محصولات ماتیلدا

تعداد محصولات:

18


sort icon

مرتب سازی


کرم شقاق سینه

349,800

5%

332,400 تومان

3.8star icon
کلد کرم کودک

329,800

5%

313,400 تومان

3.5star icon
کرم محافظ پا 3 در 1

359,800

5%

341,900 تومان

3.5star icon
کرم کردل کپ کودک

299,800

5%

284,900 تومان

3.5star icon
شیر مرطوب کودک

499,800

5%

474,900 تومان

3.5star icon
بالم لب کودک

299,800

5%

284,900 تومان

3.5star icon
ناموجود
لوسیون ضد آفتاب کودک SPF50

ناموجود
شامپو جنتل کودک

329,800

5%

313,400 تومان

3.5star icon
ناموجود
کرم امولیانت آتوپیک کودک

ناموجود
ژل پاک کننده 2 در 1 کودک

ناموجود
روغن کودک ماتیلدا

299,800

5%

284,900 تومان

3.5star icon
ناموجود
محلول پاک کننده کودک ماتیلدا

ماتیلدا

 

پوست و موی کودکان نسبت به بزرگسالان حساسیت بیشتری داشته و والدین باید در هنگام خرید محصولات بهداشتی و مراقبتی دقت و توجه زیادی به خرج دهند. یکی از راه های اطمینان از کیفیت یک محصول، توجه به نظرات و تجربه های سایر مصرف کنندگان آن محصول است. برند ماتیلدا دارای عملکرد های منحصر به فردی روی پوست نوزادان و کودکان بوده و در این راستا توانسته رضایت والدین آن ها را جلب نماید. آشنایی با این عملکرد ها در تسهیل روند خرید موثر است. از این رو در این متن به توضیح ویژگی های محصولات ماتیلدا برای کاربران داروخانه انلاین داروکده پرداخته شده است.

 

محصولات کودک ماتیلدا

 

پوست و موی حساس و شکننده کودکان همواره به مراقبت های ویژه ای احتیاج دارد. برند محبوب ماتیلدا با در نظر داشتن این نکته به منظور شستشو و رفع مشکلات پوست و مو آن ها محصولات متنوعی را تولید کرده است. این محصولات دارای PH متناسب با شرایط فیزیولوژی کودک بوده و هیپو آلرژنیک می باشند.

از آنجایی که یکی از فاکتور های حائز اهمیت در انتخاب محصولات مرغوب و با کیفیت، نوع مواد موثر موجود در فرمولاسیون آن محصول است؛ برای تولید محصولات ماتیلدا از مواد اولیه منحصر به فرد و طبیعی استفاده شده است. محصولات ماتیلدا فاقد مواد صابونی و آلرژی زا از جمله پارابن، فنوکسی اتانول، فتالات و رنگ می باشند و ضمن داشتن عملکرد های مطلوب، سبب تحریک و آسیب به کودک نمی شوند.

محصولات ماتیلدا تنوع بالایی دارند و با اهداف متفاوتی تولید شده اند. این محصولات را می توان به 5 گروه دسته بندی کرد که در ادامه متن ذکر شده است.

  • محصولات ماتیلدا برای مراقبت روزانه

  • محصولات ماتیلدا برای پوست آتوپیک

  • محصولات مناسب برای زمان تعویض پوشک

  • محصولات درمانی ماتیلدا

  • محصولات ماتیلدا برای مراقبت در برابر آفتاب

 

1- محصولات ماتیلدا برای مراقبت روزانه

 

برای شستشوی سر و بدن کودک و رعایت بهداشت فردی کودک، می توان برخی از محصولات ماتیلدا که با روغن ها و عصاره های طبیعی تولید شده اند را مصرف کرد و از عدم ایجاد تحریک پوستی و عوارض پس از مصرف آن ها اطمینان خاطر داشت. در واقع برند ماتیلدا با در نظر داشتن روتین و محصولات مورد نیاز روزانه کودک، شامپو، ژل، کرم و روغن را با بهره مندی از مواد مغذی و تقویت کننده تولید کرده است. این محصولات، به صورت ملایم تولید شده و با با خواص مرطوب کنندگی و آبرسانی خود، در حفظ نرمی و لطافت پوست موثر اند. اسامی این محصولات در متن زیر آورده شده اند.

  • ژل پاک کننده 2 در 1 کودک 

  • شیر مرطوب کننده کودک 

  • شامپو بچه ماتیلدا 

  • بالم لب کودک

  • روغن کودک ماتیلدا

  • کرم مرطوب کننده صورت کودک

 

2- محصولات ماتیلدا برای پوست آتوپیک

 

اگزمای آتوپیک یکی از بیماری هایی است که در کودکان و نوزادان شایع بوده و اغلب با خارش پوست آن ها همراه است. این بیماری به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک، آلرژی، تغییرات آب و هوایی و برخی عوامل دیگر رخ داده و به صورت خارش، زبری، قرمزی و تورم بروز پیدا می کند. برند ماتیلدا به منظور رفع و کنترل این عارضه در کودکان، دو محصول متفاوت را تولید کرده است. پاک کننده کرمی آتوپیک ماتیلدا، ضمن کمک به پاکسازی پوست کودک، التیام بخش علائم ناشی از آتوپیک بوده و سطح پوست را آبرسانی می کند. علاوه بر این کرم امولیانت اتوپیک نیز می تواند پس از شستشوی پوست، به منظور رفع خشکی ها و التهابات پوست کودکان مبتلا به آتوپیک مورد استفاده قرار گیرد.

  • پاک کننده کرمی آتوپیک کودک

  • کرم مرطوب کننده آتوپیک کودک

 

3- محصولات مناسب برای زمان تعویض پوشک

 

برند ماتیلدا دو نوع از مهم ترین محصولاتی که ممکن است والدین در هنگام تعویض پوشک کودک به آن نیاز داشته باشند را تولید کرده است. یکی از این محصولات محلول پاک کننده کودک ماتیلدا است که بدون نیاز به شستشو، ناحیه پوشک را پاکسازی می کند و دارای ترکیبات التیام بخشی از جمله آلانتوئین و بابونه می باشد. علاوه بر این در فرمولاسیون این محلول از ترکیبات آبرسان نیز بهره برده شده است.

محصول دیگر، که در زمان سوختگی پای کودک مورد استفاده قرار گرفته و پوست را التیام می بخشد، کرم محافظ پا 3 در 1 است. این محصول تا به حال با تسکین تحریکات پوستی و رفع آنها، مورد رضایت مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است. 

  • کرم محافظ پا 3 در 1

  • محلول پاک کننده کودک ماتیلدا 

 

4- محصولات درمانی ماتیلدا

 

محصولات ماتیلدا به اینجا ختم نمی شود، گروهی دیگر از این فرآورده ها اثر درمانی داشته و با هدف خاصی تولید شده اند. این محصولات برای درمان کردل کپ، شقاق سینه مادر و خشکی پوست نوزاد قابل استفاده اند. جهت آشنایی بیشتر با این محصولات می توانید وارد صفحه مشخصات محصول مورد نظر شده و اطلاعات مربوط به آن را مطالعه نمایید. علاوه بر این تیم علمی داروکده نیز از طریق مشاوره آنلاین پاسخگوی سوالات شما در این رابطه خواهند بود.

  • کرم شقاق سینه

  • کلد کرم کودک

  • کرم کردل کپ کودک

 

5- محصولات ماتیلدا برای مراقبت در برابر آفتاب

 

همانطور که می دانید ضد آفتاب یکی از ضروری ترین محصولات مراقبتی برای تمامی افراد خصوصا کودکان است. این فرآورده های محافظتی انواع متفاوتی دارند و با فرمولاسیون های متنوعی تولید شده اند. برند ماتیلدا با در نظر داشتن حساسیت پوست کودکان، لوسیون ضد آفتاب ماتیلدا را با SPF 50 برای نوزادان بالای 6 ماه تولید کرده است که مانع از تحریک پوست آنها توسط اشعه های مضر نور خورشید می شود. در صورت تمایل می توانید این محصول را برای حفظ زیبایی و شفافیت کودک خود، با قیمت مناسب و به صرفه از داروخانه آنلاین داروکده خریداری و مطابق دستور مصرف ذکر شده در صفحه مشخصات محصول آن را مصرف نمایید.

 

محصولات ماتیلدا ساخت کجاست؟

 

محصولات ماتیلدا تحت لیسانس فرانسه و با نظارت متخصصان و پرسنل ایرانی و شرکت آریا زیبا سلامت تولید شده اند.

 

قیمت محصولات ماتیلدا

 

امروزه در راستای مراقبت از پوست کودکان محصولات متنوعی تولید شده و کیفیت آنها برای اغلب افراد جامعه آشکار شده است. از این رو مصرف کنندگان زیادی به خرید محصولات ماتیلدا روی آورده اند و همواره به مصرف آن ها تمایل دارند. زیرا این محصولات توانسته اند عملکرد منحصر به فرد خود را نشان داده و اعتماد اکثریت مصرف کنندگان را جلب نمایند. علاوه بر کیفیت این فرآورده ها، قیمت آن ها نیز حائز اهمیت است. در این شرایط با اطمینان می توان گفت که قیمت محصولات ماتیلدا در مقایسه با عملکرد فوق العاده آنها، کاملا مقرون به صرفه و مناسب است. این فرآورده های مرغوب، در داروخانه انلاین داروکده موجود بوده و با توجه به اهمیت سالم بودن محصولات بهداشتی کودکان، اصالت و سلامت آنها از سوی این داروخانه تضمین گردیده است.

 

سوالات متداول در رابطه با محصولات ماتیلدا

1- محصولات ماتیلدا ساخت کدام کشور است؟

محصولات ماتیلدا تحت لیسانس فرانسه و در ایران به سفارش شرکت آریا زیبا سلامت تولید شده است.

2-آیا محصولات برند ماتیلدا خوب است؟

محصولات ماتیلدا با فرمولاسیون های منحصر به فرد و با کیفیتی تحت نظارت پرسنل مجرب و متخصص، با دستگاه های پیشرفته تولید شده اند و در این راستا توانسته اند اثرات مطلوبی از خود برجای گذاشته و رضایت مصرف کنندگان را جلب نمایند. در صورت تمایل جهت اطمینان از کیفیت و عملکرد بالای این فرآورده ها می توانید ابتدا وارد صفحه مشخصات محصول مورد نظر خود در سایت داروکده شوید و در قسمت نظرات کاربران (ذیل محصول)، تجربیات سایر مصرف کنندگان را مطالعه نمایید.

 

 تالیف:دکتر محمد امین کربلائی داروساز و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 1,139,810 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )