معرفی مکمل Max Pro elite مکس ماسل (30 گرم پروتئین در 1 سروینگ)

معرفی مکمل Max Pro elite مکس ماسل (30 گرم پروتئین در 1 سروینگ)

در این مقاله سعی شده در مورد مکمل Max Pro اطلاعات کاملی برای شما جمع آوری شود. برای اطلاع در مورد مکس پرو (مکس ماسل) این متن را مطالعه کنید.

دکتر کوشا شهیدی

نویسنده: دکتر کوشا شهیدی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

12 اسفند 1396

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

12 اسفند 1396

4K

eye icon

معرفی مکمل Max Pro elite مکس ماسل (30 گرم پروتئین در 1 سروینگ)

به مدت 25 سال، Max Muscle توانسته است مکمل های ورزشی با بالاترین کیفیت را برای مشتریان خود فراهم کند. به عنوان یک مصرف کننده، دامنه ی انتخاب مکمل های ورزشی بسیار بالا می باشد، همچنین همه ی پروتئین ها به طور مساوی و یکسان تهیه نمی شوند. لذا در صورتی که می خواهید بهترین نتیجه را از مکمل مصرفی بگیرید، این مکمل می تواند گزینه ی بسیار خوبی  باشد.

چرا Max Muscle انتخاب کنیم؟
فرمولاسیون های آنها پایه ی علمی دارند: بخش تحقیقاتی و تولید محصول M&M توسط دکتر هاروی مدیریت می شود. تک تک محصولات بر پایه علمی موثق فرموله می شوند. هدف در همه ی فرمولاسیون ها یکی است و آن به حداکثر رساندن میزان اثرگذاری از طریق استفاده از جدیدترین مواد اولیه بوده در عین حال تضمین کیفیت از لحاظ میزان safe بودن و مطابق با قوانین کارخانه صورت می گیرد.

تجربه: گفته می شود "بهترین چیزها با سن و تجربه به دست می آید" در این جا معنای واقعی خود را پیدا می کند. با تجربه 75 ساله خود، تیم تولیدی محصول M&M با این سابقه و نیز استفاده از متدهای جدید روز، تولید محصول با کیفیت برای مصرف کننده را فراهم می سازد.

- Max elite یک مکمل پروتئینی چندگانه بوده که حاوی بهترین نسبت وی پروتئین ایزوله، وی پروتئین کنسانتره، پتاسیم کازئینات و کازئین میسلار جهت سنتز پروتئین عضله و به طور کلی عملکرد ورزشی می باشد.
- Max pro elite به گونه ای طراحی شده است تا بدن را با خالص ترین، مغذی ترین و با کیفیت ترین پروتئین ها آماده کند. با خاصیت چند کاره خود، max pro elite برای هر دو جنس یک مکمل کاملا ایده الی می باشد.
- از نظر قدرت هضم و جذب، هر دو پروتئین ایزوله و کنسانتره پروتئین های سریع الاثر بوده حال آن که ذرات پتاسیم کازئینات و کازئین میسلار با سرعت عمل کند خود، مدت زمان بیشتری را برای هضم پروتئین ها، جهت ایجاد یک منبع غنی از آمینواسیدها فراهم می کند.
- ذرات پروتئین ایزوله و پروتئین کنسانتره به آرامی با متدهای استخراجی هیدرولیز آنزیمی با عبور از فیلتر های سه گانه با دمای کنترل شده، تهیه و استخراج می شوند. ذرات پتاسیم کازئینات و کازئین میسلار، از راه پروسه میکروفیلتراسیون پیشرفته، با دمای کنترل شده و خاصیت غیرپرتوزایی تهیه شده که سبب محافظت از تمامی آمینواسیدها و عناصر bioactive می شود. کازئین میسلار عمدتا به عنوان یک پروتئین با سرعت عمل کند همراه با هضم طولانی (تا 7 ساعت بسته به شرایط فیزیولوژیک بدن) تعریف می شود.
- تحقیقات نشان می دهد که مصرف پروتئین هر 3 الی 4 ساعت، بهترین استراتژی جهت بالا بردن سطح آمینواسیدهای پلاسما و نیتروژن جهت ایجاد جهش در توانایی بدن در سنتز پروتئین و کمک به ترمیم عضله می باشد.
- Max pro elite قادر است 30 گرم از منبع پروتئینی چند گانه در هر سروینگ (این مقدار در طعم بادام زمینی 29 گرم می باشد) به بدن برساند. 30 گرم در هر سروینگ یک مقدار کاملا کاربردی می باشد که باعث می شود بتوانیم مقدار دقیق نیاز پروتئین بدن خود را تامین کنیم.

برای مشاهده و خرید مکمل Max Pro elite اینجا کلیک کنید.

- برای ورزشکاران جهت ایجاد یک تعادل نیتروژنی مثبت، شواهد علمی عنوان می کند 1.5 تا 2 گرم پروتئین به ازائ یک کیلو وزن بدن در روز نیازاست. علاوه بر آن، مصرف 30 دقیقه قبل تمرین و تا 30 دقیقه بعد تمرین های سنگین، در افزایش حجم عضله، قدرت و اندازه عضله می تواند نتایج چشمگیری را به همراه داشته باشد.
- Max pro elite حاوی 6.6 گرم BCAA (لوسین، ایزولوسین و والین) در هر سروینگ می باشد. BCAAها به خصوص لوسین، دارای اثرات آنابولیکی قوی بر روی متابولیسم پروتئین از طریق بالا بردن سطح سنتز پروتئین، کاهش سطح تخریب عضله و نیز تقویت بازسازی عضله دارد.
- Max pro elite حاوی 4.4 گرم گلوتامین در هر سروینگ می باشد. گلوتامین فراوان ترین آمینواسید موجود در عضلات اسکلتی بوده که بیشترین تاثیر را در فعالیت های ورزشی دارند. گلوتامین گاها به خاطر تمرین های مکرر، استرس و رژیم ضعیف غذایی، کاهش می یابد. تحقیقات نشان داده که در بدن سازان، فیتنس کارها، و ورزشکاران قدرتی، میزان کافی گلوتامین توسط کبد تولید نمی شود. گلوتامین در کاهش شکسته شدن عضله و ترمیم عضلات خسته و پشتیبانی از تولید طبیعی هورمون رشد، نقش مهمی دارد. گلوتامین همچنین در بازسازی عضله، حجم عضله نقش داشته و سیستم ایمنی را تقویت می کند.
- Max pro elite  به راحتی می تواند با رژیم روزانه شما پیوند برقرار کند. قبل تمرین، حین تمرین، بعد تمرین، بین وعده های غذایی و نیز موقع خواب قابل استفاده می باشد. مصرف منظم این مکمل پروتئینی باعث می شود عضلات با سوخت و آمینواسیدها جهت سنتز پروتئین اشباع شوند.
- Max pro elite بهترین مکمل جهت اشباع کردن بدن با خالص ترین، مغذی ترین و با کیفیت ترین پروتئین می باشد. 

در جدول زیر میزان آمینواسید موجود در یک سروینگ 35 گرم عنوان شده است:

- این مکمل فاقد گلوتن Gluten-Free))  می باشد.
- حاوی 0 گرم قند می باشد. (طعم کیک شکلاتی حاوی 1 گرم قند می باشد).
- حاوی کمتر از 6 گرم چربی می باشد.

روش مصرف:
یک پیمانه از مکمل را در 240 سی سی آب یا نوشیدنی مورد علاقه خود حل کرده و برای هر پیمانه ی اضافه 120 سی سی آب اضافه شود.
استفاده از حجم مایع کمتر باعث ایجاد طعم قوی تری خواهد شد.

موارد زیر توصیه شده بر اساس وزن برای افراد سالم است:
- برای وزن کمتر از 150 پوند 1 پیمانه معادل 35 گرم 
- برای وزن 200-150 پوند 1.5 پیمانه معادل 52.5 گرم
- برای وزن بالای 200 پوند 1.5 تا 2 پیمانه معادل 70-52.5 گرم

مکملMax Pro Elite  با طعم های مختلف:

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1402 - 1388 )