محصولات بهشاد دارو

تعداد محصولات:

24


sort icon

مرتب سازی


زیفمین

55,600

20%

44,500 تومان

3.7star icon
+ 2 سایز
شربت پلیوم

60,000

0%

60,000 تومان

4.5star icon
+ 2 سایز
شربت پلیوم پلاس

70,000

10%

63,000 تومان

3.5star icon
ویتاکسل

523,200

15%

444,800 تومان

3.3star icon
افرتیل

588,600

0%

588,600 تومان

3.3star icon
+ 2 تعداد در بسته
افرسان انرژی

261,600

0%

261,600 تومان

3.5star icon
ناموجود
پودر جوشان فولفیل

130,000

0%

130,000 تومان

3.6star icon
ناموجود
پلیوم 30 عددی

13,300

0%

13,300 تومان

3.5star icon
ناموجود
افرسان جینسنگ

114,000

10%

102,600 تومان

3.3star icon
ناموجود
پراسپکت

37,000

10%

33,300 تومان

3.1star icon
ناموجود
افرسان سی 1000 میلی گرم

ناموجود
کرنکس

261,000

0%

261,000 تومان

2.7star icon
ناموجود
پودر جوشان ویتامین ث و روی

ناموجود
افرسان سی 500 میلی گرم

ناموجود
پودر جوشان مولتی ویتامین

ناموجود
ونوگارد 500

68,000

0%

68,000 تومان

3.5star icon
ناموجود
ویتامین ث و زینک افرسان

ناموجود
پودر جوشان کلسیم دی 600-500

ناموجود
پودر جوشان کلسیم د 600-1000

ناموجود
افرسان کلسیم دی 600-500

بهشاد دارو

 

شرکت بهشاد دارو

 

نام بهشاد دارو به یک شرکت داروسازی تعلق دارد که از سال 2004 فعالیت خود را در زمینه واردات و تولید دارو و مکمل آغاز نموده است. هدف داروسازی بهشاد دارو، پیشگیری و درمان بیماری ها با بکارگیری پژوهش در توسعه محصولات دارویی، واردات و پخش دارو بوده است. این شرکت با بسیاری شرکت های دارویی ایران همکاری داشته و قادر به تولید فرآورده های تغذیه ای و گیاهی مطابق با استانداردهای اصول GMP می باشد. 

 

محصولات بهشاد دارو

 

مجموعه محصولات بهشاد دارو به سه گروه داروهای ژنریک هورمونی، تنفسی، اورولوژی، آنتی بیوتیک، گوارشی و فرآورده های گیاهی و مکمل های تغذیه ای تقسیم می شود. لازم به ذکر است که مواد اولیه بکار رفته در تولید محصولات بهشاد دارو از میان انواع با کیفیت بالا تامین می شود که در کیفیت نهایی دارو یا مکمل تولید شده اثر بسزایی خواهد داشت. ویژگی منحصر به فرد دیگر بهشاد دارو، داشتن محصولات متنوع برای اهداف مختلف و در فرم های دارویی گوناگون است. 

در ادامه قرار است با دو دسته بندی مهم از محصولات سلامت محور غیر دارویی بهشاد دارو آشنا شویم و به شرح ویژگی ها و کاربرد هر یک از آن ها در بحث سلامت و بیماری بپردازیم. 

 

بهشاد دارو و فرآورده های گیاهی

 

شرکت بهشاد دارو با استفاده از گیاهان دارویی، اقدام به تولید مکمل های متنوعی نموده است که در راستای بهبود علائم و عوارض برخی بیماری ها کاربرد دارند. 

 

بهشاد دارو برای بهبود سرماخوردگی

 

سرماخوردگی به طور معمول ناشی از عفونت های ویروسی بوده و با علائم تنفسی آزاردهنده ای همراه است. بهشاد دارو برای کمک به تسکین سرفه و علائم برونشیت، تقویت سیستم ایمنی و کاهش التهاب ناشی از ویروس، چند فرآورده گیاهی را با عصاره پلارگونیوم یا شمعدانی و عصاره خشک برگ پیچک تولید نموده است که عبارتند از: 

- شربت پلیوم دارای عصاره پلارگونیوم با طعم دلپذیر توت فرنگی و دوزهای پیشنهادی مختلف برای کودکان 2 تا 6 سال، 6 تا 12 سال و بالاتر است. 

- شربت پلیوم پلاس علاوه بر پلارگونیوم دارای عصاره پیچک نیز هست که به ویژگی های ضد سرفه و خلط آوری آن در تسکین گلودرد می افزاید. 

- پلیوم 30 عددی به صورت قرص و دارای 20 میلی گرم عصاره پلارگونیوم مناسب استفاده افراد بالای 12 سال است. 

- پراسپکت به فرم قرص جوشان با طعم لیمو و دارای عصاره برگ پیچک است و از 6 سالگی به بعد قابل استفاده می باشد. 

- اسپری بینی سالینتوم در قالب یک طراحی ساده اقدام به تولید اسپری بینی نرمال سالین و دکسپانتنول نموده است که به آن رفع خشکی و التهاب داخل مخاط بینی کمک می کند. دکسپانتنول یکی از مشتقات اسید پانتوتنیک یا ویتامین ب5 است.

 

بهشاد دارو برای بهداشت مجاری ادراری

 

کرنبری یا ذغال اخته به عنوان یک میوه با داشتن پروآنتوسیانیدین ها و خواص آنتی اکسیدانی بالا شناخته می شود. این ترکیبات از اتصال میکروب ها به سطح مجاری ادراری جلوگیری می کنند که در پیشگیری و درمان عفونت های ادراری موثر هستند. ضمن اینکه به تقویت سیستم ایمنی و کاهش التهاب هم کمک می کنند. 

- کرنکس به صورت ساشه های حاوی 360 میلی گرم سیستی کرن یا عصاره استاندارد شده کرنبری است. 

 

بهشاد دارو برای بهبود همورویید و واریس

 

همورویید و واریس دو مشکل نسبتا رایج و آزاردهنده هستند که ناشی از تورم و نارسایی مزمن وریدی می باشند. اصلاح عادات و سبک زندگی اولین قدم در کنترل این مشکلات است. هر چند  برخی ترکیبات گیاهی و فلاونوییدی می توانند این اختلالات را تسکین بخشند. 

- ونوگارد به فرم قرص گیاهی و دارای هسپریدین و دیوسمین میکرونیزه است که وضعیت مویرگی را بهبود بخشیده و خواص ضد التهابی دارند. 

بواسیر یا همورویید می تواند دلایل متفاوت و علائم مشخصی داشته باشد و شیوع آن در در دوره بزرگسالان رایج است. اطلاعات بیشتر پیرامون این مشکل و یکی از راه های کنترل آن را می توانید در مقاله هموروئید یا بواسیر چیست و چگونه درمان و کنترل می شود؟، تالیف و ترجمه دکتر احسان عمادی (داروساز) مطالعه نمایید. 

 

بهشاد دارو برای کاهش وزن

 

مسیرهای متابولیسمی زیادی برای دستیابی به کاهش وزن وجود دارند که از مهمترین آن ها می توان به سرکوب اشتهای کاذب و افزایش سوخت و ساز بدن اشاره کرد. از طرفی تنظیم متابولیسم درشت مغذی ها بویژه کربوهیدرات در بدن می تواند به کنترل سطح قند خون، کاهش احساس ضعف و ذخیره کمتر چربی ها بیانجامد.

بهشاد دارو برای این منظور از یک فرمولاسیون چندگانه کمک می گیرد که دارای اثرات همه جانبه ای در بحث کاهش وزن است. 

- پودر جوشان فولفیل

فولفیل به فرم ساشه پودر جوشان و حاوی عصاره کنجاک با فیبر گلوکومانان، عصاره چای سبز و کرومیوم است. بنابراین در ایجاد احساس سیری، چربی سوزی، کاهش کلسترول خون و رفع یبوست موثر خواهد بود. 

 

بهشاد دارو و مواد مغذی 

 

شرکت بهشاد دارو علاوه بر فرآورده های گیاهی، دارای مکمل های تغذیه ای ویتامین، املاح و سایر ترکیبات مغذی زیست فعال است که برای آشنایی بیشتر به هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

 

بهشاد دارو و ارتقای سلامت کلی بدن

 

- پودر جوشان مولتی ویتامین 

این مکمل تمامی ویتامین ها را برای بدن فراهم می کند و به این ترتیب برای تقویت سیستم ایمنی، جبران کمبود ویتامینی و کمک به تندرستی مفید است. مزیت این مکمل، فرم جوشان آن است که دریافتش را برای کسانی که قادر به استفاده از قرص یا کپسول نیستند آسان می کند. 

 

بهشاد دارو برای رفع خستگی و انرژی 

 

- افرسان انرژی 

افرسان انرژی شامل تعدادی از مهم ترین ویتامین ها، مواد معدنی و کوکیوتن است که در متابولیسم انرژی موثر هستند. آنتی اکسیدان رسوراترول برای کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو مفید می باشد و سه ترکیب ال-تیروزین، کافئین و 5-هیدروکسی تریپتوفان به عنوان پیش سازهای انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین و دوپامین هستند و با بهبود خلق و خو و کاهش افسردگی، به افزایش سطح انرژی روزانه کمک می کنند. 

این مکمل علاوه بر فرم ساشه پودری و حل شونده در آب که باعث سهولت مصرف می شود، عاری از گلوتن و الکل نیز می باشد. 

 

بهشاد دارو برای تقویت جنسی و بهبود باروری 

 

- ویتاکسل

ساشه ویتاکسل به فرم پودر و برای بهبود سطح انرژی، خلق و خو و افزایش توان فیزیکی، ذهنی و جنسی برای هر دو گروه آقایان و خانم ها طراحی شده است. از آن جایی که کمبود انرژی و افسردگی می تواند در میل جنسی افراد اثر گذار باشد، ویتاکسل با فراهم کردن انواع اسیدهای آمینه به عنوان پیش ساز انتقال دهنده های عصبی، جینسنگ، شبه ویتامین اینوزیتول و سایر ریزمغذی ها در جهت برآورده کردن اهداف ذکر شده کاربرد دارد. 

- افرتیل 

پودر افرتیل در قالب ساشه و در راستای بهبود توان باروری و تقویت نیروی جنسی آقایان اثرگذار خواهد بود. افرتیل شامل ال-آرژنین، ال-کارنیتین، کوآنزیم کیوتن و بتاکاروتن در کنار برخی از ویتامین ها و املاح است و در سلامت و ارتقای کیفیت اسپرم و تنظیم هورمون های جنسی موثر خواهد بود.  

 

بهشاد دارو برای بهبود کم خونی فقر آهن

 

مکمل های حاوی آهن معمولا دارای اسید فولیک و سایر ویتامین های گروه ب برای کمک به ساخت گلبول های قرمز، ویتامین C برای جذب بهتر آهن و... هستند. بهشاد دارو تولید کننده یک مکمل تغذیه ای برای رفع کم خونی، تقویت سیستم ایمنی و بهبود ضعف عمومی است. 

- زیفمین به صورت کپسول و با 50 میلی گرم آهن المنتال به فرم کربونیل است که دارای جذب بالاتر و حداقل عوارض گوارشی می باشد. علاوه بر این، 500 میکروگرم فولات و 22.5 میلی گرم زینک در کنار سایر ویتامین ها از ترکیبات تشکیل دهنده زیفمین هستند. 

 

بهشاد دارو و ویتامین C

 

ویتامین C از شناخته شده ترین ویتامین ها محلول در آب و آنتی اکسیدان به حساب می آید که دارای فواید متعددی برای سلامت و شادابی پوست، مو، تقویت ایمنی و ... است. بهشاد دارو مکمل های حاوی ویتامین C را در دوزها، شکل ها و طعم های مختلف طراحی و عرضه نموده است. 

- افرسان سی 1000 میلی گرم و افرسان سی 500 میلی گرم با طعم پرتقال و به فرم ساشه های پودری حل شونده در آب

- پودر جوشان ویتامین ث و روی به فرم ساشه و ویتامین ث و زینک افرسان به صورت قرص جوشان با 500 میلی گرم ویتامین سی و 15 میلی گرم زینک با طعم آلبالو 

 

بهشاد دارو و کلسیم 

 

کلسیم و همراه همیشگی اش ویتامین د3 برای حفظ استحکام  استخوان ها، دندان ها، عملکرد بهینه عضلات و بسیار موارد دیگر ضروری هستند. بهشاد دارو اقدام به تولید قرص جوشان و پودر جوشان کلسیم و ویتامین D3 در دوزهای متفاوت و طعم مطلوب بلوبری نموده است. با توجه به سختی بلع قرص های کلسیم، فرم دارویی مکمل های کلسیم بهشاد دارو به عنوان یک مزیت در نظر گرفته می شود. 

- پودر جوشان کلسیم د 600-500 با 600 واحد ویتامین D3 و 500 میلی گرم کلسیم با ملح کربنات

- پودر جوشان کلسیم د 600-1000 با دوز بیشتر کلسیم معادل 1000میلی گرم 

- افرسان کلسیم د 600-500 به صورت قرص جوشان 

 

بهشاد دارو و گیاه جینسنگ

 

جینسنگ به واسطه خواص درمانی بیشماری که دارد به عنوان یک ماده با فعالیت بیولوژیک بالا در نظر گرفته می شود و مکمل های متنوعی آن را به صورت جداگانه یا در ترکیب با سایر ریزمغذی ها به کار برده اند. 

- افرسان جینسنگ پودر جوشان شامل یک فرآورده گیاهی با 500 میلی گرم عصاره جینسینگ کره ای یا پاناکس است. جینسینگ با افزایش فعالیت سلول ها و بهبود جریان خون برای موارد زیر مفید است:

  • تقویت قوای جسمی و جنسی 

  • افزایش هوشیاری و تمرکز 

  • ضد انعقاد و حفظ سلامت قلب و عروق 

  • کاهش چربی و تنظیم قند خون 

 

قیمت و خرید محصولات بهشاد دارو

 

گاهی مصرف دوره ای برخی مکمل ها برای رفع کمبودهای تغذیه ای و حفظ سلامت بدن اهمیت دارد. از طرفی در بسیاری بیماری ها و اختلالات در کنار درمان های پزشکی استفاده از فرآورده های غیردارویی و گیاهی نیز برای تسکین علائم مفید هستند. در این شرایط، انتخاب مناسب ترین مکمل می بایست با توجه به نیاز بدن و توان اقتصادی افراد انجام شود. 

بهشاد دارو با طیفی از محصولات متنوع گیاهی و تغذیه ای ارائه کننده محصولاتی است که در مقایسه با دوز و کیفیت بکار رفته، هزینه نسبتا مقرون به صرفه ای دارند. 

قیمت گذاری محصولات بهشاد دارو نظیر تمامی محصولات موجود در داروکده، با نظر و نرخ مصوب سازمان غذا و داروی کشور انجام می شود. داروکده به عنوان بزرگترین و شناخته شده ترین داروخانه آنلاین کشور، عرضه کننده مکمل های تغذیه ای و فرآورده های گیاهی بهشاد دارو می باشد. ضمن اینکه تخفیف های مناسبتی داروکده به صورت دوره ای شامل حال محصولات این داروخانه اینترنتی می گردد.

خرید از داروکده به شما کمک می کند محصول مورد نظر خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و با خیالی آسوده از یک داروخانه معتبر که تضمین کننده سلامت، اصالت و کیفیت کالا است، دریافت نمایید. 

 

سوالات متداول

1- محصولات بهشاد دارو چه مزیتی دارد؟

خرید محصولات سلامت محور بهشاد دارو به شما کمک می کند نیازهای بدن خود را با استفاده از یک مکمل تغذیه ای با کیفیت و مقرون به صرفه ایرانی برطرف سازید. ضمن اینکه اغلب مکمل های شرکت داروسازی بهشاد دارو به فرم پودر جوشان هستند و برای افرادی که توان بلع قرص و کپسول را ندارند، جایگزین مناسبی خواهند بود. 

2- چرا بهشاد دارو را از داروکده بخریم؟

محصولات بهشاد دارو با اطلاعات کاملی که توسط تیم علمی داروکده گردآوری شده در داروخانه اینترنتی داروکده موجود هستند. بررسی مشخصات و ویژگی های هر محصول به شما فرصت می دهد با صبر و حوصله نیاز خود را بشناسید و بر اساس آن درست ترین خرید را انجام دهید. ضمن اینکه پشتیبانی و پاسخ به سوالات شما قبل و بعد از تهیه مکمل مورد نظر، از مزایای خرید از داروکده خواهد بود. 

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و پریسا نژادحاجیان کارشناس ارشد تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 981,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )