محصولات نستله

تعداد محصولات:

15


sort icon

مرتب سازی


نستله

 

غذای خوب، زندگی سالم 

"وارد بزرگترین شرکت غذا و نوشیدنی جهان شوید!"

نستله به قدرت نهفته غذا برای افزایش کیفیت زندگی معتقد است. بالغ بر 150 سال پیش هنری نستله و برادران پیج بنیان های شرکت نستله را بنا نهادند. هنری نستله در سال 1867 موفق به تولید شیر خشک مناسب نوزادان شد و از این طریق جان هزاران نوزاد محروم از شیر مادر را نجات داد. شرکت نستله با بهره گیری از این تجربه 150 ساله در جهت ارتقا کیفیت زندگی نسل امروز و آینده می کوشد.

 

نستله ایران

 

شرکت نستله ایران در نهم دی ماه سال 1373 به طور رسمی در کشور ثبت شد و فعالیت خود را آغاز نمود. نستله ایران نخستین کارخانه خود را در استان قزوین تاسیس کرد. این مجموعه در سال 1381 غذای کمکی کودک CERELAC را تولید کرد و پس از آن تولیدات خود را با محصولاتی مانند شیر خشک اطفال با برندهای GUIGOZ و NAN، پودر مخلوط کاکائو NESQUIK و پودر مخلوط قهوه فوری NESCAFE ادامه داد.

نستله ایران همواره مفتخر به سهیم شدن در بهبود زندگی مردم و جامعه ایرانی است و به سرمایه گذاری خود برای ارتقا تغذیه، سلامتی و تندرستی آن ها ادامه خواهد داد. از سال 1395 نستله ایران برای دو سال متوالی موفق به کسب جایزه بهترین صادر کننده استان قزوین برای صادرات محصولاتش به خارج از کشور شد.

محصولات نستله موجود در داروخانه آنلاین داروکده شامل سرلاک ها (غذای کمکی) و نوتری بیسکویت است:

 

انواع سرلاک نستله

 

از پایان 6 ماهگی

هنگامی که کودکان به شش ماهگی می رسد، زمان آشنا کردن آن ها با غذاهای جامد است. کودک شما در این سن برای آشنایی با طعم های ساده و غذاهای با بافت نرم به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کامل و متعادل آماده است. البته توجه داشته باشید که کودک شما در این سن هنوز برای تامین بسیاری از مواد مغذی مورد نیازش به شیر مادر یا شیر خشک نیاز دارد؛ اما برای امتحان کردن غذا هم آماده است.

این سرلاک های نستله، غنی شده با آهن و حاوی باکتری های پروبیوتیک مشابه با باکتری های دستگاه گوارش کودکانی که با شیر مادر تغذیه می شوند، هستند. همچنین دارای ویتامین B1 و اسیدهای چرب امگا 3 جهت رشد و تکامل مغزی هستند.

  • سرلاک برنج به همراه شیر
  •  سرلاک گندم به همراه شیر
  •  سرلاک حریره بادام به همراه شیر

 

از پایان 7 ماهگی

کودکان در سن هفت ماهگی در مرحله دوم قرار دارند؛ یعنی آماده کشف طعم های جدید و برداشتن گام بعدی به سمت غذای خانواده هستند. در این زمان کودک شما باید طعم های جدید را یکی یکی امتحان کند و غذاهای با بافت کمی سفت تر را برای تشویق به خوردن غذاهای متنوع تجربه کند. 

این سرلاک های نستله حاوی غلات تهیه شده از مواد کاملا طبیعی با هضم آسان هستند. همچینین با داشتن ویتامین ها و مواد معدنی در کنار باکتری پروبیوتیک بیفیدوس به تقویت سیستم ایمنی کودک کمک می کنند.

  • سرلاک گندم و موز به همراه شیر
  • سرلاک گندم و خرما به همراه شیر
  • سرلاک گندم و سیب به همراه شیر

 

از پایان 8 ماهگی

وقتی کودک هشت ماهه می شود، اعتماد به نفس بیشتری برای غذا خوردن دارد و آماده ترکیبی از طعم ها در غذا است. این غذاها کودکان را به جویدن تشویق می کند و در عین حال به آماده شدن آن ها برای خوردن غذای سفره کمک می کند. در این زمان آن ها آماده می شوند تا چیزهایی مثل تکه های کوچک سیب زمینی پخته و ماهی نرم را امتحان کنند و با عادت کردن به این تغییرات ذائقه آن ها پیشرفت و رشد خواهد کرد.

این سرلاک ها غنی شده با آهن و ید، و حاوی تمامی ویتامین های ضروری در رشد و تکامل کودک هستند. این غذاهای کمکی از غلات مقوی و خوش طعم تولید شده و فاقد هرگونه نگهدارنده و رنگ های مصنوعی هستند. 

  • سرلاک گندم و میوه به همراه شیر
  •  سرلاک گندم و تکه های خرما به همراه شیر

 

از پایان 12 ماهگی

وقتی کودک شما به سن یک سالگی می رسد، در مرحله چهارم از مسیر از شیر گرفتن است. در این زمان، نقاط عطف شیرین و لذت بخشی وجود دارد؛ مانند اولین جشن تولد و شاید حتی گفتن اولین کلمات واقعی. با این تغییرات شما احساس می کنید که کودکتان واقعا بزرگ شده است. اما باید بدانید که هنوز هم مهم است که کودک بهترین تغذیه ممکن را در قالب یک رژیم غذایی متعادل و متنوع دریافت کند.

این سرلاک های نستله به تامین انرژی و ریزمغذی های مورد نیاز کودکان کمک می کند. همچنین دارای اسیدهای چرب امگا 3 بوده و در تکامل سیستم عصبی موثر است.

  • سرلاک گندم و تکه های میوه با عسل به همراه شیر
  • سرلاک گندم و عسل به همراه شیر
  • سرلاک چند غله چند میوه

 

سرلاک نوتری بیسکوییت گندمی

این بیسکوییت، یک غذای کمکی و میان وعده سالم و خوشمزه برای کودکان بالای یک سال است. نوتری بیسکویت حاوی کلسیم، آهن، زینک، ویتامین D و ویتامین B1 است. همچنین بافت مناسبی دارد و خوش طعم است. اندازه این بیسکوییت ها متناسب با دست های کودکان است و به مستقل شدن آن ها در غذا خوردن کمک می کند. 

 

خرید سرلاک نستله

 

اگر در خانواده خود عضو کوچک تازه واردی دارید، حتما با چالش های غذای کمکی و شروع آن درگیر هستید یا به زودی درگیر خواهید شد. غذاهای کمکی یا همان سرلاک نستله نیاز به معرفی ندارد. این مکمل ها به تامین انرژی و ریزمغذی های مورد نیاز روزانه کودکان با توجه به سن آن ها و دوره های مختلف رشد کمک می کند. سرلاک نستله همچنین غنی شده با آهن و امگا 3 است و به رشد و تکامل مغز و سیستم عصبی کمک می کند. باکتری های پروبیوتیک موجود در این سرلاک ها مشابه با باکتری های موجود در دستگاه گوارش نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می شوند است که در حفظ این فلور طبیعی موثر است.

وقتی پای سلامت کودکان در میان است، خرید از یک داروخانه معتبر اهمیت بیشتری پیدا می کند. با خرید از داروخانه آنلاین داروکده، علاوه بر اینکه از اعتبار و سلامت محصولات نستله اطمینان کامل دارید، می توانید از مزایای خرید اینترنتی نیز بهره مند شوید. داروکده به عنوان اولین داروخانه اینترنتی کشور، تنها داروخانه دارای نشان اعتماد الکترونیک 5 ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت است. پس از سفارش مکمل های مورد نیاز خود از داروکده تنها با چند کلیک، منتظر دریافت این محصولات در سریع ترین زمان ممکن و با بسته بندی استاندارد و سازگار با طبیعت باشید.

 

سوالات متداول

1- نستله برای کدام کشور است؟

نستله یک شرکت سوییسی است که در 188 کشور حضور دارد. نستله در سال 1373 اجازه مشارکت و سرمایه گذاری را در ایران را دریافت نمود.

2- سرلاک نستله چه طعم هایی دارد؟

سرلاک نستله در طعم های متفاوتی مانند سرلاک برنج به همراه شیر، سرلاک گندم و خرما به همراه شیر و سرلاک گندم و عسل به همراه شیر برای دوره های سنی متفاوت تولید شده است.                     

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و زهرا قباخلو کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 237,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )