رپورتاژ- کبد چرب و راه های مقابله با آن

رپورتاژ- کبد چرب و راه های مقابله با آن

در این مطلب به معرفی مکمل سینارکول شرکت دینه می پردازیم.

دکتر احسان عمادی

نویسنده: دکتر احسان عمادی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

16 خرداد 1395

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

16 خرداد 1395

16K

eye icon

رپورتاژ- کبد چرب و راه های مقابله با آن

کبد یکی از اندام های مهم بدن است و طیف وسیعی از عملکرد ها را بر عهده دارد. از اعمال کبد می توان به پالایش و ذخیره سازی خون، ذخیره و متابولیسم کربوهیدرات ها، پروتئین ها، چربی ها هورمون ها و مواد شیمیایی خارجی، تولید صفرا، ذخیره سازی ویتامین ها و آهن و همچنین تولید فاکتور های انعقادی اشاره کرد.

گیاه آرتیشو یا کنگر فرنگی با نام علمی cynara scolymus دارای ترکیبات شیمیایی شناخته شده جهت حفظ سلامت کبد و ترمیم سلول های کبدی به شمار می رود. این گیاه غنی از ترکیبات آنتی اکسیدان بوده که با حفظ رادیکال های آزاد و ممانعت از اکسیداسیون و تجمع چربی ها در سلول های کبدی باعث حفاظت این عضو در برابر بیماری هایی چون کبد چرب خواهد شد. 

کبد چرب یک واژه کلی برای اشاره به جمع شدن چربی در کبد است. وجود چربی در کبد طبیعی است اما اگر میزان آن بیشتر از 5 تا 10 درصد وزن کل کبد شود فرد به بیماری کبد چرب دچار شده است. چاقی، دیابت و ژنتیک از عوامل مستعد کننده فرد برای ابتلا به این بیماری هستند.
این بیماری قابل کنترل می باشد اما در صورتی که جدی گرفته نشود عوارض جبران نا پذیری را در پی خواهد داشت.

معرفی قرص سینارکول (شرکت صنایع دینه ایران)
شرکت داروسازی دینه ایران با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تولید دارو های گیاهی، گیاه کنگر فرنگی را در مزارع اختصاصی خود پرورش و از عصاره آن قرص سینارکول را تهیه نموده است. قرص سینارکول از بهترین داروهای ممانعت کننده از سیر پیشرفت کبد چرب به سمت فیبروز کبدی و در نهایت سیروز کبدی می باشد. این قرص علاوه بر عصاره آرتیشو حاوی زرد چوبه است که با دارا بودن اثرات بسیار قوی آنتی اکسیدانی، در رفع اختلالات صفراوی و کبدی نیز کاربرد دارد. قرص سینارکول را جهت کاهش کلسترول خون، سوءهاضمه، نفخ و احساس سنگینی بعد از خوردن غذا نیز می توان تجویز نمود. خاصیت صفرا آور قرص سینارکول باعث رفع احساس سنگینی و سوء هاضمه بعد از خوردن غذا خواهد شد. همچنین نتایج مطالعات علمی حاکی از آن است که عصاره آرتیشو باعث کنترل علائم در سندرم روده تحریک پذیر (IBS) و بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا می شود.

برای مشاهده قرص سینارکول اینجا کلیک کنید.

 قرص سینارکول می تواند در بهبود برخی جوش های پوستی، ریزش مو و حساسیت های با منشا کبدی موثر باشد. با توجه به اینکه در دنیای صنعتی امروز انواع سموم از طریق آب و مواد آلوده و همچنین تغذیه نا مناسب وارد بدن شده منجر به آسیب کبد می شود لذا توصیه ما به شما استفاده از قرص سینارکول جهت حفظ سلامت کبدتان می باشد.

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1402 - 1388 )