محلول ضد ریزش مو خارجی

محلول ضد ریزش مو خارجی

یکی از بهترین محلول‌های ضد ریزش مو خارجی ویال رینفولتیل است که در این مقاله از مچله داروکده با آن آشنا می‌شویم.

بهزاد زمانی

نویسنده: بهزاد زمانی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

15 مهر 1402

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

15 مهر 1402

2K

eye icon

محلول ضد ریزش مو خارجی

موها دارای اهمیت زیادی برای ما هستند؛ زیرا نه تنها از سر و جمجمه در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کنند، ، بلکه نقش مهمی در زیبایی و اعتماد به نفس افراد دارند.

درمان‌های مختلفی برای پیشگیری از ریزش مو و تقویت آن معرفی شده است که می‌توان از آن‌ها متناسب با شرایط هر فرد به صورت موضعی، خوراکی، تزریقی و ... استفاده کرد. یکی از بهترین محلول‌های ضد ریزش مو خارجی ویال رینفولتیل است که در ادامه با آن بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

آنچه در این مقاله می‌خوانیم:

  • اهمیت مو

  • علل ریزش مو

  • درمان ریزش مو

  • محلول ضد ریزش مو

  • ویال های تقویت کننده مو رینفولتیل برای چیست؟

  • طریقه مصرف ویال رینفولتیل

  • عوارض جانبی ویال تقویت کننده مو رینفولتیل

  • خرید ویال رینفولتیل

مدت زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه 

 

اهمیت مو

مو یکی از اولین ویژگی‌های ظاهری یک فرد است که جلب توجه می‌کند و افراد در مورد یکدیگر متوجه می‌شوند. برای قرن‌ها، انسان معانی مختلفی به مو نسبت داده است. موهای با کیفیت و مناسب با زیبایی زنانه و قدرت مردانه همراه است. شکل و ظاهر مو می‌تواند منعکس کننده وضعیت اجتماعی، ویژگی‌های شخصیتی، فرهنگ و ... باشد. 

حتی اگر فراتر از جامعه و به خود فرد نگاه کنیم، نمی‌توان اهمیت مو را نادیده گرفت. شاید دلیل اصلی که شما هر روز به آینه نگاه می‌کنید، موهایتان باشد. شما آن‌ها را کوتاه می‌کنید، رنگ می‌کنید و به آن استایل می دهید. هر فرم مو روشی است برای اینکه نشان دهید شما می‌خواهید دیگران شما را چگونه ببینند. با هر تغییر در شخصیت و هر مرحله جدید از بلوغ، استایل موهای شما تغییر می‌‎کند. به عبارت دیگر، موهای شما تاریخچه شخصی شما را می گویند.

آیا به آنچه موهایتان به شما می‌گویند گوش می دهید؟ سلامت موهای شما یک شاخص قوی از سلامت و تندرستی کلی شماست. موهایی که به کندی رشد می‌کنند و خشک و شکننده هستند ممکن است نشانه کمبود مواد مغذی و ویتامین‌های لازم در بدن باشد. همچنین، می تواند به این معنی باشد که بدن شما مواد مغذی را به درستی هضم و جذب نمی‌کند. 

تعدادی از عوامل دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند در ایجاد موهای ناسالم نقش داشته باشند، مانند حرارت دهی بیش از حد به آن‌ها، استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت پایین و سایر عوامل محیطی دیگر.

موهای شما می‌توانند در میزان اعتماد به نفس شما نقش داشته باشد. موهای سالم و مرتب می‌تواند ما را جذاب‌تر و با اعتماد به نفس‌تر نشان دهند. افرادی که موهای زرق و برق دار و مطلوب دارند اغلب از زیبایی موهایشان تعریف می‌کنند. از طرف دیگر، اگر موهای شما خشک، شکننده و نازک است، ممکن است ذهن شما را مشغول کرده باشد. عزت نفس ما نقش مهمی در سلامت و شادی کلی ما دارد.

مو می‌تواند از سر در برابر آسیب محیطی مانند نور خورشید محافظت کند. از مو می‌توان برای گرم نگه داشتن سر در هوای سرد استفاده کرد.

با توجه به اهمیت مو، طبیعی است که از دست دادن آن می‌تواند تاثیرات عمیقی بر روی افراد داشته باشد. ریزش مو می‌تواند این حس را القا کند که شما بخشی از هویت ظاهری خود را از دست داده‌اید. این اتفاق می‌تواند یک تجربه بسیار تلخ باشد و می تواند منجر به احساس استرس، اضطراب و افسردگی شود که کیفیت زندگی افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما شاید این سوال پیش بیاید که چرا موهای ما می‌ریزد؟ در ادامه علت‌های احتمالی ریزش مو را بیان می‌کنیم. 

 

علل ریزش مو

افراد معمولاً روزانه 50 تا 100 تار مو از دست می‌دهند. این تعداد معمولاً قابل توجه نیست؛ زیرا موهای جدید همزمان در حال رشد هستند. ریزش مو زمانی اتفاق می افتد که موهای جدید جایگزین موهای ریخته شده نشوند و یا تعداد موهای ریخته شده بیش‌تر از موهای در حال رشد باشد. ریزش مو معمولاً به دلیل یک یا چند مورد رخ می‌دهد. برخی از علل شایع ریزش مو عبارتند از:

- سابقه خانوادگی (وراثت): شایع‌ترین علت ریزش مو ژنتیک است که با افزایش سن بیش‌تر خود را نشان می‌دهد. این بیماری ریزش موی آندروژنیک، طاسی با الگوی مردانه و طاسی با الگوی زنانه نامیده می‌شود و معمولاً به تدریج و با الگوهای قابل پیش بینی رخ می‌دهد.

- تغییرات هورمونی: شرایط مختلفی می‌توانند باعث ریزش موی دائم یا موقت شوند، از جمله تغییرات هورمونی که به دلیل بارداری، زایمان، یائسگی و مشکلات تیروئید ممکن است رخ دهد. 

- داروها: ریزش مو می‌تواند ناشی از عوارض جانبی برخی داروها باشد، مانند داروهایی که برای سرطان، آرتریت، افسردگی، مشکلات قلبی، نقرس و فشار خون بالا استفاده می‌شود.

- پرتودرمانی به سر: در هنگام پرتو درمانی، ممکن است موها مثل قبل رشد نکنند.

- استرس: بسیاری از افراد چندین ماه پس از یک شوک فیزیکی یا احساسی، نازک شدن کلی مو را تجربه می‌کنند. این نوع ریزش مو معمولا موقتی است.

- مراقبت نامناسب از مو: آرایش بیش از حد با استفاده مکرر از ابزارهای حالت دهنده حرارتی مثل اتو و سشوار مو و همچنین رنگ کردن و استفاده مکرر از مواد شیمیایی نیز می‌توانند به مو آسیب برسانند و منجر به شکستگی و ریزش مو شوند.

- سیگار کشیدن: سیگار به رگ‌های خونی آسیب می‌رساند و می‌تواند جریان خون را در پوست سر محدود کند که می‌تواند منجر به ریزش مو شود.

- رژیم غذایی نامناسب: داشتن یک رژیم غذایی سالم برای سلامت کلی از جمله سلامت مو مهم است. رژیم غذایی فاقد مواد مغذی ضروری مانند پروتئین، آهن و بیوتین می تواند منجر به ریزش مو شود.

 

درمان ریزش مو

با پیشرفت تکنولوژی در حیطه پزشکی، درمان‌های مختلفی برای ریزش مو ارائه شده است. این درمان‌ها می‌تواند از مکمل‌های غذایی تقویتی مو تا لیزر درمانی، میکرونیدلینگ و حتی کاشت مو باشد. دارو درمانی محبوب‌ترین، رایج‌ترین و در دسترس‌ترین درمان‌ها برای ریز مو است. 

داروها می‌توانند به دو روش خوراکی و موضعی استفاده شوند. فیناستراید یکی از داروهای خوراکی مورد تایید سازمان غذا و دارو است که می‌تواند به کاهش ریزش مو و تحریک رشد موهای جدید کمک کند. فیناستراید عملکرد آنزیمی به نام 5 آلفا ردوکتاز متوقف می‌کند. این آنزیم تستوسترون را به دی هیدروتستوسترون تبدیل می کند که باعث ریزش مو می‌شود. 

دیگر داروی پر استفاده برای کاهش ریزش مو ماینوکسیدیل است. ماینوکسیدیل یک داروی بدون نسخه است که به صورت فرم‌های مختلف زنانه و مردانه در دسترس است. اینکه ماینوکسیدیل چگونه می‌تواند از ریزش مو پیشگیری کند هنوز به طور کامل مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد از طریق اتساع عروق شریانی در اطراف فولیکول‌های مو باعث افزایش جریان خون در این ناحیه ‌شود و در نتیجه شرایط مساعد برای رشد مو را فراهم کند.

اگرچه این داروها اغلب ایمن هستند، اما گاهی اوقات سبب عوارض ناخواسته‌ای می‌شوند. این داروها در همه افراد موثر نیستند، تا زمانی که استفاده می‌شوند اثر دارند و گاهی هزینه بر هستند. گاهی اوقات ماینوکسیدیل سبب رشد موهایی می‌شود که از نظر رنگ و بافت با موهای اطراف متفاوت است و ممکن است سبب رشد بیش از حد مو در محل‌های نابجا مانند گونه ها یا پیشانی شود. فیناستراید نیز ممکن است سبب عوارض جانبی از جمله کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ شود. 

به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از فرآورده‌های طبیعی هستنند. در ادامه با یکی از بهترین محلول‌های ریزش مو طبیعی آشنا می‌شویم. 

محلول‌ ضد ریزش مو 

امروزه، مکمل‌ها و فرآورده‌های طبیعی متنوعی برای کنترل ریزش مو و کمک به رشد موها در دسترس است. بسیاری از این محصولات خوراکی و برخی نیز به صورت موضعی هستند. اگر به دنبال محلول ضد ریزش مو خارجی هستید، ویال‌های تقویت کننده مو رینفولتیل یکی از بهترین آن‌ها است. این محلول ضد ریزش مو تحت برند فارمالایف ایتالیا و به سفارش شرکت بین المللی هستی دارو درمان به صورت 10 ویال 10 میلی لیتری تولید و عرضه می‌شود. آمپول رینفولتیل به دو صورت زنانه و مردانه طراحی شده است. ویال رینفولتیل حاوی طیف گسترده‌‌ای از مواد مغذی است که در سلامت نقش دارند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین ترکیبات موجود در این ویال ضد ریزش مو آشنا می‌شویم.

- نخل اره‌‌ای: عصاره نخل اره‌ای یا همان سائوپالمتو (Saw Palmetto) یکی از ترکیبات کلیدی موجود در ویال رینفولتیل است. نخل اره‌ای گیاهی است که بومی مناطق نیمه گرمسیری جنوب شرقی ایالات متحده است. عصاره نخل اره‌ای عمدتاً از اسیدهای چرب (70-95%)، فیتواسترول هایی مانند β-سیتوسترول (0.1%)، بتاکاروتن، مشتقات ویتامین E و پلی ساکاریدها تشکیل شده است. با این حال، نسبت‌های دقیق می‌تواند بسته به نحوه آماده سازی متفاوت باشد.

نخل اره‌ای یک مهارکننده آنزیم آلفا 5 ردوکتاز است که جذب سلولی دی هیدروتستوسترون (DHT) را مسدود می‌کند و توانایی اتصال دی هیدروتستوسترون به گیرنده‌‎های آندروژنی را تقریباً 50 درصد کاهش می‌دهد. اسید چرب‌های موجود در عصاره نخل اره‌ای مستقیماً فعالیت آنزیم را مهار می‌کنند. همچنین، عصاره نخل اره‌ای فعالیت آنزیم آلفا 3 هیدروکسی استروئید دهیدروژناز را افزایش می‌دهد، که سبب تبدیل دی هیدروتستوسترون به متابولیت ضعیف‌تر آن مثل آندروستندیول می‌شود.

 

- عصاره چای سبز: عصاره چای سبز فواید بالقوه زیادی دارد. کاتچین اصلی موجود در چای سبز، اپی گالوکاتچین 3-گالات (EGCG)، می‌تواند تولید هورمون دی هیدروتستوسترون را مهار کرده و تستوسترون حفظ شده می‌تواند به کاهش ریزش مو کمک کند. اپی گالوکاتچین 3-گالات همچنین می‌‎تواند فولیکول‌های مو را تحریک کرده و از آسیب سلول‌های مو و پوست جلوگیری کند. عصاره چای سبز سبب افزایش اکسیژن رسانی و جریان خون و همچنین بهبود آبرسانی پوست نیز می‌شود.

- اسید آمینه ها: در ویال‌های تقویت کننده مو رینفولتیل پنج اسید امینه آلانین،ترئونین، سرین، متیونین و سیستئین وجود دارد. آلانین به عنوان یک بلوک ساختمانی کراتین مو عمل می‌کند و آب گریزی سطح مو را افزایش می دهد. این آمینو اسید استحکام، قابلیت شانه شدن و درخشندگی مو را بهبود می‌بخشد.

ترئونین می‌تواند سلامت، استحکام و درخشندگی موهای شما را حفظ کند. این اسید آمینه ریزش و شکستگی مو را به حداقل می‌رساند و خاصیت ضد الکتریسیته ساکن آن می‌تواند موهای وز و خشک را نرم کند. ترئونین با مرطوب نگه داشتن پوست سر، موهای شما را مرطوب و تغذیه می‌کند. مینه آمینه که در سلامت مو نقش دارند ننتنی

سرین به قوی‌تر شدن موها و ریزش کم‌تر مو کمک می‌کند. سرین یکی از 18 اسید آمینه موجود در مو است که نقش مهمی در چرخه مو دارد. کراتین، بلوک اصلی ساختمان موی انسان، سرشار از اسید آمینه سرین است.

اسیدهای آمینه سیستئین و متیونین حاوی ترکیب مهمی به نام سولفور هستند که نقش مهمی در سلامت مو ایفا می‌کنند. گوگرد بخشی از سیستین است که اسید آمینه غالب در ساختار مو است.

 

- پروتئین هیدرولیز شده گندم: پروتئین گندم نوعی پروتئین غیر حیوانی است که از جوانه گندم مانند گلوتن یا گلوتامین به دست می‌آید. اگر به صورت موضعی استفاده شود، فرم هیدرولیز شده آن مؤثرتر است؛ زیرا می‌تواند از کوتیکول مو عبور کند. این ترکیب به آبرسانی و تقویت مو کمک می‌کند. 

آسیب‌های مو ناشی از علت‌های مکانیکی و یا شیمیایی، مانند سفید شدن و یا آسیب حرارتی، ساختار مو را تغییر می‌دهند و بر پیوندهای دی سولفید تأثیر می گذارند (موهای سالم دارای غلظت بالایی از این پیوندها هستند). پروتئین‌های گندم دارای مقادیر بالایی از این پیوندهای دی سولفیدی هستند و استفاده از آن می‌تواند به اتصال پیوندهای شکسته روی سطح مو کمک کند و منجر به تقویت موها شود. یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که شامپو حاوی پروتئین گندم دارای خواص عالی در بازیابی موهای آسیب دیده ناشی از شکستن پیوندهای دی سولفید است. به طور کلی، پروتئین هیدرولیز شده گندم آسیب مو را ترمیم می‌کند، ساقه مو را آبرسانی می‌کند، از شکستن مو جلوگیری می‌کند و درخشش مو را تقویت می‌کند.

 

- روغن نعناع: به دلیل نقش منتول (جزء اصلی روغن نعناع) به عنوان یک گشادکننده عروق، اغلب به عنوان یک ماده موثر برای تقویت رشد مو در نظر گرفته می‌شود. منتول جریان خون را در پوست سر افزایش می‌دهد که به طور مثبت بر عروق خونی تأثیر می‌گذارد و رشد مجدد فولیکول‌ها را تحریک می‌کند تا تارهای مو ضخیم‌تر و قوی‌تر شود.

همچنین، نعناع فلفلی خارش پوست سر را که اغلب با مشکل ریزش مو همراه است، از بین می‌برد، خواص ضد عفونی کنندگی دارد، التهاب پوست را تسکین می‌دهد، موها را نرم می‌کند، از شوره سر جلوگیری می‌کند و رنگ مو را بهبود می‌بخشد. 

 

- عصاره ریشه جینسینگ: جینسینگ یک گیاه دارویی پرکاربرد است که در سال‌های اخیر علاقه فزاینده‌ای به پتانسیل آن برای تقویت رشد مو و جلوگیری از ریزش مو وجود داشته است. جینسینگ حاوی تعدادی از ترکیبات فعال به نام جین سنوزیدها است که بر رشد مو تأثیرات زیادی دارند.

جین سنوزیدها می‌توانند تکثیر سلول‌های فولیکول مو را تحریک کنند، که می تواند منجر به ضخیم‌تر و پرتر شدن موها شود. همچنین، جینسینگ می‌تواند گردش خون را در پوست سر بهبود بخشد، که می‌تواند مواد مغذی ضروری و اکسیژن را به فولیکول‌های مو برساند.

جینسینگ دارای خواص ضد التهابی است که ممکن است به کاهش التهاب پوست سر و فولیکول‌های مو کمک کند. علاوه بر این، جینسینگ حاوی آنتی اکسیدان هایی است که می تواند از مو در برابر آسیب های ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت کند. 

- عصاره جینکوبیلوبا: جینکوبیلوبا یکی دیگر از ترکیبات مهم در این ویال تقویتی مو است که به با توجه به سرشار بودن از آنتی اکسیدان‌ها می‌تواند به افزایش گردش خون در سر، کاهش التهاب و محافظت از موی سر در برابر رادیکال‌‎های آزاد کمک کند.

 

- عصاره فلفل: کپسایسین موجود در آن گردش خون را در پوست سر بهبود می‌بخشد و ریشه مو را با مواد مغذی و اکسیژن اضافی تامین می‌کند. به این ترتیب، فولیکول‌های مو قدرت می‌گیرند و رشد مو تحریک می‌شود.

 

- سالیسیلیک اسید: اسید سالیسیلیک می‌تواند به تمیز نگه داشتن موهای شما و ارتقای سلامت پوست سر کمک کنند. این یک ماده عالی برای کمک به کاهش شوره سر و کاهش علائم درماتیت سبورئیک است. 

 

- روغن لیمو: لیمونن یک ترکیب فعال است که در لیمو و سایر مرکبات وجود دارد و می‌تواند به افزایش مقاومت، تقویت کیفیت و افزایش کیفیت مو کمک کند. 

 

- عصاره گل لادن: گل لادن حاوی ترکیبات مهمی از جمله فلاونوئیدها و سولفور است که برای استحکام مو و سلامت پوست مفید هستند. خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن ممکن است برای مشکلات نازک شدن مو مفید باشد. 

عصاره گل لادن سرشار از ترکیبات سولفوری است که می‌تواند به تقویت کراتین مو کمک کند و در نتیجه انعطاف پذیری و استحکام آن را افزایش دهد. مزیت اصلی عصاره گل لادن برای مو، توانایی آن در ترمیم پیوندهای سولفوری در کراتین مو و تقویت موهای خشک، آسیب دیده یا شکننده است. کراتین بیش از 90 درصد از یک تار مو را تشکیل می‌دهد، که نشان می‌دهد معرفی یک ماده تقویت‌کننده کراتین چقدر می‌تواند مهم باشد. 

عصاره گل لادن فقط در ویال های تقویت کننده مو رینفولتیل آقایان وجود دارد. 

 

- روغن مریم گلی: گیاه مریم گلی حاوی ماده موثره لینالیل استات است که به افزایش رشد مو کمک می‌کند. این ترکیب همچنین می‌تواند استحکام مو را بهبود بخشیده، رشد مو را افزایش داده و شکنندگی مو را کاهش دهد.

روغن مریم گلی فقط در ویال های تقویت کننده مو رینفولتیل خانم‌ها وجود دارد.

ویال های تقویت کننده مو رینفولتیل برای چیست؟

به طور کلی، با توجه به ترکیبات موجود در این محلول، ویال رینفولتیل در موارد زیر می‌تواند مفید باشد:

کاهش ریزش موی هورمونی
تحریک رشد مو
افزایش ضخامت تار مو
افزایش استحکام مو
کاهش چربی پوست سر
دارای اثرات ضد باکتری، ضد قارچ و ضد شوره
کاهش التهاب و خارش سر

برای مشاهده و خرید ویال های رینفولتیل اینجا کلیک کنید.

طریقه مصرف ویال رینفولتیل

آمپول Rinfoltil به صورت دوز یک بار مصرف است، یعنی هر بار یک ویال باید استفاده شود. هنگام استفاده، آمپول را از محل خط سفید گردنه ویال بشکنید و محتویات آن را داخل کپ مخصوص بریزید. سپس محلول داخل کپ را مستقیماً روی پوست سر پخش کنید.

برای اثربخشی بهتر لازم است که موهای سر را قبل از مصرف ویال با شامپو آنتی بالدینگ رینفولتیل (RINFOLTIL SHAMPOO ANTI BALDING) شستشو دهید. بعد از پخش محلول ویال بر روی پوست سر، پوست سر را به خوبی ماساژ دهید تا محلول به طور کامل جذب پوست سر گردد. 

برای اینکه به بهترین اثر از ویال های تقویت کننده مو رینفولتیل برسید، پیشنهاد می‌شود که آمپول را 2 تا 3 بار در هفته و حداقل برای 2 تا 3 ماه استفاده کنید. در جهت تکمیل درمان هم زمان، روزانه از قرص‌های خوراکی رینفولتیل مصرف کنید. این روش درمان بهتر است به صورت دوره‌ای تکرار شود.

 

عوارض جانبی ویال تقویت کننده مو رینفولتیل

تاکنون عارضه جانبی خاصی برای محلول ضد ریزش مو رینفولتیل گزارش نشده است. توجه کنید که این فرآورده به صورت موضعی و استعمال خارجی است و از خوردن یا تزریق آن اجتناب شود. 

این فرآورده بر روی پوست سر افرادی که پیاز موی آن ها به طور کلی آتروفیه و تحلیل رفته است، مؤثر نیست.

این محصول نباید بر روی پوست آسیب دیده و زخمی قرار داده شود. در صورت تماس محلول با چشم، آن را با آب فراوان شستشو دهید.

استفاده از این محلول ضد ریزش مو رینفولتیل در کودکان و زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود، مگر اینکه با تجویز پزشک باشد. 

 

خرید ویال رینفولتیل

 

اگر شما نیز دچار ریزش مو هستید و دنبال بهترین ویال ضد ریزش مو هستید که طبیعی و بدون عارضه جدی باشد، مطمئنا آمپول رینفولتیل یکی از مناسب‌ ترین انتخاب‎‌ها است. ویال تقویت کننده مو رینفولتیل فارمالایف با داشتن طیف گسترده‌ ای از مواد مغذی می‌ تواند نه تنها ریزش مو را کم کند، بلکه باعث ضخمیم‌ تر شدن و استحکام، درخشندگی، تمیزی و سلامت کلی مو می‌ شود. 

به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه، می‌توانید ویال تقویت کننده مو رینفولتیل را به صورت آنلاین تهیه کنید. برای خرید اینترنتی ویال رینفولتیل، داروخانه آنلاین داروکده با حدود یک دهه تجربه در عرضه آنلاین محصولات سلامت محور یکی از معتبرترین مراکز فروش آن است. 

قیمت ویال رینفولتیل در داروکده مطابق با قیمت مصوب شرکت‌های پخش است که با نظارت سازمان غذا و دارو تعیین می‌شود.

داروکده اولین داروخانه اینترنتی کشور است که مجوز خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایران کسب کرد. این داروخانه به شما در مورد اصالت، تاریخ انقضا، قیمت، بسته بندی و ارسال محصولات تضمین می‌دهد. 

عرضه آنلاین ویال تقویت کننده مو رینفولتیل فارمالایف به هموطنان این امکان را می‌دهد که در هر جای ایران که باشید از مزایای آن بهره ببرید. اما اگر در تهران هستید و می‌خواهید به صورت حضوری تهیه کنید، داروخانه مرکزی جمالزاده آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان عزیز است.

 

نتیجه گیری

ویال های تقویت کننده مو رینفولتیل از محصولات ایمن و بدون عارضه‌ای هستند که می‌توانند به پر پشت شدن موها و کاهش سرعت ریزش مو کمک کنند. این محلول می‌تواند به عنوان درمان به تنهایی و یا در کنار سایر درمان‌های استاندارد استفاده شود. برای حصول نتیجه بهتر، توصیه می‌شود که دوره درمان را کامل کنید و همزمان از رینفولتیل خوراکی نیز بهره ببرید. 

این محلول به دو صورت مردانه و زنانه تولید می‌شود که شباهت زیادی در اغلب ترکیبات دارند. ویال های تقویت کننده مو رینفولتیل آقایان حاوی عصاره گل لادن است، در حالی که در ویال های تقویت کننده مو رینفولتیل خانم ها روغن مریم گلی جایگزین آن شده است.

ما در این مقاله سعی کردیم تمام جوانب و سوالات مربوط به ویال‌های تقویت کننده مو رینفولتیل فارمالایف را بررسی کنیم. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم و چنانچه سوالی در مورد این محصول داشتید، می‌توانید در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. 

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )