محصولات نیچرز پلنتی

تعداد محصولات:

44


sort icon

مرتب سازی


+ 2 طعم
قرص جوشان کی بون پلاس

+ 2 تعداد در بسته
ویتا فرو

228,900

0%

228,900 تومان

3.5star icon
اولترابیت

130,800

0%

130,800 تومان

3.3star icon
ایمیون اسنشال

242,000

5%

229,900 تومان

3.5star icon

نیچرز پلنتی

 

نیچرز پلنتی، نام برند مجموعه کاملی از محصولات پشتیبانی کننده از سلامت انسان ها در گروه های سنی مختلف است. هدف و چشم انداز اصلی در تولید قرص نیچرز پلنتی، استفاده از بهترین مواد اولیه در راستای ارتقاء وضعیت سلامتی در کشور عزیزمان بوده است. 

شرکت دارویی افق تدبیر سلامت، تولید کننده قرص نیچرز پلنتی، با گرد هم آمدن گروهی از کارشناسان متخصص در زمینه تولید و واردات دارو، مکمل های غذایی و محصولات آرایشی-بهداشتی، در سال 1393 تاسیس شده است.

 

ویژگی های برند نیچرز پلنتی

 

  • کمک به پیشگیری و درمان مشکلات ناشی از کمبودهای تغذیه ای

  • تولید محصولات سلامت محور با کاربردهای پزشکی گوناگون

  • ارائه مکمل ها با فرم های دارویی متنوع (قرص جوشان، قرص، کپسول و کپسول پلت)

  • استفاده از طعم های طبیعی مختلف در محصولات 

  • فاقد شکر بودن محصولات 

 

دسته بندی محصولات نیچرز پلنتی

 

سبد بسیار کاملی از مکمل های نیچرز پلنتی موجود بوده که می توان آنها را بر اساس کاربرد، جنسیت، گروه سنی، شکل دارویی و... تقسیم بندی نمود. 

1- کپسول نیچرز پلنتی زنان

نیچرز پلنتی با توجه به نیازهای اختصاصی بانوان بر اساس فیزیولوژیک بدن آنها، دو مکمل با دوز ترکیبات مختص هر دو گروه سنی بزرگسالی و سالمندی ارائه نموده است. 

- کپسول مولتی ویتامین و مینرال بانوان نیچرز پلنتی 60 عددی

مکمل مولتی ویتامین بانوان نیچرز پلنتی، حاوی پلت های آهسته رهش بوده که باعث جذب بیشتر و عارضه گوارشی کمتر می شود. 22 ماده مغذی در این محصول به کار برده شده تا با تامین نیاز روزانه بانوان جامعه به ویتامین ها و مواد معدنی ضروری، از خطراتی که سلامت آنها را به خطر می اندازد، جلوگیری شود. 

- مولتی ویتامین و مینرال بانوان بالای 50 سال نیچرز پلنتی

زنان در سنین یائسگی نیازهای متفاوت تری دارند. به طور مثال، از آنجایی که بانوان بالای 50 سال خونریزی قاعدگی ندارند، نیاز آنها به آهن کمتر شده و به علت کمتر در معرض آفتاب بودن و یا مشکلات کلیوی، نیاز به دریافت ویتامین D بیشتری دارند. 

بنابراین، نیچرز پلنتی با توجه به شرایط ویژه بانوان در سنین یائسگی، محصول دیگری با عنوان مولتی ویتامین و مینرال بانوان بالای 50 سال، جهت تامین ریز مغذی های مورد نیاز بدن آنها تولید نموده است. کپسول های این مکمل نیز به فرم پلت های آهسته رهش با جذب بالاتر و عارضه گوارشی کمتر هستند. 

 

2- کپسول نیچرز پلنتی مردان

این محصولات با هدف تامین ریز مغذی ها بر اساس شرایط بدنی مردان و نیازهای ویژه آنها به فرم پلت های آهسته رهش تولید شده است.

- کپسول مولتی ویتامین و مینرال آقایان نیچرز پلنتی 60 عدد

تقویت سیستم ایمنی، بهبود قوای جنسی، کاهش ریزش موی ناشی از کمبودهای تغذیه ای، افزایش سطح انرژی روزانه و... همگی از مزایای دریافت صحیح و کافی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. از آنجایی که ممکن است تمامی نیاز بدن به ریز مغذی ها از طریق رژیم غذایی تامین نشود، مصرف مکمل مولتی ویتامین آقایان نیچرز پلنتی می تواند آن را جبران نماید.

-  ویتامین و مینرال آقایان بالای 50 سال نیچرز پلنتی

در مکمل های مردان برند نیچرز پلنتی، آهن به کار نرفته است. از آنجایی که معمولا مردان کمتر دچار کم خونی فقر آهن هستند و همچنین دریافت بیش از حد این عنصر در بدن ممکن است مشکلاتی مانند هموکروماتوز ایجاد نماید، بنابراین مکمل های مولتی ویتامینی مردان نیچرز پلنتی فاقد آهن هستند. 

در کپسول مولتی ویتامین مردان بالای 50 سال، برخی از ترکیبات دوز متفاوت تری دارد. به طور مثال مردان بالای 50 سال به ویتامین D، ویتامین A و کروم بیشتری (جهت کاهش ریسک شکستگی ها، تقویت سلامت بینایی و تنظیم سطح گلوکز خون) نیاز دارند. 

 

3- قرص جوشان نیچرز پلنتی کودکان

natures plenty محصولاتی را با فرم قرص جوشان برای کودکان تولید نموده است. از آنجایی که ممکن است کودکان توانایی بلع خوبی نداشته باشند، بنابراین با حل کردن قرص جوشان در آب، در نهایت شربتی با طعم دلپذیر به آنها ارائه خواهد شد.

علاوه بر این، کودکانی که دچار بی اشتهایی هستند احتمالا تمامی نیازهای خود را برای رشد و نمو، عملکرد صحیح سیستم ایمنی در برابر عفونت ها و بهبود یادگیری، از طریق غذا دریافت نمی کنند. در چنین شرایطی، جهت جلوگیری از عوارض ناشی از کمبودهای تغذیه ای در این سنین، مصرف مکمل های رژیمی ضروری به نظر می رسد. این مکمل ها عبارتند از:

- قرص جوشان ویتامین ث کودکان نیچرز پلنتی (حاوی 250 میلی گرم ویتامین C در هر قرص / مناسب کودکان بالای 4 سال / با طعم پرتقال)

- قرص جوشان مولتی ویتامین کودکان نیچرز پلنتی بسته 20 عددی (مناسب کودکان بالای 4 سال / با طعم توت فرنگی)

- قرص جوشان ایمیون فورمولا کودکان (حاوی اکیناسه، زینک و ویتامین های D و C / کمک به تقویت سلامت ایمنی / مناسب کودکان بالای 4 سال / با طعم پرتقال)

مطالعه مقاله علمی با عنوان "گیاه سرخارگل با نام علمی Echinacea purpureae"، تالیف و ترجمه دکتر شیدا احمدی کولایی، متخصص فارماکوگنوزی، که در مجله داروکده به چاپ رسیده است، اطلاعات کاملی در مورد گیاه اکیناسه، موارد مصرف و خواص دارویی آن در اختیار شما خواهد گذاشت.   

 

4- تقویت سیستم ایمنی

تامین برخی از ریز مغذی ها مانند ویتامین C، زینک و ویتامین D نسبت به سایرین، نقش پررنگ تری در عملکرد صحیح سیستم ایمنی در برابر ابتلا به بیماری ها دارد. برند نیچرز پلنتی چندین مکمل با خاصیت آنتی اکسیدانی جهت محافظت از بدن در برابر آسیب های محیطی تولید نموده است. 

- کپسول ایمیون اسنشال نیچرز پلنتی 60 عدد

سیستم ایمنی بدن برای دفاع در برابر عوامل بیماری زا به حضور ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد. ایمیون اسنشال با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند ویتامین C، ویتامین E، سلنیوم و زینک به همراه ویتامین D موثر در افزایش تعداد گلبول های سفید، یکی از مکمل های تخصصی در این زمینه است. 

- قرص جوشان ویتامین ث نیچرز پلنتی

برند نیچرز پلنتی، قرص های جوشان ویتامین C خود را در سه دوز 500، 1000 و 2000 تولید نموده است. قرص جوشان ویتامین ث 500 میلی گرمی با طعم پرتقال و دوز 1000 آن در طعم های مختلف زعفران، لیمو، پرتقال و توت فرنگی جهت محافظت از سلول های بدن در برابر عوامل میکروبی و استرس های اکسیداتیو عرضه شده است. قرص جوشان اکسلنت سی پرتقالی نیز، 2000 میلی گرم آسکوربیک اسید به ازای هر قرص خود دارد. 

- قرص جوشان ویتامین ث پلاس زینک نیچرز پلنتی (تولید شده در دو دوز 500 و 1000 میلی گرم / با طعم های گیلاس، توت فرنگی و پرتقال)

- کپسول ویتامین سی 1000 میلی گرم و رز هیپ نیچرز پلنتی

این محصول از برند نیچرزپلنتی با داشتن دو ترکیب آنتی اکسیدانی ویتامین C و رزهیپ، علاوه بر اثرات دفاعی خود، به سنتز کلاژن نیز کمک می کند. کلاژن سازی در بدن برای داشتن پوستی شاداب تر و استخوان هایی محکم تر نقش دارد. 

شما عزیزان در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویتامین C مانند منابع غذایی، افراد در معرض خطر کمبود، مکانیسم اثر ویتامین C و خواص آن برای بدن، می توانید مقاله "هر آنچه که درباره ویتامین C باید بدانیم" تالیف و ترجمه دکتر الهه عبدالهی، دکترای تخصصی فارماکولوژی را مطالعه نمایید. 

 

5- حفظ سلامت پوست، مو و ناخن

زینک و بیوتین، به عنوان دو عنصر بسیار مهم در بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، استحکام ناخن ها، افزایش استقامت موها و... شناخته شده اند. کپسول آهسته رهش زینک ب کمپلکس نیچرز پلنتی و قرص جوشان زینک ب کمپلکس نیچرز پلنتی پرتقالی، به تامین زینک مورد نیاز بدن کمک می کند. علاوه بر حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، از دیگر نقش های زینک می توان به تسریع ترمیم زخم ها، تقویت سیستم ایمنی، بهبود باروری، حفظ سلامت سیستم عصبی و کمک به درمان اسهال اشاره نمود. 

اولترابیت نیز مکمل دیگری از برند nature's plenty است که با فراهم آوردن 5000 میکروگرم بیوتین برای بدن، می تواند با تقویت فولیکول های مو در افزایش ضخامت موها و کنترل ریزش مو نقش ایفا کند. همچنین، اولترابیت در حفظ سلامت پوست و افزایش استحکام ناخن ها نیز کاربرد دارد. 

 

6- حفظ سلامت استخوان و مفاصل

گروه دیگری از محصولات نیچرزپلنتی بر اساس ریز مغذی های موثر در سلامت استخوان ها و مفاصل تولید شده است. 

- کی بون پلاس نیچرز پلنتی (حاوی کلسیم سیترات، ویتامین D، منیزیم و ویتامین K2 / تولید شده با دو فرم دارویی قرص و قرص جوشان با طعم لیمو و آلبالو)

- کپسول بورون نیچرز پلنتی (دارای 10 میلی گرم عنصر بور به ازای هر کپسول)

- کپسول سلاردین 500 میلی گرمی نیچرز پلنتی

سلاردین ترکیب ویژه ای از اسیدهای چرب ضروری بوده که در جلوگیری از تحلیل غضروف ها نقش دارد. این مکمل می تواند با اثر بر کاهش التهاب به بهبود انعطاف پذیری مفاصل کمک کند.

- قرص جوشان کلسیم نیچرز پلنتی (حاوی 500 میلی گرم کلسیم با فرم کربنات / با طعم بلوبری و پرتقال)

- قرص جوشان کلسیم و منیزیم نیچرز پلنتی (حاوی کلسیم، منیزیم، زینک و ویتامین D / با طعم پرتقال)

 

7- مکمل کم خونی نیچرز پلنتی

دریافت کافی آهن به خصوص در برخی گروه ها مانند بانوان در سنین باروری، دختران با خونریزی شدید قاعدگی، مصرف کنندگان برخی از داروها و اهدا کنندگان مکرر خون ضروری است. برخی علائم کمخونی فقر آهن عبارتند از ضعف و خستگی، سردرد، سرگیجه، رنگ پریدگی، کاهش هوشیاری و ناخن های شکننده.

برند نیچرز پلنتی چند مکمل برای جلوگیری و درمان کمبود آهن ارائه داده است: 

- ویتا فرو نیچرز پلنتی

ویتا فرو به صورت کپسول های آهسته رهش تولید شده است. علاوه بر این، آهن موجود در ویتافرو به فرم بیس گلیسینات (45 میلی گرم) بوده که جذب بالاتر و عارضه گوارشی کمتری دارد. ویتامین B9 و B12 به کار رفته در کپسول ویتا فرو نیز در سنتز و عملکرد صحیح گلبول های قرمز نقش دارند. این مکمل با داشتن ویتامین C، می تواند جذب بیشتری از آهن مصرفی را به همراه داشته باشد. عنصر زینک در فرمولاسیون ویتا فرو نیچرز پلنتی، با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی خود از گلبول های قرمز در برابر آسیب ها محافظت می کند.   

- ایرون ویتامین ث نیچرز پلنتی

پلت های آهسته رهش آیرون پلاس ویتامین ث نیچرز پلنتی، علاوه بر داشتن 28 میلی گرم آهن به فرم بیس گلیسینات (با جذب بالاتر و عارضه گوارشی کمتر)، حاوی ویتامین C (جهت کمک به تسهیل جذب آهن)، فولیک اسید و ویتامین B12 (موثر در سنتز گلبول های قرمز) نیز است. 

- ویتامین ب12 نیچرز پلنتی 500 میکروگرم 

حضور ویتامین B12 کافی در بدن به علت داشتن نقش در سنتز گلبول های قرمز و DNA و عملکرد صحیح آنها، می تواند از کمخونی جلوگیری نماید. همچنین، این ویتامین در عملکرد صحیح سیستم عصبی، حفظ سلامت قلب و عروق و افزایش سطح انرژی نیز موثر است. 

 

8- مکمل رفع خستگی نیچرز پلنتی

از آنجایی که، مصرف کافئین، تائورین و ویتامین های گروه B باعث افزایش سطح انرژی در بدن می شود، مصرف این محصولات از برند نیچرز پلنتی می تواند به بهبود قوای جسمی و افزایش استقامت فیزیکی در افراد ورزشکار و غیر ورزشکار کمک کند. 

- قرص جوشان کافئین تائورین و ب کمپلکس نیچرز پلنتی با طعم کولا

- قرص کافی 200 میلی گرم نیچرز پلنتی

- قرص جوشان انرژی فرمولا نیچرز پلنتی 20 عدد

 

9- مکمل ویتامینی و مواد معدنی نیچرز پلنتی

جهت بهبود سلامت عمومی بدن لازم است تا دریافت کافی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری داشته باشید. گاهی به علت وجود بیماری ها، بی اشتهایی، رژیم غذایی غیر اصولی و مصرف داروها، ممکن است این امر غیر ممکن باشد. بنابراین، محصولاتی از برند نیچرزپلنتی بر پایه این ریز مغذی ها، در راستای ارتقاء سلامت جامعه تولید شده اند، که شامل موارد زیر هستند:

- قرص جوشان مولتی ویتامین نیچرز پلنتی با طعم نارنگی

- کپسول مولتی ویتامین مینرال بزرگسالان نیچرز پلنتی بسته 60 عددی

این دو مکمل برای هر دو جنسیت آقایان و خانم ها قابل استفاده است. کپسول آهسته رهش مولتی ویتامین نیچرز پلنتی، علاوه بر داشتن طیف کاملی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری، حاوی ترکیبات دیگری شامل کوآنزیم Q10 و پابا نیز است. 

- مولتی ویتامین و مینرال بارداری و شیردهی نیچرز پلنتی (تولید شده بر اساس نیاز روزانه بانوان در دوران بارداری و شیردهی)

- قرص جوشان منیزیم نیچرز پلنتی با طعم سیب ترش (حاوی 250 میلی گرم منیزیم اکساید)

- قرص جوشان اوپتی مگ نیچرز پلنتی پرتقالی (حاوی 300 میلی گرم منیزیم اکساید)

- قرص جوشان منیزیم و ب6 نیچرز پلنتی با دو طعم پرتقال و لیمو

عنصر منیزیم در بدن برای عملکرد گروهی از آنزیم ها، انقباضات عضلانی، کاهش حملات میگرن، بهبود علائم سندروم پیش از قاعدگی، عملکرد صحیح سیستم عصبی و سنتز DNA و RNA ضروری است. سه مکمل فوق از برند نیچرز پلنتی، در راستای تامین این ماده معدنی با ترکیبات همراه متفاوت و طعم های دلپذیر تولید شده اند.

- ب کمپلکس اینوزیتول نیچرز پلنتی 

کپسول ب کمپلکس و اینوزیتول نیچرز پلنتی 60 عددی، علاوه بر داشتن تمامی ویتامین های گروه B، حاوی اینوزیتول و کولین نیز می باشد. تحقیقات نشان داده اند که این ترکیبات در بهبود علائم سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، تنظیم چرخه قاعدگی، افزایش سطح انرژی و کنترل نوسانات خلقی نقش دارند. 

- سلنیوم و ویتامینز

این مکمل، حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی و تقویت کننده سیستم ایمنی شامل دوز مناسبی از سلنیوم به همراه زینک سولفات و ویتامین های A، D، E و C است. کپسول آهسته رهش سلنیوم و ویتامین نیچرز پلنتی، با اثرات آنتی اکسیدانی خود از سلول های پوست و مو در برابر اشعه مضر خورشید و رادیکال های آزاد نیز محافظت می کند. 

 

سوالات متداول:

1- نیچرز پلنتی چیست؟

برند نیچرز پلنتی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با بهره گیری از فواید و نقش ویتامین ها و مواد معدنی در سلامت بدن انسان، سبد گسترده ای از مکمل های رژیمی را برای افراد جامعه تولید نموده تا با کمک به پیشگیری از کمبودهای تغذیه ای و جبران آنها، گام بزرگی در راستای ارتقاء سلامت جامعه بردارد. 

2- قرص جوشان نیچرز پلنتی برای چیست؟

بسیاری از محصولات این برند به شکل دارویی قرص جوشان ارائه شده اند. قرص جوشان یکی از فرم های دارویی مورد علاقه کودکان، ورزشکاران، سالمندان و افرادی است که در بلع دچار مشکل هستند. از مزایای قرص جوشان نیچرز پلنتی می توان سرعت جذب بالاتر مواد، طعم های متنوع و دلپذیر و قابلیت حل شدن یکنواخت و کامل در معده را نام برد. 

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی و زهره فرخیان کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 425,100 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )