محصولات رازک

تعداد محصولات:

29


sort icon

مرتب سازی


سیستین B6 زینک رازک

114,500

15%

97,300 تومان

3.5star icon
فولایرون و زینک

50,700

0%

50,700 تومان

3.5star icon
ویتامکس

43,600

0%

43,600 تومان

3.6star icon
زوفا عسلی

25,000

10%

22,500 تومان

3.1star icon
پروسپیتان

29,000

10%

26,100 تومان

2.9star icon
فیژان

30,000

0%

30,000 تومان

3star icon
تالنتال

51,300

0%

51,300 تومان

3star icon
هماتینیک 60 عددی

46,100

0%

46,100 تومان

3.6star icon
فولایرون

50,700

0%

50,700 تومان

3star icon
مارینتول

28,000

0%

28,000 تومان

3star icon
پماد مارینتول فورت

36,000

0%

36,000 تومان

2.8star icon
تیمورانت

30,000

0%

30,000 تومان

3.6star icon
ناموجود
اکولایف

125,800

30%

88,100 تومان

3.5star icon
ناموجود
پیاسیدین 300

47,700

0%

47,700 تومان

3.1star icon
ناموجود
زینک سولفات 10

33,100

0%

33,100 تومان

3.2star icon
ناموجود
پروستاکر

70,800

0%

70,800 تومان

3.5star icon
ناموجود
کورکومین

115,000

0%

115,000 تومان

2.8star icon
ناموجود
آلگورلا

66,800

0%

66,800 تومان

3.3star icon
ناموجود
لاکسیتا

12,500

0%

12,500 تومان

3.1star icon
ناموجود
زینک و ث 300

21,000

0%

21,000 تومان

3.1star icon
ناموجود
واریژل

15,500

0%

15,500 تومان

2.9star icon

برند رازک

 

شرکت داروسازی رازک یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت داروسازی ایران است که همواره به کیفیت محصولات خود اهمیت ویژه‌ای داده است. این شرکت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات پیشرفته، موفق به تولید محصولاتی با کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی شده است. محصولات این شرکت علاوه بر بازار ایران به علت دارا بودن کیفیت بالا به خارج از کشور نیز صادر می‌شوند.

مکمل های غذایی رازک را با تضمیم سلامت، قیمت و کیفیت از داروخانه آنلاین داروکده بخرید.

 

تاریخچه شرکت داروسازی رازک

 

شرکت داروسازی رازک در سال 1343 هجری شمسی (1964 میلادی) با نام شرکت سهامی لابراتوارهای فایزر تحت مالکیت شرکت فایزر آمریکا در تهران تاسیس شد. این شرکت در ابتدا در زمینه تولید داروهای انسانی و دامپزشکی فعالیت می‌کرد.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شرکت فایزر ایران تحت پوشش سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت و نام آن به "رازک" تغییر یافت. این شرکت در سال 1370 به شرکت سهامی عام تبدیل شد و در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد.

در حال حاضر، شرکت داروسازی رازک یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت داروسازی ایران است و محصولات آن در سراسر کشور و همچنین در برخی از کشورهای جهان عرضه می‌شود.

 

محصولات شرکت داروسازی رازک

 

شرکت رازک در حال حاضر یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های داروسازی ایران است. محصولات شرکت داروسازی رازک در دو گروه انسانی و دامپزشکی تولید می‌شوند.

 

محصولات انسانی

 

محصولات انسانی شرکت داروسازی رازک در سه حوزه داروهای شیمیایی، فرآورده‌های طبیعی و مکمل‌های غذایی و رژیمی تولید می‌شوند.

- داروهای شیمیایی

داروهای شیمیایی شرکت داروسازی رازک در گروه‌های درمانی مختلف از جمله آنتی‌بیوتیک‌ها، مراقبت پوستی، کنترل‌کننده دیابت، آلرژی، تسکین‌دهنده درد، قلبی و عروقی، گوارشی و اعصاب تولید می‌شوند.

- فرآورده‌های طبیعی

فرآورده‌های طبیعی شرکت داروسازی رازک از گیاهان دارویی و مواد طبیعی تهیه می‌شوند و در گروه‌های درمانی مختلف از جمله سرماخوردگی و آنفلوآنزا، درد و التهاب، مشکلات گوارشی، مشکلات کبد و کلیه تولید می‌شوند.

- مکمل‌های غذایی و رژیمی

مکمل‌های غذایی و رژیمی شرکت داروسازی رازک برای تامین نیازهای تغذیه‌ای افراد در گروه‌های سنی مختلف تولید می‌شوند. این مکمل‌ها در گروه‌های درمانی مختلفی از جمله ویتامین‌ها و مواد معدنی، مواد مغذی و گیاهان دارویی تولید می‌شوند.

در ادامه محصولات رازک را بر اساس کاربرد تقسیم بندی می کنیم و مختصری به بررسی کاربرد و عملکرد آنها می پردازیم.

 

مکمل های پوست، مو و ناخن رازک

 

- قرص سیستین B6 زینک رازک

یک مکمل غذایی است که در بسته های 60 عددی عرضه می‌شود. این محصول حاوی سیستئین، ویتامین B6 و زینک است. این قرص برای جلوگیری و کاهش ریزش مو، تقویت و افزایش رشد مو، افزایش قطر مو، استحکام و رشد ناخن‌ها و تسریع رشد مو در افرادی که کاشت انجام داده‌اند، کاربرد دارد.

- قرص اکولایف

قرص اکولایف 60 عددی یک مکمل غذایی است که با فرمولاسیون کاملی از اسیدهای آمینه، ویتامین‌ها و عناصر کمیاب، به حفظ و بهبود سلامت مو و ناخن کمک می‌کند. این محصول با دارا بودن زینک و برخی ویتامین‌های گروه B، در کاهش ریزش مو ناشی از کمبود مواد مغذی موثر است. همچنین، با دارا بودن بیوتین، زینک و اسیدهای آمینه متیونین و سیستین، به تقویت و افزایش استحکام ناخن‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، به دلیل دارا بودن پروتئین جوانه گندم هیدرولیز شده و اسپیرولینا، در بهبود سلامت پوست نیز موثر است.

 

حفظ سلامت پروستات

 

- پروستاکر

پروستاکر یک مکمل غذایی طبیعی است که برای مردان بالای 50 سال طراحی شده است. این محصول حاوی عصاره میوه گیاه نخل اره ای، عصاره برگ و گل های شبدر قرمز، پودر دانه های کدو، عصاره ریشه گزنه و عصاره برگ های توت خرس است.

این مکمل غذایی به حفظ سلامت پروستات کمک می کند و از بزرگ شدن پروستات و مشکلات ادراری ناشی از آن جلوگیری می کند. همچنین برای درمان پروستاتیت نیز مفید است.

 

تنظیم خواب

 

- قرص ملاتونین رازک 3 میلی گرم

 یک مکمل غذایی است که به صورت 60 عددی در بازار عرضه می‌شود. این محصول حاوی هورمون ملاتونین است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود. ملاتونین در تنظیم ساعت زیستی بدن و القای خواب نقش دارد.

از کاربردهای قرص ملاتونین رازک 3 میلی گرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کمک به درمان بی‌خوابی
  • تسریع شروع خواب
  • تنظیم ریتم شبانه روزی مانند تغییر شیفت کاری و جت لگ
  • کمک به پیشگیری از سردردهای میگرنی

ملاتونین رازک 3 برخلاف اکثر خواب آورها، وابستگی ایجاد نمی‌کند.

 

سرماخوردگی و سرفه

 

- شربت پروسپیتان

شربت پروسپیتان 120 میلی لیتری یک محصول گیاهی است که از عصاره خشک برگ پیچک تهیه شده است. این شربت دارای اثرات خلط آوری، ضد اسپاسم، گشاد کننده برونش و ضد باکتری است.

- شربت تیمورانت 

یک فرآورده دارویی گیاهی است که حاوی عصاره آویشن باغی است. این شربت در حجم 120 میلی لیتر تولید می شود و برای درمان سرماخوردگی و عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی کاربرد دارد.

- شربت زوفا عسلی 

یک فرآورده گیاهی و طبیعی ضد سرفه و خلط آور است که در هر بطری 120 میلی لیتری عرضه می‌شود. این شربت حاوی ترکیبی از گیاهان دارویی مانند زوفا، ختمی، آویشن و گل بنفشه است که خواص ضد سرفه، خلط آور و ضد التهابی دارند.

 

ضد یبوست

 

- شربت فیژان رازک

 یک فرآورده طبیعی و گیاهی حاوی عصاره انجیر و عصاره گیاه سنا است. این محصول در حجم ۱۲۰ میلی لیتر تولید می‌شود و دارای اثرات ملین و کمک به برطرف کردن یبوست است. شربت فیژان با افزایش حرکات دودی روده و کاهش جذب آب و الکترولیت، به نرم شدن مدفوع و تسهیل دفع آن کمک می‌کند. این محصول برای کودکان بالای ۱ سال و بزرگسالان قابل استفاده است.

 

غضروف ساز

 

- پیاسیدین 300 

مکملی تخصصی با ترکیبات گیاهی است که به حفظ سلامت مفاصل و غضروف‌ها کمک می‌کند. این محصول در هر جعبه حاوی 15 عدد کپسول بوده و برای بزرگسالان (به ویژه ورزشکاران) و سالمندان قابل استفاده است.

پیاسیدین 300 با داشتن اثرات ضد التهابی و ضد درد، در فرایند بهبود دیسک کمر، دیسک گردن و سیاتیک نیز مفید است. این محصول همچنین به تسهیل عملکرد فیزیکی مفاصل و کمک به رفع خشکی مفاصل کمک می‌کند.

 

مکمل کودکان

 

- شربت زینک سولفات رازک

 محصولی 120 میلی لیتری حاوی زینک به فرم سولفات است. این شربت با دارا بودن زینک، به بهبود رشد و نمو کودکان، بهبود اشتها، کمک به بهبود رشد قدی کودکان و نوجوانان، تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند. شربت زینک سولفات 5 و 10 میلی گرمی رازک، برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده است. 

 

آهن

 

- هماتینیک 

هماتینیک 60 عددی یک مکمل غذایی است که حاوی 115.5 میلی‌گرم آهن خالص به فرم فروس فومارات است. این محصول دارای دوز بالای آهن بوده و برای کمک به درمان کم‌خونی فقر آهن شدید مناسب است. هماتینیک همچنین حاوی ویتامین B12 و فولیک اسید برای کمک به ساخت گلبول‌های قرمز و ویتامین C برای کمک به بهبود جذب آهن است.

- فولایرون 

یک مکمل دارویی حاوی 30 عدد کپسول است که در هر کپسول آن 60 میلی گرم آهن به فرم سولفات و 400 میکروگرم فولیک اسید وجود دارد. این مکمل برای درمان کم خونی فقر آهن و کاهش علائم ناشی از آن مانند خستگی، ریزش مو و بی اشتهایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ویتامین‌های ب کمپلکس

 

- شربت ویتامکس 

یک محصول مکمل غذایی است که در قالب شربت 120 میلی لیتری تولید می شود. این محصول حاوی ویتامین های گروه B است و به رفع کمبود این ویتامین ها در بدن کمک می کند. ویتامین های گروه B نقش مهمی در متابولیسم بدن، تولید انرژی، عملکرد سیستم عصبی و بهبود اشتها ایفا می کنند.

 

کورکومین (زردچوبه)

 

- کورکومین رازک

 مکمل غذایی حاوی عصاره خشک گیاه زردچوبه است. این محصول به صورت کپسول 30 عددی در دسترس است و دارای کاربردهای متعددی است. کورکومین رازک به کاهش درد و التهاب مفاصل کمک می‌کند و می‌تواند در بهبود استئوآرتریت نیز موثر باشد. این محصول همچنین دارای خواص آنتی‌اکسیدانی قوی است و می‌تواند در درمان و پیشگیری از کبد چرب، بیماری‌های قلبی عروقی و سندرم متابولیک مفید باشد.

 

محصولات موضعی

 

- پماد مارینتول فورت

 یک فرآورده طبیعی است که حاوی اسانس رزماری، کامفر و منتول است. این پماد در حجم ۳۰ گرم عرضه می‌شود و برای تسکین دردهای روماتیسمی، عضلانی و مفصلی، افزایش گردش خون موضعی و مسکن موضعی در درمان بیماری‌های مربوط به روماتیسم کاربرد دارد.

- پماد مارینتول

 یک فرآورده موضعی طبیعی با ترکیبات گیاهی است که حاوی اسانس رزماری، کامفر و منتول می‌باشد. این پماد به دلیل خواص ضد التهابی و ضد درد خود، در تسکین دردهای روماتیسمی، عضلانی و مفصلی بسیار مفید است.

 

شرکت داروسازی رازک و دانش بنیان

 

در سال 1402، با تاییدیه کارگروه ارزیابی شرکتها و موسسات دانش بنیان، شرکت داروسازی رازک به جمع شرکتهای دانش بنیان اضافه شد. این شرکت با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا، محصولاتی با کیفیت و موثر تولید می کند.

 

چرا محصولات رازک را از داروخانه آنلاین داروکده بخریم؟

 

داروکده یکی از معتبرترین و باسابقه ترین سایت های فروش اینترنتی محصولات داروخانه ای در ایران است. این وب سایت با ارائه اطلاعات جامع و کاربردی در مورد محصولات داروخانه ای، خدمات تخصصی و منسجم و پشتیبانی مناسب، رضایت کاربران را جلب کرده است.

این وب سایت با هدف اطلاع رسانی و آشنایی هرچه بهتر مصرف کنندگان از محصولات رازک، اقدام به ارائه اطلاعات جامع، کامل و کاربردی در مورد این محصولات می کند.

داروکده خدمات متنوعی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اطلاع رسانی جامع و کامل در مورد محصولات رازک
  • فروش اینترنتی محصولات رازک
  • مشاوره علمی و تخصصی توسط دکتر داروساز و تیم علمی
  • تحویل سریع و مطمئن محصولات
  • قیمت مناسب محصولات

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و مصطفی جلالی کارشناس ارشد تغذیه 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 115,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )