محصولات بایو اسکین

تعداد محصولات:

36


sort icon

مرتب سازی


شامپو رفع شوره کودک

97,400

20%

78,000 تومان

3.5star icon

بایو اسکین

 

امروزه با گسترش علم و فناوری محصولات بهداشتی و مراقبتی مرغوب و متنوعی در سراسر جهان تولید شده اند. در این میان شرکت های تولید کننده ایرانی زیادی نیز محصولات با کیفیتی را متناسب با نیاز ها و مشکلات پوست و مو مصرف کنندگان عرضه بازار کرده اند. بایو اسکین یکی از این برند ها است که فرآورده های آن توسط شرکت جهان گستر سپهر افروز با تکیه بر تکنولوژی پیشرفته و دانش روز افزون متخصصان ایرانی طراحی و فرموله گردیده اند. در ادامه متن توضیحاتی جهت آشنایی بیشتر کاربران داروکده با این فرآورده ها ارائه گردیده است.

 

محصولات بایو اسکین

 

بایو اسکین را می توان به عنوان یکی از برند های محبوبی معرفی کرد که فرآورده های مراقبتی متنوعی را به بازار عرضه کرده اند. این  محصولات در جهت مراقبت از پوست و مو عملکرد های متنوعی دارند و با فرمولاسیون های گوناگون تولید شده اند.

به عنوان مثال این برند محبوب با تولید انواع شامپو بایو اسکین، در تلاش است ضمن پاکسازی موها از آلودگی ها و چربی ها، مشکلاتی را که اغلب افراد جامعه با آن دست و پنجه گرم می کنند، رفع و کنترل نماید. از محصولات دیگر این برند می توان به انواع صابون bio skin، انواع کرم، محلول های پاک کننده و ژل های شستشو اشاره کرد. این فرآورده ها توسط مواد طبیعی و ارگانیک ساخته شده اند و با در نظر داشتن انواع پوست و عارضه های پوستی، عملکرد های مختلفی از خود نشان می دهند.

در ادامه متن به معرفی برخی از محصولات bio skin پرداخته شده است. این فرآورده ها توانسته اند با تاثیرات منحصر به فرد خود، نظرات کاربران داروکده را به خود جلب کنند.

 

انواع شامپو بایو اسکین

 

در لیست محصولات bio skin شامپوهایی به چشم می خورد که با استفاده از روغن های طبیعی و عصاره های گیاهی، به منظور تقویت پوست سر و موها تولید شده اند. شامپوهای بایو اسکین برای کودکان و موهای رنگ شده، خشک و آسیب دیده، چرب، دارای شوره و ریزش مو قابل استفاده اند. این فرآورده ها ضمن پاکسازی موها، مواد مغذی و تقویت کننده را به ریشه و ساقه مو رسانده و در نهایت سبب افزایش درخشش و حفظ شادابی موها می شوند. لیمو، هسته انگور، بابونه و انار از ترکیباتی هستند که در فرمولاسیون این فرآورده ها موجود می باشند. 

  • شامپو موهای خشک و آسیب دیده بابونه

  • شامپو سر و بدن کودک بایو اسکین پلاس

  • شامپو انار مناسب موهای رنگ شده

  • شامپو لیمو مناسب موهای چرب

  • شامپو باو اسکین رفع شوره کودک

  • شامپو ضد شوره هسته انگور

  • شامپو سر ویتامینه کودک

  • شامپو لاوندر ضد ریزش

برای خرید انواع شامپو بایو اسکین می توانید ابتدا اطلاعات لازم را کسب و سپس در صورت تمایل در داروخانه آنلاین داروکده ثبت سفارش نمایید. تیم علمی داروکده نیز همواره پاسخگوی سوالات شما مصرف کنندگان گرامی خواهند بود.

 

انواع صابون bio skin

 

صابون های بایو اسکین گروهی دیگر از محصولات این برند محبوب هستند که ضمن داشتن قدرت پاک کنندگی مطلوب، عملکرد های خشن سایر صابون های موجود در بازار را ندارند. انواع صابون bio skin، در حفظ سلامت و ارتقای کیفیت پوست موثر اند و برای شستشوی پوست صورت و بدن قابل استفاده می باشند. در تولید صابون های بایواسکین با روش های مدرن از ترکیبات ارگانیک و طبیعی استفاده شده است، این مواد با خواص منحصر به فرد خود در جهت رفع عارضه های پوستی مختلف از جمله لک و تیرگی، خشکی، چین و چروک و جوش موثر عمل می کنند. 

برای تولید صابون های بایو اسکین از پایه ملایم سدیم پالمیتات و سدیم پالم کرنلات در کنار گلیسیرین استفاده شده است. این محصولات حاوی ترکیبات ارگانیک و طبیعی همچون آلوئه ورا، لیمو ، گوگرد، آووکادو، روغن آرگان، شیرین بیان، آربوتین، روغن بادام و روغن زیتون و … می باشند. فرمولاسیون انواع صابون بایواسکین فاقد مواد شیمیایی و افزودنی های سنتزی می باشد.

برای خرید و مصرف انواع صابون بیو اسکین کافی است ابتدا نوع و نیاز پوست خود را بشناسید و سپس نسبت به ثبت سفارش این محصولات در داروخانه آنلاین داروکده اقدام نمایید.

لیست انواع صابون bio skin به شرح زیر است. 

  • صابون بایو اسکین انتی باکتریال گوگرد
  • صابون ترمیم کننده روغن آرگان
  • صابون بایو اسکین تی سی سی
  • صابون جوان کننده ویتامین ای
  • صابون آنتی آکنه درخت چای
  • صابون بایو اسکین شیرین بیان
  • صابون مرطوب کننده کرم دار
  • پن گلیسیرین بایو اسکین
  • صابون بایو اسکین الوورا 
  • پن گلیسیرینه ملایم

 

انواع کرم بایو اسکین

 

همانطور که می دانید برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید، کاهش و رفع لک ها، کمک به حفظ رطوبت پوست و از این قبیل موارد، به محصولات مراقبتی مرغوبی نیاز است که روی پوست مورد استفاده قرار گیرند و تاثیرات خود را اعمال نمایند. امروزه انواع کرم بایو اسکین در بازار عرضه گردیده اند که با فرمولاسیون های منحصر به فرد خود سبب کاهش و بهبود مشکلات پوستی مصرف کنندگان می شوند. 

کرم های bio skin در داروخانه آنلاین داروکده موجود بوده و با قیمت های مناسبی عرضه شده اند. علاوه بر کیفیت بالای این کرم ها، راهنمایی های تخصصی و رایگان تیم علمی داروکده نیز از طریق مشاوره آنلاین، در رابطه با نحوه مصرف این محصولات و ارائه روتین های پوستی، سبب جلب رضایت مصرف کنندگان گردیده است. برخی از اسامی انواع کرم بایو اسکین شامل موارد زیر است.

  • آبرسان بایو اسکین پوست چرب

  • کرم آبرسان بایو اسکین پوست خشک

  • کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین

  • کرم ضد آفتاب بایو اسکین پوست چرب

 

سایر محصولات bioskin

 

با نگاهی به لیست محصولات بایو اسکین به راحتی می توان متوجه شد که فرآورده های متنوعی تحت عنوان این برند تولید شده اند که در ابتدای متن برخی از آن ها بررسی و معرفی گردید. از دیگر محصولات برند بایو اسکین می توان به انواع ژل شستشوی صورت بایو اسکین اشاره کرد که با موادی همچون ویتامین سی، روغن درخت چای و دکسپانتنول تولید شده اند. این ژل های شستشو را می توان بر اساس نیاز پوست انتخاب و مطابق دستور مصرف ذکر شده روی محصول، به منظور رفع آلودگی ها استفاده کرد. 

علاوه بر این بایو اسکین برای شستشو و پاکسازی پوست کودکان نیز دو نوع شوینده با عنوان ژل شستشوی کودک پروتئین شیر و ژل شستشوی کودک کالاندولا تولید کرده است که پس از شستشو، تاثیرات مطلوبی در راستای افزایش نرمی و لطافت پوست کودکان داشته اند.

  • ژل شستشوی صورت بایو اسکین ویتامین سی 

  • ژل شستشوی صورت روغن درخت چای

  • ژل شستشوی صورت روشن کننده

  • ژل شستشوی صورت دکسپانتنول

  • ژل شستشوی کودک پروتئین شیر

  • ژل شستشوی کودک کالاندولا

 

قیمت محصولات bio skin

 

محصولات بایو اسکین، ضمن داشتن کیفیت مطلوب، با قیمت مناسبی از سوی شرکت تولید کننده به بازار عرضه شده اند. مراکز فروش، از جمله داروخانه ها نیز موظف اند این محصولات را با قیمتی مطابق با نرخ تعیین شده توسط شرکت، به فروش برسانند. از آنجایی که برخی از داروخانه ها در فروش این محصولات تخلف کرده و آن ها را با قیمت هایی بالاتر از نرخ مصوب به فروش می رسانند، توصیه می شود محصولات بایو اسکین را از داروخانه های آنلاین معتبر خریداری نمایید. با انجام اینکار می توانید علاوه بر قیمت، نسبت به سلامت و اصالت کالا نیز اطمینان خاطر داشته باشید. یکی از این داروخانه های آنلاین معتبر، داروخانه آنلاین داروکده است که محصولات بایو اسکین را با تخفیفات ویژه و مناسبتی، برای ثبت سفارش اینترنتی، در دسترس مصرف کنندگان قرار داده است.

 

سوالات متداول در رابطه با bio skin

1- محصولات بایو اسکین ساخت کجاست؟

محصولات بایو اسکین توسط متخصصان ایرانی در شرکت جهان گستر سپهر افروز تولید شده و در اغلب فروشگاه ها و داروخانه های سراسر کشور از جمله داروخانه اینترنتی داروکده موجود می باشد.

2-آیا محصولات bio skin خوب است؟

در تولید محصولات bio skin از ترکیبات منحصر به فرد و دستگاه های پیشرفته ای تحت نظارت متخصصان و پرسنل مجرب بهره برده شده است. از این رو قابل درک است که این محصولات کیفیت مطلوبی دارند. یکی دیگر از راه های اطمینان از کیفیت این محصولات، مشاهده نظرات درج شده کاربران داروکده، در ذیل هر محصول، در صفحه مشخصات آن است که می تواند شما را در هنگام خرید محصولات bio skin راهنمایی کند.

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 294,400 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )