محصولات سیگنال

تعداد محصولات:

70


sort icon

مرتب سازی


+ 2 سایز
خمیر دندان ضد پوسیدگی

+ 2 سایز
خمیر دندان ضد پوسیدگی گیاهی

ناموجود
خمیر دندان وایت ناو گلد

ناموجود
خمیر دندان کامل اکسپرت پروتکشن

+ 2 سایزناموجود
خمیر دندان ضد پوسیدگی سیب

ناموجود
خمیر دندان وایت ناو سوپرپیور

+ 2 سایزناموجود
خمیر دندان سفید کننده سیگنال

برند سیگنال signal

 

سیگنال، یک برند پیشرو در زمینه تولید محصولات مراقبت از دهان و دندان محسوب می شود. متخصصان سازنده این برند از سال 2008 با همکاری موسسه دندان هندوستان (آی دی ای) و موسسه جهانی دندان (اِف دی ای)، به آموزش اهمیت مسواک زدن به دانش آموزان پرداخته اند. برند سیگنال به مدت بیش از 40 سال، محصولاتی ارائه کرده که اثر بخشی آنها در حفظ سلامت دندان ها به مدت 24 ساعت اثبات شده است. محصولات سیگنال در ایران تحت لیسانس شرکت یونیلیور ایتالیا تولید می شوند.  

 

محصولات سیگنال

 

تنوع و گستردگی محصولات سیگنال، این برند را به یک گزینه مطلوب برای اکثر افراد تبدیل کرده است. این تنوع نه تنها در اندازه و ظاهر محصولات، بلکه در ویژگی های منحصر به فرد آنها نهفته است. مهم ترین نکته این است که محصولات برند سیگنال بر اساس نیازها و مشکلات خاص دندان به طور تخصصی طراحی شده اند. این عملکرد تخصصی سبب می شود که هر فرد بتواند خمیر دندان مناسب نیاز خود را انتخاب نماید. 

در ادامه به بررسی هر کدام از محصولات سیگنال با ارائه توضیحاتی مختصر می پردازیم.

 

انواع خمیر دندان سیگنال

 

خمیر دندان های سیگنال مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده و هیچگونه آسیبی به دندان و محیط دهان افراد وارد نمی کنند. این محصولات در انواع مختلف به شرح زیر تولید می شوند. 

- خمیر دندان ضد پوسیدگی سیگنال 

این محصولات علائم اولیه پوسیدگی دندان را برطرف نموده و احساسی خوشایند در محیط دهان ایجاد می کنند. میکرو کلسیم و فلوراید به کار رفته در ساختار خمیر دندان های ضد پوسیدگی سیگنال موجب تقویت دندانها می شوند. خمیر دندان ضد پوسیدگی سیگنال همچنین، حفره های ریز سطح دندان را ترمیم می کند. انواع خمیر دندان ضد پوسیدگی سیگنال شامل موارد زیر می شوند:

  • خمیر دندان ضد پوسیدگی گیاهی سیگنال
  • خمیر دندان ضد پوسیدگی سیب سیگنال
  • خمیر دندان ضد پوسیدگی سیگنال

 

- خمیر دندان سیگنال اینتگرال 8 کاره 

خمیر دندان های اینتگرال 8 سیگنال با داشتن هشت عملکرد همزمان، در کنار جلوگیری از تشکیل تار تار و پوسیدگی دندان، برای تقویت لثه و مینای دندان نیز موثر واقع می شوند. این محصولات از تخریب مینای دندان توسط پلاک های باکتریایی پیشگیری می کنند. در ادامه متن اسامی خمیر دندان های اینتگرال 8 سیگنال آورده شده است.

  • خمیر دندان اینتگرال 8 کاره نمک صورتی و روغن بابونه 

  • خمیردندان اینتگرال 8 محافظت کامل دندان سیگنال 

  • خمیردندان سیگنال اینتگرال 8 کاره سفید کننده 

  • خمیر دندان اینتگرال 8 کاره طراوت بخش دهان 

  • خمیر دندان اینتگرال 8 کاره بیکینگ سودا 

 

- خمیردندان سیگنال سنستیو اکسپرت

این مدل از خمیر دندان های سیگنال، تحریک و درد دندان های حساس را کاهش داده و فرآیند پوسیدگی آن ها را کند می کنند. خمیر دندان های سنستیو اکسپرت سیگنال، از لثه و مینای دندان به خوبی محافظت نموده و در خوشبو کردن محیط دهان نقش اثر گذاری دارند. 

  • خمیر دندان سنستیو اکسپرت سیگنال مدل اورجینال

  • خمیر دندان سیگنال سفید کننده سنستیو اکسپرت 
  • خمیر دندون سیگنال محافظ لثه دندانهای حساس 

 

- خمیر دندان وایت سیستم سیگنال 

فرمولاسیون خمیر دندان های وایت سیستم سیگنال از ترکیبات سازگار با مینای دندان ساخته شده است. این محصولات به سبب داشتن ماده سفید کننده طبیعی کربنات کلسیم، در از بین بردن لکه های سطح دندان طی مدت زمان دو هفته اثر گذار هستند. 

  • خمیر دندان ترمیم کننده مینای دندان وایت سیستم 
  • خمیر دندان سفید کننده وایت سیستم

 

انواع مسواک سیگنال

 

مسواک های سیگنال به خوبی می توانند فضاهای بین دندانی را از باقی مانده مواد غذایی و پلاک های باکتریایی پاکسازی کنند. دسته این مسواک ها بر اساس ارگونومی دست طراحی شده و امکان دسترسی مسواک به دندان های عقبی فراهم است. گفتنی است که فیلامنت های به کار رفته در قسمت برس مسواک های سیگنال، مطابق با استاندارد های جهانی بوده و این محصولات برای استفاده بزرگسالان مناسب هستند. 

  • مسواک پلاک ریموال متوسط 2 عددی سیگنال

  • مسواک تریپل اکشن متوسط سیگنال 

  • مسواک دیپ اکشن متوسط سیگنال 

 

خرید محصولات سیگنال

 

در دنیای امروز، با رشد بالای قیمت محصولات مرتبط با بهداشت دهان و دندان، انتخاب هوشمندانه آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است. به منظور حفظ سلامت دهان و دندان، به دنبال محصولاتی باشید که از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب برای فرآوری محصولات خود استفاده می کنند. همچنین، اطمینان از معتبر بودن مرکز خرید نیز، بسیار مهم است. داروخانه آنلاین داروکده، به عنوان یکی از مراکز مورد تایید سازمان غذا و دارو، محصولات مراقبتی بهداشت دهان و دندان برند های محبوب ایرانی از جمله برند سیگنال را با قیمت مناسب به همراه تخفیفات ویژه به مشتریان عرضه می کند. 

این داروخانه اینترنتی به دلیل رعایت استانداردهای دقیق نگهداری و انبارش محصولات و رضایت بالای مشتریان طی سالیان متمادی فعالیت خود، موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است. به علاوه تیم علمی داروکده متشکل از دکتر داروساز، کارشناسان ارشد تغذیه و مشاوران پوست و مو از طریق مشاوره آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالات کاربران در رابطه با نحوه استفاده از محصولات و رعایت بهداشت دهان و دندان هستند و در راستای ارتقای بهبود سلامت جامعه گام بر می دارند. 

 

سوالات رایج کاربران در مورد برند سیگنال 

1- خمیر دندان سیگنال ساخت کجاست؟

سیگنال برندی محبوب در زمینه تولید محصولات بهداشت دهان و دندان است که محصولات آن در ایران زیر نظر کمپانی یونیلیور ایتالیا تولید و عرضه می شوند.

2- خمیر دندان سیگنال سفید کننده چه کاربردی دارد؟

این محصول به واسطه داشتن کلسیم کربنات، در سفید کردن طبیعی سطح دندان ها نقش اثر گذاری دارد. به علاوه فلوراید به کار رفته در فرمولاسیون خمیر دندان سفید کننده سیگنال، از پوسیدگی دندان ها پیشگیری می کند. 

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 118,300 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )