبی کاربرد دارد.

  • قرص ترانکی وال

قرص ترانکی وال دینه یک مکمل دارویی گیاهی است که در هر جعبه حاوی 30 عدد قرص است. این قرص حاوی عصاره گیاهان بهار نارنج، سنبل الطیب، گل گاوزبان و زعفران است. ترانکی وال دینه برای بهبود اختلالات خواب، رفع اسپاسم های عصبی، کاهش اضطراب و آرام‌بخشی موثر است.

 

محصولات کودکان دینه

 

  • شربت اکیناکید

شربت اکیناکید دینه یک مکمل گیاهی 120 میلی لیتری حاوی عصاره اکیناسه است. این شربت برای تقویت سیستم ایمنی، کاهش التهاب و همچنین جلوگیری و کاهش طول دوره ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا مناسب است.

  • گرایپ واتر

  • پماد گیاهی درمان التهاب پوست کالاندولا دینه

  • شربت گیاهی پدی کاف

 

محصولات پروستات و سنگ کلیه دینه

 

  • سولوستون

سولوستون دینه یک مکمل گیاهی است که در هر جعبه آن 10 عدد ساشه وجود دارد. این مکمل حاوی سیترات پتاسیم، سیترات منیزیم، عصاره گیاه انگور خرس و عصاره خشک فیلانتوس نیروری (گیاه سنگ شکن) است. سولوستون دینه برای کمک به انحلال سنگ های کلیه و جلوگیری از تشکیل کریستال های اگزالات کلسیم و اسید اوریک در کلیه و مجاری ادراری استفاده می شود.

  • پروستادین

پروستادین دینه یک مکمل گیاهی است که در هر جعبه 50 عدد قرص دارد. این مکمل حاوی عصاره استاندارد شده میوه نخل اره ای، ریشه گزنه است. این فرآورده گیاهی به برطرف کردن علائم بزرگی پروستات کمک می کند.

 

محصولات گوارش و کبد دینه

 

  • دینه برن

پودر دینه برن یک فرآورده گیاهی است که در هر جعبه حاوی ۲۵۰ گرم پودر است. این پودر از پوسته خارجی گندم تهیه می شود و حاوی مقادیر زیادی فیبر خوراکی غیرقابل جذب است. دینه برن یک ملین گیاهی موثر و بی ضرر است که می تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک کند.

  • قرص ومیگان

قرص ومیگان دینه در هر جعبه 30 عدد قرص 500 میلی‌گرمی دارد. این قرص حاوی عصاره زنجبیل است که دارای اثرات ضدتهوع، ضداستفراغ، ضدالتهاب و ضددرد است.

  • لیوردین کمپلکس

قرص لیوردین دینه یک مکمل غذایی است که در هر جعبه 50 عدد قرص دارد. این قرص حاوی عصاره‌های گیاهی خار مریم، قاصدک، کنگر فرنگی، فلفل سیاه، زنجبیل و زردچوبه است. لیوردین برای کمک به بهبود عملکرد کبد، کاهش التهاب کبد و حمایت از سلامت کبد استفاده می‌شود.

  • گرانول گیاهی پلانتاژل

پودر پلانتاژل دینه یک مکمل غذایی گیاهی است که در هر جعبه 10 عدد ساشه دارد. پودر پلانتاژل برای کمک به درمان اسهال حاد و مزمن، کاهش علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS) با اسهال غالب و محافظت از دیواره روده استفاده می‌شود.

  • گاسترودین

قرص گاسترودین دینه یک مکمل گیاهی است که در هر جعبه 50 عدد قرص دارد. این قرص حاوی عصاره شیرین بیان، کالاندولا و پودر ریشه ختمی است.

گاسترودین دینه برای کاهش التهاب و درد ناشی از زخم معده، زخم اثنی عشر و افزایش مقاومت مخاط معده استفاده می‌شود. 

  • سینارکول

سینارکول دینه یک مکمل گیاهی است که در هر جعبه 50 عدد قرص دارد. این مکمل حاوی دو ترکیب گیاهی موثر یعنی پودر ریشه زردچوبه و عصاره کنگر فرنگی است. سینارکول به کاهش چربی خون و بهبود کبد چرب کمک می کند.

  • قرص گیاهی کورکوما (زردچوبه)

قرص کورکوما دینه یک مکمل غذایی حاوی 450 میلی‌گرم پودر ریشه زردچوبه و 50 میلی‌گرم عصاره زردچوبه است. هر جعبه این قرص حاوی 50 عدد قرص است. کورکومین، ماده اصلی فعال زردچوبه، دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی است. 

  • محلول گیاهی گرايپ واتر

  • شربت سی لاکس

  • گرانول گیاهی پسیلیوم

  • سی لاکس پلاس

 

کنترل قند خون و دیابت

 

  • گالگا

قرص گالگا دینه یک مکمل گیاهی است که در هر جعبه 30 عدد قرص 500 میلی‌گرمی دارد. این قرص حاوی بذر اصلاح شده گیاه گالگا است که دارای خواص پایین آورنده قند خون است.

  • سینامون پلاس

 

قاعدگی و زنان

 

  • فمودین

قرص فمودین دینه یک مکمل گیاهی است که در هر جعبه 50 عدد قرص 20 میلی‌گرمی دارد. این قرص حاوی عصاره گیاه پنج انگشت (Vitex agnus-castus) است که به تنظیم هورمون‌های زنانه کمک می‌کند.

 

خرید محصولات دینه

 

داروخانه آنلاین داروکده، بزرگترین و معتبرترین داروخانه آنلاین ایران است که محصولات سلامت محور غیر دارویی را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به کاربران ارائه می دهد. این داروخانه با همکاری تیمی از متخصصین و کارشناسان همواره تلاش می کند تا بهترین خدمات و محصولات را به مصرف کنندگان ارائه دهد.

برای خرید محصولات دینه از داروخانه آنلاین داروکده، کاربران می توانند به صفحه محصولات دینه مراجعه کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد هر محصول، از جمله تاریخ انقضا، ترکیبات، نحوه مصرف، موارد مصرف، هشدارها و شرایط نگهداری، مشاهده کنند. 

علاوه بر این، همه مکمل ها و فراورده های طبیعی برند دینه توسط تیم علمی داروکده نقد و بررسی می شوند و داروسازان و کارشناسان داروکده به سوالات رایج مصرف کنندگان در مورد این محصولات پاسخ می دهند.

همچنین، کاربران می توانند نظرات کاربران دیگر را در مورد محصولات دینه در صفحه هر محصول مشاهده کنند. این نظرات می تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات کسب کنند و تصمیم بهتری برای خرید بگیرند.

داروخانه آنلاین داروکده تنها داروخانه آنلاین معتبر در کشور است که هیچ شعبه و نمایندگی دیگری ندارد. تمامی سفارشات داروکده از انبار داروخانه مرکزی جمالزاده در تهران ارسال می شوند. بنابراین، کاربران می توانند مطمئن باشند که محصولات خود را از یک منبع معتبر خریداری می کنند.

مزایای خرید محصولات دینه از داروخانه آنلاین داروکده نسبت به داروخانه های سنتی عبارتند از:

امکان خرید محصولات از سراسر کشور

با خرید محصولات دینه از داروخانه آنلاین داروکده، کاربران می توانند از سراسر کشور محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند. این امر برای افرادی که در شهرهای کوچک و دور افتاده زندگی می کنند و دسترسی به داروخانه های سنتی ندارند، بسیار مفید است.

امکان مقایسه قیمت ها

با مراجعه به صفحه محصولات در داروخانه آنلاین داروکده، کاربران میتوانند قیمت محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند و بهترین قیمت را انتخاب کنند. این امر به کاربران کمک می کند تا از پرداخت هزینه اضافی جلوگیری کنند.

امکان دریافت مشاوره رایگان از داروسازان

تیم علمی داروخانه آنلاین داروکده متشکل از داروسازان و کارشناسان مجرب است که می توانند به سوالات کاربران در مورد محصولات دینه پاسخ دهند. این امر به کاربران کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصولات کسب کنند و تصمیم بهتری برای خرید بگیرند.

ارائه تخفیف

داروخانه آنلاین داروکده به طور مرتب تخفیف های ویژه ای را برای محصولات خود ارائه می دهد. این امر به کاربران کمک می کند تا محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنند.

در مجموع، داروخانه آنلاین داروکده یک گزینه مناسب برای خرید محصولات دینه است. این داروخانه محصولات دینه را با قیمتی مناسب، کیفیتی بالا و خدماتی متنوع ارائه می دهد.

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و مصطفی جلالی کارشناس ارشد تغذیه 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 120,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )