محصولات ایموشن

تعداد محصولات:

35


sort icon

مرتب سازی


+ 2 سایز
ژل بهداشتی بانوان فرش

ناموجود
لوبریکانت حجم دهنده

72,500

15%

61,700 تومان

3.5star icon
ناموجود
لوبریکانت وقفه دهنده

ناموجود
لوبریکانت با احساس تقویت ن ع و ظ

ناموجود
ژل لوبریکانت افزایش میل دیزایر

ناموجود
ژل لوبریکانت گرم کننده هات نایت

ناموجود
دئودورانت زنانه رومانس

ناموجود
دئودورانت زنانه باغ آسیایی

ناموجود
دئودورانت زنانه ویولت

ناموجود
دئودورانت زنانه فریش بوکت

ناموجود
دئودورانت زنانه اوشن فرش

ناموجود
ادو پرفیوم زنانه سی اچ

ایموشن 

 

برند ایموشن شامل محصولات بهداشتی متنوعی است که توسط شرکت کیمیا شفا بخش آرین تولید شده اند. عمده ی محصولات ایموشن شامل محصولات مقاربتی است که علاوه بر افزایش لذت در حین رابطه جنسی، سبب ایجاد حساسیت و آلرژی نمی شوند. زیرا این شرکت در راستای تولید محصولات ایموشن از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بهره برده است و در نهایت توانسته مجوزهای مربوطه را کسب نماید؛ که این مسئله سبب ایجاد اطمینان خاطر و رضایت مصرف کنندگان از این فرآورده ها گردیده است.

 

محصولات ایموشن

 

محصولات ایموشن شامل سه گروه از محصولات بهداشتی است که با کیفیت بالایی که دارند؛ سبب افزایش لذت در رابطه جنسی مصرف کنندگان گردیده اند. محصولات ایموشن شامل انواع ژل ایموشن با ماهیت روان کنندگی، انواع اسپری ایموشن تاخیری برای آقایان و خوشبو کننده های بدن می باشند. این فرآورده ها با بسته بندی های استاندارد و زیبا عرضه بازار گردیده اند.

در تولید محصولات ایموشن علاوه بر بهره مندی از مواد فاقد حساسیت و مرغوب، از دستگاه های پیشرفته تحت نظارت متخصصان و پرسنل مجرب استفاده شده است. این محصولات به عنوان یکی از حساس ترین محصولات بهداشتی، تاثیرات منحصر به فردی در رفع مشکلات، افزایش لذت و ارتقای رابطه جنسی داشته اند. 

 

انواع اسپری ایموشن

 

زود انزالی مردان یکی از مشکلات شایعی است که روابط جنسی زوج های زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. از این رو محصولات زیادی برای ایجاد وقفه و تاخیر در انزال آقایان تولید شده است. ایموشن به عنوان یکی از تولید کنندگان محصولات مقاربتی، انواع اسپری ایموشن را با خاصیت رفع موقت زود انزالی و رایحه های متنوع و درون بطری های استاندارد تولید کرده است و در نهایت احساس اعتماد به نفس و لذت را به مردان باز می گرداند. 

  • اسپری وقفه دهنده وی آی پی با رایحه با رایحه 212 وی آی پی

  • اسپری وقفه دهنده وی آی پی با رایحه ایترنیتی

  • اسپری وقفه دهنده وی آی پی با رایحه تام فورد

  • اسپری وقفه دهنده وی آی پی با رایحه کنزو

 

انواع ژل ایموشن

 

ژل های ایموشن گروهی از این برند محبوب و نام آشنا هستند که بر پایه ژل لوبریکانت و به منظور روان کنندگی و جلوگیری از خشکی واژن و کاهش درد در حین رابطه جنسی شده اند. در فرمولاسیون انواع ژل ایموشن ترکیبات منحصر به فرد دیگری نیز استفاده شده است که عملکرد های متنوعی داشته و در نهایت لذت جنسی را چندین برابر می کنند.

روش مصرف ژل های ایموشن آسان است، به راحتی با آب شسته می شوند و برای اکثریت افراد حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کنند. از این رو مورد استقبال مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته اند. 

ژل های لوبریکانت ایموشن درون بسته بندی های استاندارد و زیبا با رنگ های متنوع تولید شده اند. این مسئله سبب شده اغلب مصرف کنندگان آنها را با رنگ بسته بندی بشناسند. به عنوان مثال ژل لوبریکانت روان کننده با نام ژل ایموشن زرد، لوبریکانت جمع کننده به عنوان ژل ایموشن قرمز و ژل لوبریکانت حجم دهنده با ژل ایموشن مشکی در میان مردم شناخته شده است. 

روش مصرف این ژل های مقاربتی آسان است و اغلب پس از مصرف آنها عوارضی ایجاد نمی شود؛ اما به طور کلی می توانید برای پرسش سوالات خود از مشاوران مجرب و متخصصان تیم علمی داروکده، از طریق مشاوره آنلاین با آنها ارتباط برقرار کرده و به صورت کاملا محرمانه سوالات خود را در رابطه با انواع محصولات ایموشن و مشکلات احتمالی خود در حین مصرف آنها، مطرح نمایید.

 

لیست ژل های ایموشن به شرح زیر است.

 

  • ژل لوبریکانت رومنس با رایحه توت فرنگی

  • ژل لوبریکانت رومنس با رایحه سیب سبز

  • ژل لوبریکانت رومنس با رایحه نیروانا

  • ژل لوبریکانت رومنس را رایحه انبه

  • لوبریکانت با احساس تقویت نعوظ

  • ژل لوبریکانت افزایش میل

  • ژل لوبریکانت گرم کننده 

  • لوبریکانت حجم دهنده

  • لوبریکانت جمع کننده

  • لوبریکانت روان کننده

  • لوبریکانت وقفه دهنده

 

خرید ژل ایموشن

 

برخی از افراد تمایل دارند که محصولات مقاربتی، جنسی و بهداشتی را به صورت اینترنتی خریداری نمایند. در این شرایط با فراهم شدن امکان خرید ژل ایموشن از داروخانه آنلاین داروکده، به راحتی می توان با این احساس خجالت مقابله نمود و همچنین خریدی مطمئن و به صرفه را به آسانی انجام داد.

علاوه بر این تمامی محصولات ایموشن موجود در داروخانه آنلاین داروکده، با قیمت مصوب شرکت کیمیا شفا بخش آرین (صرف نظر از تخفیفات ویژه داروکده) تعیین گردیده اند. بنابراین حین خرید اینترنتی، می توانید از به صرفه بودن قیمت ژل ایموشن مدنظر خود اطمینان خاطر داشته باشید.

 

سوالات متداول در رابطه با برند ایموشن

1- ژل ایموشن را از کجا تهیه کنیم؟

امروزه محصولات ایموشن در اغلب داروخانه ها و فروشگاه های سراسر کشور موجود می باشند اما تیم علمی داروکده توصیه می کند که این گونه محصولات را از مراکز مطمئن خریداری کنید. داروخانه آنلاین داروکده یکی از داروخانه های آنلاینی است که برخلاف اغلب سایت های فروش، دارای نماد اعتماد الکترونیک پنج ستاره است و زمینه انجام یک خرید اینترنتی مطمئن را فراهم کرده است.

2- نظرات مردم درمورد ژل ایموشن قرمز چیست؟

امکان مشاهده نظرات مردم درمورد ژل ایموشن قرمز، مانند تمامی محصولات موجود در داروخانه آنلاین داروکده، در قسمت نظرات کاربران در صفحه مشخصات ژل لوبریکانت جمع کننده (ایموشن قرمز) ذیل محصول فراهم گردیده است. 

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 74,800 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )