محصولات اویدرم

تعداد محصولات:

59


sort icon

مرتب سازی


شامپو سبونورم جی

105,000

15%

89,300 تومان

3.6star icon
شامپو کراستم جی

128,000

15%

108,800 تومان

3.2star icon
شامپو اوی دیلی

96,000

15%

81,600 تومان

2star icon
شامپو اوی ولوم

116,000

15%

98,600 تومان

2.2star icon

برند اویدرم eviderm

 

شرکت کیمیا فراز زیبایی در سال 1388 به منظور تولید محصولات آرایشی و بهداشتی پوست و مو با استفاده از فرمولاسیون اختصاصی و مبتنی بر مواد گیاهی، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت تاکنون محصولات متنوعی از جمله شامپوهای تخصصی، ماسک مو، سرم مو، محلول ضد ریزش مو، پن شستشو، محلول ضد ریزش ابرو و سایر محصولات مرتبط را تحت عنوان برند اویدرم به بازار عرضه کرده است. 

این برند ایرانی همواره در تلاش جهت بهبود و ارتقای محصولات خود با موثرترین مواد اولیه معتبر دنیا است. برند اویدرم همچنین، با انجام آزمایش های مکرر در واحد تحقیق و توسعه خود،  محصولات جدید و مطمئنی را به بازار عرضه می کند.

 

محصولات اویدرم 

 

محصولات اویدرم در دو دسته مراقبت از پوست و مراقبت از مو قرار می گیرند. در دسته مراقبت از پوست می توانید محصولاتی نظیر ضد آفتاب، ضد جوش، فوم و پن شستشو دهنده، میسلار واتر، مرطوب کننده، ژل بانوان و شامپو بدن را پیدا کنید. 

در بخش مراقبت از مو نیز محصولات متنوعی نظیر شامپوهای حالت دهنده، ضد ریزش، ضد شوره، سرم و ماسک مو، شامپو موهای رنگ شده و شامپو بدون سولفات وجود دارند. تمامی این محصولات از جمله بهترین ها و پرمصرف ترین های برند اویدرم به شمار می روند.

محصولات هر کدام از این دو بخش به تفکیک در ادامه معرفی شده اند.

 

محصولات مراقبت از پوست اویدرم

 

محصولات مراقبت از پوست در حفظ سلامت پوست صورت و بدن و کمک به رفع عارضه های پوستی نقش موثری ایفا می کنند. در ادامه به معرفی محصولاتی می پردازیم که برند اویدرم در این زمینه متناسب با نوع پوست افراد طراحی کرده است.

- ضد آفتاب اویدرم 

کرم های ضد آفتاب اویدرم با فیلترهای فیزیکی یا مینرال فرآوری شده اند. این کرم ها قادر به محافظت از پوست شما در برابر طیف وسیعی از اشعه های فرابنفش نور خورشید شامل اشعه های مضر UVA و UVB هستند. 

کرم های ضد آفتاب اویدرم همچنین، با فرمولاسیون پیشرفته خود از پوست در برابر آسیب های ناشی از پرتوهای مرئی و مادون قرمز نور خورشید و همچنین اشعه مانیتورها محافظت می کنند.

 برند اویدرم براساس نوع پوست افراد، کرم های ضد آفتاب منحصر به فردی تولید کرده است. به طور مثال کرم های ضد آفتاب پوست چرب اویدرم با داشتن کاپر پی سی ای در تنظیم میزان چربی پوست نقش موثری دارند.

انواع کرم های ضد آفتاب اویدرم عبارتند از:

کرم ضد آفتاب اوی سان پوست چرب SPF50

کرم ضد آفتاب رنگی اوی سبونورم SPF50

کرم ضد آفتاب رنگی اوی وایت SPF50

کرم ضد آفتاب پوست خشک SPF50

 

- مرطوب کننده اویدرم 

کرم های مرطوب کننده اویدرم با استفاده ار ترکیبات موثر گیاهی فرآوری می شوند. این کرم ها با داشتن مواد موثری همچون پروتئین های هیدرولیز شده، روغن آووکادو و عصاره گل بنفشه به آبرسانی پوست کمک کرده و در کاهش خشکی و خارش پوست اثربخش هستند.

کرم های مرطوب کننده اویدرم شامل موارد زیر می شوند:

کرم مرطوب کننده پوست چرب اوی سبونورم

کرم آبرسان پوست خشک اوی هیدرا

کرم مرطوب کننده دست اوی هیدرا

کرم آبرسان فاقد چربی اوی هیدرا

 

- شامپو بدن اویدرم

شامپو بدن های برند اویدرم از شوینده های ملایم و سازگار با پوست ساخته شده و به از بین بردن آلودگی ها و بوی نامطبوع بدن کمک می کنند. این شامپوهای بدن موجب بهبود علائم بیماری های پوستی می شوند و از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی و میکروبی محافظت می کنند.

شامپو بدن پوست آسیب دیده سیکلوزینک

شامپو بدن پوست خشک اوی هیدرا

 

- محصولات ضد جوش اویدرم

این محصولات با ترکیبات موثره خاص خود، آکنه های ایجاد شده روی سطح پوست را به شکل موضعی خشک نموده و آنها را از بین می برند. محصولات ضد جوش اویدرم با کنترل ترشح سبوم از غدد چربی پوست و لایه برداری سلول های مرده، از ایجاد جوش های جدید جلوگیری میکنند. این محصولات همچنین با داشتن مواد ضدالتهاب، در التیام و رفع سریع انواع آکنه نقش اثر گذاری دارند.

ژل موضعی جوش اوی سبونورم

محلول ضد آکنه اوی سبونورم

 

- ژل بهداشتی بانوان اویدرم

ژل های بهداشتی بانوان اوی لیدی اویدرم به آرامی نواحی حساس اطراف واژن را تمیز نموده و از ایجاد عفونت و بوی نامطبوع پیشگیری می کنند. این ژل های بهداشتی با داشتن کمپلکس مواد سین بیوتیک، باکتری های مفید را تقویت کرده و همزمان باکتری های مضر را از بین می برند؛ بنابراین در حفظ تعادل pH طبیعی نواحی حساس اطراف واژن موثر هستند. 

همچنین فرمولاسیون ملایم این ژل های بهداشتی که حاوی عصاره های گیاهی نظیر آلوئه ورا و ویتکس (پنج انگشت) است، پوست را هیدراته نگه داشته و از بروز حساسیت و التهاب در نواحی مذکور پیشگیری می کند.

ژل های بهداشتی بانوان اویدرم عبارتند از:

ژل بهداشتی بانوان مناسب افراد بالغ اوی لیدی

ژل بهداشتی بانوان دوران یائسگی اوی لیدی

ژل بهداشتی روشن کننده بانوان اوی لیدی

ژل بهداشتی بانوان پیش از بلوغ اوی لیدی

 

- محصولات پاک کننده اویدرم

محصولات شوینده اویدرم به فرم های مختلف میسلار واتر، تونر، پن و فوم طراحی و عرضه می شوند. این محصولات علاوه بر پاکسازی مواد آرایشی و هر گونه آلودگی از روی سطح پوست، رطوبت طبیعی آن را حفظ کرده و از خشکی و کشیدگی پوست بعد از شستشو جلوگیری می کند. 

محصولات پاک کننده اویدرم با فرمولاسیون منحصر به فرد خود از تحریک پوست جلوگیری نموده و هیچگونه علائم حساسیت برای پوست به همراه ندارند. 

اسامی این محصولات در زیر آورده است و شما می توانید آنها را از طریق همین صفحه از داروخانه آنلاین داروکده سفارش دهید.

فوم شستشوی صورت مناسب پوست خشک اوی هیدرا

فوم شستشوی صورت روشن کننده اوی ایت 

فوم شستشوی صورت مناسب پوست چرب

میسلار واتر اوی سبونورم پوست چرب

میسلار واتر اوی هیدرا پوست خشک 

پن مناسب پوست خشک اوی هیدرا

پن روشن کننده پوست اوی وایت 

پن پوست چرب اوی سبونورم

فوم شستشوی صورت اویدرم

تونر اویدرم پوست چرب

 

- محصولات مراقبت از مو اویدرم

محصولات مراقبت از مو شامل مجموعه ای از محصولات مختلف هستند که جهت بهبود و حفظ سلامت و زیبایی تارهای مو تولید می شوند. هدف اصلی از تولید این محصولات، بهبود بافت، نرمی و درخشندگی موها است. 

همچنین  برخی از این محصولات به مشکلات خاص موها مانند ریزش، شوره یا خشکی پرداخته و به رفع آنها کمک می کنند. در ادامه مطلب محصولات مراقبت از مو برند اویدرم را به همراه توضیحاتی مختصر معرفی می کنیم.

 

- شامپو روزانه و حجم دهنده اویدرم

شامپو اوی دیلی

شامپو روزانه اوی دیلی با فرمولاسیون ملایم خود، علاوه بر حفظ رطوبت تارهای مو، در افزایش درخشندگی و نرمی آنها موثر است. این شامپو با داشتن مواد موثری مانند پرو ویتامین B5، فوکوژل و گوآر، علاوه بر خاصیت پاک کنندگی، موجب تسهیل شانه پذیری موها می شود.

شامپو اوی ولوم 

شامپو حجم دهنده اویدرم یکی از مناسب ترین گزینه ها برای موهای نازک و کم حجم است. این محصول از طریق تقویت ساقه مو، موجب بهبود سلامت موهای ضعیف می گردد. شامپوی اوی ولوم ویتامین های ضروری مورد نیاز پوست سر و موها را تامین نموده و به خوبی تارهای مو را آبرسانی می کند.

 

- تقویت کننده موی سر و ابرو اویدرم 

این محصولات با ویتامین ها و مواد مغذی فرموله شده و نقش موثری در جلوگیری از ریزش موی سر و ابرو دارند. محصولات تقویت کننده موی سر و ابروی اویدرم از خواص عصاره های گیاهی متنوع از جمله رزماری و رازیانه بهره گرفته و موجب افزایش گردش خون در اطراف فولیکول ها و رویش مجدد تارهای موی سر و ابرو می گردند.

به این محصولات در زیر اشاره شده است:

شامپو تقویت کننده اویدرم انواع مو

شامپو فوم تقویت کننده پالمینکس

کرم تقویت کننده ابرو کراستم 

 

- شامپو محافظ رنگ مو و کراتینه اویدرم 

شامپو محافظ رنگ مو اویدرم با استفاده از مواد موثره فوکوژل، پرو ویتامین B5 و پلی سیلیکون فرآوری شده و تحت عنوان شامپو اویکالر عرضه می شود. ترکیبات موثره به کار رفته در فرمولاسیون این محصول موجب افزایش ماندگاری رنگ تارهای مو و ترمیم ساقه آنها می گردند. 

شامپوهای حاوی کراتین اویدرم فاقد پارابن و نمک بوده و با میزان pH سازگار با پوست سر و مو،  در هیدراته نگه داشتن ساقه موها و جلوگیری از تحریک پوست سر، نقش موثری را ایفا می کنند. 

شامپو اویکالر محافظ رنگ مو 200 میلی لیتری

شامپو اویکالر محافظ رنگ مو 250 میلی لیتری

شامپو حاوی کراتین موی رنگ شده

شامپو کراتینه فاقد سولفات اویدرم

 

- ماسک مو اویدرم

ماسک موهای برند اویدرم با مواد مغذی و تقویت کننده ساقه مو فرموله شده و برای باز کردن گره موها و حالت دهی به آنها مفید هستند. مواد آنتی استاتیک و ضد وز به کار رفته در فرمولاسیون این محصولات، از ایجاد الکتریسیته ساکن در موها پیشگیری نموده و مانع از بروز موخوره می شوند. 

ماسک مو بدون آبکشی اویدرای

ماسک موی پس از حمام اویکالر

 

- نرم کننده مو اویدرم

محصولات نرم کننده مو، خشکی و زبری موهای آسیب دیده را برطرف نموده و موجب تسهیل شانه پذیری آنها می شوند. این محصولات می توانند ساقه تارهای مو را ترمیم کنند و از آنها در برابر ابزارهای حرارتی مو نظیر سشوار و اتو مو محافظت نمایند.

 برند اویدرم در این زمینه محصولات نرم کننده ای را عرضه کرده است:

سرم نرم کننده مو اویکالر

نرم کننده موی اوید رای

نرم کننده اوی کالر

نرم کننده اوی ولوم 

 

- اویدرم تونیک تقویت کننده

یکی از انواع الگوهای ریزش موی سر که بسیاری از آقایان و خانم ها با آن درگیر هستند، ریزش موی ارثی است . تونیک های تقویت کننده اویدرم به منظور رفع این مشکل طراحی شده اند.

تونیک های تقویت کننده اویدرم با مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز، موجب کنترل ریزش موی سر می شوند. این محصولات با بهره گیری از خواص عصاره های گیاهی متنوع نظیر سائوپالمتو در رویش مجدد تارهای مو نقش موثری ایفا می کنند.

تونیک تقویت کننده مو پالمینکس پلاس

تونیک تقویت کننده مو کراستم 

تونیک ضد ریزش مو پالمینکس

 

- شامپو اویدرم برای موهای چرب

شامپوهای موی چرب اویدرم از شویندگی ملایمی برخوردار بوده و با میزان pH پوست سر سازگاری دارند. این محصولات با داشتن مواد موثری همچون روی پی سی ای و عصاره چای سبز، موجب تنظیم میزان چربی پوست سر می شوند. 

شامپوهای موی چرب اویدرم عبارتند از:

شامپو تعدیل کننده چربی سبونورم دی 

شامپو فاقد سولفات موهای چرب

شامپو سبونورم جی

 

- سرم و شامپو اویدرم برای موهای خشک 

محصولات فرآوری شده برای افرادی با موی خشک، اغلب حاوی پروتئین ها و ویتامین هایی هستند که موجب تقویت تارهای مو و بازسازی ساقه آنها می شوند. برند اویدرم با استفاده از مواد رطوبت رسان و نرم کننده محصولاتی را در این زمینه تولید کرده است.

سرم حالت دهنده و نرم کننده موهای خشک و آسیب دیده

شامپو موی خشک اویدرای 200 میلی لیتری

شامپو موهای خشک و آسیب دیده

شامپو کراستم دی موهای خشک 

شامپو کراستم جی

 

- شامپو اویدرم ضد شوره 

در فرمولاسیون شامپوهای ضد شوره اویدرم مواد موثره ای نظیر سیکلوپیروکس، زینک پیریتیون و پیروکتون اولامین به کار رفته است. این مواد در جلوگیری از رشد و تکثیر قارچهای مولد شوره سر نقش موثری دارند. شامپوهای ضد شوره اویدرم در کنار برطرف کردن شوره های شدید، از بازگشت مجدد آنها پیشگیری نموده و موجب کاهش التهابات و خارش پوست کف سر می شوند.

شامپو تقویت کننده و ضد شوره پالمینکس پلاس

شامپو ضد شوره فاقد سولفات اویدرم

شامپو ضد شوره روزانه اکتوزینک 

شامپو ضد شوره سیکلوزینک جی

شامپو ضد شوره سیکلوزینک دی

شامپو ضد شوره سیکلوزینک

 

- شامپو اویدرم ضد ریزش

شامپو ضد ریزش مو پالمینکس اویدرم با استفاده از عصاره های گیاهی موثر نظیر آلوئه ورا، جوانه گندم و سائوپالمتو فرآوری شده و برای تقویت و استحکام ساقه موها مفید است. 

ضد ریزش مو پالمینکس برای استفاده روی انواع مو مناسب بوده و از ریزش موی سر با الگوهای زنانه و مردانه جلوگیری می کند.

 

قیمت محصولا ت اویدرم

 

اگر به دنبال یک مرکز قابل اعتماد برای خرید محصولات سلامت محور برند اویدرم هستید، داروخانه آنلاین داروکده انتخاب مناسبی است. داروکده به عنوان اولین داروخانه اینترنتی، طی سالیان متمادی تمام تلاش خود را در جهت ارائه محصولاتی با کیفیت و کسب رضایت حداکثری مصرف کنندگان به کار بسته است و در این عرصه موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است. 

همچنین تیم علمی مجرب داروکده اعم از دکتر داروساز، کارشناسان ارشد تغذیه و مشاوران پوست و مو در تمامی مراحل خرید از طریق مشاوره آنلاین، آماده پاسخگویی به سوالات کاربران پیرامون بهداشت فردی و آگاهی از عملکرد و عوارض محصولات هستند. 

 

سوالات رایج کاربران درمورد برند اویدرم

1- محصولات اویدرم ساخت کجاست؟

محصولات برند اویدرم توسط شرکت تولیدی آرایشی بهداشتی کیمیا فراز ایرانی با بهره گیری از عصاره های گیاهی متنوع و فرمولاسیون های اختصاصی در ایران تولید می شوند.

2- محصولات اویدرم خوبه؟

محصولات برند اویدرم از کیفیت بالا، قیمت مناسب و فرمولاسیون های منحصر به فردی برخوردار بوده و جزو محبوب ترین محصولات در بین مصرف کنندگان به شمار می روند. این محصولات با بهره گیری از دانش متخصصان و تکنولوژی های پیشرفته، تولید و عرضه می گردند.

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 303,880 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )