رپورتاژ- با محصولات گیاهی لاغر شویم

رپورتاژ- با محصولات گیاهی لاغر شویم

برای حل مشکل چاقی می توان از مکمل های گیاهی کمک گرفت. در این مطلب دو مکمل گیاهی از برند دینه معرفی می شود.

دکتر احسان عمادی

نویسنده: دکتر احسان عمادی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

13 خرداد 1395

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

13 خرداد 1395

13K

eye icon

رپورتاژ- با محصولات گیاهی لاغر شویم

مشکل چاقی یکی از عوامل اصلی در افزایش خطر ابتلا به بیماری های دیابت، فشار خون، بیماری های قلبی- عروقی و آرتروز به شمار می رود. بنابراین جلوگیری از بروز چاقی، اهمیت ویژه ای در حفظ سلامتی و پیشگیری از بروز بیماری های مذکور دارد. از عوامل کلیدی در کاهش وزن و رفع چاقی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- کنترل کالری مصرفی 2- افزایش فعالیت بدنی 3- استفاده از فرآورده های چربی سوز (ترموژنیک) 4- مصرف فیبر ها

کنترل کالری مصرفی
میزان کالری مورد نیاز برای برقراری تعادل در افراد، متفاوت است و بسته به میزان فعالیت های هر شخص متغییر می باشد. محاسبه مداوم کالری های دریافتی کاری خسته کننده است، بنابراین به جای تمرکز بر کالری مواد غذایی، روی خود مواد غذایی تمرکز کنید. مواد غذایی که میزان آب و فیبر بالایی دارند معمولا کالری کمتری دارند. میوه ها، سبزیجات، حبوبات، غلات سبوس دار، لبنیات کم چرب و مقدار کمی گوشت می توانند یک برنامه غذایی سالم و مفید را برای شما تشکیل دهند.

افزایش فعالیت بدنی
فعالیت های بدنی و انجام ورزش هایی مثل دوچرخه سواری، پیاده روی، شنا و ... به صورت منظم، سوخت و ساز شما را افزایش می دهد.

استفاده از فرآورده های چربی سوز (ترموژنیک)
یکی از مشهور ترین و بهترین گیاهان دارویی، چای سبز می باشد که نه تنها با دارا بودن میزان بالای ترکیبات آنتی اکسیدانی، در ارتقای سلامت بدن و پیشگیری از ابتلا به برخی از انواع سرطان موثر است بلکه به عنوان یک ماده طبیعی ترموژنیک (چربی سوز) با تبدیل انرژی اضافی به گرما و تنظیم متابولیسم چربی، در کاهش و کنترل وزن مفید می باشد.

مصرف فیبر ها
حتما این روزها درباره خواص مثبت فیبرها زیاد شنیده اید. مصرف فیبرها علاوه بر حفظ سلامت سیستم گوارشی و عملکرد صحیح روده ها، یکی از روش های طبیعی کاهش جذب انرژی و کاهش اشتها در رژیم های لاغری است. نتایج مطالعات مختلف حاکی از آن است که مصرف انواع فیبر به همراه رعایت رژیم غذایی کم کالری به کاهش جذب انرژی کمک می کند.

معرفی قرص گرین تیدین (شرکت صنایع دینه ایران)
قرص گرین تیدین حاوی برگ های چای سبز استاندارد، دانه های شوید و زیره سبز است که ترکیب مناسبی برای کاهش و کنترل وزن و همچنین تنظیم چربی و قند خون می باشد.

برای خرید و مشاهده قرص گرین تیدین اینجا کلیک کنید.

معرفی فیبر گیاهی خوراکی پی برن (شرکت صنایع دینه ایران)
پی – برن یک فرآورده کاملا گیاهی متشکل از سبوس گندم و پوسته دانه پسیلیوم (اسفرزه) به صورت پودر نرم و استریل است که به غیر از انواع طعم دهنده، هیچ نوع افزودنی دیگری ندارد. مصرف این فرآورده نیم ساعت قبل از غذا با داشتن درصد زیادی از فیبر های خوراکی غیر قابل جذب، بر اثر تورم، حجم وسیعی از معده را اشغال کرده و باعث کاهش احساس گرسنگی می شود.

برای مشاهده محصول پی برن اینجا کلیک کنید.

پی – برن همچنین یک ملین گیاهی موثر و بی ضرر محسوب شده و در پیشگیری و کنترل سندروم روده تحریک پذیر (IBS) و کمک به کنترل قند خون در بیماران دیابتی و کنترل کلسترول خون موثر می باشد.

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )