محصولات ورونیک

تعداد محصولات:

23


sort icon

مرتب سازی


کرم ضد لک شب ورونیک

659,800

5%

626,900 تومان

3.5star icon
star icon
کرم لیفتینگ روز

899,800

5%

854,900 تومان

3.5star icon
ژل شوینده ورونیک

399,800

5%

379,900 تومان

3.5star icon
فوم شست و شوی صورت

499,800

5%

474,900 تومان

3.5star icon
کرم ضد لک روز SPF30

599,800

5%

569,900 تومان

3.5star icon
star icon
کرم شب ضد چروک

899,800

5%

854,900 تومان

3.5star icon
+ 3 رنگ
کانسیلر SPF15

279,800

5%

265,900 تومان

4.5star icon
+ 2 رنگ
دی دی کرم SPF25

699,800

5%

664,900 تومان

4.5star icon
+ 2 سایز
روغن مو مولتی فانکشنال

1,299,800

5%

1,234,900 تومان

4.5star icon
کرم دست و ناخن SPF15

499,800

5%

474,900 تومان

3.5star icon
ناموجود
میسلار واتر 4 در 1 صورت و چشم

ورونیک

 

حفظ زیبایی و سلامت پوست، بدون مصرف محصولات بهداشتی و مراقبتی تحقق نمی یابد. امروزه در راستای بهبود بافت پوست و محافظت از آن فرآورده های متنوعی تولید شده است. برند ورونیک یکی از این برند های محبوب است که برای تولید فرآورده های آن از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب بهره برده شده است. با مصرف منظم و صحیح این فرآورده ها شادابی و زیبایی پوست افزایش یافته و علائم پیری آن برطرف می شود.

 

محصولات ورونیک

 

همواره پوست در برابر مشکلات و عارضه های متنوعی قرار دارد که زیبایی را تحت تاثیر قرار داده و چهره شاداب فرد را پیر و کدر نشان می دهند. Veronique به عنوان یک برند با سابقه، محصولات مراقبتی متنوعی را تحت نظارت متخصصان و بر پایه دانش روز دنیا تولید کرده است، که به رفع عارضه های مختلف مثل لک و تیرگی، چین و چروک و خشکی پوست کمک می کنند.

محصولات پوستی ورونیک با فرم و ساختارهای مختلفی از قبیل کرم، شوینده، سرم، محلول، لوسیون و فوم به بازار عرضه گردیده اند. ترکیبات فعال و 100 درصد طبیعی این محصولات باعث شده است که با پوست سازگاری کامل داشته باشند و عارضه و تحریکی ایجاد نشود. تمامی محصولات ورونیک فاقد پارابن، سدیم لورات سولفات، فتالات، روغن های مینرال و ترکیبات به دست آمده از حیوانات می باشند.

در لیست محصولات ورونیک انواع فرآورده های آرایشی مرغوب نیز همانند کانسیلر و دی دی کرم ورونیک مشاهده می شود که به دلیل فرمولاسیون خاص خود در تقویت و ارتقای بافت پوست نیز نقش دارند.

این محصولات شامل موارد زیر است.

  • کانسیلر SPF15

  • روغن مو مولتی فانکشنال

  • دی دی کرم ورونیک SPF25

به طور کلی می توان محصولات ورونیک را بر اساس عملکرد نیز دسته بندی کرد. ویژگی ها و فرمولاسیون هر یک از محصولات زیر با یک دیگر متفاوت بوده و برای رفع عارضه خاصی تولید شده اند. 

  • انواع پاک کننده ورونیک

  • انواع کرم ویتامین سی ورونیک

  • انواع کرم لیفتینگ ورونیک

  • انواع کرم ضد لک ورونیک

  • انواع کرم ویتامین سی ورونیک

  • انواع کرم ضد چروک ورونیک

  • انواع کرم مرطوب کننده ورونیک

در صورت تمایل می توانید برای خرید و انتخاب محصولات veronique با تیم علمی داروکده اعم از داروسازان و مشاوران مجرب و متخصص، از طریق مشاوره آنلاین ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید.

 

1- انواع پاک کننده ورونیک

 

اولین و موثر ترین قدم برای انجام روتین روزانه مراقبتی، پاکسازی پوست از آلودگی ها، چربی ها و مواد آرایشی است که تنها با مصرف شوینده ای مرغوب و با کیفیت تحقق می یابد. Veronique گروهی از محصولات پاک کننده را به صورت کرم پاک کننده، میسلار واتر، فوم و ژل شستشو تولید کرده است که دارای PH  مناسب و فرمولاسیونی ملایم می باشند. در فرمولاسیون این فرآورده ها از موادی استفاده شده که محصول را برای مصرف روی انواع گروه های پوستی مناسب کرده است، همچنین در ترکیبات همگی از عامل جوان کننده استفاده شده است. پس از پاکسازی پوست با هر یک از محصولات پاک کننده ورونیک، احساس طراوت و شادابی به فرد القا می شود.

  • ژل شوینده ورونیک

  • فوم شست و شوی صورت

  • کرم پاک کننده پوست ورونیک

  • میسلار واتر 4 در 1 صورت و چشم

همانطور که ذکر شد مصرف شوینده ها برای حفظ سلامت پوست اهمیت زیادی دارد. اما دومین نکته حائز اهمیت نحوه انتخاب درست این محصولات است. از این رو مقاله ای به تالیف دکتر الهه عبدالهی برای راهنمایی کاربران داروکده در هنگام خرید شوینده پوست، در مجله داروکده منتشر شده است. 

 

2- انواع کرم ورونیک

 

علاوه بر محصولاتی که ذکر شد، انواع کرم ورونیک نیز با مزیت ها و مواد طبیعی و منحصر به فرد مختلف تولید شده اند. این گروه از فرآورده ها تاثیرات فوق العاده ای روی پوست داشته و هریک با هدف خاصی در راستای جوانسازی و حفظ سلامت پوست تولید شده اند. در ادامه متن انواع کرم veronique جهت آشنایی بیشتر کاربران داروکده با این نوع محصولات ذکر گردیده است.

- انواع کرم ضد آفتاب ورونیک

اگرچه مصرف کرم ضد آفتاب تاثیر زیادی در حفظ جوانی و جلوگیری از بروز زودرس علائم پیری مثل لک و چین و چروک دارد، اما میزان این اثرگذاری به کیفیت محصول نیز وابسته است. یکی از راه های اطمینان خاطر از مرغوب بودن کرم ضد آفتاب، خرید آن از برند های معروف و محبوبی مثل برند ورونیک است. 

امروزه انواع کرم ضد آفتاب ورونیک تولید شده اند که با استفاده از جدید ترین و قوی ترین فیلترهای ضد آفتاب، ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید، دارای خواصی نظیر ضد چروکی ،آنتی اکسیدانی، روشن کنندگی و رطوبت رسانی می باشند. مصرف مکرر و منظم کرم های ضد آفتاب ورونیک در کاهش علائم پیری و جوانسازی پوست موثر اند.

  • کرم ضد آفتاب ورونیک ضد لک SPF50

  • کرم ضد آفتاب ورونیک ضد چروک SPF50

 

- انواع کرم لیفتینگ ورونیک

شل شدن تدریجی پوست در اثر گذشت زمان و با افزایش سن اتفاق افتاده و سبب بروز چین و چروک هایی در قسمت هایی از پوست می شود. محصولات لیفتینگ ورونیک در رفع چروک های عمیق پوست موثر بوده و با بهبود اتصالات سلولی بافت پوست، شل شدگی و افتادگی آن را کاهش می دهد. مصرف منظم انواع کرم لیفتینگ ورونیک، در کاهش علائم پیری انواع پوست و جوانسازی چهره موثر است. 

کرم های لیفتینگ veronique با توجه به فرمولاسیون خود در دو نوع کرم لیفتینگ ورونیک روز و کرم لیفتینگ ورونیک شب تولید شده اند. کرم دور چشم ورونیک لیفتینگ نیز محصول دیگری از این برند بی نظیر است که زیبایی پوست اطراف چشمان مصرف کنندگان را چندین برابر می کند.

لیست انواع کرم لیفتینگ ورونیک شامل موارد زیر است.

  • کرم لیفتینگ ورونیک روز 

  • کرم لیفتینگ ورونیک شب

  • کرم دور چشم ورونیک لیفتینگ

 

- انواع کرم ضد لک ورونیک

لک های پوستی از شایع ترین مشکلاتی هستند که در اثر عوامل محیطی، سبک زندگی و برخی از بیماری ها رخ داده و زیبایی و یکنواختی رنگ پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. کاهش و رفع لک ها فرآیند پیچیده ای است که با مصرف محصولات ضد لک و روشن کننده با کیفیت، همچون انواع کرم ضد لک ورونیک امکان پذیر است.

در فرمولاسیون کرم های ضد لک ورونیک از ترکیبات روشن کننده متنوعی بهره برده شده است که در نهایت سبب کنترل تولید ملانین و در نتیجه کاهش تیرگی های پوست می شوند. مصرف منظم و اصولی این فرآورده ها پوستی شفاف، صاف و بدون لک را برای طرفداران ورونیک به ارمغان می آورد. 

انواع کرم ضد لک ورونیک با دو نوع فرمولاسیون مختلف و به صورت تخصصی تولید شده اند که شامل موارد زیر است.

  • کرم روز ورونیک ضد لک دارای SPF30

  • کرم شب ورونیک ضد لک

 

- انواع کرم ویتامین سی ورونیک

ویتامین سی یکی از موادی است که روی پوست معجزه می کند، به شرط آنکه به صورت اصولی و تخصصی در ترکیبات محصولات مراقبتی فرموله شده باشد. برند ورونیک در محصولات خود از این ماده به جهت محافظت از پوست در برابر نور خورشید، کاهش اثرات مخرب رادیکال های آزاد، روشن تر شدن و تحریک پوست به سنتز کلاژن و کاهش چین و چروک ها بهره برده است. 

انواع کرم ویتامین سی ورونیک برای پوست صورت و اطراف چشم تولید شده اند که در نهایت لطافت و جوانی را برای پوست به ارمغان می آورند.

  • کرم دور چشم ورونیک آنتی اکسیدان حاوی ویتامین ث 

  • کرم ویتامین سی ورونیک صورت

 

- انواع کرم ضد چروک ورونیک

کلاژن و الاستین پوست وظیفه ی حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را بر عهده دارند. این دو پروتئین در اثر افزایش سن و در معرض برخی عوامل، تخریب شده و بافت پوست دچار چین و چروک و پیری می شود. اما جای نگرانی وجود ندارد، امروزه انواع کرم ضد چروک ورونیک روز، شب و دور چشم تولید شده است که علاوه بر پیشگیری از افزایش این نشانه ها در رفع آن ها نیز موثر اند.

محصولات ضد چروک ورونیک با تحریک سنتز کلاژن از دست رفته، باعث کاهش علائم پیری پوست شده و چروک های سطح آن را برطرف می کنند. 

  • کرم دور چشم ورونیک ضد چروک

  • کرم روز ورونیک ضد چروک

  • کرم شب ورونیک ضد چروک

 

- انواع آبرسان ورونیک

حفظ و افزایش شادابی و طراوت پوست تا حد زیادی به حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی آن وابسته است. برند ورونیک محصولات متنوعی به فرم لوسیون و کرم برای مصرف روی پوست صورت و بدن تولید کرده است. این فرآورده ها ضمن آبرسانی و رفع علائم خشکی از پوست، مواد مغذی و تقویت کننده را به آن می رسانند. مرطوب کننده های وورنیک سبب افزایش شادابی، نرمی و لطافت پوست می شوند و در کاهش کدری آن موثر اند. 

  • لوسیون مرطوب کننده بدن ورونیک

  • کرم مرطوب کننده لایت 40 میلی لیتر

  • کرم مرطوب کننده ریچ 40 میلی لیتر

  • کرم دست و ناخن SPF15

 

قیمت محصولات ورونیک

 

در دنیای امروز که مراقبت از پوست به یک نیاز اساسی زندگی تبدیل شده است، انتخاب یک برند معتبر و با کیفیت برای خرید محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر کیفیت، یکی دیگر از موارد مهم در این انتخاب، قیمت آن فرآورده ها می‌باشد. در عین حال به دلیل وجود تنوع بسیار بالا در محصولات مراقبت از پوست موجود در بازار، انتخاب برندی که محصولاتش دارای قیمتی متناسب با کیفیت آنها باشند، چالش‌برانگیز است.

قیمت محصولات ورونیک با توجه به کیفیت بالا و قدرت اثرگذاری مطلوب آنها، مقرون به صرفه است. این فرآورده ها از لحاظ عملکرد با محصولات مشابه خارجی رقابت کرده اما نسبت به آنها با نرخ پایین تری عرضه گردیده اند. 

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی مراکز فروش و داروخانه ها، عرضه محصولات ورونیک مطابق با نرخ مصوب شرکت تولید کننده توسط آن ها است. داروخانه آنلاین داروکده، همواره رعایت این نکات را مد نظر قرار داده و محصولات veronique را با قیمت مصوب (صرف نظر از تخفیفات ویژه و مناسبتی داروکده) به فروش می رساند. داروخانه اینترنتی توانسته در این راستا نماد اعتماد الکترونیک پنج ستاره را کسب نماید.

 

سوالات متداول در رابطه با محصولات ورونیک

1-محصولات ورونیک ساخت کجاست؟

محصولات ورونیک در کشور ایران و توسط شرکت آریا زیبا سلامت تولید شده است.

2- آیا محصولات ورونیک خوب است؟

محصولات veronique تاثیرات مطلوبی روی پوست مصرف کنندگان داشته و رضایت آن ها را جلب کرده است. جهت مشاهده نظرات و تجربیات آن ها پس از مصرف فرآورده های این برند، به قسمت نظرات کاربران در صفحه مشخصات محصول مورد نظر مراجعه کنید.

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 1,234,810 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )