محصولات درمالیفت

تعداد محصولات:

76


sort icon

مرتب سازی


کرم دور چشم ویتالیفت

168,000

15%

142,800 تومان

3.4star icon
کرم پوست چرب سبولیفت

158,600

15%

134,900 تومان

3.8star icon
کرم دور چشم آیلیفت

175,000

15%

148,800 تومان

3.3star icon
کرم فرمالیفت

228,500

15%

194,300 تومان

3.4star icon

درمالیفت

 

درمالیفت یکی از برند های تولید کننده محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو است که محصولات متنوعی را در لاین های تخصصی تولید کرده است. در میان محصولات تولید شده برند درمالیفت می توان انواع بافت و فرم فرآورده از جمله، ژل، فوم، پن، میسلار، کرم، ژل کرم، شامپو بدن، شامپو موی سر، سرم و ماسک مو را مشاهده کرد. 

محصولات درمالیفت به گونه ای دسته بندی شده اند که در راستای رفع و پیشگیری از انواع عارضه های پوست گروه و همچنین برای افراد مختلف از نوزادان تا بزرگسالان با هر نوع پوست و مویی قابل استفاده اند. به طور کلی در دسته بندی محصولات درمالیفت برای پوست خشک، چرب، نرمال، حساس، دارای لک، آسیب دیده فرآورده های تخصصی طراحی شده است. همچنین محصولات ضد ریزش، ضد شوره، تقویت کننده و حالت دهنده طبق نیاز مصرف کنندگان تولید شده است. در ادامه متن به معرفی انواع محصولات درمالیفت پرداخته شده است.

 

محصولات درمالیفت ساخت کجاست

 

شرکت ژرف کوشافرین تولید کننده محصولات مراقبتی پوست و مو با برند درمالیفت است. این شرکت با همکاری کمپانی اکسپنساینس فرانسه توانسته مشکلات مربوط به سلامت، مراقبت و زیبایی پوست و مو را برطرف کند و در این راستا توانسته توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب و رضایت آنها را کسب نماید.

 

محصولات درمالیفت

 

شاید اولین نکته ای توجه شما را هنگام خرید یک محصول بهداشتی از یک برند خاص جلب می کند این است که این برند چه تنوعی در محصولات خود دارد؟ یا شاید از خود بپرسید که آیا می توانم تمام محصولات بهداشتی مورد نیاز خود را از یک برند به راحتی تهیه کنم؟ لازم است که بگوییم اگر منظور شما از آن برند، درمالیفت است، پاسخ مثبت است. تنوع فرآورده های درمالیفت به گونه ای است که برای هر فرد با هر نوع پوست و مویی و در هر سنی محصولی تخصصی تولید شده است.

در ادامه لازم است ذکر شود که فرم و مزایای محصولات درمالیفت با یک دیگر متفاوت است و هر محصول به طور تخصصی به منظور تحقق هدف خاصی تولید شده است. مصرف کنندگان گرامی می توانند با توجه به نوع و نیاز پوست و موی خود، هر یک از محصولات درمالیفت را از داروخانه آنلاین داروکده خریداری نمایند و مطابق دستور مصرف ذکر شده در صفحه مشخصات محصول، آن را مصرف نمایند. در ادامه به بررسی محصولات درمالیفت با توجه به ساختار و بافت آنها می پردازیم.

 

انواع محلول پاک کننده درمالیفت

 

پاک کردن آرایش صورت برای خانم ها یکی از مراحل سخت و خسته کننده روتین روزانه است. اما جای نگرانی چندانی وجود ندارد، محلول پاک کننده درمالیفت به طور کلی برای پاک کردن آرایش پوست صورت، به راحتی و بدون نیاز به آبکشی تولید شده است. یکی از مزایای محلول پاک کننده درمالیفت این است هنگام تولید به تنوع و شرایط پوستی افراد توجه شده است. در واقع هر یک از افراد با پوست لک دار، حساس، چرب و جوشدار، خشک و معمولی می توانند محصول مخصوص خود را تهیه و مصرف نمایند.

  • محلول پاک کننده پوست خشک هیدرا لیفت

  • محلول پاک کننده پوست چرب سبولیفت

  • محلول پاک کننده روشن کننده ملا لیفت

  • محلول پاک کننده پوست حساس رزا لیفت

 

 

انواع ژل شستشو درمالیفت

 

ژل های شستشو یکی از مهم ترین محصولات پاک کننده آلودگی ها از سطح پوست هستند که توجه به فرمولاسیون و مقدار PH (اسیدیته) آنها برای حفظ سلامت پوست اهمیت زیادی دارند. سیندت ژل درمالیفت به طور تخصصی با فرمولاسیون منحصر به فرد و غیر صابونی (دارای اسیدیته سازگار با پوست) برای شستشوی روزانه پوست صورت و بدن تولید شده است که علاوه بر قدرت پاک کنندگی فوق العاده، مزایای زیادی نیز در راستای رفع عارضه های پوستی دارد.

  • ژل شستشو پوست حساس رزالیفت

  • ژل شستشو پوست چرب درمالیفت سبولیفت

  • ژل شستشو روشن کننده ملالیفت

  • ژل شستشو پوست خشک کرم دار آکوا لیفت

 

 

انواع فوم شستشو درمالیفت

 

سیندت فوم های شستشو درمالیفت برای استفاده آسان مصرف کنندگان به منظور پاکسازی پوست صورت با بافت سبک و در فرمولاسیون های متنوع تولید شده است. در صورتی که تمایل دارید روزانه پوستتان را با شوینده ای با بافت فومی (کف) شستشو دهید، می توانید با توجه به نیاز پوست خود، از میان محصولات زیر فرآورده مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • فوم شستشو پوست خشک هیدرالیفت

  • فوم شستشو پوست چرب سبولیفت

  • فوم شستشو روشن کننده ملالیفت

  • فوم شستشو ترمیم کننده سیکالیفت

  • فوم شستشو پوست حساس رزالیفت

 

انواع پن غیر صابونی درمالیفت

 

صابون (دارای PH قلیایی) سطح پوست را خشک می کند و ممکن است سبب آسیب به پوست و از بین رفتن نرمی و لطافت آن شود. درمالیفت پن هایی را با عملکرد روشن کننده، لایه بردار و مرطوب کننده و همچنین پن های شفافی سازگار با پوست چرب، خشک و حساس به منظور شستشوی روزانه صورت و بدن، عرضه بازار کرده است.

  • پن شفاف کنترل کننده چربی سبولیفت

  • پن شفاف روشن کننده ملالیفت

  • پن شفاف لایه بردار کراتولیفت

  • پن شفاف مرطوب کننده پوست خشک هیدرا لیفت

  • پن شفاف کرم دار آکوا لیفت

  • پن شفاف پوست حساس رزالیفت

 

انواع محصولات ژلی درمالیفت

 

3 کرم ژل درمالیفت برای رفع تیرگی و لک های روی پوست، کنترل و تنظیم ترشح چربی پوست چرب و رفع لک های روی پوست چرب تولید شده اند. شما مصرف کنندگان می توانید بر اساس نوع پوست خود محصول مورد نظر را خریداری و مطابق دستور مصرف محصول مصرف نمایید. این فرآورده ها با داشتن بافت سبک و ژلی علاوه بر اینکه به خوبی در بافت پوست نفوذ می کنند، مانع از ایجاد احساس سنگینی و چربی نیز می شوند. با اطمینان به محصولات درمالیفت از بافت سبک این فرآورده ها لذت ببرید و شادابی و سلامتی را به پوست خود بازگردانید. 

  • ژل ضد جوش درمالیفت سبولیفت

  • کرم ژل روشن کننده ملالیفت فورت

  • ژل روشن کننده پوست چرب ملالیفت ای سی

 

انواع کرم های درمالیفت

 

کرم ها یکی از رایج ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که با اهداف خاصی برای رفع و پیشگیری از عارضه ها و افزایش سلامت و بهبود بافت پوست تولید شده اند. درمالیفت با به کار بردن مواد شیمیایی موثر و عصاره های گیاهی مفید در فرمولاسیون کرم ها، فرآورده هایی با عملکرد های متنوع تولید کرده است. در ادامه به توضیح عملکرد های متنوع انواع کرم درمالیفت می پردازیم.

1- انواع کرم ضد آفتاب درمالیفت

همواره و در تمامی فصول سال، پوست در معرض اشعه های مضر نور خورشید قرار دارد. این اشعه ها سبب تحریک و آسیب به بافت پوست شده و عارضه های متنوعی را به همراه دارند. کرم ضد آفتاب از پوست شما محافظت می کند و در حفظ زیبایی و سلامت بافت آن موثر است. 

کرم های ضد آفتاب درمالیفت به طور تخصصی برای پوست های چرب و خشک با 50 SPF (فاکتور محافظت در برابر آفتاب) تولید شده اند. کرم ضد آفتاب پوست خشک درمالیفت به صورت بی رنگ و رنگی با تناژ بژ روشن (شماره 1) و بژ طبیعی (شماره 2) و کرم ضد آفتاب پوست چرب درمالیفت نیز با بافت بی رنگ و رنگی با تنوع بژ روشن (شماره 1)، بژ طبیعی (شماره 2) و بژ تیره (شماره 3) مورد استفاده مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

  • کرم ضد آفتاب پوست چرب سان لیفت

  • کرم ضد آفتاب درمالیفت برای پوست خشک بی رنگ سان لیفت

  • کرم ضد آفتاب پوست معمولی و خشک رنگی سان لیفت

 

2- انواع کرم مرطوب کننده درمالیفت

آبرسانی و حفظ رطوبت پوست برای انواع پوست لازم و ضروری است. گاهی در اثر عوامل مختلف پوست دست، صورت و بدن خشک می شود که در این شرایط مصرف یک کرم مرطوب کننده مناسب و سازگار با پوست ضرورت می یابد. توصیه می شود در صورت تمایل به خرید کرم مرطوب کننده پوست درمالیفت ابتدا نوع پوست خود را بشناسید و متناسب با آن محصول مورد نظر خود را از داروخانه آنلاین داروکده خریداری نمایید.

لازم به ذکر است درمالیفت یکی از منحصر به فرد ترین کرم های مرطوب کننده را به صورت رنگی برای پوست چرب و همچنین پوست خشک و معمولی تولید کرده است که علاوه بر آبرسانی پوست، به عنوان یک کرم آرایشی، نیاز شما را با هدف پوشاندن لک و تیرگی ها برطرف می کند. تنوع رنگی این محصول با تناژ بژ روشن و بژ تیره می باشد.

  • کرم مرطوب کننده پوست چرب درمالیفت هیدرالیفت ای سی

  • کرم مرطوب کننده پوست خشک صورت هیدرالیفت

  • کرم مرطوب کننده پوست چرب رنگی هیدرالیفت ای سی

  • کرم مرطوب کننده پوست خشک رنگی هیدرالیفت

  • کرم مرطوب کننده پوست خشک دست هیدرا لیفت

  • کرم مرطوب کننده پوست خشک بدن هیدرالیفت

 

کرم های تخصصی حاوی 5، 10 و 15 درصد اوره با عنوان اگزولیفت نیز در دسته بندی کرم مرطوب کننده درمالیفت قرار می گیرند که جهت رفع خشکی های شدید و اگزما و سایر موارد مشابه تولید شده اند. این کرم ها نرمی و لطافت پوست را به طور موثری افزایش می دهند.

  • کرم نرم کننده اوره 5 اگزولیفت

  • کرم نرم کننده اوره 10 اگزولیفت

  • کرم نرم کننده اوره 20 اگزولیفت

 

3- کرم متعادل کننده چربی رنگی درمالیفت

تولید و ترشح چربی (سبوم) بیش از حد پوست در افرادی با پوست چرب سبب انسداد منافذ، بروز جوش و آکنه و ایجاد ظاهر براق و درخشان می شود که کنترل آن ضمن استفاده از ژل شستشوی مناسب و کرم مرطوب کننده پوست چرب، به یک کرم کنترل کننده چربی با بافت سبک و فرمولاسیون تخصصی و غیر کمدون زا وابسته است. درمالیفت یکی از موثرترین کرم های کنترل چربی را برای جلوگیری از عارضه های پوست چرب به صورت رنگی و بی رنگ تولید کرده است که امکان خرید آن از طریق داروخانه آنلاین داروکده برای مصرف کنندگان فراهم شده است.

 

4- کرم دور چشم درمالیفت

حفظ سلامت پوست اطراف چشم ها در زیبایی چهره اهمیت زیادی دارد. به مرور زمان با افزایش سن و یا در اثر شرایط آب و هوایی و محیطی، بافت پوست اطراف چشم دچار چین و چروک و یا تیرگی می شود. از آنجایی که همواره انسان ها به زیبایی صورت خود ارزش قائل اند، درمالیفت در جهت رفع و کاهش چین و چروک ها و همچنین تیرگی های اطراف چشم دو محصول متفاوت را برای استفاده مصرف کنندگان عرضه بازار کرده است که زیبایی چشمان شما را دو چندان می کنند. 

  • کرم دور چشم درمالیفت لیفتینگ و ضد چروک آیلیفت

  • کرم رفع تیرگی دور چشم ویتالیفت

 

برخی دیگر از محصولات درمالیفت با بافت کرم، شامل موارد زیر است که متناسب با نیاز خود می توانید فرآورده مورد نظر خود را از داروخانه آنلاین داروکده و با اطمینان از سلامت، کیفیت و اصالت کالا خریداری و مطابق دستور مصرف ذکر شده در صفحه مشخصات محصول از آنها استفاده کنید. 

5- کرم لایه بردار درمالیفت گلایکولیفت 

6- ترمیم کننده درمالیفت سیکالیفت 

7- کرم لیفتینگ و ضد چروک فرمالیفت

8- کرم مناسب پوست حساس رزا لیفت

9- کرم روشن کننده صورت ملالیفت

10- کرم روشن کننده بدن ملالیفت

11- ژل بازسازی کننده اسکارلیفت

 

انواع شامپو درمالیفت

 

داشتن موهای بی عیب و نقص با ظاهر پرپشت و درخشان درخواست معقولی است که چندان هم غیر قابل تحقق نیست. تنها لازم است هنگام خرید محصولات مراقبت از مو، دقت کافی داشته باشید و مرغوب ترین و موثر ترین کالا را خریداری و مصرف نمایید. شامپوهای درمالیفت می توانند در راستای رفع شوره، تقویت و ترمیم موی آسیب دیده، رنگ شده، کراتینه، کاشته شده و به عنوان حالت دهنده موی وز دار به شما کمک کنند.

لازم است هنگام خرید شامپو های تقویت کننده و یا ضد شوره درمالیفت به نوع مو و شوره سر خود توجه کنید و محصول مناسب خود را خریداری نمایید.

  • شامپو ضد شوره چرب ویتا کر

  • شامپو ضد شوره خشک ویتا کر

  • شامپو تقویت کننده مو خشک ویتا گرو

  • شامپو تقویت کننده مو چرب ویتا گرو

  • شامپو مخصوص موی کاشته شده ویتا پلنت

  • شامپو مخصوص مو کراتینه شده ویتا پلاس کی

  • شامپو مخصوص مو رنگ شده ویتا کالر

  • شامپو مخصوص مو وزدار ویتا فریز

 

انواع ماسک مو درمالیفت

 

مراقبت از موهای وزدار، خشک و آسیب دیده و رنگ شده و افزایش نرمی و درخشندگی آنها نسبت به موهای چرب و معمولی اهمیت بیشتری داشته و در اولویت قرار دارد. درمالیفت قدم موثری در جهت بهبود تارهای مو برداشته است و ماسک های زیر را برای استفاده چه خانم ها و چه آقایان تولید و عرضه کرده است. لازم است توجه شود که این ماسک ها باید داخل حمام استفاده شوند و به آبکشی نیاز دارند. با مصرف منظم و مستمر این ماسک های مو شادابی و لطافت طبیعی موهایتان را بازگردانید. 

  • ماسک مو داخل حمام مو رنگ شده ویتا کالر

  • ماسک مو داخل حمام ترمیم کننده مو خشک ویتا درای

  • ماسک مو داخل حمام موی وز ویتا فریز

 

انواع سرم مو درمالیفت

 

اگر می خواهید تاثیرگذاری شامپو و ماسک موهای درمالیفت را افزایش دهید و روتین مراقبت از موهایتان را تکمیل کنید توصیه می شود از سرم های مو درمالیفت غافل نشوید و آنها را در میان محصولات مراقبتی ضروری برای موهایتان قرار دهید. این سرم موها که برای حالت دهی موهای کراتین شده، تقویت موهای رنگ شده، ترمیم موهای خشک و آسیب دیده و افزایش لطافت موهای وز تولید شده اند.

  • سرم حالت دهنده موی کراتینه شده ویتا پلاس کی

  • سرم مغذی موی رنگ شده ویتا کالر

  • سرم مو ترمیم کننده مو خشک ویتا درای

  • سرم حالت دهنده موی وز ویتا فریز

 

انواع شامپو بدن درمالیفت

 

به جای استفاده از صابون هایی که با PH قلیایی خود فقط پوستتان را خشک می کنند و جز آسیب به بافت آن مزیت دیگری ندارند، از شامپو بدن های تخصصی با فرمولاسیون منحصر به فرد درمالیفت استفاده کنید تا علاوه بر پاکسازی موثر پوست، نرمی و لطافت آن نیز حفظ شود. 

  • شامپو بدن آنتی باکتریال ویتا بادی

  • شامپو بدن کرمی ویتا سنس

 

انواع ژل بهداشتی بانوان درمالیفت

 

حفظ بهداشت فردی بانوان در ناحیه تناسلی برای جلوگیری از عفونت ها و بیماری هایی که اغلب بانوان و دوشیزگان را درگیر می کند، لازم و ضروری است. یکی از بهترین محصولاتی که برای رفع آلودگی ها و باکتری های ناحیه تناسلی بانوان تولید شده است، ژل های بهداشتی با PH سازگار با این قسمت از بدن است. درمالیفت به طور تخصصی برای دوشیزگان، بانوان و حتی بانوان یائسه محصول مخصوص آن ها را تولید کرده است تا به راحتی و با اطمینان خاطر جهت شستشو از این فرآورده ها استفاده کنند. 

  • ژل شستشو بانوان

  • ژل شستشو دوشیزگان

  • ژل شستشو بانوان یائسه

 

محصولات بچه درمالیفت

 

از پوست لطیف و حساس کودکتان غافل نشوید. از شامپو های ملایم کودکان استفاده کنید و برای نرم کردن پوست بدنشان لوسیون های مناسب آنها را مصرف نمایید. درمالیفت یکی از برند های ایرانی است که برای کودکان نیز محصولات بهداشتی و مراقبتی سازگار با پوست و مویشان را تولید کرده است.

  • لوسیون بدن بچه

  • شامپو بچه

 

سخن پایانی داروخانه آنلاین داروکده با کاربران

 

در صورتی که در انتخاب محصولات درمالیفت برای پوست خود دچار سردرگمی شدید و یا به انجام روتین روزانه مطابق شرایط پوست خود تمایل داشتید، می توانید با مشاوران مجرب پوست و مو و داروسازان متخصص تیم علمی داروکده ارتباط برقرار نمایید تا آنها به طور تخصصی شما را برای مراقبت از پوست و مو و حفظ جوانیتان، راهنمایی کنند.

 

سوالات متداول در رابطه با محصولات درمالیفت

1- نظرات در مورد کرم ضد لک درمالیفت چیست؟

کرم ضد لک درمالیفت یکی از بهترین کرم های روشن کننده و ضد لک ایرانی با هدف رفع تیرگی ها و لک های روی پوست است و رضایت مصرف کنندگان زیادی را به همراه داشته است. از این رو در صورت تمایل می توانید این فرآورده را در لیست انتخاب خود قرار دهید و با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

2- قیمت محصولات درمالیفت چقدر است؟

قیمت محصولات درمالیفت در صفحه مشخصات هر محصول در سایت داروخانه آنلاین داروکده ذکر گردیده است که پس از انتخاب محصول مورد نظر خود می توانید به صفحه آن فرآورده مراجعه کرده و قیمت را مشاهده نمایید.

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 404,600 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )