محصولات هولیستیکا

تعداد محصولات:

12


sort icon

مرتب سازی


پاورفیت

197,000

0%

197,000 تومان

3.7star icon
star icon
آوودین

220,000

0%

220,000 تومان

3.6star icon
مولتی وگان

255,000

25%

191,300 تومان

3.7star icon
star icon
آرترولیستیکا

160,000

0%

160,000 تومان

3.5star icon
شربت کلسی پاور

62,200

0%

62,200 تومان

3.6star icon
star iconناموجود
میکسودین

210,000

0%

210,000 تومان

3.5star icon
ناموجود
منولیستیکا

62,900

0%

62,900 تومان

3.2star icon
ناموجود
آندرولیستیکا

49,500

0%

49,500 تومان

3star icon
ناموجود
ویتامین د3 فورت 1000 واحد

ناموجود
کالموفیت

36,200

0%

36,200 تومان

2.8star icon
ناموجود
کاردیوکینون

13,600

0%

13,600 تومان

3.3star icon

تاریخچه holistica

 

شرکت فرانسوی holistica در سال 1986 با هدف تولید مکمل‌های غذایی با کیفیت و برگرفته از منابع طبیعی و گیاهی تاسیس گردید.

هولیستیکا در تولید محصولات خود همواره تعادل در دریافت و مصرف انرژی، تعادل در دریافت ریزمغذی‌ها و هماهنگی بین اجزای مواد غذایی را مد نظر داشته است.

 

نمایندگی holistica در ایران

 

شرکت دارویی آرین سلامت سینا در سال 1388 فعالیت خود را از طریق همکاری با معتبرترین شرکت‌های دانش بنیاد اروپایی در زمینه تولید مکمل‌های غذایی، دارویی و داروهای متشکل از مواد خالص گیاهی و طبیعی آغاز کرد.

هدف شرکت آرین سلامت سینا تولید با کیفیت‌ترین محصولات طبیعی با همکاری و جذب نمایندگی انحصاری از معتبرترین شرکت‌های اروپایی نظیر شرکت‌های هولیستیکا است.

در حال حاضر محصولات این برند در تحت لیسانس هولیستیکا فرانسه در کارخانه داروسازی آرین سلامت سینا در ایران بسته بندی می‌گردد.           

در حال حاضر محصولات هولیستیکا (holistica) شامل 2 گروه مکمل‌های غذایی و ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

در ادامه به بررسی محصولات موجود در دسته مکمل‌های غذایی می‌پردازیم.

آرامبخش، ضد اضطراب و ضد افسردگی

  • کپسول کالموفیت: فرآورده کالموفیت برگرفته از ترکیبات گیاهی مانند بهارنارنج، بابونه، چای ترش و به لیمو است. کالموفیت در کمک به کاهش استرس و اضطراب و ایجاد آرامش بدون ایجاد احساس کسالت و خواب آلودگی موثر است. 

 

تقویت جنسی آقایان

  • آندرولیستیکا: کپسول ژلاتینی آندرولیستیکا با داشتن ویتامین‌ها، ترکیبات آنتی اکسیدان و ترکیبات گیاهی از جمله عصاره پیاز، گل گاو زبان، روغن ماهی، دانه کدو، روغن نخل اره‌ای در کمک به بهبود باروری و تقویت قوای جنسی در آقایان (در همه سنین) موثر است.

 

تقویت سیستم ایمنی

  • کپسول پاورفیت هولیستیکا: ترکیب موثره پاورفیت هولیستیکا عصاره قارچ خوراکی شیتاکه است. پاورفیت مکملی با کیفیت جهت تقویت سیستم ایمنی، کمک به درمان زگیل تناسلی و افزایش قوای جسمانی است.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با زگیل تناسلی، عوامل موثر در ایجاد آن، علائم و نشانه‌ها و راه‌های درمان آن به مقاله ای که با عنوان  (زگیل تناسلی Human Papilloma Virus) توسط آقای دکتر کوشا شهیدی در مجله داروکده منتشر شده است، مرجعه نمایید.

 

حفظ سلامت مفاصل و غضروف‌ها

  • کپسول آوودین هولیستیکا: یکی از فرآورده‌های شناخته شده محصولات هولیستیکا آوودین است. آوودین حاوی آووکادو و سویا است و در حفظ سلامت مفاصل و غضروف‌ها، کاهش درد و التهاب و بازسازی و ترمیم مفاصل موثر است.
  • کپسول میکسودین هولیستیکا: میکسودین هولیستیکا علاوه بر کمک به کاهش درد و التهاب مفاصل، در کمک به بهبود کبد چرب و محافظت از سلول‌های بدن در برابر آلاینده‌ها و سموم محیطی موثر است. ترکیبات موثره این فرآورده زنجبیل، پیپرین (ماده موثره فلفل سیاه) و کورکومین (ماده موثره زردچوبه) است.
  • کپسول آرترولیستیکا هولیستیکا: عصاره چای ترش، عصاره انگور فرنگی سیاه، بیوفلاونوئیدهای لیمو و ویتامین E آرترولیستیکا را به یک مکمل موثر در کاهش درد مفاصل و بهبود حرکت و عملکرد طبیعی مفاصل تبدیل کرده است.

 

بهبود علائم یائسگی

  • منولیستیکا: منولیستیکا ساخته شده از عصاره کامل سیب زمینی شیرین، روغن زیتون، روغن گل گاوزبان، روغن ماهی، محتوی جلبک دریایی و ویتامین E طبیعی است. این محصول مکمل رژیمی مناسبی جهت بهبود علائم یائسگی است.

تا اینجا به ذکر مکمل‌های غذایی هولیستیکا پرداختیم، در ادامه مطلب به بررسی مکمل‌های مولتی مینرال هولیستیکا می‌پردازیم.

 

مولتی ویتامین عمومی

  • مولتی وگان هولیستیکا: ریزمغذی‌های موجود در این مکمل برگرفته از منابع طبیعی هستند، از همین رو مولتی وگان هولیستیکا مکملی مناسب جهت تامین نیاز روزانه افراد به ویژه افراد گیاه خوار است.

 

ویتامین D

ویتامین دی هولیستیکا در دو دوز متفاوت و برگرفته از گونه‌هایی از گلسنگ است، به همین علت مکملی مناسب جهت تامین ویتامین D افراد گیاهخوار است.

  • ویتامین د3 فورت 1000 واحد: حاوی 1000 واحد ویتامینD  و 100 میلی گرم منیزیم المنتال به ازای هر قرص است.
  • ویتامین د3 فورت 2000 واحد: حاوی  2000 واحد ویتامین D و 100 میلی گرم منیزیم المنتال به ازای هر قرص است.

 

کلسیم

  • کلسی پاور هولیستیکا: شربت کلسی پاور با داشتن کلسیم، منیزیم، زینک و ویتامین D3 در کمک به حفظ تراکم و سلامت استخوان‌ها موثر است.

 

محصولات هولیستیکا را از کجا بخریم؟

 

از آنجا که اکثر افراد به دنبال استفاده از محصولی هستند که ضمن تاثیر گذاری بر روی حفظ سلامت بدن، فاقد عارضه جانبی جدی باشد، از همین رو خرید مکمل‌ها و فرآورده‌های طبیعی و گیاهی افزایش بیشتری یافته است، 

با این حال انتخاب بهترین مکمل و متناسب با نیاز، دغدغه بسیاری از افراد است.

داروخانه آنلاین داروکده به عنوان اولین داروخانه آنلاین در ایران، دارای چندین سال سابقه فروش انواع مکمل‌های غذایی، مکمل‌های ورزشی، پروبیوتیک، فرآورده‌های گیاهی و طبیعی با برندهای معتبر و با کیفیت است.

چنانچه در انتخاب محصول متناسب با نیاز خود مردد هستید می‌توانید با برقراری تماس تلفنی و یا درج کامنت با تیم علمی داروکده که شامل متخصصین داروساز و دانش آموختگان تغذیه هستند، در ارتباط باشید.

تیم علمی داروکده همواره راهنمای شما عزیزان در ارتباط با انتخاب مکمل، زمان مصرف، عوارض و سایر سوالات در ارتباط با مصرف مکمل مورد نظر هستند.

هم‌چنین تمامی محصولات موجود در داروکده دارای تاریخ انقضای معتبر و ضمانت اصالت کالا هستند. بنابراین با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید و محصول مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و درب منزل تحویل بگیرید.

 

سوالات متداول

1- قرص هولیستیکا برای چیست؟ 

محصولات هولیستیکا برگرفته از منابع طبیعی و به فرم‌های کپسول، شربت و قرص هستند.

از شناخته‌ شده‌ترین محصولات هولیستیکا می‌توان به کپسول آوودین هولیستیکا، کپسول پاورفیت هولیستیکا و مولتی وگان هولیستیکا اشاره نمود.

2- هولیستیکا چیست؟

هولیستیکا یک برند معتبر فرانسوی در زمینه تولید مکمل و فرآورده‌های طبیعی، جهت کمک به حفظ سلامت بدن و پیشگیری و درمان برخی بیماری‌ها است.

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی  و زهره رضایی سرلک کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 220,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )