محصولات مای لیدی

تعداد محصولات:

19


sort icon

مرتب سازی


 مای لیدی (my lady)

 

برند مای لیدی فعالیت خود را از سال 1380 در زمینه تولید محصولاتی جهت افزایش راحتی زندگی زنان در طول دوران پریود آغاز کرده و زیر مجموعه ای از برند زرین رویا است. این برند با ادغام فناوری روز دنیا و نوآوری در تولید محصولات خود، سعی در ارائه محصولاتی با کیفیت به زنان ایرانی دارد. در حال حاضر،  انواع نوار بهداشتی مای لیدی به کشورهای مختلف همسایه ارسال می شود.

از دیگر برندهای زیر مجموعه زرین رویا می توان به برندهای مای بیبی و ایزی لایف اشاره نمود. 

 

محصولات مای لیدی

 

محصولات پر فروش برند مای لیدی به سه دسته نوار بهداشتی کلاسیک (تا نشده ضخیم)، مکسی (سه بار تا شده نیمه ضخیم) و اولترا (خیلی نازک) تقسیم می شوند. همچنین، تمامی محصولات این برند در اندازه های مختلف و متنوع در بازار موجود بوده و بانوان می توانند بر حسب نیاز خود آنها را خریداری نمایند. 

در ادامه مطلب به معرفی مدل های مختلف نوار بهداشتی برند مای لیدی به شکل جداگانه می پردازیم.

 

انواع نوار بهداشتی مای لیدی

 

دوران قاعدگی و پیش از آن (PMS)، برای خانم ها دوره ای حساس و مهم است. در این زمان، مراقبت از تغذیه، استراحت و بهداشت روانی و جسمی از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب و استفاده ار نوار بهداشتی مناسب در دوران قاعدگی، می تواند به خانمها کمک کند تا این مرحله را با آرامش سپری کنند. در این زمینه برند مای لیدی، نوارهای بهداشتی متنوعی برای شرایط و نیازهای مختلف خانم ها طراحی کرده که به ویژگی های هر کدام در ادامه اشاره شده است.

- نوار بهداشتی کلاسیک مای لیدی 

این محصولات برای افرادی که به دنبال خرید نوار بهداشتی های ضخیم هستند، انتخاب مناسبی محسوب می شود. نوار بهداشتی های کلاسیک مای لیدی از نفوذ بالایی برخوردار بوده و  ترشحات را به سرعت جذب می کند. این محصولات دارای چسب زیری استاندارد بوده و به راحتی به سطح لباس زیر می چسبند. کانال های جاذب در طول این نوارهای بهداشتی، از نشتی مایعات جلوگیری می کنند. 

  • نوار بهداشتی مای لیدی کلاسیک ضخیم مشبک سه تا شده

  • نوار بهداشتی کلاسیک بالدار بزرگ با لایه مشبک صورتی

  • نوار بهداشتی مای لیدی بنفش مناسب پوست حساس
  • نوار بهداشتی کلاسیک بالدار متوسط مای لیدی

  • نوار بهداشتی کلاسیک ضخیم سه تا شده 

 

- نوار بهداشتی مکسی مای لیدی

کانال های مرکزی نوار بهداشتی مکسی یا نیمه ضخیم مای لیدی به شکل خاصی طراحی شده  و مایعات را به طور یکنواخت در سراسر نوار توزیع می کند. طراحی ارگونومیک این محصول به گونه ای انجام شده که با فرم بدن سازگاری دارد. باله های نوار بهداشتی مکسی مای لیدی به خوبی به لباس زیر متصل می شوند و از جا به جا شدن نوار بهداشتی و نشتی آن جلوگیری می کنند.

 بخش میانی این نوار بهداشتی به شکل نیمه ضخیم طراحی شده تا میزان جذب مایعات را افزایش دهد. برند مای لیدی با عرضه نوار بهداشتی های مکسی در بسته بندی های تکی چسب دار، امکان حمل و دور انداختن آسان آنها را فراهم نموده است. 

  • نوار بهداشتی مای لیدی بالدار نیمه ضخیم با لایه رویی مشبک نارنجی

  • نوار بهداشتی مای لیدی مسافرتی، نیمه ضخیم با رویه مشبک

  • نواربهداشتی مای لیدی بالدار نیمه ضخیم با لایه کتان آبی

 

- نوار بهداشتی اولترا مای لیدی

نوار بهداشتی های اولترا یا خیلی نازک مای لیدی، با داشتن نواحی فوق جاذب و رنگی، خون را با سرعت بیشتری جذب کرده و از نشتی آن جلوگیری می کند. نوار بهداشتی اولترا مای لیدی بسیار انعطاف پذیر بوده و از خاصیت خنثی کنندگی بو برخوردار است. لایه رویی نوار بهداشتی اولترا بسیار نرم است و با پوست بانوان سازگاری دارد. این محصولات هیچگونه حساسیتی به همراه ندارند. 

  • نوار بهداشتی بالدار ایرلید خیلی نازک خیلی بزرگ

  • نوار بهداشتی بالدار ایرلید خیلی نازک متوسط

  • نوار بهداشتی بالدار ایرلید به نرمی ابریشم

  • نوار بهداشتی بالدار ایرلید همیشه خشک

  • نوار بهداشتی بالدار ایرلید خیلی بزرگ

  • نوار بهداشتی بالدار ایرلید متوسط

 

خرید نوار بهداشتی مای لیدی

 

محصولات مای لیدی به منظور بهبود کیفیت زندگی زنان ایرانی در دوران پریود طراحی شده اند. این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت اصلی در داروخانه آنلاین داروکده عرضه می شوند و می توانید این محصولات را مستقیما در همین صفحه به سبد خرید خود اضافه نموده و سفارش دهید. 

داروکده با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره، کلیه محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان را در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق پیک اختصاصی در تهران و شرکت ملی پست در دیگر شهرها و استان های کشور برای آنها ارسال می کند. 

همچنین تیم علمی داروکده، در تمامی مراحل خرید از طریق مشاوره آنلاین، پاسخگوی سوالات مخاطبان راجع به کاربرد و ویژگی محصولات یا ابهاماتی در زمینه بهداشت فردی هستند. به علاوه می توانید از طریق درج کامنت در زیر محصولات نیز، پرسش های خود را کارشناسان مجرب این مرکز در میان گذاشته و از راهنمایی های آنها بهره مند گردید.

 

سوالات رایج کاربران در مورد برند مای لیدی

1- مای لیدی چیست؟

مای لیدی یکی از برندهای معروف ایرانی است که در زمینه تولید انواع نوار بهداشتی برای بانوان فعالیت می کند. 

2- نوار بهداشتی مای لیدی اولترا چه ویژگی هایی دارد؟

نوار بهداشتی اولترا یا خیلی نازک مای لیدی از نواحی فوق جاذب و رنگی برخوردار بوده و خون را با سرعت بالایی جذب می کند. این محصول بسیار منعطف بوده و دارای لایه رویی نرم و سازگار با پوست بانوان است. نوار بهداشتی اولترا همچنین، در خنثی کردن بو نیز نقش قابل توجهی دارد.

 

تالیف: احسان عمادی دکتر داروساز و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 45,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )