محصولات فارما پلاس

تعداد محصولات:

22


sort icon

مرتب سازی


+ 2 تعداد در بسته
آمینو چیکن فارماپلاس

+ 2 طعم
کراتین فارما پلاس 400 گرمی

اچ ام بی فارما پلاس

380,400

10%

342,400 تومان

3.8star icon
+ 2 طعم
فست گین فارماپلاس 3000

1,600,000

10%

1,440,000 تومان

3.5star icon
+ 4 طعم
کربو فارما پلاس 4540 گرمی

+ 3 طعم
کربو فارما پلاس 2270 گرمی

ناموجود
گابا 120 عددی

375,100

10%

337,600 تومان

3.4star icon
ناموجود
آمینو کمپلکس 180 عددی

ناموجود
بی سی ای ای فارما پلاس

ناموجود
کوآنزیم کیوتن فارما پلاس

فارما پلاس

 

فارما پلاس یک برند معتبر و شناخته شده در زمینه تولید مکمل های رژیمی برای ورزشکاران و بدنسازان است. محصولات pharma plus  توسط شرکت عرشیا مکمل آریا تولید می شوند. این هلدینگ فعالیت خود را از سال 1388 شروع نمود و امروزه یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید مکمل های غذایی و ورزشی در ایران است. 

عرشیا مکمل، با استفاده از به روز ترین فناوری ها و به کارگیری افراد متخصص، همواره در تلاش برای تولید محصولات برند فارما پلاس در بالاترین سطح از نظر کیفی و کمی بوده تا بتواند رضایت ورزشکاران و سایر مصرف کنندگان را جلب نماید. 

محصولات فارما پلاس از نظر فرم دارویی (کپسول، پودر، قرص و...)، حجم، کاربرد و... از تنوع خوبی برخوردار است. تمامی مکمل های برند فارماپلاس، از مواد اولیه مرغوب و تایید شده توسط سازمان بهداشت جهانی تولید شده اند. 

بدنسازان و ورزشکاران آماتور تا حرفه ای تمامی رشته های ورزشی و همچنین افراد غیر ورزشکاری که به دنبال حفظ و بهبود کلی سلامت بدن خود هستند، همگی می توانند از ترکیبات به کار رفته در مکمل های فارماپلاس بهره ببرند.

 

ویژگی های برند فارما پلاس در یک نگاه

 

  • تولید مکمل برای کاربردهای گوناگون ورزشی و دوره های مختلف بدنسازی

  • درج نشان سیب سلامت سازمان غذا و دارو بر روی بسته بندی محصولات

  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید مکمل های ورزشی و غذایی

  • توانایی رقابت با مکمل های ورزشی خارجی مشابه

  • ارائه طعم های متنوع برای سلیقه های مختلف

  • مقرون به صرفه بودن 

 

محصولات فارما پلاس

 

به طور کلی، محصولات برند pharmaplus را می توان به سه گروه اصلی تقسیم نمود:

مکمل های ورزشی / مکمل های غذایی / ویتامین ها و مواد معدنی

در ادامه با هر یک از این دسته ها و زیر مجموعه آنها آشنا خواهیم شد.

 

مکمل های ورزشی

 

با طبقه بندی مکمل های ورزشی برند فارما پلاس بر اساس کاربردی که دارند، راحت تر می توان مکمل مورد نظر و مناسب با هدف ورزشی خود را انتخاب نمود. 

- مکمل فارما پلاس در دوره حجم و کات

برند فارماپلاس دارای پکیج کاملی از مکمل های مورد نیاز برای دوران حجم (bulk) و کات (cut) بدنسازی بوده و نیاز ورزشکاران را در این دوران تامین می نماید. در دوره حجم، میزان دریافت کالری افزایش یافته و در طی مدت زمان معینی، حجم و قدرت عضلات، از طریق دریافت انرژی بیشتر و داشتن تمرینات ورزشی مناسب، افزایش می یابد. در دوره حجم پروتئین و چربی، هر دو در بدن ذخیره شده و باعث می شود که وزن کلی و عضلات ورزشکار بیشتر شود.

در دوره کات بدنسازی، که معمولا بعد از دوره حجم است، چربی سوزی صورت گرفته و توده عضلانی ساخته شده در دوره حجم نیز حفظ می شود. انجام تمرینات ورزشی، کنترل کالری دریافتی و مصرف مکمل های مناسب در این دوره از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

لیست مکمل فارما پلاس متناسب با دوره حجم و کات به شرح زیر است:

1- کراتین فارما پلاس

کراتین طعم دار فارما پلاس 400 گرمی، حاوی 5 گرم کراتین مونوهیدرات خالص به همراه ویتامین C است. مصرف مکمل کراتین فارما پلاس 400 گرمی به صورت توصیه شده (گذراندن دوره بارگیری و ادامه مصرف در دوره نگهداری) به عضلات ورزشکاران حجم می دهد

دکتر کوشا شهیدی (داروساز) در مقاله ای تحت عنوان "26 سوال رایج در مورد کراتین" که در مجله داروکده به چاپ رسیده است، به تعدادی از سوالات متداول پیرامون مصرف کراتین پاسخ داده اند. شما عزیزان می توانید با مطالعه این مقاله، پاسخ سوالات خود را در این زمینه دریافت نمایید. 

 

2- پروتئین وی فارما پلاس

وی فارما پلاس، با داشتن 24 گرم پروتئین وی کنسانتره به ازای هر پیمانه خود، ارزش بیولوژیکی بالایی داشته و از رشد و ترمیم عضلات پشتیبانی می کند. این مکمل فاقد شکر، کم چرب و دارای طعم دلپذیر شکلاتی بوده که می تواند پس از مخلوط شدن با آب یا شیر مورد استفاده ورزشکاران و افرادی که نیاز بیشتری به دریافت پروتئین در رژیم غذایی خود دارند، قرار بگیرد. 

 

3- امینو فارما پلاس

قرص آمینو کمپلکس 180 عددی فارما پلاس، حاوی آمینو اسیدهای ضروری برای حفظ سلامت عضلات است. علاوه بر آن، این مکمل با داشتن عصاره قهوه سبز، عصاره چای سبز و کافئین باعث افزایش متابولیسم (سوخت و ساز) بدن شده و به تسریع چربی سوزی کمک می کند. 

قرص آمینو چیکن فارما پلاس با منشا پروتئین هیدرولیز شده مرغ و پروتئین وی نیز در تامین پروتئین مورد نیاز ورزشکاران جهت عضله سازی و افزایش قدرت و توان ورزشی کاربرد دارد. 

 

4- ال کارنیتین برای چربی سوزی

قرص ال کارنیتین فارما پلاس 90 عددی حاوی 1000 میلی گرم ال کارنیتین تارترات به ازای هر قرص خود بوده که جذب بالایی دارد. مکانیسم اثر مصرف ال کارنیتین برای کاهش وزن، کمک به افزایش متابولیسم چربی ها از طریق انتقال اسیدهای چرب به درون میتوکندری و تولید انرژی از آنها است.

از عملکردهای دیگر ال کارنیتین فارما پلاس می توان به بهبود عملکرد فیزیکی ورزشکار، کاهش خستگی ماهیچه ها و به طور کلی کمک به کاهش توده چربی بدن اشاره نمود. 

 

5- گینر فارما پلاس برای افزایش وزن

فست گین 3000 فارما پلاس 2270 گرمی و 4540 گرمی با نسبت کربوهیدرات به پروتئین 5 به 1، به افرادی که به سختی وزن می گیرند (هارد گینرها) کمک می کند تا با دریافت کالری بیشتر، وزن گیری سریع تری داشته باشند.

فست گین فارما پلاس با طعم های مختلف موزی، شکلاتی و میوه ای تولید شده و می تواند به افزایش حجم عضلات، جلوگیری از تحلیل عضلانی پس از تمرین و افزایش وزن افراد ورزشکار و غیر ورزشکار کمک کند. 

 

- کربو فارما پلاس برای حفظ ذخایر گلیکوژنی

پودر کربو فارما پلاس در دو وزن 2270 و 4540 گرمی و در طعم های مختلف تولید شده است. دریافت مکمل کربو فارما پلاس در تامین انرژی ورزشکار، جلوگیری از تخلیه ذخایر گلیکوژنی عضلات و ترشح هومون انسولین کاربرد دارد. 

 

- گلوتامین فارما پلاس برای ریکاوری عضلات

ال گلوتامین فارما پلاس 400 گرمی با طعم دلپذیر لیمو، علاوه بر آمینو اسید گلوتامین حاوی مقداری ویتامین C نیز است. گلوتامین در ساخت پروتئین و سایر آمینو اسیدها نقش دارد. مکمل گلوتامین برای بدنسازی کاربردهای گوناگونی مانند تقویت سیستم ایمنی، کاهش احساس خستگی، بهبود ریکاوری پس از تمرین و تجربه کمتر درد عضلانی دارد.

 

- ال آرژنین فارما پلاس برای افزایش توان ورزشکار

فارما پلاس با تولید دو مکمل ال آرژنین فارما پلاس 90 عددی و ای ای کی جی، 1000 میلی گرم آمینو اسید را به ازای هر سروینگ ارائه داده است. 

ال آرژنین با تولید نیتریک اکساید در بدن به گشادی عروق و خون رسانی بیشتر به اندام های ورزشکار، به بالا رفتن سطح انرژی و کاهش خستگی حین و بعد از تمرین کمک می کند. یکی دیگر از نقش های ال آرژنین در بدن، ترشح هورمون رشد و در نتیجه افزایش قد افرادی است که در سنین رشد هستند و هنوز صفحات رشدشان بسته نشده است. همچنین، مصرف مکمل آرژنین فارما پلاس، هم از طریق فراهم نمودن پیش ساز برای ساخت پروتئین و هم با افزایش تولید انسولین به عنوان یک هورمون آنابولیک، در عضله سازی نقش دارد. 

 

- بی سی ای ای فارما پلاس برای حفظ توده عضلانی

قرص بی سی ای ای فارما پلاس بسته 90 عددی و 240 عددی، حاوی 3000 میلی گرم آمینو اسید شاخه دار (والین، لوسین و ایزولوسین) با نسبت 2:1:1 در هر سروینگ است. BCAA در بازسازی و محافظت از بافت های ماهیچه ای کاربرد دارد و به تسریع ریکاوری پس از تمرینات شدید کمک می کند. 

 

- مکمل فارما پلاس در مصدومیت ورزشکار

مکمل های زیر از برند pharma plus می توانند در تسریع روند ترمیم زخم، خون رسانی بیشتر به بافت های آسیب دیده، حفظ عضلات، ترشح هورمون رشد و در نهایت بافت سازی سریع تر موثر باشند:

  1. مکمل های ال آرژنین فارماپلاس 

  2. قرص اچ ام بی فارما پلاس بسته 90 عددی 

  3. پودر ال گلوتامین فارما پلاس

 

مکمل های غذایی

 

فارماپلاس علاوه بر تولید محصولات ورزشی، مکمل های کمک درمانی دیگری نیز عرضه نموده است. 

- آرامبخش، ضد اضطراب و ضد افسردگی

کپسول گابا 120 عددی فاما پلاس، حاوی دوز مناسبی از گاما آمینو بوتیریک اسید (GABA) به همراه ترکیبات دیگری مانند سیترولین، آرژنین و لیزین است. گابا با داشتن چندین نقش مانند کمک به تنظیم خواب، کاهش خستگی ذهنی و جسمی و بهبود علائم افسردگی به عنوان یک ترکیب ضد استرس و آرامبخش شناخته می شود. 

 

- غضروف ساز

قرص گلوکزامین کندروتین و ام اس ام فارما پلاس یک مکمل تخصصی در زمینه حفظ سلامت استخوان ها و مفاصل است. این مکمل با کمک به رفع خشکی مفصل به بهبود انعطاف پذیری آن کمک می کند. همچنین، گلوکزامین فارما پلاس با داشتن خاصیت ضد التهابی در تسکین درد بیماران مبتلا به آرتروز و آرتریت روماتوئید موثر است. 

 

مکمل های ویتامینی و مینرالی

 

دسته دیگری از مکمل های pharma plus، محصولاتی است که می توانند به تامین نیاز روزانه افراد به ویتامین ها و مواد معدنی کمک نموده و در بهبود سلامت کلی بدن نقش داشته باشند.

این محصولات سلامت محور از برند فارما پلاس به شرح زیر است:

  1. مولتی ویتامین و مینرال فارما پلاس

  2. کوآنزیم کیوتن فارما پلاس

  3. کو کیوتن و ویتامین ای فارما پلاس

  4. زینک و منیزیم آسپارتات زد ام ای 

  5. ویتامین سی فارما پلاس 1000 میلی گرمی 

 

سوالات متداول:

1- مکمل فارما پلاس ساخت کجاست؟

محصولات برند فارما پلاس زیر مجموعه ای از هلدینگ بزرگ عرشیا مکمل آریا، یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه تولید مکمل های ورزشی و رژیمی در ایران است.

2- محصولات فارما پلاس را از کجا تهیه کنیم؟

مکمل های ورزشی فارما پلاس از کیفیت خوبی در مقایسه با نمونه های مشابه خارجی برخوردار بوده و قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه ای دارند.

در ارتباط با مکمل های ورزشی، از آنجایی که معمولا ورزشکاران نیاز به مصرف طولانی تر این محصولات دارند، توجه به قیمت در کنار کیفیت و کمیت مناسب با نیاز فرد، اهمیت ویژه ای پیدا می کند. قیمت محصولات فارما پلاس توسط سازمان غذا و دارو و بر اساس مواد اولیه به کار رفته، نوع بسته بندی، حجم و وزن محصولات و... تعیین می شود. 

شرایط استاندارد انبارهای نگهداری مکمل ها، داشتن برچسب اصالت کالا بر روی بسته بندی، وجود تاریخ انقضای مشخص و معتبر و... از مسائلی است که نشان می دهد خرید اقلام غیر دارویی سلامت محور به صورت آنلاین و حضوری می بایست همانند داروها از داروخانه های معتبر صورت بگیرد.  

داروخانه آنلاین داروکده، به عنوان مرجع کاملی از مکمل های فارماپلاس، قیمت تمامی محصولات این برند را مطابق با فاکتورهای رسمی شرکت های پخش در صفحه هر محصول درج نموده است. 

با خرید اینترنتی مکمل های ورزشی از داروکده، به عنوان تنها داروخانه دارای نماد اعتماد الکترونیک 5 ستاره از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، می توانید از مزیت تخفیف های مناسبتی نیز برخوردار شوید.

همچنین، تیم علمی و مجرب داروکده (اعم از داروسازان متخصص و کارشناسان ارشد تغذیه) به صورت کاملا رایگان پاسخگوی تمامی سوالات کاربران و خریداران محترم در خصوص انتخاب بهترین مکمل مورد نیاز بر اساس هدف ورزشی، شرایط فردی و... و همچنین نحوه و میزان مصرف، تداخلات دارویی احتمالی و... هستند. 

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و زهره فرخیان کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 3,041,740 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )