محصولات دایونیکس فارما

تعداد محصولات:

28


sort icon

مرتب سازی


قطره  آیروفیکس

124,600

0%

124,600 تومان

3.2star icon
کپسول آیروفیکس

250,000

0%

250,000 تومان

3.3star icon
کیدزی اپتایت

190,000

0%

190,000 تومان

3.5star icon
شربت رسپیژن

198,000

0%

198,000 تومان

3.3star icon
دیلی ویتال

307,700

5%

292,300 تومان

3.5star icon
آیروفیکس فورت

215,900

10%

194,300 تومان

3star icon
کلسیریت 30 عددی

114,500

10%

103,100 تومان

3.5star icon
آیروفیکس بارداری

272,500

10%

245,300 تومان

3.3star icon
star icon
دایونیکس آرتیپس

260,000

10%

234,000 تومان

3.5star icon
دایونیکس زینک

81,800

10%

73,600 تومان

3.5star icon
دایونیکس بیوتین

146,500

10%

131,900 تومان

3.5star icon
ناموجود
شربت  آیروفیکس

197,800

0%

197,800 تومان

3.1star icon
ناموجود
کیدزی مولتی ویتامین

ناموجود
کیدزی کولیک

102,500

0%

102,500 تومان

3.6star icon
ناموجود
کیدزی اسلیپ

37,600

0%

37,600 تومان

3.4star icon
ناموجود
دایونیکس دیومگ

263,700

30%

184,600 تومان

3.3star icon

معرفی برند دایونیکس فارما

 

دایونیکس فارما dayonix pharma یکی از معتبرترین شرکت‌های بین المللی داروسازی در انگلستان است که هدف آن بهبود کیفیت زندگی برای آینده سالم‌تر از طریق راه حل‌های دارویی، برای کلیه اعضای خانواده است. 
محصولات دایونیکس فارما تحت لیسانس دایونیکس فارما انگلستان، دارنده پروانه ساخت شرکت امید دارو سلامت، در شرکت داروسازی الحاوی در ایران تولید و بسته بندی می‌شوند.
 

محصولات دایونیکس فارما

 

دایونیکس فارما با در نظر گرفتن اصل کیفیت، از طریق واحدهای حرفه‌ای تحقیق و توسعه و فناوری پیشرفته، بهترین ترکیبات را برای تولید محصولات خود به کار برده است.
این برند ماموریت خود را به ارمغان آوردن شادی و تندرستی برای مشتریان خود می‌داند و در این راستا محصولات متنوعی را برای گروه‌های سنی مختلف طراحی کرده است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

دایونیکس و بهبود سرفه و عملکرد ریه 

 

- شربت رسپیژن دایونیکس فارما حاوی ترکیبات گیاهی و برخی از ریزمغذی‌ها است. گیاه آویشن و پیچک موجود در این محصول از دیرباز به عنوان ترکیبات گیاهی موثر در تسکین سرفه و بهبود عملکرد ریوی در بیماران مبتلا به آسم و آلرژی فصلی شناخته شده‌اند.

 

دایونیکس و تقویت سیستم ایمنی

 

- کپسول دایونیکس امونیکس: برند dayonix در تولید این محصول خود علاوه بر زینک، ویتامین D3 و ویتامین C از عصاره قارچ شیتاکه نیز استفاده کرده است. از مهم‌ترین فواید قارچ شیتاکه می‌توان به تقویت سیستم ایمنی، کمک به درمان زگیل تناسلی، کاهش کلسترول خون، پیشگیری از رشد تومور و حفظ سلامت استخوان‌ها اشاره نمود.
از آنجا که بهترین راه پیشگیری از ابتلا به بیماری، تقویت سیستم ایمنی است، بنابراین از مکمل دایونیکس امونیکس می‌توان جهت پیشگیری از ابتلا و کمک به درمان بسیاری از بیماری‌ها استفاده نمود.

 

دایونیکس و حفظ سلامت مفاصل

 

-  دایونیکس آرتیپس حاوی ویتامین K2 و ویتامین D3 در کنار ترکیبات طبیعی مانند غشای پوسته تخم مرغ، عصاره سویا و آووکادو است. این مکمل برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مفصلی مانند آرتروز و کاهش درد و التهاب مفاصل طراحی شده است.

 

دایونیکس و سلامت پوست، مو و ناخن

 

- ریزش و کاهش رشد مو دغدغه بسیاری از افراد است. مکمل دایونیکس هیر اسکین نیلز با داشتن متیل سولفونیل متان، ال‌لیزین، ال‌پرولین، مس، زینک و جلبک قرمز فولیکول‌های مو را تقویت کرده و از ریزش آن‌ها پیشگیری می‌کند. هم چنین ال لیزین و ال پرولین موجود در این مکمل با کمک به ساخت کلاژن در جوانسازی و پیشگیری از ایجاد چین و چروک موثر است. 

- کلاژن یکی از فراوان‌ترین پروتئین‌های موجود در بدن است که با افزایش سن، میزان تولید آن در بدن کاهش می یابد. از آنجا که کاهش سطح کلاژن منجر به افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک می‌شود، بنابراین با مصرف مکمل دایونیکس کلاژن پلاس که علاوه بر کلاژن حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین C و ویتامین B7 (بیوتین) نیز است، می توان روند پیری پوست را به تعویق انداخت.

- دایونیکس اسکین برایتنینگ محصولی منحصر به فرد از برند دایونیکس فارما است. این محصول حاوی مجموعه از ترکیبات با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی است که از آثار ناشی از رادیکال‌های آزاد بر روی پوست جلوگیری می‌کند. عصاره خار مریم و آلفالیپوئیک اسید موجود در این مکمل با پیشگیری از ایجاد چین و چروک باعث شادابی و جوانسازی پوست می‌شود. هم‌چنین این محصول حاوی ال گلوتاتیون است. این ترکیب با کاهش میزان ملانین به روشن شدن پوست و بهبود جای لک و جوش کمک می‌کند.

 

دایونیکس  و سلامت قلب و عروق

 

-    شربت دایونیکس دیومگ حاوی امگا 3 مشتق شده از منابع گیاهی و ویتامین‌های A،E  و D است. این مکمل قابل استفاده در کودکان بالای 2 سال، نوجوانان و بزرگسالان است. یکی از نگرانی‌های اکثر افراد هنگام استفاده از مکمل های امگا 3 مخصوصا فرم شربت، طعم و بوی ماهی این مکمل‌ها است. مکمل دایونیکس دیومگ جهت پذیرش راحت‌تر توسط افراد به ویژه کودکان، فاقد طعم ماهی است.

از دیگر مزیت‌های برند دایونیکس می‌توان به توجه ویژه آن به کودکان اشاره نمود. سبد مکمل‌های کودکان dayonix حاوی محصولات متنوع برای کودکان است. بنابراین چنانچه کودک شما بد غذا است و یا به علت مشکلات گوارشی و خواب ناکافی بی قرار است، با ما همراه شوید تا به معرفی محصولات موثر در این زمینه برای کودکان بپردازیم.

 

بهبود اشتها با دایونیکس

 

- شربت دایونیکس کیدزی اپتایت: وجود ترکیبات گیاهی، رویال ژلی و برخی از ریزمغذی‌ها این محصول را به مکملی مناسب جهت بهبود اشتهای کودکان تبدیل کرده است. هم‌چنین رویال ژلی موجود در این مکمل در کمک به تقویت سیستم ایمنی و کاهش خستگی و بی حالی در کودکان موثر است. شربت دایونیکس کیدزی اپتایت با طعم دلپذیر سیب مناسب استفاده در کودکان بالای 1 سال است.

 

تقویت و رشد کودکان با دایونیکس

 

تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی برای رشد کودکان از اهمیت بسزایی برخوردار است، و کمبود هر کدام از ریز مغذی‌ها می‌تواند منجر به ایجاد عوارض جبران ناپذیری شود. در برخی شرایط خاص که نیاز کودک از طریق مواد غذایی تامین نمی‌شود، مولتی ویتامین کودکان می‌تواند در تامین نیاز روزانه کودکان به ریز مغذی‌ها کمک کننده باشد. برای همین منظور دایونیکس مکمل‌های زیر را برای کودکان طراحی کرده است.

  • قطره مولتی ویتامین کیدزی: حاوی دوز مناسب ریز مغذی‌های مورد نیاز کودکان 1 ماه تا 3 سال، با طعم لیمو

  • قطره کیدزی مولتی ویتامین: حاوی دوز مناسب ریز مغذی‌های مورد نیاز کودکان بالای 1 سال، با طعم پرتقال

  • قطره ویتامین آ د کیدزی: حاوی 400 واحد ویتامین D3 و 1500 واحد ویتامین A، مناسب کودکان 1 ماه تا 2 سال

 

تقویت سیستم ایمنی کودکان با دایونیکس

 

  • شربت دایونیکس اموکیدز: حاوی عصاره آقطی سیاه (الدربری)، ویتامین D و زینک، با طعم بلوبری و توت فرنگی برای پذیرش بهتر توسط کودک، قابل استفاده در کودکان بالای 3 سال

  • شربت دایونیکس کیدزی زینک: حاوی 5 میلی گرم زینک به ازای 5 میلی لیتر، با طعم لیمو پرتقال، مناسب کودکان بالای 1 سال

 

تنظیم خواب کودکان با دایونیکس

 

  • داشتن خواب کافی تاثیر مثبتی بر روی رشد فیزیکی و ذهنی کودک دارد. از آنجا که این موضوع باعث نگرانی بسیاری از والدین شده است، از همین رو به دنبال مکملی هستند که با وجود تاثیرگذاری فاقد عوارض جانبی باشد. شربت کیدزی اسلیپ دایونیکس با داشتن ترکیبات گیاهی از جمله عصاره گیاه گل ساعتی، عصاره ریشه سنبل الطیب  یا والرین، عصاره برگ بادرنجبویه، زینک، ویتامین B1 و B6 این مشکل را برطرف کرده است. مکمل کیدزی اسلیپ با طعم مطلوب توت فرنگی مناسب کودکان 6 تا 13 سال است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گیاه گل ساعتی و تاثیر آن بر بهبود روند خواب، می‌توانید به مقاله " گیاه گل ساعتی با نام علمی Passiflora incarnate"  تالیف و ترجمه دکتر شیدا احمدی مراجعه نمایید.

 

بهبود کولیک نوزادان با دایونیکس

 

کولیک و دل پیچه مشکل رایج بسیاری از نوزادان است. قطره دایونیکس کیدزی کولیک با دوز مناسبی از ترکیبات گیاهی مانند عصاره رازیانه، برگ بادرنجبویه، گل بابونه آلمانی، برگ نعنا فلفلی، عصاره میوه زیره سیاه فرموله شده است. مجموعه این ترکیبات این فرآورده را به محصولی مناسب جهت رفع کولیک، دل‌پیچه و بهبود نفخ در کودکان زیر 2 سال تبدیل کرده است. از آنجا که پذیرش مکمل و فرآورده توسط کودکان، بستگی به طعم آن دارد، دایونیکس این محصول خود را با طعم دلپذیر توت فرنگی طراحی کرده است.

 

پیشگیری و درمان کم خونی کودکان با دایونیکس

 

دایونیکس فارما محصولات مختلفی را جهت تامین نیاز روزانه کودکان به آهن با طعم‌های دلپذیر توت فرنگی و توتی فروتی طراحی کرده است. لازم به ذکر است فرم آهن موجود در این مکمل‌ها لیپوزومال است. از همین رو دندان را سیاه نمی‌کند و منجر به ایجاد عوارض گوارشی نخواهد شد.

  • قطره آیروفیکس دایونیکس فارما: حاوی 7 میلی گرم آهن لیپوزومال و 100 واحد ویتامین D به ازای هر میلی لیتر، مناسب کودکان 6 ماه تا 1 سال

  • قطره آیروفیکس فورت: حاوی 15 میلی گرم آهن لیپوزومال به ازای هر میلی لیتر، مناسب کودکان 6 ماه تا 5 سال

  • شربت آیروفیکس دایونیکس فارما: حاوی 20 میلی گرم آهن لیپوزومال، 3 میلی گرم ویتامین B6 و 2.5 میکروگرم ویتامین B12، مناسب کودکان بالای 1 سال

تا اینجا به بررسی مکمل‌های غذایی و مکمل‌های مخصوص کودکان پرداختیم. از آنجا که امروزه رایج‌ترین و پراستفاده‌ترین مکمل‌ها، مولتی ویتامین‌ها هستند، در ادامه به ذکر مکمل‌های موجود در گروه ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌پردازیم.

 

مولتی ویتامین دایونیکس

 

  • کپسول مولتی ویتامین دایونیکس حاوی مجموعه ای ریزمغذی های مورد نیاز روزانه بانوان و آقایان، موثر در حفظ سلامت عمومی بدن 

  • قرص دایونیکس دیلی ویتال حاوی منیزیم، ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، عصاره جینسینگ و رویال ژلی، موثر در تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد ذهنی

 

آهن دایونیکس

 

دایونیکس مکمل‌های آهن خود را در دوز متفاوت برای استفاده عموم و هم‌چنین اختصاصی برای مادران باردار طراحی کرده است. فرم آهن موجود در این مکمل‌ها لیپوزومال است که دارای عوارض گوارشی کمتر نسبت به دیگر فرم‌های آهن است.

  • کپسول دایونیکس آیروفیکس: حاوی 20 میلی آهن، ویتامین C، ویتامین B12، فولیک اسید و روی

  • کپسول دایونیکس آیروفیکس بارداری: حاوی 27 میلی گرم آهن به ازای هر کپسول

  

بیوتین دایونیکس

 

  • قرص دایونیکس بیوتین با داشتن 1000 میکروگرم بیوتین به ازای هر قرص به حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک می‌کند.

 

زینک دایونیکس

 

  • قرص دایونیکس زینک به ازای هر قرص حاوی 25 میلی گرم زینک به فرم گلوکونات است. دوز بالا زینک موجود در این مکمل منجر به تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست، تقویت و کاهش ریزش مو و حفظ استحکام ناخن می‌شود.

 

کلسیم دایونیکس

 

دایونیکس فارما جهت حفظ سلامت و تراکم استخوان‌ها کلسیم را در کنار ریز مغذی‌های دیگر قرار داده است. هم‌چنین جهت سهولت در انتخاب، مکمل کلسیم دایونیکس در 2 فرم شربت و کپسول موجود است.

  • کپسول دایونیکس کلسیریت: حاوی کلسیم، منیزیم، زینک و ویتامین D3

  • شربت دایونیکس کلسیریت: حاوی کلسیم، منیزیم، زینک، ویتامین D3 و ویتامین K2، با طعم مطلوب توتی فروتی و قابل استفاده در کودکان بالای 1 سال، نوجوانان و بزرگسالان

 

قیمت محصولات دایونیکس

 

برند دایونیکس فارما با تولید محصولات نوآورانه، با کیفیت و مقرون به صرفه منجر به کسب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شده است.

قیمت محصولات دایونیکس تحت نظارت سازمان غذا و دارو تعیین می‌شود و در داروخانه آنلاین داروکده بر اساس فاکتور رسمی شرکت‌های پخش به فروش می‌رسد.

جهت خرید غیر حضوری محصولات دایونیکس می‌توانید به داروخانه آنلاین داروکده مراجعه نمایید و محصول مورد نظر خود را با اطمینان از تاریخ انقضای معتبر و ضمانت اصالت کالا تهیه نمایید.

ارسال محصولات در بسته بندی‌های مناسب و با کیفیت، تحویل به موقع و تخفیفات مناسبتی تنها بخشی از مزیت‌های خرید از داروکده است.

علاوه بر این کاربران عزیز می‌توانند دغدغه ها و سوالات خود پیرامون مکمل های غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی را از تیم علمی داروکده که شامل متخصصین داروساز و کارشناسان ارشد تغذیه است، به صورت کاملا رایگان بپرسند.

 

سوالات متداول

1- برند دایونیکس فارما برای کجاست؟

برند دایونیکس فارما تحت لیسانس دایونیکس فارما کشور انگلستان است و با پروانه امید دارو سلامت در شرکت داروسازی الحاوی در ایران تولید و عرضه می‌گردد.

2- قرص دایونیکس برای چیست؟

برند دایونیکس دارای محصولات متنوعی برای حفظ سلامت عموم است. این محصولات به فرم‌های دارویی مختلف قرص، کپسول، شربت و قطره طراحی شده‌اند.

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و زهره رضایی سرلک کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 882,900 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )