محصولات هلث برست

تعداد محصولات:

23


sort icon

مرتب سازی


star icon
پریفلکس

434,700

20%

347,800 تومان

3.5star icon
+ 2 تعداد در بسته
کلترکس کلسیم دی

243,700

25%

182,800 تومان

4.5star icon
+ 2 تعداد در بسته
کلترکس پلاس

350,000

20%

280,000 تومان

3.5star icon
star icon
پرفلکس پلاس

491,900

20%

393,500 تومان

3.7star icon
+ 2 تعداد در بسته
ویتامین ای 400 هلث برست

رویال کمپلکس

405,000

10%

364,500 تومان

3.5star icon
آیرون پلاس 30 عددی

130,700

25%

98,100 تومان

3.5star icon
ناموجود
امگا فلکس

246,000

12%

216,500 تومان

3.2star icon
star iconناموجود
کارتیدنس

314,400

15%

267,200 تومان

3.1star icon
ناموجود
کو کیوتن 30 میلی گرمی هلث برست

ناموجود
منیزیم هلث برست 60 عددی

ناموجود
کرومیوم هلث برست 30 عددی

ناموجود
گلوکوزامد

18,100

0%

18,100 تومان

2.9star icon
ناموجود
ویستالکس

20,000

0%

20,000 تومان

2.8star icon
ناموجود
گلوکوجاست

17,000

0%

17,000 تومان

3star icon
ناموجود
قرص جویدنی ویتامین سی و زینک

معرفی برند هلث برست

 

هلث برست Health Burst به برند مجموعه ای از مکمل های تخصصی ویتامین ها و مواد معدنی در زمینه ارتقای سلامت عمومی، قلب و عروق و بهبود عملکرد غضروف ها و مفاصل اشاره دارد. این برند به سفارش شرکت داروسازی پوراطب و تحت لیسانس کمپانی Arnet Pharmaceutical Corp آمریکا، در ایران تولید و به بازار عرضه می شود. نظارت دقیق، حساسیت در کیفیت مواد اولیه بکار رفته و بکارگیری تکنولوژی نوین در صنعت مکمل سازی برای توجه به سلامت جامعه، ویژگی اصلی محصولات تولید شده توسط شرکت پوراطب می باشد.

 

شرکت داروسازی پوراطب

 

داروسازی پوراطب از سال 1379 با واردات تعداد زیادی مکمل های تغذیه ای، ورزشی و دارو از شرکت های مطرح غربی که دارنده برندهای شناخته شده در سراسر دنیا بودند، فعالیت خود را آغاز نمود. هم اکنون پوراطب به عنوان یک کمپانی مادر با چندین زیرمجموعه در حوزه های مختلف دارویی، تجهیزات پزشکی و مکمل های غذایی در نظر گرفته می شود. همچنین به عنوان اولین و بزرگترین وارد کننده مکمل های غذایی و ورزشی، برندهای ویتالی تون، ویواتیون، محصولات جوشان ویتافیز، ویواکیدز و هلث برست و...را تولید و عرضه می کند. 

در سال 1395 پوراطب برای توسعه و ارتقای فعالیت در زمینه تولید مکمل های غذایی با همکاری برندهای بین المللی معتبر، کارخانه داروسازی پوراطب گستر ایرانیان را برپا نمود. انتقال دانش حرفه ای و تدوین استاندارهای لازم بر اساس اصول GMP از مهمترین مزایای برندهای تولید شده توسط این شرکت می باشد. 

 

محصولات هلث برست

 

هلث برست تعدادی از مکمل های تغذیه ای را به منظور سلامت عموم جامعه و کمک به تامین اهداف اختصاصی تر همچون جبران کمبود مواد مغذی فرموله کرده است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات هر یک از این محصولات و شناسایی کاربرد آن ها در بحث سلامت، با ما همراه باشید. 

- مولتی ویتامین هلث برست

مولتی کامپلیت هلث برست با فراهم کردن حدود 20 ریزمغذی اساسی در حفظ سلامت جسمی و روانی موثر است. سطح انرژی روزانه را بهبود می بخشد و سیستم ایمنی را تقویت می کند. بدین ترتیب به تندرستی و بهورزی هر چه بیشتر مصرف کنندگان را فراهم می نماید. 

- ب کمپلکس هلث برست

ویتامین های گروه B علیرغم تفاوت های عملکردی که دارند، در مجموع برای بهبود متابولیسم درشت مغذی ها و فراهم کردن انرژی در بدن نقش دارند. 

کپسول ب کمپلکس هلث برست 60 عددی مجموعه ویتامین های ب را گرد هم آورده است. ضمن اینکه دارای سه ترکیب آلی شبه ویتامینی با نقش بیولوژیکی فعال در بدن است شامل:

  • پارا آمینو بنزوییک اسید یا پابا یا ویتامین B10 برای سلامت پوست و مو و کاهش احتمال سفیدی مو مفید است. 

  • اینوزیتول یا ویتامین B8 در کاهش سطح تری گلیسیرید و فشار خون، بهبود قند خون، تخمک گذاری نرمال و افزایش احتمال میزان بارداری در افراد مبتلا به PCOS نقش دارد. 

  • کولین که شباهت های زیادی با ویتامین B دارد و در عملکرد مغز و سیستم عصبی و تنظیم حافظه و خلق و خو نقش مهمی ایفا می کند.  

 

- ویتامین ای 400 هلث برست

ویتامین ای هلث برست دارای 400 واحد ویتامین E به فرم آلفا توکوفریل استات است و مصارف مختلف و متنوعی دارد که از جمله آن ها می توان به کاهش خطر بیماری های قلبی-عروقی، عملکرد آنتی اکسیدانی و کاهش روند پیری، سلامت پوست و مو، تقویت ایمنی، محافظت از مغز و بهبود کبد چرب اشاره کرد.

 

- قرص جویدنی ویتامین سی و زینک

ویتامین سی و زینک هلث برست با ترکیبی از 500 میلی گرم ویتامین C و 5/7 میلی گرم زینک در هر قرص، برای شادابی پوست و استحکام ناخن ها مفید است. به علاوه، این دو ماده مغذی نقش اساسی در حمایت  از عملکرد سیستم ایمنی بر عهده دارند. 

فرم جویدنی ویتامین سی و زینک هلث برست برای کسانی که تمایلی به مصرف کپسول یا قرص های جوشان ندارند، انتخاب مناسبی خواهد بود. 

 

- فولیک اسید پلاس ید 30 عددی

با اینکه دریافت کافی تمامی ریزمغذی ها در دوران بارداری و شیردهی حیاتی است. دو ریزمغذی اسید فولیک و ید از نظر اهمیتی که در این زمان ها دارند، پرچم دار به حساب می آیند. میزان کافی آن ها برای تکامل عصبی جنین و نوزاد تازه متولد شده مهم است. 

قرص فولیک اسید پلاس ید هلث برست به ازای هر عدد میزان بالایی از اسید فولیک با 800 میکروگرم و ید با 220 میکروگرم را فراهم می کند. 

 

- آیرون پلاس 30 عددی

آهن اصلی ترین ماده معدنی در خونسازی و ساخت هموگلوبین است. با این حال، بکارگیری همزمان آهن و سایر ریزمغذی ها که برای جذب و متابولیسم بهتر آهن و کمک به ساخت گلبول های قرمز ضروری هستند، می تواند به پیشگیری و بهبود کم خونی کمک بسزایی کند. 

قرص آیرون پلاس به منظور کمک به تشکیل نرمال گلبول های قرمز، رفع کم خونی فقر آهن، افزایش سطح انرژی و ارتقای عملکرد شناختی با مجموعه کاملی از ریزمغذی ها شامل آهن، ویتامین های گروه ب، زینک، مس، منگنز و ویتامین سی برای جذب موثرتر آهن فرموله شده است. 

ویژگی برتر این محصول استفاده از ملح بیس گلیسینات آهن است که در مقایسه با سایر ملح های آهن، جذب بالاتر و عوارض گوارشی کمتری دارد.

 

- هلث برست و دو مکمل کلسیم 

کلسیم به عنوان فراوان ترین ماده معدنی بدن، در ساختار استخوان ها، دندان ها و عملکرد عضلات نقش مهمی ایفا می کند. با اینکه استفاده از منابع غذایی برای تامین کلسیم مورد نیاز روزانه اهمیت دارد، در بعضی شرایط بدن ما برای جلوگیری از پوکی استخوان و حفظ سلامت دندان ها نیازمند استفاده از مکمل های کلسیم می شود. 

از آنجایی که کلسیم برای جذب و عملکرد بهتر به سایر مواد مغذی نیازمند است، هلث برست در دو فرمولاسیون متفاوت کلسیم را در کنار سایر ریزمغذی ها قرار داده است: 

  1. قرص کلترکس هلث برست: دارای 500 میلی گرم کلسیم  به فرم کربنات و 200 واحد ویتامین D3

  2. قرص کلترکس پلاس هلث برست 100 عددی: دارای 400 میلی گرم کلسیم به فرم سیترات و 200 واحد ویتامین D در کنار سایر ترکیبات موثر در استحکام استخوان ها از قبیل زینک، منیزیم و بور

قرص کلترکس پلاس هلث برست به دلیل ملح سیترات کلسیم، در افراد مبتلا به سنگ های کلیوی مناسب است. 

 

- منیزیم هلث برست 60 عددی 

دارای 200 میلی گرم منیزیم المنتال به ازای هر کپسول منیزیم سیترات

منیزیم یک ماده معدنی با وظایف متعدد و متنوع در بدن است و دریافت آن از طریق منابع غذایی یا مکمل های تغذیه ای می تواند برای موارد زیر مفید باشد:

  • رفع اسپاسم عضلانی برای بهبود کارایی ورزشی

  • مفید در تنظیم فشار خون به واسطه شل کردن عضلات صاف عروق

  • موثر در عملکرد روانی و قدرت شناختی

  • تسکین علایم سندرم پیش از قاعدگی 

  • کاهش تعداد دفعات حمله میگرنی

 

- سلنیوم هلث برست 60 عددی

سلنیوم یک آنتی اکسیدان ضروری و کوفاکتور بسیاری آنزیم های بدن است. همچنین سلنیوم برای کارکرد غده تیرویید، تقویت سیستم ایمنی، بهبود باروری و سلامت مو و ناخن ها مفید است. قرص سلنیوم هلث برست فراهم کننده دوز مناسبی از سلنیوم خالص و معادل 200 میکروگرم است. 

 

- کرومیوم هلث برست 30 عددی 

کروم یک ماده معدنی شرکت کننده در متابولیسم درشت مغذی هاست. ضمن اینکه با تقویت عملکرد و حساسیت سلول ها به انسولین، می تواند در تنظیم سطح گلوکز خون موثر باشد. از طرفی تحقیقات حاکی از اثرات کروم در کاهش توده چربی بدن بوده اند. 

قرص کروم هلث برست دارای دوز نسبتا بالای 500 میکروگرم کرومیوم است و برای کسانی که به دنبال یک مکمل کرومیوم جداگانه هستند، انتخاب مناسبی است. 

 

- هلث برست و کیوتن

کوآنزیم کیوتن یک ترکیب زیست فعال است و در فرایند تولید انرژی در بدن نقش دارد. کیوتن در داخل بدن به طور طبیعی سنتز شده و بخشی نیز از طریق غذاها دریافت می شود. میزان تولید کیوتن در بدن با بالا رفتن سن کاهش پیدا می کند. هلث برست دارای دو مکمل کوکیوتن با دوزهای متفاوت، شامل موارد زیر است:

  1. کو کیوتن 30 میلی گرمی هلث برست

  2. کو کیوتن 100 میلی گرم هلث برست

مصرف کوکیوتن هلث برست می تواند با تامین انرژی کافی برای عضله قلب و کاهش اکسیداسیون LDL، در سلامت قلب و عروق موثر است. همچنین کاهش دفعات حمله های میگرنی مزیت دیگر مصرف مکمل کیوتن است. 

 

Health Burst علاوه بر گروه ویتامین ها و مواد معدنی برای اهداف مختلف سلامتی اقدام به تولید مکمل های تغذیه ای نموده است. در این قسمت به هر یک از گروه ها اشاره خواهیم کرد:

 

هلث برست برای افزایش انرژی و ایمنی

 

-رویال کمپلکس 

هلث برست با فرموله کردن ژل رویال، بره موم زنبور عسل، جینسینگ پاناکس و گرده گل در یک مکمل تغذیه ای، در راستای تقویت سیستم ایمنی، ارتقای سطح انرژی روزانه و سلامت کلی بدن مفید است. 

بنابراین زمانی که به دنبال تندرستی، کاهش خطر بیماری های مزمن مانند دیابت و رفع خستگی روزانه هستید استفاده از رویال ژلی هلث برست به شما پیشنهاد می شود. 

رویال ژلی فواید بی شماری دارد که شاید آشنایی با همه آن ها برای بسیاری از افراد سوال باشد. مجله داروکده دارای مقاله ای با عنوان با رویال ژلی و خواص آن بیشتر آشنا شویم، است که توسط دکتر الهه عبدالهی متخصص فارماکولوژی گردآوری و تالیف شده و مطالعه آن در این زمینه کمک کننده خواهد بود. 

 

هلث برست برای سلامت ذهن و قلب

 

-امگا فلکس هلث برست 

امگا فلکس حاوی روغن ماهی و اسیدهای چرب ضروری امگا3 آن است. EPA و DHA دارای خواص ضد التهابی هستند، با کاهش تری گلیسرید به بهبود پروفایل لیپیدی خون کمک می کنند و در سلامت قلب و عروق نقش دارند. از طرفی بینایی و عملکرد بهتر ذهن و توانایی های شناختی با مصرف کافی امگا3 مرتبط است. 

 

هلث برست برای خواب بهتر

 

-ملاتونین پلاس 30 عددی 

ملاتونین اصلی ترین هورمون خواب است که به طور طبیعی در بدن ما سنتز می شود. هر چند اگر میزان یا زمان آزادسازی آن بر هم بخورد باعث اختلال در ریتم شبانه روزی می شود. 

ملاتونین هلث برست، دارای 3 میلی گرم ملاتونین به همراه ال-تیانین و ویتامین ب6 است. ال-تیانین اثرات ضد استرس و آرام بخش دارد. ویتامین B6 هم در سنتز انتقال دهنده های عصبی نقش دارد و همگی در بهبود خواب موثر هستند. 

 

هلث برست و سلامت مفاصل

 

استفاده از ترکیبات غضروف ساز و ضدالتهاب مانند گلوکز آمین، کندرئتین سولفات، هیالورونیک اسید و گیاهانی همچون زنجبیل و زردچوبه در مکمل های غضروف ساز هلث برست برای کاهش درد و التهاب مفاصل و بهبود دامنه حرکتی فرموله شده است. هلث برست با ارائه 3 مکمل در این زمینه، به شما فرصت می دهد، مکمل مناسب خود را بر اساس ترکیبات مورد نیازتان انتخاب کنید. 

  1. پریفلکس هلث برست

  2. کارتیدنس هلث برست

  3. پرفلکس پلاس هلث برست

 

هلث برست برای عملکرد عضلانی بهتر

 

-ال آرژنین هلث برست 60 عددی

ال آرژنین اسیدآمینه ای است که در بدن با کمک به تولید نیتریک اکسید به گشادی عروق می انجامد. در نتیجه با افزایش خونرسانی به عضلات، به بهبود عملکرد ورزشی و ریکاوری سریع تر بعد از تمرین کمک می کند. از دیگر فواید ال آرژنین می توان به تقویت قوای جنسی اشاره نمود. 

 

قیمت و خرید محصولات هلث برست

 

دریافت کافی ریزمغذی ها یک ضرورت برای حفظ حیات و بهره مندی از ذهن و جسمی سالم است. تولید و عرضه مکمل های تغذیه ای با کیفیت می تواند در سلامت فرد و جامعه تاثیرگذار باشد. برند هلث برست با بکارگیری ترکیبات با کیفیت و تجهیزات پیشرفته توانسته در جهت حرکت به سمت یک جامعه سالم گامی بردارد. 

قیمت گذاری محصولات هلث برست بنابر نظر سازمان غذا و داروی کشور انجام می شود و عرضه آن به مصرف کنندگان عزیز توسط داروکده، اولین و بزرگترین داروخانه آنلاین کشور، صورت می گیرد. ضمن اینکه داروکده همسو با هدف ارتقای سلامت جامعه، تخفیف های مناسبتی را برای محصولات خود در نظر می گیرد. 

برای خرید حضوری مکمل های هلث برست نیز، داروخانه مرکزی جمالزاده (واقع در خیابان جمالزاده شمالی) آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. 

 

سوالات متداول: 

1- Health Burst چیست؟ 

هلث برست نام برند گروهی از مکمل های تغذیه ای است که به سفارش شرکت داروسازی پوراطب در ایران و تحت لیسانس کمپانی Arnet Pharmaceutical Corp آمریکا، تولید می شود. 

2- محصولات هلث برست را از کجا بخریم؟

محصولات هلث برست را می توانید به صورت آنلاین از داروکده تهیه کنید تا با بهترین بسته بندی و در کمترین زمان ممکن به دستتان برسد. ضمن اینکه پشتیبانی و پاسخ دهی به تمامی سوالات شما توسط تیم علمی داروکده، از دیگر مزیت های خرید اینترنتی از داروکده است. 

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و پریسا نژادحاجیان کارشناس ارشد تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 393,480 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )