محصولات دکتر ژیلا

تعداد محصولات:

39


sort icon

مرتب سازی


کرم دور چشم دکتر ژیلا

157,700

0%

157,700 تومان

3.3star icon
کرم شب دکتر ژیلا

107,600

0%

107,600 تومان

3.4star icon
مرطوب کننده لب SPF20

48,700

0%

48,700 تومان

2.7star icon
+ 2 رنگ
کرم ضد آفتاب SPF63

213,600

0%

213,600 تومان

4.5star icon
+ 2 رنگ
کرم ضد آفتاب رنگی SPF95

212,700

0%

212,700 تومان

4.5star icon
+ 3 رنگ
کرم ضد آفتاب بدون چربی SPF30

اسکراب پرفکت کلین

157,200

0%

157,200 تومان

2.5star icon

دکتر ژیلا

 

دکتر ژیلا یکی از برند های معروف و محبوب است که سالیان طولانی به تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی از پوست، زیر نظر متخصصان مجرب پرداخته است. کمتر کسی وجود دارد که با برند دکتر ژیلا آشنایی نداشته باشد و حداقل یکی از کرم های تخصصی این برند را مصرف نکرده باشد. در این متن به معرفی محصولات دکتر ژیلا پرداخته شده است؛ که فرآیند خرید محصولات دکتر ژیلا را برای مصرف کنندگان داروکده تسهیل نماید.

 

محصولات دکتر ژیلا ساخت کجاست؟

 

دکتر ژیلا یکی از برند های معتبر ایرانی بوده و محصولات آن توسط شرکت ایران آوند فر تولید شده است. دکتر ژیلا در راستای حفظ سلامت و رفع مشکلات و عارضه های پوست محصولات متنوعی را برای مصرف هموطنان عرضه کرده است. علی رغم اینکه امروزه برخی از مصرف کنندگان تمایل به خرید فرآورده های خارجی را دارند؛ شرکت دکتر ژیلا با تولید محصولات مراقبتی با کیفیت و مرغوب، توانسته رضایت افراد زیادی را جلب و سلامت و زیبایی طبیعی پوست را به آنها بازگرداند.

در صورت تمایل می توانید نظرات مصرف کنندگان محصولات دکتر ژیلا را در صفحه مشخصات هر کرم دکتر ژیلا مشاهده و همچنین پس از مصرف کرم های این برند محبوب تجربه خود را در سایت داروکده برای سایر مصرف کنندگان به صورت کامنت درج نمایید.

 

محصولات دکتر ژیلا

 

در لیست محصولات دکتر ژیلا فرآورده های متنوعی مشاهده می شود؛ که هر یک با هدفی مشخص و در جهت رفع انواع عارضه های پوستی تولید شده اند. به طور کلی می توان گفت که محصولات دکتر ژیلا شامل فرآورده هایی مراقبتی است که برای مصرف روی پوست بدن، صورت، دست، ناخن، لب و دور چشم مناسب اند. 

همانطور که می دانید مهم ترین عارضه های پوستی لک و تیرگی، چین و چروک و خشکی و اگزما هستند که ممکن است افراد زیادی را در جهان درگیر کنند. همچنین از مهم ترین محصولات مراقبتی می توان به کرم های ضد آفتاب برای حفظ سلامت پوست اشاره کرد. برند دکتر ژیلا در راستای رفع این عارضه های پوستی و افزایش شادابی و جوانی پوست فرآورده های مراقبتی زیادی را تولید کرده است. کاربران داروکده می توانند به راحتی لیست محصولات دکتر ژیلا را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را با امکان خرید آسان، مطمئن و به صرفه در داروخانه آنلاین داروکده ثبت سفارش نمایند.

فرم و ساختار اغلب محصولات دکتر ژیلا به شکل کرم، لوسیون، محلول و روغن است که مصرف کنندگان متناسب با نیاز خود می توانند از میان آنها فرآورده مراقبتی مناسب را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است در صورتی که در انتخاب و خرید محصولات دکتر ژیلا دچار سردرگمی شدید؛ می توانید با مشاوران مجرب و متخصص تیم علمی داروکده ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

محصولات دکتر ژیلا به مواردی که ذکر شد محدود نمی شود، در ادامه متن توضیحات بیشتری در رابطه با این فرآورده های بهداشتی ارائه شده است. 

 

انواع کرم دکتر ژیلا

 

یکی از متنوع ترین محصولات دکتر ژیلا کرم هایی است که به منظور جلوگیری از پیری، افزایش جوانی و رفع مشکلات پوست تولید شده اند. در لیست کرمهای دکتر ژیلا می توان به کرم های ضد آفتاب نیز اشاره کرد که علاوه بر اینکه به خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کنند؛ متناسب با ویژگی های انواع گروه های پوستی تولید شده اند و پس از مصرف آنها عارضه و تحریکی برای پوست ایجاد نمی شود. 

از لیست محصولات دکتر ژیلا به راحتی می توانید کرم فوم مناسبی برای شستشو، کرم ضد آفتابی برای مراقبت، کرم ضد لکی برای کاهش تیرگی ها، کرم ضد چروکی برای جوانسازی و کرم مرطوب کننده ای برای رفع خشکی پوست انتخاب کنید؛ بدون اینکه در لیست برند های مختلف هنگام انتخاب محصول با کیفیت، سردرگم شوید.

برخی از کرم های دکتر ژیلا شامل موارد زیر است. 

  • انواع کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا

  • کرم فوم پاک کننده صورت دکتر ژیلا 

  • کرم مولتی ویتامین دکتر ژیلا 

  • کرم مرطوب کننده دکتر ژیلا 

  • کرم روشن کننده دکتر ژیلا 

  • کرم ویتامین ای دکتر ژیلا 

  • کرم درما وایت دکتر ژیلا 

  • کرم ضد جوش دکتر ژیلا

  • کرم ترک لب دکتر ژیلا 

  • کرم ترک پا دکتر ژیلا 

  • کرم کیوتن دکتر ژیلا 

  • کرم شب دکتر ژیلا

  • کرم لب دکتر ژیلا

 

سایر محصولات دکتر ژیلا

 

علاوه بر کرم های دکتر ژیلا، محصولات دیگری نیز با ساختار و فرمولاسیون های متنوع برای رفع عارضه های مختلف پوستی تولید شده اند. این محصولات شامل موارد زیر است و می توانند عملکرد منحصر به فردی را در راستای حفظ سلامت و زیبایی پوست مصرف کنندگان داشته باشند.

  • ژل شستشوی پوست چرب و جوشدار

  • شیر پاک کن پوست های معمولی

  • شیر پاک کن پوست های خشک

  • تونیک گیاهی پاک کننده صورت

  • محلول پاک کننده آرایش چشم

  • صابون روشن کننده دکتر ژیلا

  • اسکراب دکتر ژیلا

 

قیمت محصولات دکتر ژیلا

 

قیمت محصولات دکتر ژیلا با توجه به مواد موجود در فرمولاسیون فرآورده ها و کیفیت آنها توسط شرکت ایران آوندفر تعیین شده است و برای رعایت حقوق مصرف کنندگان روی بسته بندی محصول درج شده است. از این رو داروخانه های اینترنتی و حضوری ملزم به فروش محصولات دکتر ژیلا مطابق با نرخ روی بسته بندی می باشند. از آنجایی که برخی از فروشندگان این فرآورده های مراقبتی را با قیمت های نامتعارف عرضه می کنند؛ توصیه می شود برای خرید محصولات دکتر ژیلا به داروخانه های حضوری یا اینترنتی با نماد اعتماد الکترونیک مراجعه نمایید.

داروخانه آنلاین داروکده دارای نماد اعتماد الکترونیک پنج ستاره بوده و امکان خرید محصولات دکتر ژیلا را ضمن رعایت حقوق مصرف کنندگان، با قیمت به صرفه و تضمین اصالت و سلامت کالا فراهم کرده است.

 

سوالات متداول در رابطه با محصولات برند دکتر ژیلا

1- محصولات دکتر ژیلا را از کجا تهیه کنیم؟

محصولات دکتر ژیلا در اغلب داروخانه های سراسر کشور از جمله داروخانه آنلاین داروکده موجود بوده و مصرف کنندگان به راحتی می توانند محصولات مورد نظر خود را ثبت سفارش کرده و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرند. 

2- محصولات دکتر ژیلا را چه شرکتی تولید کرده است؟

محصولات دکتر ژیلا توسط شرکت ایران آوند فر در کشور ایران، به صورت تخصصی و تحت نظارت متخصصان مجرب تولید و عرضه بازار گردیده است.

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 251,830 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )