محصولات کاتوس

تعداد محصولات:

14


sort icon

مرتب سازی


برند کاتوس Cattos

کاتوس، نامی پرافتخار در عرصه تولید محصولات مراقبتی پوست و مو است. محصولات برند کاتوس زیر نظر متخصصان شرکت طناز گستر آسیا با همکاری شرکت آریا شیک تجارت قشم تولید و به بازار عرضه می شوند. فرآوری محصولات کاتوس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت و مبتنی بر تکنولوژی سوئیس انجام می شود.

 

محصولات کاتوس

محصولات مراقبت از موی کاتوس شامل انواع شامپو، نرم کننده، تونیک و ماسک مو می شوند. از مهم ترین محصولات پوستی کاتوس نیز می توان به ژل شستشوی بدن آن اشاره کرد. استفاده از ژل شستشوی بدن آبرسان کاتوس، راه حلی موثر جهت احیای پوست خشک به حساب می آید. عصاره بابونه به کار رفته در این محصول، تسکین التهابات پوستی و بهبود آکنه را فراهم می آورد.

یکی دیگر از ژل های شستشوی بدن کاتوس، ژل شستشوی بدن آنتی آکنه این برند است. ژل شستشوی بدن آنتی آکنه کاتوس در کنار پاکسازی عمقی پوست، دارای اثر درمانی جهت جلوگیری از بروز جوش است. ژل شستشوی بدن آنتی آکنه کاتوس، دارای ترکیبات ضد آکنه، ضد التهاب و آنتی باکتریال بوده و موجب شفافیت سطح پوست می گردد.

تمامی محصولات نام برده از برند کاکتوس دارای خواصی منحصر به فرد بوده و براساس نیازهای پوست و موی ایرانیان طراحی و به بازار عرضه شده اند. در ادامه مطلب، به معرفی بیشتر محصولات مراقبت از موی برند کاتوس با ذکر توضیحاتی مختصر می پردازیم . همچنین، به منظور کسب اطلاعات تکمیلی، می توانید به صفحه اختصاص یافته به هر محصول در داروخانه آنلاین داروکده مراجعه فرمایید. 

 

  • شامپو تقویت کننده موهای چرب کاتوس

شامپو موی چرب کاتوس بدون استفاده از سولفات و سیلیکون در حجم 200 میلی لیتر فرآوری شده و موجب کنترل میزان چربی پوست کف سر می شود. این شامپو از خاصیت ضد التهابی برخوردار بوده و به تسکین سوزش و خارش پوست سر آسیب دیده کمک می کند. 

 

  • شامپو ضد ریزش انواع مو کاتوس

این شامپو با فرمولاسیون پیشرفته خود، به مقابله با ریزش موها پرداخته و به رشد مجدد آنها کمک می کند. شامپو ضد ریزش انواع مو کاتوس، موجب افزایش خونرسانی در پیاز مو شده و ترشح چربی در غدد پوست کف سر را متعادل می سازد.

 

  • شامپو ضد شوره کاتوس

این شامپو با داشتن ماده پیروکتون اولامین، از رشد و تکثیر قارچ مولد شوره سر، ممانعت به عمل آورده و به سبب داشتن ترکیبات گیاهی متنوع، موجب افزایش خون مویرگی در فولیکول های مو می گردد. شامپو ضد شوره کاتوس همچنین، با خاصیت آنتی اکسیدانی، مانع از آسیب عوامل مخرب محیطی به موها می شود.

 

  • ماسک مو ترمیم کننده خارج حمام کاتوس

ماسک موی بعد از حمام کاتوس با داشتن روغن آرگان و بادام شیرین، موجب ترمیم ساقه موهای آسیب دیده شده و می توان آن را روی انواع مو مورد استفاده قرار داد. پروتئین گیاهی هیدرولیز شده در این محصول، مقاومت و خاصیت کشسانی موها را بهبود می بخشد. 

 

  • شامپو تقویت کننده و ضد ریزش موهای خشک کاتوس

شامپو موهای خشک کاتوس در آبرسانی عمیق به پوست سر و موها نقش موثری داشته و استحکام بخش تارهای مو به واسطه داشتن عصاره کاکتوس است. در فرمولاسیون این شامپو، ترکیبات ضد التهاب استفاده شده به گونه ای که می تواند سوزش، قرمزی و خارش پوست سر آسیب دیده را بهبود بخشد. 

 

  • ماسک مو مغذی داخل حمام کاتوس 

ماسک مو داخل حمام کاتوس به واسطه داشتن پروتئین هیدرولیز شده، خاصیت ارتجاعی تارهای مو را بهبود بخشیده و شانه پذیری آنها را تسهیل می کند. این ماسک مو، بدون استفاده از سولفات و سیلیکون فرآوری شده و برای انواع مو قابل استفاده است. لازم به ذکر است که ماسک مو داخل حمام کاتوس بعد از استفاده، نیاز به آبکشی دارد. 

 

  • شامپو الترا جنتل و تقویت کننده کاتوس 

این محصول به منظور شستشوی روزانه پوست سر حساس طراحی شده است. ترکیبات فعال به کار رفته در شامپو الترا جنتل کاتوس، شامل عصاره میوه درخت آکاسیا و عصاره کاکتوس می شوند که این ترکیبات نه تنها به بهبود سلامت موها کمک می کنند، بلکه از مشکلاتی نظیر التهاب، خارش و سوزش کف سر ممانعت به عمل می آورند. 

 

  • نرم کننده مغذی تدریجی موی کاتوس 

موهای خشک و آسیب دیده نیاز به مراقبت و تغذیه خاصی دارند و نرم کننده مغذی تدریجی موی کاتوس، با داشتن ترکیبی بی نظیر از مواد مغذی به رفع نیازهای این مدل از موها می پردازد. این محصول در ترمیم ساختار ساقه موهای آسیب دیده نقش اثر گذاری ایفا کرده و فاقد مواد شیمیایی حساسیت زا مانند سولفات و پارابن است. 

 

  • شامپو موهای رنگ شده کاتوس 

شامپو موهای رنگ شده کاتوس، یک انتخاب هوشمندانه جهت حفظ رنگ و زیبایی موها به شمار می رود. از خواص این شامپو می توان به آبرسانی عمیق مو، جلوگیری از محو شدن رنگ و وز شدن مو اشاره کرد. شامپو موهای رنگ شده کاتوس فاقد سولفات و سیلیکون بوده و سطح موهای رنگ شده را نرم و لطیف می سازد. 

 

  • نرم کننده ملایم حرفه ای موی کاتوس 

مهم ترین ویژگی این نرم کننده، ترمیم ساقه مو بوده و می توان آن را رو انواع مو استفاده نمود. نرم کننده ملایم حرفه ای کاتوس، حاوی ترکیبات مورد نیاز جهت بهبود ساختار مو است و در عین حال در فرمولاسیون آن، هیچگونه مواد شیمیایی حساسیت زا نظیر سولفات و پارابن وجود ندارد. 

 

  • نرم کننده افزایش درخشندگی مو کاتوس

این نرم کننده با روغن کاکتوس، غنی از امگا 9، فرآوری شده که سبب تامین مواد مغذی مورد نیاز موهای رنگ شده و بهبود ساختار آنها می شود. به علاوه رایحه دلنشین روغن پالو سانتو در این محصول، تجربه ای خوشایند را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. 

 

  • تونیک ضد ریزش کاتوس انواع مو 

تونیک ضد ریزش کاتوس به واسطه داشتن عصاره گیاه نخل اره ای، از ریزش تارهای مو ممانعت به عمل می آورد. همچنین عصاره کاکتوس در این محصول، به عنوان یک ترکیب آبرسان و مرطوب کننده قوی، سطح موها را با طراوت و درخشان می سازد. شامپو ضد ریزش کاکتوس در از بین بردن وز موها اثرگذار بوده و مانع از شکسته شدن انتهای تارهای مو و بروز موخوره می گردد.

 

قیمت محصولات کاتوس

فرمولاسیون تمامی محصولات مراقبت از پوست و موی کاتوس، غنی از ترکیبات گیاهی متنوع نظیر عصاره کاکتوس بوده و موجب ارتقا و حفظ سلامت پوست و موی ایرانیان می شوند. این محصولات با دانش و تجربه متخصصان ایرانی و بهره مندی از تکنولوژی کشور سوئیس فرآوری شده و به رفع نیازها و مشکلات مو و پوست کف سر می پردازند. 

به منظور خرید محصولات برند کاتوس، تنها کافی است به صفحه محصول مورد نظر در داروخانه آنلاین داروکده مراجعه کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید؛ بعد از واریز وجه و ثبت نهایی سفارش، می توانید کالاهای مد نظر خود را در بسته بندی های استاندارد و کوتاه ترین زمان ممکن به آدرس ثبت شده دریافت نمایید. 

داروکده، به عنوان اولین داروخانه اینترنتی دارای سابقه طولانی در زمینه عرضه و فروش محصولات سلامت محور و غیر دارویی، با هدف دسترسی آسان تمامی اقشار جامعه در سراسر ایران به محصولات با کیفیت برندهای محبوب ایرانی از جمله کاتوس، خدمات ارسال سفارشات مشتریان را با کمترین هزینه انجام می دهد. همچنین، کارشناسان مجرب تیم علمی داروکده از طریق مشاوره و پشتیبانی آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالاتی نظیر نحوه مصرف، عوارض و عملکرد محصولات بوده و تلاش می کنند تا با ارائه راهنمایی های کاربردی، گامی موثر در جهت ارتقای بهداشت فردی و سلامت جامعه بردارند. 

 

سوالات رایج کاربران در مورد برند کاتوس 

1- محصولات کاتوس ساخت کجاست؟

محصولات برند کاتوس بر اساس دانش و تجربه متخصصان ایرانی و با استفاده از مواد اولیه مرغوب توسط شرکت طناز گستر آسیا با همکاری شرکت آریا شیک تجارت قشم تولید و عرضه می شوند.

2- تفاوت نرم کننده مو حرفه ای کاتوس و نرم کننده مغذی تدریجی کاتوس در چیست؟

نرم کننده مغذی تدریجی کاتوس برای رفع نیاز موهای خشک و آسیب دیده طراحی شده است؛ در حالی که نرم کننده موی حرفه ای کاتوس را می توان روی انواع مو مورد استفاده قرار داد. 

 

تالیف: احسان عمادی دکتر داروساز  و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 344,590 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )