محصولات خوارزمی

تعداد محصولات:

34


sort icon

مرتب سازی


کلسی کر 30 عددی

57,300

0%

57,300 تومان

3.5star icon
ویتا زینک

60,000

0%

60,000 تومان

3.1star icon
ید مام

40,900

10%

36,800 تومان

3star icon
بن ول

89,000

12%

78,300 تومان

3.6star icon
ویتابی پلاس

57,800

0%

57,800 تومان

3.4star icon
آدسول

13,700

0%

13,700 تومان

2.9star icon
کیدومک

32,400

0%

32,400 تومان

3.5star icon
مول ویت

81,800

0%

81,800 تومان

2.9star icon
ویتابی ب کمپلکس

46,900

0%

46,900 تومان

3.4star icon
ویتامین د3 ویتارول

29,500

20%

23,600 تومان

3.5star icon
استئورن

76,900

0%

76,900 تومان

3.5star icon
تیام ویت 300

157,000

0%

157,000 تومان

4star icon
ال کارنیتین فتلس 2000

190,800

0%

190,800 تومان

3.5star icon
ال کارنیتین فتلس 3000

228,900

0%

228,900 تومان

3.5star icon
ناموجود
ویتامین آ د آدسول 30 میلی لیتری

ناموجود
شربت کلسی کر

84,000

0%

84,000 تومان

3.3star icon
ناموجود
ویتا مام

78,500

0%

78,500 تومان

2.9star icon
ناموجود
مولتی ویتامین ویتامیکس

ناموجود
دای کولیک گات

8,000

0%

8,000 تومان

3.3star icon
ناموجود
مولتی ویتامین تاپ ویت

خوارزمی

 

محصولات برند Kharazmi که از قدیمی ترین شرکت های داروسازی در ایران هستند، را از داروخانه آنلاین داروکده بخرید. با توجه به کیفیت بسیار مطلوب محصولات خوارزمی و قیمت مناسبی که محصولات خوارزمی دارند، این محصولات همواره توسط متخصصین برای بیماران و مصرف کنندگان پیشنهاد می شوند.

 

داروسازی خوارزمی

 

شرکت داروسازی خوارزمی در آذرماه 1342 در تهران تأسیس شد. شرکت داروسازی خوارزمی در زمینی به مساحت 24000 مترمربع واقع شده و دارای 3 ساختمان مجزای در حال بهره برداری با کاربری تولید و اداری است. واحد تولید این شرکت در فضایی به وسعت 7000 مترمربع در 2 طبقه احداث شده است.

شرکت خوارزمی بیش از 150 قلم داروی مختلف را در زمینه های مختلف تولید می کند. از جمله محصولات مهم این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکمل های خوراکی اطفال
  • انواع شربت
  • آنتی بیوتیک های خوراکی
  • پمادهای موضعی

شرکت خوارزمی از جمله شرکت های پیشرو در صنعت داروسازی ایران است. این شرکت همواره بر کیفیت محصولات خود تأکید داشته و از استانداردهای بین المللی پیروی می کند. کیفیت بالای محصولات خوارزمی باعث شده که این شرکت در زمینه صادرات نیز فعالیت گسترده ای داشته باشد.

مزیت محصولات خوارزمی عبارتند از:

  • کیفیت بالا
  • پیروی از استانداردهای بین المللی
  • تنوع محصولات
  • قیمت مناسب

شرکت داروسازی خوارزمی در آینده قصد دارد واحدهای تولید فرآورده های بیوتکنولوژی و فرآورده های ضد سرطان را راه اندازی کند. با راه اندازی این واحدهای جدید، شرکت خوارزمی می تواند نقش بیشتری در تأمین سلامت جامعه ایفا کند.

 

محصولات خوارزمی

 

در ادامه محصولات Kharazmi موجود در وب سایت داروکده را تقسیم بندی کرده و به بررسی آنها می پردازیم.

 

محصولات خوارزمی برای خانم های باردار و شیرده

 

- قرص ویتا مام 

قرص ویتا مام یک مکمل مولتی‌ویتامین-مینرال مخصوص دوران شیردهی است که در هر قوطی 60 عدد قرص موجود است. این مکمل حاوی ویتامین‌های A، C، D، E و برخی ویتامین‌های گروه B و همچنین مواد معدنی کلسیم، زینک و آهن است.

ویتا مام به تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن طی دوران شیردهی کمک می‌کند. این مکمل همچنین در حفظ و بهبود سلامت عمومی و افزایش سطح انرژی در بانوان شیرده مفید است.

- قرص ید مام

قرص ید مام 30 عددی مکملی است که حاوی اسید فولیک و ید می باشد. این مکمل در دوران بارداری، قبل از بارداری و پس از بارداری قابل استفاده است. ید مام در رشد جنین، حفظ سلامتی حس شنوایی و قدرت دیداری کودک و کاهش خطر نقص لوله عصبی (NTD)، هنجاری های جمجمه، مغز و ستوان فقرات در جنین موثر است. این مکمل به فرم قرص روکش دار تولید شده که بو کمتر و بلع راحت تری دارد.

 

محصولات کلسیم و استخوان

 

- قرص بن ول

قرص بن ول 60 عددی یک مکمل غذایی برای تقویت سلامت و حفظ استحکام استخوان‌ها استفاده می‌شود. این مکمل با تامین کلسیم مورد نیاز روزانه و بهبود جذب کلسیم با داشتن ویتامین D، به جلوگیری از پوکی و شکستگی‌های استخوانی کمک می‌کند. همچنین، بن ول برای افراد مستعد سنگ کلیه مناسب است و می‌توان آن را با معده پر یا خالی مصرف کرد. این مکمل برای نوجوانان، بزرگسالان و سالمندان قابل استفاده است.

- قرص کلسی کر

کلسی کر یک مکمل غذایی حاوی کلسیم، منیزیم، زینک و ویتامین D3 است. این مکمل در هر بسته 30 عددی عرضه می شود و برای حفظ سلامت استخوان، پیشگیری از پوکی استخوان و افزایش قد نوجوانان کاربرد دارد.

کلسیم موجود در این مکمل به فرم کربنات است که دارای خلوص بیشتر و نیاز به دریافت میزان کمتری از مکمل دارد. کلسی کر فاقد گلوتن، لاکتوز، الکل، فرآورده های شیر، رنگ مصنوعی، نمک و مخمر است.

- شربت کلسی کر

شربت کلسی کر یک مکمل خوراکی حاوی کلسیم، منیزیم، ویتامین D3 و طعم پرتقالی است. این مکمل در حجم 200 میلی لیتر تولید می شود و برای کودکان و بزرگسالان قابل استفاده است.

 

محصولات کودکان خوارزمی

 

- قطره ویتامین آ د آدسول

قطره ویتامین آ د آدسول یک مکمل غذایی است که در دو حجم 30 میلی‌لیتر و 15 میلی‌لیتر عرضه می‌شود. این قطره حاوی دو ویتامین مهم آ و د است که برای رشد و نمو، تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت استخوان‌ها ضروری هستند. قطره آدسول برای نوزادان 7 تا 12 ماه، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب است.

- قطره ویتارول

قطره ویتارول 30 میلی لیتری، یک مکمل غذایی حاوی ویتامین D3 است. این قطره برای تقویت رشد و استحکام استخوان ها، کمک به حفظ سلامت دندان ها، جذب کلسیم از غذا و تقویت سیستم ایمنی کاربرد دارد.

- شربت مول ویت 200 میلی لیتری

شربت مول ویت 200 میلی لیتری یک مکمل مولتی ویتامین و مینرال است که برای کودکان بالای 1 سال مناسب می باشد. این مکمل حاوی تمام مواد مغذی لازم برای رشد کودکان از جمله ویتامین های A، C، E، D، گروه B، آهن، منیزیم، روی و ال-لایزین است.

مول ویت به تقویت سیستم ایمنی، سلامت عمومی، شکل گیری و استحکام استخوان ها، رشد و نمو کودکان، جلوگیری از کم خونی و بهبود عملکرد ذهنی کمک می کند.

- شربت مولتی ویتامین تاپ ویت

شربت 30 میلی لیتری مولتی ویتامین تاپ ویت یک مکمل غذایی است که برای تامین نیاز نوزادان و کودکان به ریزمغذی‌ها از جمله ویتامین‌های A، D، E، گروه B، C و فولیک اسید استفاده می‌شود. این مکمل با طعم پرتقالی خود، پذیرش آسان‌تری برای کودکان دارد و با قطره چکان مدرج، میزان مصرف آن به راحتی قابل کنترل است.

- شربت ویتا بی پلاس

شربت ویتا بی پلاس یک مکمل تغذیه ای حاوی ویتامین های گروه B و ال لیزین است که قابل استفاده در کودکان بالای یک سال و بزرگسالان می باشد. این مکمل در افزایش انرژی، کاهش خستگی، تقویت سیستم ایمنی، تقویت رشد کودک و بهبود کمبود اشتهای ناشی از کمبود ویتامین های گروه B در کودکان موثر است.

- شربت کیدومک 

شربت کیدومک 145 میلی لیتری یک مکمل خوراکی برای نوزادان و کودکان بالای 1 ماه است. این شربت حاوی روغن شوید، روغن زیره سیاه و سدیم بیکربنات است که به بهبود سوءهاضمه، نفخ و دردهای شکمی کمک می کند. شربت کیدومک فاقد الکل و دارای طعم مناسب است.

- قطره دای کولیک گات

قطره دای کولیک گات یک مکمل تخصصی ضد نفخ است که در حجم 30 میلی لیتر عرضه می شود. این مکمل حاوی سایمتیکون است که یک ترکیب ضد نفخ موثر است. سایمتیکون با کاهش کشش سطحی حباب های گاز در معده و روده، به بهبود نفخ و علائم مرتبط با آن مانند درد شکم، احساس پری و سیری کمک می کند. این مکمل برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان قابل مصرف است.

 

محصولات موضعی خوارزمی

 

- ژل سوختگی برن ایز

ژل سوختگی برن ایز 50 میلی لیتری یک مکمل موضعی است که حاوی 40 میلی گرم روغن درخت چای در هر گرم ژل است. روغن درخت چای دارای خواص ضد میکروبی، ضد قارچی و ضد التهابی است و می تواند در بهبود تحریک های پوستی، زخم های سطحی، سوختگی های ملایم و گزش حشرات مفید باشد.

 

ب کمپلکس، مولتی ویتامین و مواد معدنی برند خوارزمی

 

- قطره فروس سولفات آیروفنت

قطره فروس سولفات آیروفنت 30 میلی لیتری خوارزمی یک مکمل غذایی است که در وزن 30 میلی لیتر و با طعم سیب تولید می شود. این قطره حاوی 25 میلی گرم آهن در هر میلی لیتر (25 قطره) است. آهن یک ماده معدنی ضروری برای رشد و تکامل کودکان است و کمبود آن می تواند منجر به عوارضی مانند عقب افتادگی در رشد و تکامل فیزیولوژیک و ذهنی شود.

این قطره برای پیشگیری از فقر آهن در کودکان و همچنین تامین نیازهای آهن نوزادان موثر است. کودکان، نوجوانان، خانم های بزرگسال و سالمندان نیز می توانند از این مکمل استفاده کنند.

- مکمل ویتابی ب کمپلکس

مکمل ویتابی ب کمپلکس 150 میلی لیتری، یک مکمل غذایی حاوی ویتامین های گروه B است که در وزن 150 میلی لیتری عرضه می شود. این مکمل برای کمک به بهبود عملکرد سیستم عصبی، تقویت سیستم ایمنی، افزایش انرژی و بهبود خلق و خو مورد استفاده قرار می گیرد.

- شربت ویتا زینک

شربت ویتا زینک یک مکمل مولتی‌ویتامین همراه با زینک است که به صورت 150 میلی لیتری تولید می‌شود. این مکمل حاوی ترکیبی از ویتامین‌ها، زینک و کلسیم است و در تقویت رشد کودکان، حفظ عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدن و کاهش احساس خستگی موثر است.

شربت ویتا زینک برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده است و بهتر است همراه با غذا مصرف شود. طعم این مکمل پرتقالی است.

- قطره ویتا زینک پلاس آیرون

قطره ویتا زینک پلاس آیرون 30 میلی لیتری، یک مکمل خوراکی حاوی مولتی ویتامین، آهن و زینک است. این مکمل در وزن 30 میلی لیتر عرضه می شود و به سلامت عمومی بدن، تامین ویتامین های مورد نیاز بدن و کاهش خستگی کمک می کند.

 

تنظیم خواب

 

- مکمل ملاتونین و ویتامین ب6

مکمل ملاتونین و ویتامین ب6 30 میلی لیتری با طعم چند میوه، یک مکمل غذایی با وزن 30 میلی لیتر است که حاوی ملاتونین و ویتامین ب6 است. 

این مکمل ب به القاء خواب و اصلاح الگوی خواب کمک می کند. همچنین به بهبود اختلالات خواب ناشی از مسافرت های طولانی (جت) لگ کمک می کند. علاوه بر این، به کاهش اضطراب و تنش های عصبی نیز کمک می کند.

 

قیمت و خرید محصولات خوارزمی

 

خوارزمی، یکی از معتبرترین برندهای داروسازی در ایران است. با این حال، توصیه می کنیم محصولات خوارزمی را نیز از مراکز معتبر مانند داروخانه آنلاین داروکده بخرید. چون حتی محصولات با کیفیت خوارزمی اگر در شرایط مناسب نگهداری نشوند و به درستی مصرف نشوند، نمی توانند اثربخشی مطلوب را ایجاد کنند.

داروخانه آنلاین داروکده، وب سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزاده است. داروکده، اولین وب سایت اطلاع رسانی جامع و فروش آنلاین محصولات داروخانه ای است که با سابقه بیش از 14سال فعالیت، همواره سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است.

داروکده برخلاف بسیاری از فروشگاه های آنلاین تنها به فروش محصولات خود نمی اندیشد. سلامت کاربران، اولویت اول داروکده است. در همین راستا داروکده خدمات متنوعی را برای کاربران خود در نظر می گیرد. مهمترین ویژگی داروکده که آن را از سایر داروخانه های آنلاین متمایز می کند، داشتن تیم علمی متشکل از داروسازان، متخصصان تغذیه و مشاورین مراقبت از پوست و مو است.

این نویسندگان و مشاورین که از برترین ها در حوزه فعالیت خود هستند، خدمات زیر را به کاربران داروکده ارائه می دهند:

- نقد و بررسی محصولات و پاسخ دادن به سوالات پر تکرار مخاطبان در مورد محصولات

- مشاوره آنلاین رایگان، قبل، حین و پس از خرید

- پاسخ دادن به سوالات و نظرات کاربران در مورد محصولات

- راهنمایی کاربران برای مصرف درست مکمل خریداری شده

- نگارش مقالات جدید بر اساس نیاز مخاطبان

تمامی محصولات خوارزمی نیز در داروخانه آنلاین داروکده از خدمات فوق از تیم علمی تخصصی و حرفه ای داروکده بهره مند می شوند.

داروکده در فرآیندهای انبارداری مکمل ها، بسته بندی و ارسال از آخرین تکنولوژی دنیا استفاده می کند. علاوه بر این، سفارشات ثبت شده کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه سفارش با بسته بندی استاندارد و محکم به سراسر کشور ارسال می شود. 

شاهد این خدمات کم نظیر و تعهد نسبت به کاربران کسب نماد اعتماد الکترونیک 5 ستاره از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت توسط داروکده است.

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی  و مصطفی جلالی کارشناس ارشد تغذیه 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 228,900 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )