محصولات مای بیبی

تعداد محصولات:

19


sort icon

مرتب سازی


+ 2 تعداد در بسته
پوشک کامل کودک سایز 1

+ 3 تعداد در بسته
پوشک کامل سایز 5 خیلی بزرگ

+ 2 تعداد در بسته
پوشک کامل کودک کوچک سایز 2

+ 2 تعداد در بسته
پوشک معمولی متوسط سایز 3

+ 2 تعداد در بسته
پوشک شورتی بچه پول آپ سایز 6

+ 2 تعداد در بسته
دستمال مرطوب کودک با عصاره بابونه

+ 2 تعداد در بستهناموجود
پوشک کامل بزرگ سایز 4

155,000

15%

131,800 تومان

4.5star icon
+ 2 تعداد در بستهناموجود
پوشک ممتاز سایز 4

24,200

0%

24,200 تومان

4.5star icon
+ 2 تعداد در بستهناموجود
پوشک ممتاز سایز 3

22,300

0%

22,300 تومان

4.5star icon
+ 2 تعداد در بستهناموجود
پوشک ممتاز سایز 5

22,300

0%

22,300 تومان

4.5star icon
ناموجود
پوشک شورتی بچه پول آپ سایز 5

ناموجود
پوشک کامل بچه بزرگ سایز مثبت 4

ناموجود
پوشک شورتی بچه پول آپ بزرگ سایز 4

+ 2 تعداد در بستهناموجود
دستمال مرطوب کودک انواع پوست

ناموجود
پوشک کامل سایز 2 کشسانی 18 عددی

مای بیبی Mybaby

مای بیبی، از جمله برند های برجسته و محبوب در زمینه تولید محصولات بهداشتی برای کودکان و بزرگسالان در ایران محسوب می شود. تاریخچه تولید محصولات برند مای بیبی به سال 1368 بر می گردد و با تلاش مداوم شرکت زرین رویا برای ارتقاء کیفیت و تنوع محصولات خود، این برند به یکی از گزینه های اصلی سبد خرید خانواده ها در بازار بهداشتی کشور تبدیل شده است. 

شرکت زرین رویا در سال 1379 با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته خود، توانست پوشک کامل بچه با نام مای بیبی را تولید کند و هم اکنون یکی از تولید کنندگان پوشک در خاورمیانه به شمار می رود. همچنین این شرکت، در سال 1380 خط تولید پد بهداشتی بانوان با نام تجاری مای لیدی و در سال 1388 تولید محصولات برند ایزی لایف برای سالمندان را راه اندازی کرد. 

علاوه بر فعالیت های انجام شده تحت عنوان برند مای بیبی در حوزه بهداشت کودکان، شرکت زرین رویا، با توجه به مسئولیت های اجتماعی و انسان دوستانه، در زمینه های مختلفی نظیر ارتقاء سلامت کودکان، کمک به سالمندان مناطق محروم و تاسیس بنیاد ایفا گام برداشته است.  

 

محصولات مای بیبی 

این محصولات با ویژگی های منحصر به فردی همچون داشتن انعطاف پذیری بالا و لایه محافظتی کتان جهت جلوگیری از قرمز شدن پوست کودکان و توجه به آناتومی بدن کودک در طراحی، توانسته اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند. همچنین، تنوع محصولات برند مای بیبی از جمله عواملی است که آن را به یک انتخاب مناسب و جامع برای سنین مختلف کودکان مبدل کرده است. 

محصولات مای بی بی با استفاده از مواد طبیعی و ضد حساسیت برای پوست کودکان فرآوری شده و سلامتی و راحتی کودکان را تضمین می کنند. در ادامه مطلب به شرح بیشتر محصولات برند مای بیبی می پردازیم. 

 

  • پوشک مای بیبی

پوشک های مای بیبی با ویژگی های برجسته ای طراحی شده اند که نه تنها نیازهای نوزادان را برطرف می سازند، بلکه والدین را در تعویض آسان و مراقبت از پوست حساس آنها یاری می رسانند. طراحی مناسب و انعطاف پذیری بالای این پوشک ها، امکان حرکت آزادانه را برای نوزادان فراهم کرده و در عین حال از تهویه بهینه برای پوست برخوردار هستند. 

پوشک های مای بیبی، با داشتن مواد مغذی و محافظتی، انتخاب مناسبی برای پوست حساس و نازک کودکان به شمار می روند. عصاره های طبیعی و ویتامین ها در ساختار این پوشک ها به حفظ سلامت و نرمی پوست کودکان کمک می کنند؛ به علاوه، تعویض ساده و آسان پوشک با استفاده از چسب های باکیفیت برای والدین فراهم است. 

یکی دیگر از ویژگی های مهم این پوشک ها، عدم استفاده از مواد مضر و حساسیت زا در ساختار آنها است. پوشک های مای بیبی شامل انواع چسبی و شورتی می شوند که در ادامه با ذکر سایز بیان شده اند. هر کدام از پوشک ها برای وزن های مختلفی از نوزادان و کودکان مناسب هستند.

  • پوشک کامل چسبی بچه سایز صفر 22 عددی مای بیبی
  • پوشک کامل مای بیبی سایز 1
  • پوشک کامل چسبی کودک کوچک سایز 2 مای بیبی 
  • پوشک چسبی مای بیبی متوسط سایز 3 
  • پوشک کامل چسبی بزرگ سایز 4 مای بیبی
  • پوشک کامل چسبی سایز 5 خیلی بزرگ مای بیبی 
  • پوشک کامل چسبی خیلی خیلی بزرگ سایز 6 مای بیبی 
  • پوشک شورتی مای بیبی پول آپ سایز 4 
  • پوشک شورتی بچه پول آّپ بزرگ سایز 4 مای بیبی 
  • پوشک شورتی مای بیبی بچه پول آپ سایز 5 
  • پوشک شورتی بچه پول آپ خیلی بزرگ سایز 5 مای بیبی 
  • پوشک شورتی بچه پول آپ سایز 6 ما بیبی

 

  • دستمال مرطوب مای بیبی 

یکی دیگر از محصولات بی نظیر برند مای بیبی برای بهداشت پوست حساس کودکان، دستمال مرطوب این برند است. دستمال مرطوب مای بیبی با خصوصیات منحصر به فرد خود به بهترین نحو از پوست نازک دست، صورت و بدن کودکان مراقبت می کند. این محصول با عصاره بابونه، ویتامین های E و B5 فرآوری شده که این ترکیبات در کنار رطوبت رسانی، مانع از آسیب عوامل مخرب محیطی از جمله رادیکال های آزاد به پوست کودکان می گردند. دستمال مرطوب کودک انواع پوست مای بیبی، دارای رایحه ای ملایم و هایپوآلرژنیک بوده و ساختار آن عاری از هرگونه مواد صابونی و الکلی است.  

 

قیمت محصولات مای بیبی 

مای بیبی به عنوان یکی از برندهای پیشتاز و پرطرفدار در زمینه تولید محصولات بهداشتی برای کودکان شناخته می شود که خط تولید محصولات این برند از سال 1379 توسط شرکت زرین رویا راه اندازی شد. محصولات مای بیبی با مواد طبیعی و مغذی برای پوست نوزادان و کودکان تهیه شده و عاری از هرگونه مواد حساسیت زا هستند. بنابراین، این محصولات با توجه به تناسب بین کیفیت و قیمت آنها، انتخاب مناسب و اقتصادی برای والدین محسوب می شوند. 

در هنگام خرید اینترنتی محصولات مای بیبی، توجه به نکاتی همچون شرایط نگهداری انبار، تاریخ انقضای محصول و خدمات پس از فروش مرکز خرید امری ضروری است. یکی از مراکز اینترنتی معتبر که با رعایت موارد گفته شده، محصولات سلامت محور را عرضه می کند، داروخانه آنلاین داروکده است.

داروکده با داشتن مجوز های مورد نیاز از دانشگاه علوم پزشکی ایران برای فعالیت قانونی در زمینه عرضه و فروش محصولات سلامت محور و غیر دارویی، با سابقه طولانی خود، توانسته رضایت حداکثری خریداران را به آورده و نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره را از وزارت صنعت، معدن و تجارت اخذ نماید. 

همچنین، داروکده با هدف افزایش سرعت و سهولت در فرآیند خرید، خدمات مشاوره آنلاین رایگان را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است. تیم علمی مجرب این مرکز که شامل دکتر داروساز، کارشناسان ارشد تغذیه و مشاوران پوست و مو می شوند، در تمامی مراحل خرید، آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای کاربران راجع به محصولات یا پرسش هایی در زمینه بهداشت فردی هستند و تلاش می کنند تا در جهت ارتقاء و بهبود سلامت افراد جامعه گام بردارند.

 

سوالات رایج کاربران در مورد برند مای بیبی

1- محصولات مای بیبی ساخت کجاست؟

محصولات برند مای بیبی با استفاده از مواد طبیعی باکیفیت و مرغوب و عاری از هر گونه مواد شیمیایی حساسیت زا برای پوست کودک، زیر نظر متخصصان ایرانی شرکت زرین رویا تولید و عرضه می شوند. 

2- تفاوت پوشک های چسبی مای بیبی با پوشک های شورتی این برند در چیست؟

پوشک چسبی مای بیبی و پوشک شورتی مای بیبی، دو نوع پوشک با ویژگی ها و کاربردها متفاوت هستند که انتخاب آنها به ویژگی ها و نیازهای خاص کودک و والدین بستگی دارد. پوشک چسبی بیشتر برای سنین پایین کودکان مناسب بوده و پوشک شورتی برای کودکانی که تحرک بیشتری دارند، طراحی شده است. 

 

تالیف: احسان عمادی دکتر داروساز و بهاره شاه محمدی، کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 169,999 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )