محصولات ام کیو

تعداد محصولات:

30


sort icon

مرتب سازی


+ 3 رنگ
کرم ضد آفتاب بایوتچ SPF50

388,200

18%

318,300 تومان

3.5star icon
star icon
کرم دور چشم 6 در 1

457,600

18%

375,200 تومان

2.9star icon
کرم ترمیم کننده زخم

342,300

18%

280,700 تومان

3star icon
+ 4 رنگ
کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF50 ام کیو

کرم ژل ضد جوش

316,200

18%

259,300 تومان

2.8star icon
کرم مرطوب کننده ام کیو

207,100

18%

169,900 تومان

2.9star icon
+ 4 رنگ
کرم ضد آفتاب نرمال SPF50

368,600

25%

276,400 تومان

3.5star icon
فوم ژل ضد جوش صورت

281,500

18%

230,900 تومان

3.2star icon
کرم تسکین فوری آکنه

188,100

18%

154,200 تومان

3.5star icon
شوینده پوست خشک و حساس

263,300

18%

215,900 تومان

3.5star icon
بالم لب ترمیم کننده

188,000

0%

188,000 تومان

4star icon

ام کیو (mq)

 

ام کیو یکی از برندهای محبوب ایرانی است که محصولات با کیفیت آن تحت لیسانس کشور فرانسه تولید و به بازار عرضه می شود. هدف اصلی این برند، تولید محصولات مراقبت از پوست و موی نوآورانه و جدید است. ام کیو با نام کامل Miraculous Quality، در سال 1394 به طور رسمی با همکاری متخصصان با تجربه هلدینگ آریا شیک فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت برند ام کیو از لابراتوارهای پیشرفته و کارخانه های مجهز برای انجام آزمایش ها و تحقیقات خود بهره می برد و تجهیزات خود را از آزمایشگاه های تحقیقاتی فرانسوی تهیه می کند.

 

محصولات ام کیو

 

از آنجایی که فرانسه به عنوان قطب تولید محصولات آرایشی و بهداشتی جهان شناخته می شود؛ بنابراین محصولات مارک ام کیو که با همکاری متخصصان فرانسوی و بر اساس استانداردهای روز دنیا فرآوری می شوند، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.  محصولات mq با پشتوانه تجربه و تخصص مدیران مجرب هلدینگ آریا شیک و با استفاده از مواد اولیه مرغوب فرآوری شده و از برندهای معتبر و مورد اعتماد در بازار محصولات زیبایی ایران به شمار می رود. محصولات این برند توانسته اعتماد مصرف کنندگان ایرانی را جلب کرده و نام خود را در بازار داخلی تثبیت نماید. 

 

محصولات پوستی ام کیو

 

محصولات پوستی ام کیو بر اساس تفاوت ها و نیازهای نوع پوست افراد مختلف اعم از خشک، چرب، معمولی و مختلط فرآوری می شوند. این محصولات شامل ضد آفتاب های متنوع، محصولات آبرسان، ترمیم کننده، ضد لک، ضد جوش، لایه بردار و کرم دور چشم می شود.  در ادامه متن هر کدام از این محصولات، به شکل جداگانه همراه با توضیحاتی مختصر مورد بررسی قرار گرفته اند.

- ضد آفتاب ام کیو

کرم های ضد آفتاب ام کیو با در نظر گرفتن نوع پوست افراد با میزان SPF50 فرآوری شده اند. این محصولات به سرعت جذب پوست شده و با پوشش دهی مناسب، سطح آن را در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کنند. این محصولات از بروز علائم پیری زودرس ناشی از تابش آفتاب و بالا رفتن سن پیشگیری می کنند. محصولات ضد آفتاب ام کیو در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کنند. 

این محصولات عبارتند از:

  • کرم ضد آفتاب ام کیو نرمال بی رنگ SPF50

  • کرم mq ضد آفتاب نرمال رنگی SPF50

  • کرم ضد آفتاب ام کیو فاقد چربی SPF50

  • کرم ضد آفتاب بایوتچ SPF50

 

- مرطوب کننده و آبرسان ام کیو

محصولات آبرسان ام کیو، رطوبت پوست را به مدت طولانی تامین نموده و به بهبود وضعیت بافت پوست کمک می کنند. این محصولات با ترکیبات گیاهی نظیر عصاره برگ آلوئه ورا و روغن جوجوبا فرآوری شده و از پوسته پوسته شدن و احساس کشیدگی در پوست جلوگیری می کنند. 

به علاوه ترکیبات ضد التهاب به کار رفته در فرمولاسیون محصولات آبرسان ام کیو، در تسکین قرمزی و خارش پوست آسیب دیده نقش موثری دارند. 

  • لوسیون مرطوب کننده بدن 300 میلی لیتری ام کیو

  • کرم ام کیو دست و ناخن 100 میلی لیتری 

  • کرم mq مرطوب کننده 

  • کرم آبرسان قوی ام کیو

 

- ضد لک ام کیو

محصولات ضد لک ام کیو به واسطه داشتن مواد روشن کننده نظیر هیدروکینون، در بهبود سریع انواع لک نقش موثری ایفا می کنند. اثر گذاری این محصولات بعد از دو هفته استفاده، روی سطح پوست قابل رویت است. محصولات ضد لک ام کیو برای درمان لک های ناشی از تابش آفتاب، جای جوش، لیزر، پیلینگ، افزایش سن و بارداری مفید هستند. 

  • کرم ام کیو ضد لک قوی روشن کننده پوست صورت 

  • لوسیون روشن کننده بدن 300 میلی لیتری ام کیو

  • کرم ژل روشن کننده و ضد تیرگی پوست ام کیو

  • سرم ضد لک قوی 30 میلی لیتری ام کیو

  • کرم بوستر ویتامین ث ام کیو

  • پن روشن کننده ام کیو

 

- ترمیم کننده ام کیو 

کرم ترمیم کننده زخم ام کیو، فرآیند بازسازی سلول های پوست را سرعت بخشیده و در بهبود سوختگی های سطحی و بریدگی ها اثر گذار است. این کرم ترمیم کننده از شکل گیری کلوئید و اسکار جلوگیری کرده و جراحات و آسیب های پوستی را التیام می بخشد. ترمیم کننده ام کیو برای بهبود زخم های ناشی از برداشتن خال، پیلینگ، جراحی و لیزر مفید است.

 

- کرم دور چشم ام کیو

کرم های دور چشم ام کیو هر کدام با فرمولاسیونی منحصر به فرد تولید شده و پوست ناحیه اطراف چشم را استحکام می بخشند. مواد موثره به کار رفته در این محصولات از افتادگی پوست دور چشم پیشگیری می کنند. به علاوه ترکیبات آنتی اکسیدان در کرم های دور چشم ام کیو، مانع از آسیب عوامل مخرب محیطی نظیر رادیکال های آزاد به پوست اطراف چشم می گردند و از پوست این ناحیه مراقبت می کنند. 

  • کرم دور چشم ویتامین سی 30 میلی لیتری ام کیو

  • کرم 6 در 1 ام کیو

 

- لایه بردار ام کیو

محصولات لایه بردار ام کیو، تولید پروتئین کلاژن را در پوست تحریک نموده و موجب بهبود حالت ارتجاعی پوست می شوند. این محصولات در کنار لایه برداری ملایم سلول های مرده، مواد مغذی مورد نیاز پوست را نیز تامین می کنند. محصولات لایه بردار ام کیو، رنگ و بافت پوست را بهبود بخشیده و عمق چروک های سطحی پوست را کاهش می دهند. 

  • کرم ام کیو aha 10% شب

  • لایه بردار 20 درصد ام کیو 

 

- ضد جوش ام کیو

محصولات ضد جوش ام کیو فاقد مواد حساسیت زا بوده و در برطرف کردن آکنه های التهابی، زیر پوستی، سرسیاه و سرسفید نقش موثری دارند. این محصولات از خواص ضد باکتریایی و ضد میکروبی برخوردار بوده و از بروز آکنه های جدید پیشگیری می کنند. محصولات ضد جوش آکنه  از طریق کاهش ترشح سبوم از غدد چربی پوست، مانع از مسدود شدن منافذ پوست به وسیله چربی های اضافی و در نتیجه بروز جوش می گردند. 

  • کرم ژل ضد جوش ام کیو

  • فوم ژل ضد جوش صورت

  • پن ضد جوش ام کیو

 

- پاک کننده ام کیو

محصولات پاک کننده ام کیو با مواد نرم کننده و مرطوب کننده فرآوری شده و از بروز حساسیت روی سطح پوست جلوگیری می کنند. این محصولات علاوه بر پاکسازی منافذ پوست از آلودگی ها، مواد آرایشی و چربی اضافی، با استفاده از ترکیبات ضد التهاب خود، خارش، تورم و قرمزی پوست را تسکین می دهند.

  • ژل اسکراب پاک کننده و کنترل کننده چربی پوست ام کیو

  • پاک کننده عمیق پوست خشک ام کیو

  • شوینده پوست خشک و حساس ام کیو

 

محصولات مراقبت از مو ام کیو

 

شامپوهای ام کیو هرکدام با خواص منحصر به فردی که دارند از ریزش موها جلوگیری نموده و به رویش مجدد تارهای مو کمک می کنند. این محصولات گردش خون پوست کف سر را افزایش داده و در تقویت فولیکول های مو نقش اثر گذاری دارند. شامپو های ام کیو در کنار پاک کنندگی مناسب، سطح پوست سر برای جذب بهتر مواد موثره آماده می کنند. 

  • شامپو تقویت کننده وحجم دهنده مو ام کیو

  • شامپو موی چرب 200 میلی لیتری ام کیو

  • سرم ضد ریزش مو 50 میلی لیتر ام کیو

 

قیمت محصولات ام کیو

 

در دنیای امروز با افزایش چشمگیر قیمت های محصولات آرایشی و بهداشتی، انتخاب هوشمندانه این محصولات بسیار مهم است؛ بنابراین بهترین راه برای مراقبت از پوست و موی خود، انتخاب برندهایی است که با مواد اولیه با کیفیت و مرغوب فرآوری می شوند. همچنین، اطمینان از معتبر بودن مرکز خرید نیز امری بسیار حیاتی است. 

یکی از مراکز مورد تایید سازمان غذا و دارو که محصولات مراقبتی پوست و مو از برند های برجسته ایرانی از جمله برند ام کیو را با تاریخ انقضای معتبر و قیمت مناسب همراه با تخفیفات ویژه به مشتریان عرضه می کند، داروخانه آنلاین داروکده است. این داروخانه اینترنتی به دلیل رعایت استاندارد های دقیق نگهداری و انبارش محصولات، و رضایت بالای مشتریان طی سالیان متمادی فعالیت خود، موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است. 

 

سوالات رابج کاربران در مورد برند ام کیو

1- ام کیو محصول کدام کشور است؟

محصولات برند ام کیو با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، تحت لیسانس کشور فرانسه توسط هلدینگ آریا شیک در ایران تولید و عرضه می گردد. 

2- کرم ام کیو ضد لک قوی برای چیست؟

کرم ضد لک قوی ام کیو با داشتن ماده موثره هیدروکینون در برطرف کردن و بهبود سریع انواع لک ناشی از آفتاب، لیزر، پیلینگ، افزایش سن و بارداری موثر است. این کرم همچنین، به رفع لک های مقاوم به درمان نیز کمک می کند و اثر آن  بعد از 2 هفته استفاده اصولی و صحیح روی سطح پوست نمایان می شود.

 

 تالیف:دکتر محمد امین کربلائی داروساز و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 440,340 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )