محصولات فیروز

تعداد محصولات:

84


sort icon

مرتب سازی


اسپری نرم کننده مو

44,000

0%

44,000 تومان

3.8star icon
+ 3 سایز
شامپو بچه

33,700

0%

33,700 تومان

4.5star icon
کرم زینک اکساید بچه

30,400

0%

30,400 تومان

3.8star icon
لوسیون بچه

38,300

0%

38,300 تومان

3star icon
پودر بچه

20,800

0%

20,800 تومان

2.9star icon
کرم وازلین کودک

31,400

0%

31,400 تومان

3.5star icon
وازلین فیروز

25,000

0%

25,000 تومان

3.2star icon
کرم آلوئه ورا

33,800

0%

33,800 تومان

3.3star icon
بینی پاک کن

45,900

0%

45,900 تومان

2.5star icon
+ 2 سایز
شامپو بچه حاوی پروتِِئین گندم

وازلین مخصوص کودکان

15,900

0%

15,900 تومان

3.2star icon
+ 2 سایز
صابون بچه حاوی روغن نارگیل

+ 2 سایز
کهنه بچه بزرگ

133,400

0%

133,400 تومان

4.5star icon
گوش پاک کن 100 عددی

24,000

0%

24,000 تومان

3.8star icon
محافظ کهنه

28,200

0%

28,200 تومان

2.9star icon
شیردوش دستی

42,300

0%

42,300 تومان

2.7star icon

فیروز

 

فیروز برندی نام آشنا و محبوب است که محصولات آن در سبد خرید اغلب خانواده های ایرانی مشاهده می شود. گروه بهداشتی فیروز توانسته نیاز های مصرف کنندگان را شناسایی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و رعایت استاندارد های لازم فرآورده های مرغوبی را تولید نماید. محصولات فیروز انحصارا برای مصرف کودکان و مادران، به منظور رعایت بهداشت، ارتقای کیفیت حفظ سلامت پوست و مو آن ها طراحی شده اند.

برند فیروز دارای سابقه ای حدودا 49 ساله بوده و در این مدت با بهره مندی از دانش متخصصان و دستگاه های پیشرفته، کیفیت مطلوبی از محصولات خود را به مصرف کنندگان نشان داده است. این گروه تولیدی توانسته رضایت مادران را جلب نماید و لطافت طبیعی پوست و موی فرزندانشان را حفظ کند.

 

محصولات فیروز

 

محصولات فیروز منحصرا برای مصرف نوزادان و کودکان تولید شده و شامل محصولات پوست و مو، مادر و کودک و تجهیزات پزشکی است. در هنگام تولید این محصولات بهداشتی، ظرافت و حساسیت نوزادان در نظر گرفته شده است، از این رو محصولات فیروز دارای فرمولاسیون های ملایم بوده و با فیزیولوژی طبیعی پوست و مو کاملا سازگار می باشند. بنابراین پس از مصرف آن ها علی رغم اینکه اغلب تحریک و حساسیتی ایجاد نمی شود، عملکرد مطلوب آن ها آشکار می شود.

در ادامه متن محصولات فیروز را به طور خلاصه برای تسهیل روند خرید معرفی کرده ایم.

 

محصولات فیروز برای مو

 

شستشوی موهای نازک و ظریف نوزادان با شامپو های با کیفیت و ملایم، یکی از موارد حائز اهمیت است که بی توجهی به آن ممکن است سبب آسیب به تارهای موی کودک شود. شامپو های کودک فیروز، با موهای کودک کاملا سازگار بوده و ضمن پاکسازی آلودگی ها، مانع از آسیب به تارهای مو می شوند. این شامپوها درون بسته بندی های زیبا و مطابق با سلیقه کودکان تولید و عرضه بازار گردیده اند.

گاهی اوقات ممکن است گره هایی نیز روی موهای کودک ایجاد شود که در این شرایط می توان از اسپری های گره باز کن مو فیروز استفاده کرد و نرمی و شادابی را به موهای کودکان بازگرداند.

  • شامپوی موی کودک

  • اسپری گره باز کن

 

محصولات فیروز برای نوزاد

 

پوست کودک نیز همانند بزرگسالان، برای حفظ سلامت و زیبایی خود، به مراقبت نیاز دارد. امروزه محصولات مراقبتی متنوعی با رفع التهابات، تحریکات و تقویت پوست می توانند نرمی و لطافت طبیعی پوست کودکان را حفظ کنند. در لیست محصولات فیروز برای نوزاد، اغلب فرآورده های مورد نیاز کودکان موجود است. 

فیروز با ایجاد تنوع بالا در بافت و ساختار و همچنین عملکرد محصولات پوست کودک، توانسته رضایت والدین را جلب نماید. برخی از محصولات فیروز برای نوزاد به شرح زیر است.

  • ضد آفتاب کودکان

  • اسپری روغن

  • کرم مرطوب کننده

  • وازلین بچه فیروز

  • کرم زینک اکساید بچه

  • لوسین بدن کودک

  • شامپوی بدن کودک

  • پودر بچه فیروز

 

محصولات فیروز برای بزرگسالان

 

برخی دیگر از محصولات شرکت فیروز، محصولاتی هستند که با استفاده از عصاره ها و ترکیبات گیاهی، برای شستشو، پاکسازی و حفظ بهداشت فردی بزرگسالان خصوصا مادران تولید شده اند. این فرآورده های بهداشتی به شکل صابون، فوم و ژل به بازار عرضه گردیده اند. لازم به ذکر است که هر یک از این محصولات فیروز، ضمن داشتن خواص شویندگی، به تقویت و تغذیه پوست نیز می پردازند و خواص منحصر به فرد خود را دارند.

بانوان یائسه، باردار و شیرده می توانند برای شستشوی ناحیه تناسلی خود و جلوگیری از ابتلا به عفونت و بیماری های مقاربتی، از انواع ژل بهداشتی فیروز استفاده کرده و نسبت به کیفیت مطلوب آن ها اطمینان خاطر داشته باشند.

  • فوم شستشو پلک و مژه

  • صابون شفاف حاوی گلیسیرین فیروز

  • صابون آلوئه ورا

  • صابون ختمی

  • صابون کالاندولا

  • ژل بهداشتی بانوان

  • ژل بهداشتی بانوان باردار و شیرده

  • ژل بهداشتی بانوان یائسه

 

محصولات فیروز بهداشتی

 

محصولات کودک فیروز تنها به فرآورده های مراقبت از پوست او خلاصه نمی شود. کیفیت و نوع فرمولاسیون محصولات شوینده ی لباس آن ها نیز حائز اهمیت است و در حفظ لطافت پوست کودک نقش شایانی دارد. بنابراین شرکت فیروز، محصولات بهداشتی متنوعی را در این راستا تولید کرده است.

انواع گوش پاک کن، صابون و مایع دستشویی فیروز نیز از محصولات بهداشتی این برند معتبر و با سابقه هستند که با قیمت های مطلوب و به صرفه عرضه بازار گردیده اند.

  • مایع لباسشویی

  • پودر صابون 

  • مایع دستشویی فوم

  • صابون مایع لباسشویی کودک

  • انواع نرم کننده لباس کودک

  • گوش پاک کن

 

محصولات مادر و کودک

 

همواره حفظ بهداشت و سلامت مادران و کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. محصولات مادر و کودک فیروز، با هدف حفظ و تقویت سلامت فردی و خانواده، به بازار عرضه می‌شوند. این گروه از محصولات فیروز شامل کهنه بچه، محافظ کهنه، شورت دو گره، تمیز کننده بینی کودک، شیشه شیر و شیر دوش و اقلام بهداشتی دیگر می‌باشند. 

  • کهنه بچه

  • محافظ کهنه

  • شورت دو گره

  • تمیز کننده بینی کودک

  • شیشه شیر

  • شیر دوش

 

قیمت محصولات فیروز

 

فیروز یک برند ایرانی است که توانسته با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، فرصت انتخاب بین محصولات مرغوب را برای مادران فراهم کند تا بتوانند آرامش کودک خود را چندین برابر و سلامت آن را حفظ نمایند. علاوه بر عملکرد مطلوب این محصولات بهداشتی و مراقبتی، قیمت مناسب آنها نیز، امکان انتخاب آسان و با اطمینان خاطر را برای مشتریان فراهم کرده است. 

قیمت محصولات فیروز در داروخانه انلاین داروکده، براساس فاکتور رسمی شرکت تولید کننده تعیین می شود. علاوه بر این داروکده برای حفظ حقوق مشتریان و جلب رضایت آن ها تخفیفات ویژه و مناسبی را در نظر گرفته است. در صورت خرید محصولات فیروز می توانید ضمن بهره مندی از این تخفیفات، سفارش خود را با تضمین حفظ کیفیت و سلامت محصولات، از طریق پیک اختصاصی داروکده و شرکت پست، درب منزل تحویل بگیرید.

 

سوالات متداول در رابطه با محصولات فیروز

1- آیا محصولات فیروز خوب است؟

محصولات بهداشتی فیروز با کیفیت مطلوبی تولید شده اند و در این راستا توانسته اند رضایت مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کنند. 

جهت اطمینان خاطر می توانید وارد صفحه مشخصات هر یک از محصولات فیروز شوید و نظرات و تجربیات سایر کاربران داروکده را در ذیل محصول مطالعه نمایید. 

2- محصولات بهداشتی فیروز ساخت کجاست؟

محصولات فیروز توسط متخصصان ایرانی فرموله و تولید شده اند و یک محصول کاملا ایرانی می باشد.

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 160,412 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )