محصولات رها

تعداد محصولات:

35


sort icon

مرتب سازی


جینکوویتون

45,000

0%

45,000 تومان

3.5star icon
اسپری بینی سزالین

32,000

0%

32,000 تومان

3.6star icon
رابونکس

98,100

0%

98,100 تومان

3.2star icon
را کیوتن

196,200

20%

157,000 تومان

3.1star icon
کوئترول رزوراترول 250

200,000

5%

190,000 تومان

3.5star icon
رافولیت

98,100

0%

98,100 تومان

3.6star icon
های ویژن

104,000

15%

88,400 تومان

2.8star icon
جوینت میکر

261,600

15%

222,400 تومان

3.5star icon
هیالورا

228,900

0%

228,900 تومان

3.7star icon
راسنت

180,600

15%

153,600 تومان

3.5star icon
کلسی فان پلاس

104,700

30%

73,300 تومان

3.5star icon
رویال ویت

86,000

10%

77,400 تومان

3.3star icon
اسپری بینی سزانوز

33,600

0%

33,600 تومان

3.7star icon
+ 2 سایز
رهامین

50,000

0%

50,000 تومان

3.5star icon
ماکاتون

252,000

10%

226,800 تومان

3.3star icon
شربت کلسی فان

51,800

0%

51,800 تومان

3.1star icon
بیوتین 5 میلی گرم

76,600

30%

53,600 تومان

3.5star icon
زی ویت

44,200

0%

44,200 تومان

3.5star icon

رها

 

محصولات رها از جمله مکمل های باکیفیت و مقرون به صرفه ایرانی هستند که طرفداران بسیار زیادی در کشور دارند. مکمل های رها را به آسانی از داروکده سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. 

 

برند رها

 

شرکت داروسازی رها اصفهان در سال 1383 با هدف تولید محصولات دارویی و بهداشتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تأسیس شد. این شرکت با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان داخلی و خارجی، و استفاده از تجهیزات پیشرفته، توانسته است در مدت کوتاهی به یکی از پیشگامان صنعت داروسازی ایران تبدیل شود.

شرکت داروسازی رها دارای خطوط تولید متنوعی در زمینه‌های مختلفی مانند قرص، کپسول، پلت، آمپول، قطره چشمی، اسپری بینی، شربت و نیمه جامدات (کرم، ژل و پماد) است. این شرکت با تولید بیش از 100 محصول دارویی در گروه‌های مختلف درمانی، توانسته است نیازهای دارویی کشور را به خوبی تأمین کند.

شرکت داروسازی رها همواره به تحقیق و توسعه توجه ویژه‌ای داشته است. این شرکت دارای واحد تحقیقات و فرمولاسیون پیشرفته‌ای است که با همکاری متخصصان داخلی و خارجی، به‌طور مداوم در حال توسعه محصولات جدید است.

واحد تضمین کیفیت شرکت داروسازی رها نیز نقش مهمی در حفظ کیفیت محصولات این شرکت ایفا می‌کند. این واحد با استفاده از آخرین استانداردهای جهانی، فرآیند تولید محصولات را به دقت کنترل می‌کند تا اطمینان حاصل شود که محصولات تولید شده از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

شرکت داروسازی رها با توجه به کیفیت بالای محصولات و خدمات خود، توانسته است در مدت کوتاهی به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کند. 

 

نقاط قوت شرکت داروسازی رها

 

  • بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان داخلی و خارجی

  • استفاده از تجهیزات پیشرفته

  • خطوط تولید متنوع

  • تولید محصولات با کیفیت بالا

  • توجه به تحقیق و توسعه

  • حضور در بازارهای جهانی

 

محصولات رها

 

شرکت داروسازی رها، محصولات دارویی و غیردارویی تولید می کند. ما در این بخش داروکده به معرفی محصولات غیردارویی می پردازیم. این محصولات شامل محصولات موضعی و خوراکی (مکمل های غذایی و فرآورده های گیاهی) می شوند.

 

محصولات موضعی برند رها

 

- رهامین

پماد رهامین یک پماد موضعی است که حاوی ترکیبات گیاهی مانند عصاره خشک گیاه دویلس کلاو، گل مغربی، کامفر، منتول، کندر، روغن زیتون و روغن دانه انگور است. این پماد دارای خواص ضد التهابی، ضد درد و آنتی اکسیدانی بوده و برای بهبود مشکلات التهابات پوستی و دردهای مفصلی ناشی از آرتروز و روماتوئید آرتریت مفید است.

- اسپری بینی سزالین

اسپری بینی سزالین رها یک فرآورده بدون نسخه است که برای درمان خشکی بینی استفاده می شود. این اسپری حاوی روغن کنجد است که با نرم کردن مخاط بینی، از خشک شدن آن جلوگیری می کند. 

 

مکمل های خوراکی رها

 

مکمل های برند رها به صورت قرص، کپسول، شربت و یا پودر طراحی شده اند. این مکمل ها با اهداف درمانی گوناگون طراحی شده اند.

 

مکمل های ویتامین و مواد معدنی رها

 

- مولتی ویتامین راسنت

قرص مولتی ویتامین راسنت یک مکمل غذایی است که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای بدن می باشد. این مکمل حاوی 18 میلی گرم آهن است که برای بانوان و آقایان ورزشکار یا افراد دچار کم خونی مناسب است. همچنین، لوتئین موجود در این مکمل به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می نماید و در سلامت پوست و بینایی نقشی محافظتی دارد.

- رافولیت 

قرص رافولیت یک مکمل خوراکی است که حاوی ویتامین های B6،B9 و B12 می باشد. این ویتامین ها در بسیاری از فرایندهای بدن از جمله ساخت هورمون ها، DNA، هموگلوبین، گلبول های قرمز و سفید و متابولیسم اسیدهای آمینه و پروتئین ها نقش دارند. 

- قرص و شربت راکیوتن

راکیوتن رها یک مکمل غذایی حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان است. این مکمل می تواند به سلامت قلب و عروق، تأمین انرژی بدن، سلامت چشم و زیبایی پوست کمک کند.

- آلپیک

مکمل آلپیک رها حاوی آلفا لیپوئیک اسید است که یک آنتی اکسیدان قوی است. این مکمل می تواند به درمان نوروپاتی دیابتی و رتینوپاتی، افزایش سطح انرژی، سلامت پوست و کاهش خطر آلزایمر کمک کند.

  • ویتامین ب2 رها

  • ویتامین B12

  • قرص ب5 رها

  • قرص آهن پیوسته رهش رهافول 

  • قرص و شربت کلسی فان

 

مکمل های کودکان رها

 

بی اشتهایی و کمبود ریزمغذی ها از علل اصلی کاهش رشد، مشکلات جسمی و ذهنی در کودکان است. برند رها دو محصول زیر را برای افزایش اشتها و تقویت رشد کودکان به فرم شربت طراحی و روانه بازار کرده است.

  • شربت راسیپ

  • شربت زی ویت 

 

مکمل های ورزشی رها

 

مکمل های ال آرژنین و کافئین رها برای افزایش انرژی و خونرسانی به عضلات در حین تمرین به کار می روند.

 

مکمل های سلامتی

 

 این مکمل ها شاما محصولات تقویت قوای جنسی، تقویت حافظه و بینایی، غضروف ساز، تقویت سیستم ایمنی و جوانساز هستند. که در ادامه به بررسی معروف ترین و پرفروش ترین مکمل های سلامتی رها می پردازیم.

- ماکاتون

ماکاتون حاوی ماکا و عصاره اپیمدیوم است که به تقویت قوای جنسی زنان و مردان کمک می کند.

- شربت جینکوویتون رها 

یک مکمل غذایی حاوی عصاره برگ جینکوبیلوبا، ویتامین C و ویتامین E است. این مکمل می تواند به بهبود عملکرد شناختی، حافظه، تمرکز و یادگیری، کاهش استرس و اضطراب، بهبود گردش خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی کمک کند.

- قرص های ویژن رها 

یک مکمل غذایی حاوی لوتئین، ویتامین A، عصاره هسته انگور و ویتامین C است. این مکمل برای حفظ سلامت چشم، پیشگیری از بیماری های چشمی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا وابسته به سن و بهبود دید مفید است.

- شربت رویال ویت 

شربت رویال ویت شرکت رها یک مکمل غذایی است که حاوی رویال ژلی، ویتامین ها و مواد معدنی مختلف است. این مکمل برای کودکان بالای 2 سال مناسب است و می تواند در تقویت سیستم ایمنی آنها نقش موثری داشته باشد.

- هیالورا رها 

یک مکمل غذایی حاوی هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن انسان و سایر موجودات زنده یافت می شود. این ماده در بسیاری از عملکردهای بدن نقش دارد، از جمله:

  • حفظ رطوبت پوست

  • کاهش التهاب

  • بهبود عملکرد مفاصل

هیالورا رها می تواند به بهبود سلامت پوست، کاهش التهاب و بهبود عملکرد مفاصل کمک کند.

- رابونکس رها

 یک مکمل غذایی حاوی کلاژن نوع 2، سدیم هیالورونات و بور است. این مکمل برای کمک به حفظ سلامت مفاصل و غضروف ها طراحی شده است.

 

قیمت و خرید محصولات رها

 

داروخانه آنلاین داروکده، محصولات برند رها را با تضمین کیفیت، سلامت، اصالت و قیمت به فروش می رساند. این داروخانه، اولین وب سایت اطلاع رسانی جامع و فروش آنلاین محصولات داروخانه ای در ایران است.

داروکده، سلامت کاربران را اولویت اول خود قرار داده است. به همین دلیل، خدمات متنوعی را برای آنها ارائه می دهد. در همین راستا، مهمترین ویژگی داروکده که آن را از سایر داروخانه های آنلاین متمایز می کند، داشتن تیم علمی متشکل از داروسازان، متخصصان تغذیه و مشاورین مراقبت از پوست و مو است.

این تیم علمی، خدمات زیر را به کاربران داروکده ارائه می دهد:

  • نگارش مقالات جدید بر اساس نیاز مخاطبان

  • نقد و بررسی محصولات و پاسخ دادن به سوالات رایج در مورد آنها

  • مشاوره آنلاین رایگان، قبل، حین و پس از خرید

  • پاسخ دادن به سوالات و نظرات کاربران در مورد محصولات آرایشی و مکمل ها

  • راهنمایی کاربران برای مصرف صحیح و اصولی مکمل خریداری شده

تمامی محصولات رها نیز در داروخانه آنلاین داروکده از خدمات فوق بهره مند می شوند.

علاوه بر این، سفارشات کاربران در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه ارسال با بسته بندی استاندارد و محکم به سراسر کشور ارسال می شود. داروکده در فرآیندهای انبارداری مکمل ها، بسته بندی و ارسال از آخرین تکنولوژی دنیا استفاده می کند. بنابراین، کیفیت و سلامت مکمل ها به طور کامل حفظ خواهد شد.

کسب نماد الکترونیک 5 ستاره از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت، گواه این خدمات کم نظیر و تعهد داروخانه آنلاین داروکده نسبت به کاربران است.

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای فارماکولوژی و مصطفی جلالی کارشناس ارشد تغذیه 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 228,900 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )