بررسی مکمل های Pomeol Bruler و Pomeol Drainer

بررسی مکمل های Pomeol Bruler و Pomeol Drainer

برای آشنایی و شناخت مکمل های Pomeol Bruler و Pomeol Drainer این مقاله را مطالعه کنید.

دکتر کوشا شهیدی

نویسنده: دکتر کوشا شهیدی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

23 فروردین 1397

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

23 فروردین 1397

9K

eye icon

بررسی مکمل های Pomeol Bruler و Pomeol Drainer

تاریخچه clemascience: این کارخانه در سال 2006 توسط دکتر داروساز Laurent Didden تاسیس شد. تخصص این کارخانه بر پایه ی علم Pomology (میوه های حاوی هسته به مانند سیب، گلابی، هلو و ...) می باشد. متخصصان با تحقیق در زمینه ی سیب و پلی فنول های آن، محصولاتی را جهت زیبایی و لاغری تولید می کنند.
در این کارخانه فعالیت های تخصصی شناختن، انتخاب کردن و عصاره گیری پلی فنول ها ی سیب صورت می گیرد. Pomotherapie برگرفته از کلمه ی pomology می باشد. این علم که در حدود قرن 18 در فرانسه ظاهر شد، ترکیب و ویژگی دقیق میوه را بررسی می کند که مهم ترین آن سیب می باشد. تا به امروز، سیب با  دوز بالایی از فیبر بیشتر به خاطر حس سیری آن و نیز خصوصیات ضد کلسترولی آن معروف می بود. امروزه با دارا بودن تنوع بالایی از پلی فنول ها مورد توجه صنعت قرار گرفته است.
در خانم ها، سلولیت به عنوان چالش برانگیزترین مسئله، تعریف می شود.
با شیوه زندگی نامناسب (پشت میز نشستن) و ذخیره ی اضافی چربی، سلولیت در ناحیه کمر، شکم و باسن ظاهر می شود. به این دلیل لابراتور clemascience محصولی با استراتژی خاص در برابر سلولیت را معرفی کرد.

Pomel Drainer
پوموتراپی: (Apple Nutricible) ماده موثره اختصاصی از شرکت Clemascience، ترکیبی منحصر بفرد و غنی از پلی فنل های سیب بوده و با افزایش استحکام و کاهش نفوذپذیری عروق خونی، سبب حفاظت از عروق می گردد. این ترکیبات بازگشت وریدی مایعات را تحریک کرده و طی تحریک جریان خون در عروق مویرگی محیطی سبب استحکام و محافظت از دیواره عروق می گردند.

فیتوتراپی (Phytotherapy): رازیانه، اسپیره و ساقه گیلاس به طور هماهنگ سبب بهبود عملکرد سیستم دفع بدن می گردند. کنگر فرنگی نیز به همراه انگور فشرده شده به کاهش وزن و سایز کمک کرده و سبب کاهش سلولیت می گردند. گیاه butchers broom نیز سبب افزایش انرژی و حس سبکی در پاها می گردد.

نوتریتراپی(Nutritherapy): منیزیم و ویتامین های B6 ,B3 ,B2 و B12 سبب کاهش حس خستگی می گردند. ویتامین C به دست آمده از Camu Camu به تشکیل طبیعی کلاژن کمک کرده که در خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست نقش دارد. ویتامین B3 نیز سبب حفظ سلامت پوست می گردد.

برای خرید مکمل Pomeol Drainer اینجا کلیک کنید.

این مکمل حاوی فرمولاسیون خاص جهت اصلاح ناهمواری های ناشی از تجمع سلولیت در بدن (پوست های پرتغالی) را داراست.
پومئول درینر در کاهش حجم سلولیت به خصوص در نواحی پایین بدن مانند پاها نقش دارد.
میزان مصرف: 2 عدد قرص صبحا به همراه 2 لیوان َآب.

ترکیبات تشکیل دهنده:

1) Meadowsweet Dry Extract: (اسپیره) این عصاره از گیاه چند ساله تهیه می شود که در جنگل، چمنزار و مناطق مرطوب اروپا، آسیا و آمریکای شمالی رشد می کند. از این گیاه به عنوان ملکه چمنزارها نام برده می شود زیرا که زمانی که شکوفه می دهد، بالاتر از سایر گونه های گیاهی قرار می گیرد. ماده فعال این گیاه (سالیسیلیک اسید موجود در گل) و سالیسیلات دارای اثرات ضددردی، ضدالتهابی می باشد. در رفع دردهای شکمی، دردهای روماتوئیدی و نیز دفع آب بدن اضافی کاربرد دارد. این مکمل سبب بهبود عملکرد سیستم دفع بدن می گردند.

2) Fennel Dry extract: (رازیانه) یا همان Foeniculum vulgare یک گیاه بومی مدیترانه می باشد. رازیانه حاوی یک نوع روغن با طعم شیرین می باشد. به طور کلی دردردهای شکمی، نفخ کاربرد داشته و در این مکمل به همراه گیاه اسپیره در بهبود عملکرد دفع نقش ایفا می کند.

3) Butchers broom extract: این گیاه عضوی از خانواده ی لیلی (lily) می باشد. ریشه و ساقه ی این گیاه در مکمل ها مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان یک ملین، مدر و افزایش دهنده ی جریان خون کاربرد دارد. این گیاه سبب افزایش انرژی و حس سبکی در پاها می گردد.

4) Artichoke extract: کنکر فرنگی گیاهی است چند ساله دارای ساقه ای راست که ارتفاع آن به حدود یک متر می رسد. برگ های آن پهن و دراز مانند برگ های کاهو است که به رنگ سبز تیره است. در انتهای ساقه میوه آن بشکل میوه کاج فلس دار می باشد. از این گیاه در کبد چرب، و روماتیسم استفاده می شود. در این مکمل جهت کاهش وزن و سایز مورد استفاده قرار می گیرد و سبب کاهش سلولیت می شود.

 

5) Camu camu extract: این گیاه با نام (Myrciaria dubia) درختچه ای به ارتفاع حدود 3 الی 5 متر بوده که در جنگل های آمازون (پرو و برزیل) رشد می کند. حاوی میوه های قرمز رنگ با پالپ زرد می باشد. این گیاه بیشترین میزان ویتامین C را نسبت به هر نوع منبع غذایی موجود در کره زمین را داراست. ویتامین C استخراج شده از camu camu به تشکیل کلاژن کمک کرده که در حفظ خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست نقش دارد.

6) Grape marc extract: همان تفاله های انگور بعد از له کردن می باشد که شامل پوست، دانه، ساقه و میوه ی گیاه می باشد. امروزه از این تفاله ها جهت استخراج پلی فنول ها (Polyphenols) مورد استفاده قرار می گیرد.

Pomeol Bruler:
این مکمل فرمولاسیونی اختصاصی برای چربی ها ی ذخیره شده و کاهش وزن دارد.
1) کمک به کاهش چربی
2) مصرف ذخایر چربی
3) چربی سوزی

برای خرید مکمل Pomeol Bruler اینجا کلیک کنید.

میزان مصرف:
1 عدد قرص قبل از ناهار، 1 عدد قرص قبل از شام. در طی مصرف فراورده سعی شود 1.5 لیتر آب میل گردد.

مواد تشکیل دهنده:

1) Citrus Aurantium extract: یک میوه ی مهم جهت کاهش وزن که صنعت مکملی را تحت تاثیر قرار داده است، Citrus (مرکبات) می باشد. عصاره ی تهیه شده میوه نارس سیتروس می تواند سبب:
1) افزایش سطح متابولیسم
2) لیپولیز یا شکستن چربی
3) ترموژنز
4) کاهش اشتها

2) Ascophyllum nodosum extract: یک گونه از جلبک های سبز می باشد که Kelp نامیده می شود. حاوی ترکیباتی به نام فلوروتانین می باشد که توانایی مهار جذب نشاسته و چربی را دارند.

3) Fenugreek Extract: این گیاه که با نام های fenigreek و Greekhay نیز شناخته می شود، درچین، اکراین، هند و بخش مدیترانه رشد می کند. Fenugreek غنی از فیبر محلول بوده که با حجم گرفتن در معده می تواند سبب ایجاد حس سیری شده و اشتها را کنترل کند. علاوه بر آن، خصوصیات ترموژنیکی این گیاه، تلاش های لازم جهت کاهش وزن را با افزایش انرژی در مدت زمان کوتاه و  افزایش متابولیسم کربوهیدرات ها، سرعت می بخشد. همچنین، سطح قند خون را بعد از مصرف کاهش می دهد.

4) Cayenne Pepper extract: یک گیاه طبیعی می باشد که می تواند به کاهش وزن کمک کند. این گیاه می تواند اشتها را مهار کرده ، سرعت متابولیسم را بالا برده و به سوزاندن چربی کمک کند.
1) افزایش انرژی با اثرات ترموژنیک
2) وادار کردن بدن به استفاده از چربی به جای کربوهیدرات ها جهت تولید انرژی
3) کاهش اشتها

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )