محصولات ایران دارو

تعداد محصولات:

13


sort icon

مرتب سازی


+ 3 طعم
وی ام پروتئین

109,000

10%

98,100 تومان

4.5star icon
هماتینیک

76,800

0%

76,800 تومان

2.7star icon
بیوتین 5 میلی گرمی

153,100

25%

114,900 تومان

3.3star icon
مگنوسولو

126,000

5%

119,700 تومان

3.3star icon
ناموجود
جینسنگ 500 میلی گرم

80,000

0%

80,000 تومان

3.8star icon
ناموجود
کرنویت

75,000

0%

75,000 تومان

3.6star icon

ایران دارو

 

داروخانه آنلاین داروکده بهترین گزینه برای خرید مکمل های غذایی و گیاهی ایران دارو است. این داروخانه با ارائه طیف گسترده ای از محصولات، قیمت مناسب، ارسال سریع و رایگان، مشاوره رایگان و رضایتمندی بالای کاربران، انتخابی هوشمندانه برای خرید اینترنتی مکمل ها است.

 

شرکت ایران دارو

 

شرکت داروسازی ایران دارو، یکی از با سابقه ترین و معتبرترین شرکت های دارویی ایران است که در سال 1343 با نام سیانامید کی بی سی تاسیس شد. این شرکت در سال 1361 نام خود را به ایران دارو تغییر داد و در سال 1380 با نماد دیران در فهرست شرکت های بورس اوراق بهادار ایران قرار گرفت.

این شرکت با بهره گیری از فناوری های پیشرفته و رعایت استانداردهای جهانی، محصولاتی با کیفیت و ایمنی بالا را به بازار عرضه می کند.

 

محصولات ایران دارو

 

ایران دارو طیف گسترده ای از محصولات را در زمینه های گوناگون پزشکی تولید می کند. برخی از محصولات مهم این شرکت شامل موارد زیر هستند.

  • داروهای شیمیایی
  • مکمل های غذایی و مولتی ویتامین ها
  • لوازم بهداشتی

در این بخش از وب سایت داروکده به بررسی مکمل های غذایی و برخی از لوازم آرایشی این برند می پردازیم.

 

1- مکمل های غذایی و مولتی ویتامین های برند ایران دارو

 

- مولتی ویتامین تراپوتیک

مولتی ویتامین تراپوتیک یک مکمل غذایی حاوی 100 عدد کپسول است که ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. این محصول برای حفظ سلامت، تقویت سیستم ایمنی و افزایش سطح انرژی روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

- مولتی ویتامین و مینرال ایران دارو

این مولتی ویتامین حاوی ویتامین‌های A، D، C، E و برخی ویتامین‌های گروه B، آهن، کلسیم، ید و منیزیم است. این مکمل مقرون به صرفه است و برای استفاده به مدت 100 روز مناسب است.

- مکمل آهن هماتینیک

قرص هماتینیک ایران دارو، یک مکمل حاوی 100 عدد کپسول است که برای درمان کم خونی فقر آهن، ساخت گلبول های قرمز طبیعی و کاهش ریزش مو موثر است.

- قرص بیوتین

برند ایران دارو، 2 مکمل بیوتین دارد. 1- قرص بیوتین 5، 100 عددی 2- قرص بیوتین 1000 میکروگرمی 60 عددی

بیوتین یکی از ویتامین های ضروری برای سلامت و تقویت پوست، مو و ناخن است.

- فولیک اسید 1 میلی گرمی

هر جعبه فولیک اسید 1 ایران دارو حاوی 100 عدد قرص 1 میلی گرمی است که برای رفع کمبود فولیک اسید، ساخت گلبول های قرمز و کاهش احتمال نقایص مادرزادی در جنین استفاده می شود.

- مگنوسولو 

مگنوسولو ایران دارو محصولی 30 عددی است که به صورت ساشه ای با طعم لیمو عرضه می شود. این مکمل حاوی منیزیم است و خواصی مانند حفظ سلامت استخوان ها، سیستم اعصاب، عضلات و کاهش اسپاسم های عضلانی دارد.

- شربت مولتی ویتامین کودکان ایران دارو

شربت مولتی ویتامین ایران دارو یک محصول 120 میلی لیتری است که به تقویت سیستم ایمنی و رشد کودکان کمک می کند.

- کپسول جینسینگ

کپسول جینسینگ ایران دارو یک مکمل گیاهی 30 عددی است که برای افزایش قوای جنسی، توان جسمی و ذهنی، بهبود سطح انرژی و تقویت سیستم ایمنی استفاده می شود.

- وی ام پروتئین

وی ام پروتئین ایران دارو پودر مکمل غذایی حاوی 10 ساشه است که به تامین پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی بدن کمک می کند. این محصول برای حفظ سلامت عمومی بدن، بهبود عملکرد جسمی و افراد با کمبود پروتئین در بدن مفید است.

 

2- لوازم بهداشتی ایران دارو

 

- اسپری محلول ضد عفونی کننده 50 میلی لیتری الکلی دست ایران دارو 

 

قیمت و خرید مکمل های ایران دارو

 

مکمل های غذایی نقش مهمی در حفظ سلامت و ارتقای کیفیت زندگی ایفا می کنند. این محصولات می توانند در تامین مواد مغذی ضروری بدن، بهبود عملکرد سیستم های مختلف بدن و پیشگیری از بیماری ها مفید باشند.

برند ایران دارو یکی از معتبرترین تولیدکنندگان مکمل های غذایی و گیاهی در ایران است که محصولاتی با کیفیت و استاندارد را به بازار عرضه می کند. اگر به دنبال خرید مکمل های غذایی و گیاهی ایران دارو هستید، داروخانه آنلاین داروکده گزینه مناسبی برای شماست.

دلایل خرید مکمل های غذایی ایران دارو از داروخانه آنلاین داروکده:

تنوع بالا: داروخانه آنلاین داروکده طیف گسترده ای از مکمل های غذایی و گیاهی ایران دارو را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. 

قیمت مناسب: داروخانه آنلاین داروکده همواره تخفیفات و پیشنهادات ویژه ای را برای کاربران خود ارائه می دهد. بنابراین، می توانید مکمل های غذایی ایران دارو را با قیمتی مناسب تر از سایر فروشگاه ها خریداری کنید.

ارسال سریع : داروخانه آنلاین داروکده تمامی محصولات خود را در بسته بندی های استاندارد و ایمن به سراسر کشور ارسال می کند. کاربران داروکده می توانند سفارش خود را از هر کجای ایران ثبت کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

مشاوره رایگان: داروخانه آنلاین داروکده با بهره گیری از تیمی از داروسازان متخصص، خدمات مشاوره رایگان را به کاربران خود ارائه می دهد. کاربران داروکده می توانند در مورد کاربرد، نحوه مصرف و عوارض جانبی مکمل های غذایی ایران دارو با داروسازان داروکده، به صورت کاملا رایگان، مشورت کنند.

رضایتمندی کاربران: داروخانه آنلاین داروکده از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون توانسته است رضایتمندی بالایی را از سوی کاربران خود کسب کند. این داروخانه دارای نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره است که نشان دهنده کیفیت بالای خدمات و محصولات آن است.


تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و سید مصطفی جلالی کارشناس ارشد تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 162,450 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )