محصولات جالینوس

تعداد محصولات:

48


sort icon

مرتب سازی


+ 2 سایز
مموری پاور

392,400

0%

392,400 تومان

3.5star icon
دی اچ ای آ 25

261,600

0%

261,600 تومان

3.5star icon
سیستین ب6 جالینوس

114,500

25%

85,900 تومان

3.5star icon
دی اچ ای آ 50

436,000

0%

436,000 تومان

3.5star icon
ملاتونین 5 جالینوس

57,300

10%

51,600 تومان

3.3star icon
ملاتونین 1 جالینوس

26,200

15%

22,300 تومان

3.3star icon
کلسیم 500 میلی گرم

24,600

0%

24,600 تومان

3.4star icon
پیناهیل

137,400

0%

137,400 تومان

3.5star icon
اسکین ژن

378,500

20%

302,800 تومان

3.5star icon

جالینوس

 

جالینوس یک برند شناخته شده ایرانی در صنعت دارویی کشور است. شرکت داروسازی جالینوس در سال 1356 با نام شرکت ریتافارم تاسیس شد و سپس نام این شرکت به جالینوس تغییر داده شد.

این شرکت توانست با تجهیز نیروی انسانی خود و استفاده از مواد اولیه با کیفیت، به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خصوصی در زمینه تولید دارو و مکمل تبدیل شود.

 

محصولات جالینوس

 

به طور کلی محصولات جالینوس شامل سه گروه مکمل‌های غذایی، مکمل‌های ورزشی و مکمل‌های مولتی ویتامین است. در ادامه به بررسی این گروه‌ها و زیرمجموعه‌های آن‌ها می‌پردازیم.

 

گروه مکمل‌های غذایی

 

ابتدا به به بررسی محصولات موجود در گروه مکمل‌های غذایی می‌پردازیم. مکمل‌های موجود در این گروه با داشتن فرمولاسیون ویژه در حفظ سلامت بدن و کمک به درمان برخی بیمار‌ها موثر هستند. 

- کاهش وزن

با افزایش سن، میزان 7 کتو دی اچ ای آ  7-Keto-DHEA در بدن کاهش می‌یابد و همین امر منجر به تجمع چربی در بدن می‌شود. جالینوس محصولی به نام کپسول کتواسلیم 100 را تولید کرده است. این محصول با افزایش متابولیسم، در کمک به کاهش بافت چربی و در نتیجه کاهش وزن موثر است. علاوه بر این، کتواسلیم به بهبود عملکرد مغز و حافظه و همچنین کاهش استرس و اضطراب نیز کمک می‌کند.

- پوست، مو و ناخن

قرص سیستین ب6 جالینوسمحصولی از برند جالینوس، با داشتن اسیدهای آمینه ال آرژنین، ال سیستین، زینک و ویتامین B6 در کمک به بهبود ریزش مو و حفظ استحکام ناخن‌ها موثر است.

از آنجا که ریزش مو دغدغه بسیاری از افراد است و علل ریزش مو و راه‌ رهایی از آن سوال بسیاری از کاربران عزیز است، بنابراین توصیه می‌شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به مقاله "ریزش مو و جواب سوالات پر تکرار شما" تالیف و ترجمه دکتر محمد امین کربلائی طاهر مراجعه نمایید.

- ضد چروک و جوانساز

سدیم هیالورونات، کلاژن، کوآنزیم کیوتن و ویتامین E موجود در اسکین ژن جالینوس آن را به یک مکمل مناسب جهت جوانسازی و پیشگیری از ایجاد چین و چروک تبدیل کرده است.

- غضروف ساز

برند جالینوس دارای یک محصول منحصر به فرد جهت کمک به حفظ سلامت مفاصل و استخوان‌ها به نام شارک کارتیلاژ است. ترکیبات موجود در این محصول برگرفته از غضروف کوسه است و در کمک به بهبود درد، التهاب و خشکی مفاصل در افراد مبتلا به آرتروز مفید است.

- قاعدگی 

سندروم پیش از قاعدگی PMS و علائم یائسگی مشکل رایج بسیاری از بانوان است. برای همین منظور برند جالینوس 2 محصول با دوز متفاوت تولید کرده است. ترکیب اصلی این فرآورده‌ها روغن گل مغربی و ویتامین‌ E است. روغن گل مغربی با داشتن گاما لینولنیک اسید، در کمک به بهبود درد پستان و بهبود نوسانات خلقی در دوره پیش از قاعدگی و یائسگی موثر است.

  • روغن گل مغربی 500 میلی گرم

  • روغن گل مغربی 1000 میلی گرم

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سندروم پیش از قاعدگی و ترکیبات گیاهی موثر در بهبود آن، میتوانید به مقاله "PMS یا سندروم پیش از قاعدگی و درمان گیاهی" تالیف و ترجمه دکتر شیدا احمدی کولایی مراجعه نمایید.

- تقویت جنسی آقایان

مکمل‌های دی اچ ای جالینوس حاوی دهیدرواپی آندروسترون با دوز متفاوت هستند. این مکمل‌ها با افزایش سطح هورمون‌های جنسی، منجر به تقویت قوای جنسی آقایان می‌شود.

  • دی اچ ای آ 25 جالینوس

  • دی اچ ای آ 50 جالینوس

- تقویت حافظه و تمرکز

قرص جالینوس مموری پاور دارای 250 میلی گرم سیتی کولین اسید به ازای هر قرص است. این مکمل برای کمک به بهبود عملکرد مغز، تقویت حافظه و کمک به بهبود علائم آلزایمر و پارکینسون استفاده می‌شود.

- تنظیم خواب

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در به خواب رفتن مشکل دارید و یا در طول خواب به طور مکرر بیدار می‌شوید، مصرف مکمل جالینوس ملاتونین که دارای سه دوز متفاوت است، به شما پیشنهاد می‌شود. 

  • ملاتونین 1 جالینوس

  • ملاتونین 3 جالینوس

  • ملاتونین 5 جالینوس

ملاتونین هم‌چنین در اختلال خواب ناشی از جت لگ (بی‌خوابی ناشی از مسافرت طولانی با هواپیما) موثر است.

- چشم و بینایی

ویزی اکت 3 جالینوس به واسطه داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند لوتئین، زاگزانتین، امگا 3 (160 میلی گرم EPA و 90 میلی گرم DHA)، ویتامین E، ویتامین C و زینک در حفظ سلامت چشم و سیستم بینایی و همچنین پیشگیری از ابتلا به آب مروارید و تحلیل شبکیه چشم ناشی از کهولت سن موثر است.

- ترمیم زخم و سوختگی

پیناهیل جالینوس حاوی بروملین که آنزیم طبیعی موجود در آناناس است، می باشد. این آنزیم می‌تواند در بهبودی کبودی و خون مردگی و تسریع روند بهبودی زخم مخصوصا در افرادی که جراحی‌هایی مانند جراحی بینی انجام داده‌اند، کمک کننده باشد.

- امگا 3 و روغن ماهی

چنانچه حداقل 2 بار در هفته از منابع غذایی غنی از امگا 3 استفاده نمی‌کنید، توصیه می‌شود به جای آن از مکمل‌های حاوی روغن ماهی استفاده نمایید.

در حال حاضر امگا 3 جالینوس شامل دو دوز 500 میلی گرمی و 1000 میلی گرمی است. این مکمل‌ها علاوه بر روغن ماهی حاوی ویتامین E نیز هستند. از همین رو محصول مناسبی جهت حفظ سلامت قلب و عروق می‌باشند.

  • امگا 3 جالینوس 500 میلی گرمی 

  • امگا 3 جالینوس 1000 میلی گرمی 

 

گروه مکمل‌های ورزشی

 

مکمل‌های ورزشی جالینوس جهت کمک به بهبود ریکاوری و چربی سوزی در افراد ورزشکار طراحی شده‌اند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

- ال آرژنین

آرژنین یک اسیدآمینه شناخته شده در بین ورزشکاران است که با تاثیری که در گشادی عروق و بهبود جریان خون دارد، باعث می‌شود اکسیژن و ریزمغذی‌های بیشتری به عضلات برسد و در نتیجه خستگی حین تمرین را به تعویق می‌اندازد.

  • ال آرژنین 500 میلی گرم جالینوس

  • ال آرژنین 1000 میلی گرم جالینوس

- ال کارنیتین

ال کارنیتین جالینوس حاوی 1000 میلی گرم ال کارنیتین به ازای هر قرص است. ال کارنیتین با کمک به افزایش توان ورزشی، در بهبود چربی سوزی و کاهش وزن موثر است.

- کافئین

جالینوس حاوی دو مکمل کافئین با دوز متفاوت است. اگرچه کافئین در کمک به چربی سوزی و بهبود کارایی و عملکرد ورزشکاران موثر است، با این حال مکمل تخصصی صرفا برای ورزشکاران نیست و افراد غیر ورزشکار هم برای کمک به کاهش وزن، بهبود تمرکز و کاهش خستگی می‌توانند از آن استفاده نمایند.

  • کافئین 100 جالینوس حاوی 100 میل گرم کافئین به ازای هر قرص

  • کافئین 200 جالینوس حاوی 200 میلی گرم کافئین به ازای هر قرص

 

گروه ویتامین‌ها و مواد معدنی

 

مکمل‌های موجود در این گروه با تامین ریز مغذی‌ها، در تقویت سیستم ایمنی بدن، حفظ سلامت پوست مو و ناخن، پیشگیری و کمک به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن و... موثر هستند. در ادامه به معرفی محصولات موجود در این گروه می‌پردازیم.

- آهن

آیروژل جالینوس حاوی 90.2 میلی گرم آهن به فرم فروس سولفات به ازای هر کپسول است که 29 میلی گرم آن آهن المنتال است. علاوه بر آهن این مکمل حاوی فولیک اسید، ویتامین B12 و ویتامین C نیز است.

- فولیک اسید

فولیک اسید جالینوس با داشتن دوز بالایی از فولیک اسید (1 میلی گرم به ازای هر قرص) در ساخت گلبول قرمز طبیعی و پیشگیری و کمک به درمان کم خونی مگالوبلاستیک موثر است.

فولیک اسید جالینوس 1 میلی گرم

- زینک

مکمل‌های زینک پلاس جالینوس با داشتن زینک در دوز متفاوت و ویتامین‌های گروه B، در تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن موثر است.

  • زینک پلاس 5 جالینوس

  • زینک پلاس ویت 5

  • زینک پلاس 10 جالینوس

  • زینک پلاس ویت 10

  • زینک پلاس 15 جالینوس

  • زینک پلاس ویت 15

- بیوتین

بیوتین (ویتامین B7) یکی از ریزمغذی‌های شناخته شده جهت کمک به حفظ سلامت پوست و کاهش پوسته پوسته شدن آن، کاهش ریزش مو و حفظ استحکام ناخن است. جالینوس دارای دو مکمل حاوی بیوتین با دوز متفاوت است.

  • بیوتین جالینوس 300 میکروگرم

  • بیوتین جالینوس 5 میلی گرمی

- منیزیم

منیزیم ریزمغذی است که دارای اهمیت زیادی برای بدن است، زیرا در فعالیت بیش از 300 آنزیم مختلف در بدن نقش دارد. به طور کلی این ریزمغذی در حفظ سلامت مفاصل و دندان‌ها، بهبود عملکرد سیستم عصبی و عضلانی، بهبود علائم سندروم پیش از قاعدگی و هم‌چنین بهبود علائم میگرن موثر است.

  • منیزیم جالینوس حاوی 250 میلی گرم منیزیم به ازای هر قرص است.

- ویتامین E

  • ویتامین ای جالینوس حاوی 400 واحد ویتامین E به ازای هر کپسول ژلاتینی است.

- ویتامین B6

  • ویتامین ب6 جالینوسحاوی 40 میلی گرم ویتامین B6به ازای هر قرص است.

- ویتامین D

جالینوس دارای 2 مکمل با دوز متفاوت جهت تامین نیاز روزانه ویتامین D است. کاربران عزیز بر حسب نیاز خود می‌توانند یکی از این دو مکمل را انتخاب نمایند.

  • ویتامین د3 1000 واحد

  • ویتامین د3 4000 واحد

- ویتامین C

 ویتامین C یک آنتی اکسیدان محلول در آب است که با خنثی سازی رادیکال‌های آزاد در حفظ سلامت کلی بدن و پیشگیری از ابتلا به بیماری نقش دارد. مکمل‌های ویتامین C موجود در جالینوس به فرم سافت ژل و با طعم پرتقال و لیمو هستند.

  • ویتامین ث 250 جالینوس

  • ویتامین ث 500 جالینوس

- کلسیم

  • کلسیم منیزیم زینک ویتامین د جالینوس : کلسیم موجود در این مکمل به فرم کربنات است.

  • کلسیم سیترات و ویتامین د: به علت وجود کلسیم به فرم سیترات، دارای عوارض گوارشی کمتری نسبت به فرم کربنات است.

  • کلسیم 500 میلی گرم: حاوی 500 میلی گرم کلسیم به فرم کربنات به ازای هر قرص است.

-  کیوتن

اگرچه کوآنزیم کیوتن در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد و بدن هم به طور طبیعی آن را تولید می‌کند، با این حال به علت کاهش تولید آن با افزایش سن، توصیه می‌شود از مکمل‌های حاوی کیوتن استفاده شود.

  • کوکیوتن 100 میلی گرم جالینوس

  • کوکیوتن 200 میلی گرم جالینوس

 

قیمت و خرید محصولات جالینوس

 

قیمت محصولات جالینوس بستگی به عوامل مختلفی از جمله نوع مکمل، ترکیبات و مواد اولیه به کار رفته، تعداد در بسته و… دارد. به طور کلی چنانچه به دنبال محصول با کیفیت و مقرون به صرفه هستید، محصولات جالینوس به شما پیشنهاد می‌شوند. 

داروکده به عنوان اولین و بزرگترین داروخانه آنلاین در ایران، امکان خرید آسان و مقرون به صرفه محصولات سلامت محور و آرایشی بهداشتی را برای کاربران عزیز در هر کجای ایران فراهم کرده است.

با خرید از داروکده می‌توانید از مزیت تخفیف‌های مناسبتی نیز بهره‌مند شوید. هم‌چنین تیم علمی داروکده (متشکل از متخصصین داروساز و دانش آموختگان علوم تغذیه)، همواره پاسخگوی سوالات و دغدغه شما عزیزان در ارتباط با انتخاب مکمل مناسب، زمان مصرف، میزان مصرف و…است. بنابراین با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید و محصول مورد نظر خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، در بسته بندی مناسب و استاندارد درب منزل تحویل بگیرید.

 

سوالات متداول

1- جالینوس چیست؟

جالینوس نام یک برند ایرانی است که طی سالیان متمادی در زمینه تولید دارو و مکمل‌های غذایی، مکمل‌های ورزشی و مولتی مینرال فعالیت دارد.

2- قرص جالینوس برای چی خوبه؟

جالینوس دارای مکمل‌های گوناگونی به شکل قرص، کپسول، سافت ژل و… است. این مکمل‌ها با داشتن ترکیبات و فرمولاسیون ویژه در حفظ سلامت بدن، پیشگیری و کمک به درمان برخی از بیماری‌ها موثر هستند.

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و زهره رضایی سرلک کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 1,062,750 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )