محصولات سیمرغ دارو عطار

تعداد محصولات:

115


sort icon

مرتب سازی


کالمرز

62,200

0%

62,200 تومان

2.9star icon
المان

170,000

0%

170,000 تومان

2.7star icon
سیمودیلی

176,600

5%

167,800 تومان

3.5star icon
+ 2 تعداد در بسته
سیم فمالیب

134,000

0%

134,000 تومان

3.4star icon
سیمو تری فلکس

320,000

30%

224,000 تومان

3.6star icon
سیم لیور 140

102,000

0%

102,000 تومان

2.8star icon
سیموسد

55,000

0%

55,000 تومان

3.4star icon
سیموگلوبین

87,200

0%

87,200 تومان

3.4star icon
سیم فت لیور

77,000

0%

77,000 تومان

3.3star icon
لاکتوسیم

53,600

0%

53,600 تومان

3.4star icon
کرم هرپسیم

35,000

25%

26,300 تومان

3.4star icon
بیولاکس

44,000

10%

39,600 تومان

3.3star icon

سیمرغ دارو عطار

محصولات برند سیمرغ دارو عطار باکیفیت، موثر و متنوع هستند و به بهبود سلامت، تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن و کیفیت زندگی کمک می کنند. این محصولات را با اطمینان خاطر از داروخانه آنلاین داروکده بخرید و با مشاوره رایگان و حرفه ای تیم علمی داروکده از مزایای آنها بهره مند شوید.

 

شرکت داروسازی سیمرغ دارو عطار

شرکت سیمرغ داروی عطار یک شرکت داروسازی ایرانی است که در سال ۱۳۹۱ در شهر نیشابور تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر تولیدکننده انواع داروهای طبیعی، مکمل و همچنین داروهای شیمیایی خوراکی و موضعی غیر استریل است. فرمولاسیون محصولات این شرکت با استفاده از پیشرفته‌ترین روش‌های آزمایشگاهی تهیه می‌شود و کیفیت آن‌ها قابل قیاس با نمونه‌های تجاری خارجی است.

شرکت سیمرغ داروی عطار با هدف تامین نیازهای دارویی کشور در بالاترین سطح کیفی، منطبق با استانداردهای روز بین المللی فعالیت می‌کند. این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۰۰ فراورده مکمل و طبیعی در بازار مصرف کشور عرضه کرده است و در آینده نزدیک بخش تولید داروهای شیمیایی را نیز افتتاح خواهد کرد.

این شرکت با انتخاب محصولات مناسب برای تولید، تلاش می‌کند تا ضمن حفظ جایگاه رقابتی، نیاز مشتریان را برآورده کند و با تولید داروهای جدید و مورد نیاز بیماران، سلامت جامعه را تضمین کند.

 

محصولات سیمرغ دارو عطار

سیمرغ داروی عطار محصولات متنوع و زیادی برای کمک به سلامت طراحی کرده است. این محصولات شامل مکمل های غذایی، رژیمی و سلامتی و محصولات موضعی هستند.

1- ویتامین ها و مواد معدنی

  • قطره فروزومال 7 میلی گرم

قطره فروزومال یک مکمل غذایی با طعم وانیل است که در هر قوطی 30 میلی لیتری عرضه می شود. این قطره حاوی آهن لیپوزومال است که جذب آن در بدن بهتر از سایر اشکال آهن است. قطره فروزومال برای تامین آهن مورد نیاز نوزادان و کودکان کاربرد دارد و به بهبود رشد جسمی و ذهنی آنها کمک می کند. 

این قطره همچنین در بیماری های گوارشی مانند سلیاک و بیماری های التهابی روده نیز قابل استفاده است و عوارض گوارشی کمتری نسبت به سایر مکمل های آهن دارد.

  • کالمرز 

کالمرز یک مکمل غذایی حاوی 30 عدد قرص است. کلسیم موجود در این قرص به فرم کربنات است که خلوص بیشتری نسبت به فرم سیترات دارد و نیاز به دریافت میزان کمتر مکمل را دارد. کالمرز با تامین کلسیم مورد نیاز روزانه بدن و پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان، به تقویت و استحکام استخوان ها کمک می کند. علاوه بر این، کالمرز حاوی منیزیم هیدروکساید، زینک سولفات و ویتامین D3 نیز می باشد که در حفظ سلامت استخوان نقش دارند.

شربت کالمرز در حجم 200 میلی لیتر در دسترس است.

  • المان 

قرص المان یک محصول مولتی ویتامین مینرال به همراه آمینو اسیدها است که در هر جعبه 30 عدد قرص دارد. این محصول با تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن، به حفظ سلامت عمومی بدن، پوست، مو و ناخن کمک می کند. قرص المان حاوی 20 میلی گرم زینک در هر قرص است که برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن ضروری است. 

همچنین این محصول حاوی اینوزیتول، پابا، کولین، ال متیونین و ال سیستئین برای کمک به کنترل ریزش مو و تقویت ناخن است. قرص المان برای افراد بالای 12 سال مناسب است و به میزان یک عدد در روز مصرف می شود.

  •  سیمودیلی 

سیمودیلی یک مکمل مولتی ویتامین و مینرال است که در هر جعبه 30 عدد قرص دارد. این محصول حاوی تمام ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای حفظ سلامت عمومی بزرگسالان است. سیمودیلی با تامین نیاز روزانه بدن به ویتامین ها و مواد معدنی، می تواند در موارد زیر موثر باشد:

  • افزایش سطح انرژی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • پیشگیری از کمبود ریزمغذی ها
  • بهبود بینایی
  • حفظ سلامت عمومی

 

  • زینک گلوکونات

زینک گلوکونات یک مکمل غذایی حاوی 100 قرص است که هر قرص حاوی 15 میلی گرم زینک المنتال است. این مکمل در تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، ریزش موی ناشی از کمبود روی، کاهش علائم سرماخوردگی و کاهش طول دوره بیماری، رشد سلولی و تسریع در بهبود جراحات و زخم ها موثر است.

شربت زینک گلوکونات نیز برای کودکان طراحی شده است.

  • ویتامین ب1 100 

ویتامین ب 100 یک مکمل غذایی حاوی 100 عدد قرص است که به تامین نیاز روزانه بدن به ویتامین B1 کمک می کند. این ویتامین در رشد و نمو و فعالیت سلول های بدن، بهبود عملکرد سیستم عصبی، بهبود فعالیت ورزشی، کاهش خستگی در تمرین و رفع کمبود اشتها نقش دارد. 

بنابراین، این محصول برای افراد در معرض خطر کمبود ویتامین B1، ورزشکاران و افراد مبتلا به بیماری های خاصی مانند بری بری، اعتیاد به الکل و بارداری مناسب است.

  • قرص کلسیم دی سیمرغ دارو

قرص کلسیم دی سیمرغ دارو، محصولی 60 عددی است که حاوی 500 میلی گرم کلسیم به فرم کربنات و 200 واحد بین‌المللی ویتامین D3 می‌باشد. این محصول با تأمین کلسیم و ویتامین D مورد نیاز بدن، به حفظ سلامت و استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها کمک می‌کند. همچنین، مصرف این قرص در پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان نیز موثر است.

  • ویتامین د3 سیمرغ دارو

ویتامین د3 سیمرغ دارو عطار یک مکمل غذایی است که در هر جعبه حاوی 100 عدد قرص است. این محصول برای پیشگیری از کمبود ویتامین D، حفظ سلامت استخوان و دندان، افزایش جذب کلسیم و فسفر، ارتقای سیستم ایمنی و پیشگیری از استئوپروز کاربرد دارد.

  • قرص ویتامین ب6 سیمرغ داروی عطار

 یک مکمل غذایی حاوی 100 عدد قرص 40 میلی گرمی پیریدوکسین هیدروکلراید است. این ویتامین در ساخت هورمون ها، هموگلوبین، گلبول های سفید و متابولیسم پروتئین ها نقش دارد و مصرف آن برای جبران کمبود این ویتامین در افرادی که در معرض خطر کمبود هستند، مانند افراد با بیماری های کلیوی، مصرف کنندگان داروهای ضد بارداری خوراکی، سیگاری ها، مصرف کنندگان الکل، خانم های باردار و شیرده و بیماران مبتلا به اختلالات خودایمنی، توصیه می شود.

  • ویتامین پلاس جوشان

ویتامین پلاس جوشان یک مکمل غذایی است که در هر قوطی آن 20 عدد قرص جوشان وجود دارد. این محصول حاوی ویتامین‌های گروه B، ویتامین E و ویتامین C است و در حفظ سلامت عمومی بدن، کاهش ضعف و خستگی، بهبود قوای جسمی و افزایش انرژی، عملکرد طبیعی سیستم عصبی و بهبود عملکرد مغز، مقابله با استرس اکسیداتیو در بدن و تشکیل گلبول قرمز موثر است.

  •  ویتامین ب 12 سیموویت

محصول ویتامین ب 12 سیموویت سیمرغ دارو عطار در هر جعبه حاوی 30 عدد قرص است که هر قرص حاوی 1000 میکروگرم ویتامین ب12 است. ویتامین ب12 برای عملکردهای مهمی از جمله سنتز نوکلئوپروتئین و میلین، تکثیر سلول، رشد طبیعی و خونسازی طبیعی مورد نیاز است. 

همچنین به بدن در متابولیسم چربی و کربوهیدرات ها و نیز ساخت پروتئین های جدید کمک می کند. کمبود ویتامین ب12 منجر به کم خونی مگالوبلاستیک، ضایعات دستگاه گوارش و آسیب عصبی می شود.

بنابراین، این محصول برای تامین ویتامین ب12 بدن در موارد کمبود آن، یا برای افرادی که در معرض خطر کمبود این ویتامین هستند، مانند گیاهخواران، افراد مسن و افراد مبتلا به برخی بیماری ها، مفید است.

  • ویتامین ای سیمرغ دارو

ویتامین ای سیمرغ دارو عطار یک مکمل غذایی حاوی 60 عدد سافت ژل 400 واحدی است. این محصول با خاصیت آنتی اکسیدانی خود، از بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند. ویتامین ای همچنین در جلوگیری از بیماری های قلبی عروقی، سرطان و بیماری های دیگر نقش دارد.

 

2- مکمل های سلامتی و لاغری

  • سیم فمالیب

قرص سیم فمالیب یک مکمل غذایی حاوی 60 عدد قرص است که برای افزایش میل جنسی بانوان، کمک به تعادل هورمون ها، افزایش انرژی و کاهش استرس، بهبود علائم یائسگی، تامین آهن مورد نیاز بدن، جبران کمبود های تغذیه ای و عدم تعادل هورمونی، حفظ سلامت ناخن و مو و بهبود عملکرد سیستم عصبی کاربرد دارد.

  • سیمو تری فلکس 

سیمو تری فلکسیک مکمل دارویی حاوی 60 عدد قرص است. این محصول با ترکیبی از گلوکزآمین هیدروکلراید، کندرویتین سولفات، متیل سولفونیل متان (MSM) و ویتامین D3، به افزایش تحرک و انعطاف پذیری مفاصل، کاهش درد و التهاب مفاصل، تقویت عملکرد مفاصل، بهبود خشکی مفاصل و کاهش علائم آرتروز کمک می کند.

  •  سیم لیور

 سیم لیور  یک فرآورده گیاهی حاوی عصاره دانه خار مریم است که به صورت قرص در هر جعبه حاوی 30 عدد عرضه می شود. این محصول به بهبود عملکرد طبیعی کبد و صفرا کمک می کند و در کاهش اختلالات کبدی در هپاتیت حاد و مزمن، بهبود کبد چرب، مقابله با استرس اکسیداتیو و پراکسیداسیون لیپیدی و کاهش مقاومت انسولینی و کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت موثر است.

  • سیمو اسلیم 

سیمو اسلیم سیمرغ دارو عطار یک محصول گیاهی است که در هر جعبه 30 عدد کپسول دارد. این محصول با ترکیب عصاره سرکه سیب و برگ چای سبز، به کنترل وزن و کاهش وزن کمک می‌کند. 

عصاره چای سبز با افزایش متابولیسم و کاهش توده چربی، و عصاره سرکه سیب با کاهش اشتها و القای حس سیری، در این روند موثر هستند. سیمو اسلیم همچنین دارای اثرات آنتی اکسیدانی است.

  • فایتالین

فایتالین یک محصول مکمل دارویی است که در هر جعبه حاوی 15 عدد قرص است. این محصول حاوی عصاره کامل آووکادو و سویا است که با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان باعث بازسازی غضروف، کاهش سرعت پیشرفت استئوآرتریت و کاهش دردهای مفصلی می‌گردد.

بنابراین، کاربرد فایتالین کمک به تسکین علایم آرتروز است. این محصول با بازسازی غضروف آسیب دیده، از تخریب بیشتر مفاصل جلوگیری می‌کند و درد ناشی از آرتروز را کاهش می‌دهد.

  • سیم فت لیور

سیم فت لیور یک فرآورده طبیعی حاوی 30 عدد قرص است که از عصاره گیاه آرتیشو و پودر دانه خار مریم تهیه می‌شود. این محصول برای حفظ سلامت کبد و کیسه صفرا، بهبود مشکلات کبدی همچون کبد چرب، برطرف کردن مشکلات کیسه صفرا و تحریک ترشح صفرا، کاهش مقاومت انسولینی و کنترل قند خون، و تسکین علائم سندروم روده تحریک پذیر (IBS) کاربرد دارد.

در این محصول، ماده فعال دانه خار مریم، یعنی سیلیمارین، خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بارز دارد که به بهبود عملکرد کبد و کیسه صفرا کمک می‌کند. همچنین، آرتیشو نیز به عنوان یک گیاه دارویی شناخته شده، دارای خواص صفرا آور، ضد التهابی و ضد چربی خون است.

  • لاکتوسیم 

لاکتوسیم یک فرآورده شیرافزا است که در هر جعبه حاوی 30 عدد کپسول است. این محصول حاوی چندین گیاه با اثرات شیرافزایی تایید شده است، از جمله گالگا، رازیانه و خارمریم. 

لاکتوسیم با افزایش تولید پرولاکتین، هورمونی موثر در افزایش تولید شیر مادر، به افزایش حجم و موادمغذی موجود در شیر مادر کمک می کند. همچنین، این محصول می تواند به کاهش نفخ، دل پیچه و دل درد نوزاد شیرخوار کمک کند.

  • بیولاکس 

بیولاکس یک مکمل پروبیوتیک حاوی 30 عدد کپسول است که برای محافظت از سلامت دستگاه گوارش استفاده می‌شود. این محصول حاوی لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس است که به تنظیم فلور میکروبی روده بزرگ (کولون)، تقویت عملکرد دستگاه گوارش، بهبود سوء هاضمه، کاهش یبوست و اسهال، و تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند.

در واقع، بیولاکس یک محصول چند منظوره است که می‌تواند در درمان یا بهبود بسیاری از مشکلات گوارشی، از جمله یبوست، اسهال، سوء هاضمه، و سندرم روده تحریک پذیر (IBS) مفید باشد.

  • امگا3 سیموویت

امگا3 سیموویت یک محلول خوراکی امگا 3 (روغن ماهی) است که در هر قوطی 200 میلی لیتر عرضه می شود. 

به عبارت دیگر، این محصول یک مکمل غذایی است که برای بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش التهاب استفاده می شود. 

امگا 3 موجود در این محصول از روغن ماهی به دست می آید و حاوی اسیدهای چرب ضروری EPA و DHA است. این اسیدهای چرب نقش مهمی در سلامت قلب و عروق ایفا می کنند و می توانند به کاهش کلسترول، کاهش التهاب و بهبود عملکرد قلب و عروق کمک کنند.

  • سیمو گاستر

سیموگاستر یک مکمل گیاهی است که در هر جعبه 30 عدد قرص دارد. این قرص‌ها از گیاهان رازیانه، انیسون و زیره سیاه ساخته شده‌اند و دارای خواص زیر هستند.

  • کاهش نفخ
  • کاهش مشکلات گوارشی
  • کمک به هضم غذا
  • ضد اسپاسم گوارشی

بنابراین، سیموگاستر برای درمان اختلالات گوارشی مانند نفخ، دل درد، سوء هاضمه و اسپاسم‌های گوارشی کاربرد دارد.

  • شربت هانی کافی

شربت هانی کافی اس دی ای یک فرآورده طبیعی حاوی عسل و قهوه است که در حجم 120 میلی لیتر تولید می‌شود. این شربت برای درمان سرفه‌های پایدار بعد از عفونت، بهبود گلو درد، و کاهش التهاب و درد مجاری تنفسی کاربرد دارد. کافئین موجود در این شربت باعث گشاد شدن برونش‌ها و بهبود عملکرد سیستم تنفسی می‌شود. عسل موجود در این شربت نیز دارای خواص ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی است که به بهبود سریع‌تر بیماری کمک می‌کند.

  • ملاتونین

ملاتونین 3 و 5 میلی گرم سیمرغ دارو عطار، مکمل غذایی است که در هر جعبه، 30 عدد قرص دارد. این محصول حاوی هورمون ملاتونین است که به طور طبیعی در بدن برای تنظیم خواب و بیداری تولید می شود. ملاتونین می تواند به تسریع شروع خواب و افزایش میزان خواب کمک کند.

این محصول برای کمک به درمان بی خوابی در شرایط زیر مفید است:

  • مبتلایان به اختلالات خواب یا افرادی که در به خواب رفتن مشکل دارند.
  • بی خوابی های گاه به گاه
  • افرادی که نیاز به تنظیم چرخه خواب و بیداری دارند
  • پیشگیری از سردردهای میگرنی
  • در مواردی که اختلالات خواب ناشی از مصرف برخی داروها یا بیماری ها باشد

 

3- مکمل های کودکان

  • سیمو اپتا

یک شربت اشتها آور و افزایش وزن برای کودکان است که در هر قوطی 120 میلی لیتری عرضه می شود. این شربت حاوی ترکیبات گیاهی مانند آکاسیا، کاسنی، اسپیرولینا، زردچوبه، علف چشمه، زنجبیل و شنبلیله است که به حفظ سلامت سیستم گوارش کودکان، رشد باکتری های مفید در روده و بهبود فرآیند هضم و جذب کمک می کند.

  • شربت سیموسد

شربت سیموسد یک محصول گیاهی است که در هر قوطی 120 میلی لیتر دارد. این شربت برای کمک به رفع بی خوابی، بی قراری، استرس، اضطراب، کنترل خشم، کاهش تحریک پذیری، بهبود اختلالات گوارشی و دردهای با منشأ عصبی در کودکان و بزرگسالان استفاده می شود.

عصاره خشک گل ساعتی، بادرنجبویه و بابونه موجود در این شربت، اثرات آرام بخشی، ضد اضطراب و ضد التهابی دارند. این اثرات باعث می شوند که این شربت برای درمان مشکلات خواب، استرس و اضطراب، و همچنین بهبود اختلالات گوارشی و دردهای با منشأ عصبی موثر باشد.

  • شربت سیموسپان

شربت سیموسپان یک محصول دارویی گیاهی است که در بطری‌های 120 میلی لیتری عرضه می‌شود. این شربت حاوی عصاره گیاهان آویشن و عشقه (پیچک)، عسل و ویتامین سی است.

شربت سیموسپان برای تسکین سرفه‌های خشک و خلط آور کاربرد دارد. این شربت با افزایش حرکات مژک‌های تنفسی و تسهیل ترشح موکوس در مجاری تنفسی، به خروج خلط از ریه‌ها کمک می‌کند. همچنین، به دلیل وجود گیاه عشقه، در درمان برونشیت و التهاب سیستم تنفسی نیز موثر است.

  • سیموگلوبین 

شربت سیموگلوبین یک مکمل تغذیه‌ای حاوی ویتامین‌های گروه C، B، آهن و زینک است که در بطری‌های 200 میلی‌لیتری با طعم پرتقال و عسل عرضه شده است. این شربت برای کودکان 1 سال به بالا مناسب است و به تقویت سیستم ایمنی، سلامت عمومی بدن و تامین مواد مغذی مورد نیاز کودکان کمک می‌کند.

  • شربت زینک گلوکونات

 

4- مکمل های ورزشی و بدنسازی

  • ال آرژنین 500 میلی گرم سیمرغ دارو عطار

ال آرژنین سیمرغ دارو یک مکمل غذایی و ورزشی است که در هر قوطی حاوی 30 عدد قرص 1000 میلی گرمی می باشد. این محصول برای بهبود کارایی ورزشکاران در فعالیت های ورزشی، کاهش بافت چربی بدن و افزایش بافت عضلانی، حمایت از عملکرد سیستم ایمنی بدن و سلامت هورمونی، کمک به افزایش سطح هورمون رشد به صورت طبیعی، حمایت از سلامت قلب و عروق و کمک به ارتقای کارآیی جنسی مردان کاربرد دارد.

 

5-  محصولات موضعی

  • کرم هرپسیم 

کرم هرپسیم یک محصول موضعی است که در هر جعبه حاوی 10 گرم کرم است. این کرم حاوی عصاره پروپولیس، یک ماده طبیعی با خواص ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد انگلی، آنتی اکسیدانی و بی حس کننده موضعی است. کرم هرپسیم برای تسکین سریع علائم تبخال مانند خارش، درد و سوزش و همچنین کمک به بهبود تاول ها و زخم های تبخال استفاده می شود.

  • ژل دهان کاموژین

ژل کاموژین یک محصول گیاهی است که در قوطی‌های 25 گرمی عرضه می‌شود. این محصول برای کاهش التهاب و درد لثه در کودکان هنگام رویش دندان‌های شیری استفاده می‌شود. ژل کاموژین حاوی عصاره بابونه، سنبل الطیب و بره موم است. عصاره بابونه دارای خاصیت ضد التهابی و ضد درد است. 

سنبل الطیب دارای خاصیت مسکن طبیعی است و بره موم دارای خاصیت ضد باکتریایی، ضد ویروس و ضد قارچ است.

 

قیمت و خرید محصولات سیمرغ دارو عطار

خرید مکمل‌های غذایی، به‌ویژه مکمل‌های ویتامین، از جمله مواردی است که نیاز به دقت و توجه فراوان دارد. این محصولات مستقیماً با سلامتی و درمان افراد ارتباط دارند و بنابراین، اصالت، سلامت و کیفیت آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

داروخانه‌ها تنها مراکزی هستند که محصولات مکمل غذایی را با تضمین اصالت و سلامت عرضه می‌کنند. این مراکز موظف هستند تمامی محصولات خود را از محصولات مورد تأیید وزارت بهداشت کشور تهیه کنند و همچنین، برای حفظ کیفیت و سلامت محصولات، آنها را در شرایط استاندارد نگهداری کنند. علاوه بر این، وزارت بهداشت همواره بر این موارد در داروخانه‌ها نظارت مستقیم دارد.

خرید مکمل‌های غذایی از مراکز غیرمجاز یا نامعتبر، ممکن است خطرات جدی برای سلامتی افراد ایجاد کند. مکمل‌های غذایی تقلبی یا فاسد، ممکن است حاوی مواد مضر یا سمی باشند که می‌توانند منجر به بروز عوارض جانبی شدید، حتی مرگ، شوند.

داروکده، وب‌سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزاده، یکی از معتبرترین مراکز عرضه مکمل‌های غذایی در ایران است. تمامی محصولات داروکده اصل و با نظارت سازمان غذا و دارو هستند و سلامت، اصالت و کیفیت آنها تضمین شده است.

علاوه بر این، داروکده با توجه به اهمیت بسیار زیاد کاربران برای خود، قیمت محصولات و مکمل‌ها را کاملاً بر اساس فاکتورهای رسمی و مطابق با ضوابط تعیین کرده است تا کاربران از یک خرید اینترنتی آسان و به‌صرفه لذت ببرند.

داروکده در بیش از 14 سال فعالیت خود، همواره به ارائه خدمات بی‌نظیر و جلب رضایت مخاطبان خود توجه داشته است و این امر باعث کسب نماد اعتماد الکترونیک 5 ستاره از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت شده است. این نماد و اعتبار، نشان‌دهنده رضایت کاربران از خدمات داروکده است.

ما در داروکده برای تأمین محصولات سلامتی مورد نیاز کاربران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. محصولات سیمرغ دارو عطار را با خیالی آسوده از داروخانه آنلاین داروکده بخرید. اگر در مورد روش، مقدار و عوارض آنها سوالی داشتید، تیم علمی داروکده به‌صورت کاملاً رایگان به شما کمک خواهد کرد.

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای فارماکولوژی و مصطفی جلالی کارشناس ارشد تغذیه 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 436,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )