محصولات لامینین

تعداد محصولات:

30


sort icon

مرتب سازی


کرم ضد جوش اکنت

176,000

10%

158,400 تومان

3.6star icon
شامپو موی چرب لامینین

116,000

10%

104,400 تومان

3.7star icon
شوینده کرمی پوست خشک

152,000

10%

136,800 تومان

3.5star icon
شامپو ملایم کودکان

116,000

10%

104,400 تومان

3star icon

لامینین  Laminin

 

لامینین جزو برندهای پرطرفدار شرکت گل افشان آرایش به شمار می رود. لابراتوار آرایشی و بهداشتی شرکت گل افشان، بیش از 23 محصول مختلف تحت عنوان لامینین، جهت حفظ سلامت پوست و موی ایرانیان تولید و عرضه می کند. این محصولات شامل کرم ژل پاک کننده، شامپوهای تخصصی و گیاهی لامینین، محلول های تقویت کننده موی سر و ابرو، کرم دور چشم، ژل بهداشتی بانوان، کرم ضد جوش، ضد آفتاب و ضد تعریق می شوند. محصولات گفته شده در دسته مهم ترین تولیدات برند لامینین قرار می گیرند.

در ادامه مطلب هر کدام از محصولات لامینین را به تفکیک بررسی و معرفی می کنیم.

 

محصولات تقویت کننده موی سر و ابرو لامینین

 

این محصولات تقویت کننده، با عصاره های گیاهی متنوعی نظیر ساوپالمتو، گزنه، رزماری و دم اسب فرموله می شوند. محلول تقویت مو لامینین، از طریق افزایش خونرسانی به پوست سر، فرآیند رشد مو را تسریع می کنند. محلول های تقویت کننده ابروی لامینین با تامین مواد مغذی فولیکول های مو، موجب بهبود رویش موهای ابرو می شوند. این محصولات با مهار آنزیم آلفا ردوکتاز، از ریزش موی سر جلوگیری می کنند. 

محلول های تقویت کننده موی سر و ابروی لامینین شامل موارد زیر می شوند:

  • محلول ماینوکسیدیل و کافئین لامینین

  • محلول تقویت ابرو لامینین

  • محلول تقویت مو لامینین

 

کرم ضد جوش لامنین 

 

پبرند لامینین به منظور بهبود انواع جوش های فعال و پیشگیری از بروز آنها، کرمی را با استفاده از ماده موثره آکنت Ac.Net طراحی نموده است. کرم ضد جوش آکنت، از تجمع بیش از حد سلول های مرده و چربی در منافذ پوست و مسدود آنها جلوگیری می کند؛ این امر در کاهش تشکیل آکنه های التهابی اثر گذار است. 

 

لامینین ضد تعریق

 

محصولات ضد تعریق لامینین به دو فرم کرم و مام تولید و عرضه می شوند. این محصولات بوی ناخوشایند بدن را برطرف نموده و سبب افزایش نرمی و لطافت پوست می شوند. محصولات ضد تعریق لامینین به هنگام استفاده، هیچگونه آثار چربی و چسبندگی روی لباس باقی نمی گذارند.

این محصولات عبارتند از:

  • کرم ضد تعریق بانوان 50 میلی لیتری لامینین

  • کرم ضد تعریق دئودورانت آقایان لامینین

  • مام ضد تعریق دئودورانت آقایان 50 میلی لیتر

  • مام ضد تعریق دئودورانت بانوان 

 

محصولات پاک کننده لامینین

 

این محصولات با مواد غیر صابونی فرموله شده و در پاکسازی پوست از آلودگی های  محیطی نقش اثر گذاری دارند. محصولات پاک کننده لامینین از خاصیت ضد التهابی برخوردار بوده و به تسکین خارش و سوزش ناشی از خشکی پوست کمک می کنند. این شوینده های غیر صابونی، چربی های مفید پوست را حفظ نموده و از این طریق عملکرد سد دفاعی پوست را در برابر عوامل مخرب بیرونی بهبود می بخشند. 

در ادامه به محصولات پاک کننده لامینین اشاره شده است.

  • کرم ژل پاک کننده پوست حساس کودکان لامینین

  • ژل شستشوی صورت حاوی AHA لامینین 

  • شیر پاک کن مناسب انواع پوست لامینین 

  • کرم ژل پاک کننده پوست چرب لامینین

  • شوینده کرمی پوست چرب لامینین

  • کرم ژل پاک کننده کرمدار لامینین

 

کرم دور چشم لامینین

 

کرم ضد چروک دور چشم رتینول لامینین، موجب افزایش سنتز پروتئین کلاژن در پوست شده و چین و چروک های سطحی را پر می کند. این محصول به سبب داشتن رتینول و کمپلکس MDI از تخریب کلاژن پوست جلوگیری می کند. به علاوه، کرم دور چشم رتینول لامینین با بهره گیری از خواص هیالورونیک اسید، یک رطوبت رسان طبیعی برای پوست محسوب شده و سیاهی زیر چشم را برطرف می کند. 

 

ضد آفتاب لامینین

 

قرارگیری بیش از حد در معرض نور مستقیم خورشید، می تواند عوارضی همچون چین و چروک، ابتلا به سرطان و ایجاد لکه های پوستی را به همراه داشته باشد. از آنجا که عوارض اشعه های مضر نور خورشید نظیر UVA و UVB در زمان پیری نمودار می شوند، استفاده دائمی از محصولات ضد آفتاب برای تمامی سنین الزامی است. در این زمینه برند لامینین، کرم ضد آفتاب فاقد چربی با SPF50 برای پوست های چرب و معمولی فرموله کرده است . این محصول میزان چربی سطح پوست را کنترل نموده و مانع از مسدود سدن منافذ پوست و بروز آکنه می گردد. 

 

انواع شامپو لامینین

 

شامپوهای لامینین با عصاره های گیاهی مختلف فرموله شده و به حفظ سلامت موها در برابر عوارض آلودگی های محیطی کمک می کنند. مواد موثره به کار رفته در فرموسیون این محصولات، موجب تقویت ساقه تارهای مو می گردند. شامپو های لامینین به شکل اختصاصی برای انواع موهای چرب، خشک و معمولی تولید و عرضه می شوند. 

شامپو ملایم مناسب موهای معمولی و خشک لامینین

شامپو نرم کننده و کراتینه 2 در 1 لامینین

شامپو تقویت کننده ماینوکسیدیل لامینین

شامپو تقویت کننده انواع مو لامینین 

شامپوی موی آسیب دیده لامینین

شامپو ملایم کودکان لامینین

شامپو موی چرب لامینین

 

ماسک مو لامینین

 

ماسک مو 200 میلی لیتری لامینین به ترمیم موهای آسیب دیده بر اثر رنگ و مواد شیمیایی کمک می کند. این محصول با حفظ رطوبت تارهای مو، مانع شکسته شدن آنها و بروز موخوره می شود. ماسک مو لامینین همچنین، از ایجاد الکتریسیته ساکن در موها جلوگیری نموده و درخشندگی و حالت پذیری آنها را بهبود می بخشد. 

 

قیمت محصولات لامینین

 

محصولات لامینین با بهره گیری از دانش متخصصان لابراتوار گل افشان آرایش  و مواد اولیه مرغوب فرآوری می شوند. این محصولات به دلیل کیفیت برتر و قیمت مناسب، مورد توجه و استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته و حتی به کشورهای همسایه نیز صادر می گردند. 

محصولات لامینین در لاین ها و گروه های مختلفی تولید شده و جهت آشنایی بیشتر با هر کدام از آنها، می توانید در همین صفحه از داروخانه آنلاین داروکده به صفحه اختصاص یافته به هر محصول مراجعه نمایید. داروخانه اینترنتی داروکده با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره، یک مرکز معتبر و قابل اعتماد در زمینه عرضه و فروش محصولات سلامت محور به شمار می رود. داروکده دارای پرسنل متخصص و کارآمد بوده و خدمات خود را با بالاترین استاندارد های کیفیت ارائه می دهد.

 

سوالات رایج کاربران در مورد برند لامینین

1- محصولات لامینین خوبه؟

لامینین جزو برندهای معروف شرکت گل افشان آرایش محسوب می شود و براساس نیاز پوست و موی ایرانیان، محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه کرده است. گفتنی است که فرمولاسیون این محصولات حاوی مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است. 

2- عوارض کرم ضد تعریق لامینین چیست؟

تاکنون گزارشی مبنی بر بروز عارضه جانبی ناشی از مصرف کرم ضد تعریق لامینین روی پوست، ثبت نشده است. با این وجود در صورت مشاهده علائم التهاب یا آلرژی، از ادامه استفاده محصول خودداری نموده و به پزشک مراجعه کنید. 

3- نحوه استفاده صحیح از کرم ضد جوش لامینین به چه صورت است؟

قبل از مصرف کرم ضد جوش آکنت، ابتدا سطح پوست موضع را با یک پاک کننده مناسب تمیز و خشک کنید. سپس مقدار مناسبی از کرم را به آرامی روی نواحی دارای آکنه ماساژ دهید تا جذب شود. 

 

تالیف: احسان عمادی دکتر داروساز و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 288,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )