محصولات ای آی ان

تعداد محصولات:

32


sort icon

مرتب سازی


بادی اسپلش زنانه پتی

185,000

20%

148,000 تومان

3.5star icon
بادی اسپلش مردانه بارون

220,000

20%

176,000 تومان

3.5star icon
بادی اسپلش مردانه دندی

220,000

20%

176,000 تومان

3.5star icon
بادی اسپلش زنانه کراش

185,000

20%

148,000 تومان

3.5star icon
بادی اسپلش زنانه زینگ

159,900

20%

128,000 تومان

3.5star icon
بادی اسپلش زنانه هاگ

220,000

20%

176,000 تومان

3.5star icon
بادی اسپلش زنانه دریمی

185,000

20%

148,000 تومان

3.5star icon
رول ضد تعریق دئوپیور

79,000

20%

63,200 تومان

3.5star icon
ژل مو نرمال

85,000

20%

68,000 تومان

3.5star icon

محصولات ای آی ان Ein

هر فردی در جامعه به دنبال یافتن راهکاری جهت سالم و زیبا نگه داشتن پوست و موی خود است. برند ای آی ان با طیف گسترده ای از محصولات آرایشی و بهداشتی، در راستای بهبود وضعیت و زیبایی پوست و موی ایرانیان گام برداشته است. محصولات ای آن ان با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب و استاندارد های بین المللی، ارتقای بهداشت و زیبایی افراد جامعه را هدف قرار داده اند. 

محصولات این برند به سفارش شرکت سرمه نگار خاورمیانه در کشور آلمان فرموله شده و توسط شرکت مون روژین بر اساس نیازها و ترجیحات بازار تولید و عرضه می شوند. محصولات Ein با داشتن کیفیت و اثربخشی بالا، اعتماد و رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب کرده اند. این محصولات، شامل انواع شامپو، نرم کننده مو، محصولات مرطوب کننده، ضد آفتاب، بادی اسپلش و رول ضد تعریق می شوند که در ادامه مطلب به هر کدام از محصولات بهداشتی Ein با ذکر توضیحاتی مختصر پرداخته شده است. 

 

انواع شامپو Ein

برند Ein، شامپو های متنوعی را بر اساس نیاز انواع مختلف مو به بازار عرضه کرده است. هر کدام از این شامپو ها در پاکسازی عمیق پوست سر نقش موثری داشته و با میزان pH کنترل شده، زیبایی طبیعی را به موها بر می گردانند. لازم به ذکر است که در فرمولاسیون شامپو های Ein از به کار بردن مواد شیمیایی حساسیت زا نظیر پارابن اجتناب شده است. 

  • شامپو ای آی ان کراتین موی خشک و آسیب دیده 

  • شامپو Ein ضد شوره کنترل کننده چربی

  • شامپو Ein ترمیم کننده فاقد سولفات 

  • شامپو Ein مولتی ویتامین روزانه

 

بادی اسپلش ای آی ان 

بادی اسپلش های برند ای آن ان از تنوع بالا و رایحه ای شاداب و دلپذیر برخوردار هستند. این محصولات برای خانم ها و آقایان به شکل جداگانه با رایحه های متفاوت در قالب بطری های اسپری دار تولید می شوند. بادی اسپلش های ای آن ان موجب آبرسانی پوست بدن شده و به حفظ لطافت و جوانی آن کمک می کنند. این محصولات عبارتند از: 

  • بادی اسپلش مردانه بارون ای آی ان 

  • بادی اسپلش مردانه ای آی ان دندی

  • بادی اسپلش زنانه دارلینگ ای آی ان 

  • بادی اسپلش زنانه دریمی ای آی ان 

  • بادی اسپلش زنانه کراش ای آی ان 

  • بادی اسپلش زنانه ای آی ان زینگ 

  • بادی اسپلش زنانه ای آی ان هاگ 

  • بادی اسپلش زنانه پتی ای آی ان

 

محصولات مرطوب کننده ای آی ان

این محصولات با داشتن بافت سبک و زود جذب، موجب آبرسانی عمیق پوست شده و مواد مغذی مورد نیاز آن را تامین می کنند. در فرمولاسیون محصولات مرطوب کننده ای آی ان، ترکیبات گیاهی متنوعی همچون روغن جوجوبا، روغن آووکادو و عصاره آلوئه ورا به کار می رود. گفتنی است که این محصولات به دو فرم کرم و لوسیون فرآوری می شوند. محصولات مرطوب کننده برند ای آن ان عرضه شده در داروخانه آنلاین داروکده شامل موارد زیر می شوند: 

  • کرم مرطوب کننده دست و صورت انواع پوست ای آی ان 

  • کرم آبرسان Ein حاوی هیالورونیک اسید و ویتامین ای 

  • کرم نرم کننده و مرطوب کننده شیر و عسل ای آی ان

  • کرم مرطوب کننده شی باتر و کوکو باتر ای آن ان 

  • لوسیون مرطوب کننده بدن و صورت ای آی ان 

  • کرم مرطوب کننده دست و صورت ای آی ان 

  • کرم آبرسان آووکادو و آلوئه ورا ای آی ان

 

رول ضد تعریق ای آی ان 

از مهم ترین مزایای محصولات ضد تعریق برند ای آن ان، می توان به عدم وجود الکل و پارابن در ساختار آنها اشاره کرد. محصولات ضد تعریق برند ای آی ان با استفاده از ترکیبات طبیعی فرآوری شده و موجب کنترل تعریق بدن به مدت 48 ساعت می شوند. 

  • رول ضد تعریق زنانه پیور اند سنستیو ای آی ان 

  • رول ضد تعریق مردانه دی کنترل Ein

  • رول ضد تعریق زنانه بلو تراپی  Ein

 

شامپو بدن ای آی ان

این محصولات از برند ای آی ان با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدان، به خوبی از پوست در برابر محرک های محیطی محافظت می کنند. شامپو های بدن برند ای آن ان، علاوه بر آبرسانی مناسب پوست، از رایحه ای دلپذیر نیز برخوردار هستند. محصولات زیر را می توانید با تاریخ انقضای معتبر و قیمت مناسب از داروکده تهیه کنید. 

  • شامپو بدن ویتامینه و مرطوب کننده بانوان ای آی ان 

  • شامپو بدن ویتامینه و انرژی بخش آقایان ای آی ان

  • شامپو بدن کرمی ویتامینه و پروتئینه ای آی ان

  • شامپو بدن ویتامینه آقایان  Ein

 

کرم ضد آفتاب ای آی ان 

کرم ضد آفتاب انواع پوست SPF50 ای آی ان، به خوبی از پوست در برابر طول موج های کوتاه و بلند اشعه های مضر UVA و UVB محافظت کرده و مانع از بروز علائم آفتاب سوختگی می گردد. این محصول فاقد چربی بوده و به هنگام استفاده، احساس سنگینی روی سطح پوست ایجاد نمی کند. کرم ضد آفتاب انواع پوست ای آی ان، محصولی غیر کومدون زا بوده و در برابر تعریق و شستشو مقاومت بالایی دارد. 

 

نرم کننده موی ای آی ان

نرم کننده کراتینه موی خشک و آسیب دیده ای آی ان، بدون استفاده از مواد شیمیایی حساسیت زا نظیر پارابن فرآوری شده و به رفع حالت وز مو کمک می کند. ترکیبات موثره این محصول، در ترمیم و بازسازی موثر ساقه موهای آسیب دیده نقش دارند. نرم کننده موی ای آن ان، موجب درخشش و شادابی تارهای مو می گردد. 

 

قیمت محصولات ای آی ان

ای آی ان، به یکی از برترین برندهای صنعت آرایشی و بهداشتی تبدیل شده است و محصولات این برند با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد های بین المللی فرآوری می گردند. اگر به دنبال محصولاتی مناسب و قابل اعتماد جهت رفع نیاز های پوست و موی خود هستید، محصولات برند Ein، انتخاب مناسبی به شمار می روند. 

همچنین، به هنگام خرید محصولات ای آی ان به شکل اینترنتی، بهتر است به مواردی همچون شرایط نگهداری انبار، تاریخ انقضا و خدمات پس از فروش مرکز خرید آنلاین مورد نظر توجه نمایید. یکی از مراکز خرید اینترنتی معتبر که محصولات سلامت محور و غیر دارویی را با رعایت موارد گفته شده عرضه می کند، داروخانه آنلاین داروکده است. 

داروکده، با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک و مجوز مورد نیاز برای فعالیت قانونی در عرضه و فروش محصولات غیر دارویی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و سابقه طولانی و پر بار، توانسته در سال های متمادی فعالیت خود، رضایت حداکثری مصرف کنندگان را به دست آورد. 

به علاوه داروکده، با هدف سهولت در فرآیند خرید، خدمات مشاوره آنلاین را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است. تیم علمی مجرب داروکده متشکل از دکتر داروساز، کارشناسان ارشد تغذیه و مشاوران تخصصی پوست و مو، آماده پاسخگویی به سوالات و نیاز های کاربران در مورد محصولات یا ارائه اطلاعاتی در زمینه بهداشتی فردی هستند.

 

سوالات متداول کاربران در مورد محصولات Ein

1- محصولات Ein ساخت کدام کشور است؟

فرمولاسیون محصولات برند ای آی ان به سفارش شرکت سرمه نگار خاورمیانه از کشور آلمان تهیه شده و در شرکت ایرانی مون روژین تولید و بسته بندی می گردند. 

2- محصولات Ein را از کجا بخریم؟

مصرف کنندگان می توانند محصولات Ein را از طریق داروخانه اینترنتی داروکده به صورت غیر حضوری بدون صرف وقت اضافی سفارش داده و با پرداخت هزینه ای اندک، آنها را در بسته بندی های استاندارد، به آدرس ثبت شده دریافت کنند. همچنین، در صورت تمایل به خرید حضوری، با مراجعه به داروخانه مرکزی جمالزاده، می توانند محصول مورد نظر را تهیه نمایند. 

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 247,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )