محصولات سین بیونیم

تعداد محصولات:

15


sort icon

مرتب سازی


synbionyme

 

Synbionyme یکی از برندهای محبوب و با سابقه ی آرایشی و بهداشتی است و کمتر کسی وجود دارد که نام آن به گوشش نخورده باشد. این برند تحت لیسانس Laboratoire Synbionyme کشور فرانسه، در آریا شیک منطقه آزاد قشم و به سفارش شرکت پوبر در ایران تولید شده است. هدف از تولید محصولات مراقبت از پوست سین بیونیم افزایش زیبایی و سلامت پوست، تقویت و تغذیه آن و رفع و پیشگیری از بسیاری از مشکلات و آسیب های پوستی می باشد.

کیفیت بالا و مطلوب محصولات برند سین بیونیم با به ارمغان آوردن صافی و زیبایی پوست مصرف کنندگان، سبب جلب رضایت آن ها گردیده است. داروخانه آنلاین داروکده نیز که همواره در صدد فراهم کردن امکان دسترسی آسان کاربران به محصولات مراقبتی و بهداشتی مرغوب می باشد، امکان ثبت سفارش اینترنتی محصولات synbionyme را با قیمت های مناسب فراهم کرده است. 

 

محصولات سین بیونیم

 

امروزه اسامی متعددی از برندهای محصولات آرایشی و بهداشتی به گوشمان می خورد. در این میان یکی از برندهای محبوب، برند سین بیونیم است. در تولید محصولات سین بیونیم از مواد اولیه منحصر به فرد و تخصصی، تحت نظارت متخصصان و پرسنل مجرب و بر اساس دانش های نوآورانه بهره برده شده است. 

محصولات synbionyme برپایه ترکیبات اولیه موثر و با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا تولید شده اند. یکی از این ترکیبات کمپلکس پرو-بی 3 بوده که توسط محققین لابراتوار سین بیونیم ارائه شده اند. این کمپلکس یک سیستم دفاعی چندگانه بوده و 3 سد ضروری اپیدرم اثر می کند. عملکرد کمپلکس پرو- بی 3 به شرح زیر است.

  1. تاثیر بر میکروبیوتای پوست: پرو- بی 3 با تقویت باکتری های مفید پوست، سبب ایجاد تعادل در میکروبیوتای پوست می شود.

  2. ایجاد ایمنی: این کمپلکس از سدهای ایمنی اپیدرم که توسط اشعه های UV آسیب دیده اند، محافظت می نماید.

  3. تقویت لایه شاخی: پرو-بی 3 سبب ساخت ترکیبات اصلی پوست شده و بافت آن را تقویت می کند. 

محصولات سین بیونیم با ساختار های متفاوتی ساخته شده اند و روی پوست عملکرد های متنوعی دارند. این فرآورده های مراقبتی به شکل کرم، ژل کرم، شیر پاک کن، سرم و فلوئید فرموله شده اند. 

محصولات synbionyme به گونه ای تولید شده اند که ضمن داشتن تاثیرات مطلوب، برای انواع گروه های پوستی مناسب اند و سبب ایجاد تحریک و آسیب نمی شوند.

 

محصولات سین بیونیم را بر اساس عملکرد می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

 

  • سرم یونیورسال: تقویت و آبرسانی قوی پوست
  • سری پروژنا : موثر در جلوگیری از افتادگی پوست، مرطوب کننده و ضد آلودگی
  • سری مداکنیل: مراقبت تخصصی از پوست چرب، مستعد جوش و مختلط
  • سری فتو-۳: مراقبت و محافظت از پوست در برابر نورخورشید

 

لیست محصولات این برند محبوب در ادامه متن ذکر گردیده اند.

  • ضدآفتاب سین بیونیم فوتو 3 ضدلک SPF50

  • فلوئید مداکنیل مناسب پوست مستعد آکنه

  • ضد آفتاب سین بیونیم فوتو 3 بی رنگ 

  • ضدآفتاب سین بیونیم پوست چرب

  • کرم مرطوب کننده 24 ساعته

  • کرم شوینده صورت مداکنیل

  • سرم یونیورسال سین بیونیم 

  • کرم دور چشم سین بیونیم

  • کرم لیفتینگ سین بیونیم

  • شیر پاک کن سین بیونیم

  • کرم شب سین بیونیم

  • آبرسان سین بیونیم

  • سرم یونیورسل 

از مهم ترین محصولات سین بیونیم می توان به انواع کرم سین بیونیم و ضد آفتاب های آن اشاره کرد که به صورت زیر دسته بندی شده و توضیحات مختصری جهت افزایش اطلاعات و شناخت بیشتر کاربران داروکده ارائه گردیده است.

 

انواع کرم سین بیونیم

 

انواع کرم سین بیونیم همانند سایر محصولات این برند با فرمولاسیونی منحصر به فرد با هدف ارتقا کیفیت و بهبود بافت پوست تولید شده اند. هر یک از انواع کرم synbionyme متناسب با نیاز پوست و ویژگی های ساختاری نوع پوست مصرف کنندگان فرموله شده و تاثیرات مطلوبی در جهت جوانسازی و تقویت آن دارند. 

وجود مواد مرطوب کننده، ضد چروک، مغذی، آنتی اکسیدان و ویتامین ها در این کرم ها، آن ها را از محصولات مشابه سایر برند ها متمایز کرده و در نهایت سبب شفافی و زیبایی پوست مصرف کنندگان می گردند.

انواع کرم سین بیونیم در ادامه متن آورده شده اند. کاربران داروکده می توانند با توجه به نیاز پوست خود ابتدا محصول مورد نظر را انتخاب کرده، وارد صفحه مشخصات محصول شوند و ویژگی های فرآورده را مطالعه نمایند، سپس در صورت تمایل با کلیک روی گزینه افزودن به سبد خرید، سفارش خود را ثبت نمایند.

  • کرم شب سین بیونیم

  • ژل کرم آبرسان سین بیونیم

  • کرم مرطوب کننده 24 ساعته

  • کرم شوینده صورت مداکنیل

  • کرم دور چشم سین بیونیم

  • کرم لیفتینگ سین بیونیم

 

انواع ضد آفتاب سین بیونیم

 

امروزه اهمیت مصرف کرم ضد آفتاب به صورت روزانه، برای همه ی مصرف کنندگان محصولات مراقبتی آشکار شده است. در این راستا تولید کنندگان محصولات synbionyme فرآورده های محافظت کننده ای را با ویژگی های منحصر به فرد و متناسب با نیاز پوست چرب، خشک و سایر گروه های پوستی، به صورت رنگی و بی رنگ تولید کرده اند. این محصولات ضمن حفظ ساختار و زیبایی طبیعی پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید، مواد مغذی را به پوست می رسانند و در تقویت و رفع عارضه های آن موثر اند.

  • ضد آفتاب سین بیونیم پوست چرب

  • ضد آفتاب سین بیونیم فوتو 3 بی رنگ 

  • ضدآفتاب سین بیونیم فوتو 3 ضدلک SPF50

هنگام خرید ضد آفتاب نکاتی وجود دارد که توجه به آنها تصمیم گیری مصرف کنندگان را در انتخاب محصول سازگار با پوستشان تسهیل می نماید. دکتر الهه عبدالهی در مقاله ای با عنوان « در هنگام خرید ضد آفتاب چه نکاتی را در نظر بگیریم؟» توضیحات مورد نیاز را ارائه کرده است. در صورت تمایل می توانید پیش از خرید ضد آفتاب، آن را مطالعه نمایید.

 

خرید محصولات سین بیونیم

 

همواره داروخانه آنلاین داروکده در نظر داشته کاربران خود را در راستای خرید محصولات مراقبت از پوست مرغوب و با کیفیت یاری کرده و راهنمایی های لازم را به آنها ارائه نماید. از این رو تیم علمی داروکده خرید محصولات سین بیونیم را برای ارتقای پوست، به مصرف کنندگان پیشنهاد می کند و در این راستا امکان دسترسی و خرید آسان آنها را نیز مهیا کرده است. با این اوصاف کاربران گرامی داروکده می توانند به راحتی و با اطمینان خاطر، هر یک از محصولات synbionyme را ضمن بهره مندی از تخفیفات ویژه و مناسبی داروکده، با قیمت مناسب، ثبت سفارش نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرند.

 

سوالات متداول در رابطه با synbionyme

1- محصولات سین بیونیم ساخت کجاست؟

محصولات سین بیونیم تحت لیسانس Laboratoire Synbionyme کشور فرانسه، در آریا شیک منطقه آزاد قشم به سفارش شرکت پوبر در ایران تولید شده اند.

2- آیا برند سین بیونیم خوب است؟

در این متن سعی شد تمامی مشخصات و ویژگی های برند سین بیونیم ذکر شود تا مصرف کنندگان بتوانند هنگام خرید محصولات سین بیونیم به راحتی تصمیم بگیرند. صرف نظر از فرمولاسیون منحصر به فرد این فرآورده ها، نظرات و تجربیات مصرف کنندگان نیز گویای کیفیت مطلوب این برند محبوب می باشد. جهت مشاهده کامنت های کاربران داروکده، وارد صفحه محصول مورد نظر شوید و قسمت نظرات کاربران را جهت اطمینان خاطر بیشتر مطالعه نمایید.

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 1,234,810 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )