محصولات راسن

تعداد محصولات:

31


sort icon

مرتب سازی


star icon
کرم ضد چین و چروک راسن

298,000

20%

238,400 تومان

2.6star icon
کرم دور چشم راسن

200,000

20%

160,000 تومان

2.8star icon
star icon
کرم کلاژن شباهنگ

279,000

20%

223,200 تومان

2.6star icon
کرم ضد آفتاب رنگی SPF100

209,000

20%

167,200 تومان

1.7star icon
+ 2 رنگ
کرم ضد آفتاب رنگی راسن SPF50

ناموجود
کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF30

ناموجود
کرم روشن کننده ملفید

299,000

20%

239,200 تومان

2.8star icon

راسن Rassan

اهمیت مراقبت از پوست در جامعه امروزی به عنوان یکی از اولویت های اساسی بهداشت و زیبایی بر کسی پوشیده نیست. با وجود تنوع بی پایان محصولات مراقبتی پوست، برند هایی وجود دارند که با ارائه محصولاتی با کیفیت مطلوب و کسب رضایت مصرف کنندگان، توانسته اند جایگاه ویژه ای در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کنند. یکی از این برندها که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد اولیه مرغوب تولید و به بازار عرضه شده است، برند راسن است. 

تاریخچه برند راسن به 22 سال پیش برمی گردد، هنگامی که هیئت مدیره و مدیران باتجربه و متخصص شرکت فسا به یکدیگر ملحق شدند. این شرکت با استفاده از تجربیات و دانش به دست آمده از فعالیت در بازارهای اروپایی، توانست با جذب مشاوران صنعتی و تولیدکنندگان معتبر اروپایی به تولید محصولات پوستی راسن بپردازد. محصولات راسن شامل انواع کرم های آرایشی و بهداشتی از قبیل مرطوب کننده، ضد آفتاب، پاک کننده، ضد چروک، روشن کننده و کرم های دور چشم می شوند. در ادامه مطلب انواع محصولات راسن را به تفکیک بررسی کرده ایم. 

 

روشن کننده راسن

محصولات روشن کننده راسن با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به درمان لک ها و تیرگی های پوست می پردازند. این محصولات فاقد هیدروکینون بوده و هیچگونه اثر سمی برای سلول های پوست به همراه ندارند. مصرف محصولات روشن کننده زیر از برند راسن توصیه می شود؛ این محصولات را می توانید با قیمت مناسب از داروخانه آنلاین داروکده تهیه نمایید.  

  • کرم روشن کننده راسن فاقد هیدروکینون

  • سفید کننده قوی آرلاتون  راسن 

  • کرم روشن کننده راسن ملفید 

 

ضد چروک راسن

محصولات ضد چروک راسن قادر به برطرف سازی چین و چروک های سطحی پوست با اثری مشابه بوتاکس هستند. این محصولات به جوانسازی پوست کمک کرده و موجب رفع خط اخم و خط لبخند می شوند. بهترین محصولات ضد چروک راسن عبارتند از:

  • کرم سفت کننده و فرم دهنده صورت و بدن راسن

  • کرم ضد چین و چروک حاوی کلاژن راسن 

  • کرم ضد چین و چروک راسن 

  • کرم کلاژن شباهنگ 

 

ترمیم کننده راسن 

کرم ترمیم کننده لایه سطحی پوست راسن، موجب تسکین التهاب و قرمزی پوست آسیب دیده بر اثر سوختگی حرارتی، آفتاب سوختگی، کرایو تراپی و سولاریوم می شود. این کرم در ترمیم بافت پوست پس از لیزر درمانی، پیلینگ، الکترولیز، اپیلاسیون و سایر اعمال درماتولوژیک نقش موثری ایفا می کند. 

 

کرم دور چشم راسن 

کرم های دور چشم راسن، پوست اطراف چشم را به خوبی آبرسانی کرده و از بروز چین و چروک و سیاهی زیر چشم، ممانعت به عمل می آورند. این محصولات می توانند بافت پوست را استحکام بخشیده و میزان انعطاف پذیری آن را افزایش دهند. گفتنی است که محصولات دور چشم راسن فاقد رایحه و بو بوده و هیچگونه حساسیتی برای پوست نازک اطراف چشم به دنبال ندارند. 

  • کرم دور چشم قوی دکتر شباهنگ 

  • کرم دور چشم سه کاره راسن 

 

مرطوب کننده راسن

کرم های مرطوب کننده راسن، دارای ترکیبات تقویت کننده و محافظت کننده از پوست بوده و سطح آن را نرم و لطیف می سازند. گفتنی است که برند راسن برای پوست های خشک و چرب، کرم های مرطوب کننده جداگانه ای طراحی کرده، به طوری که این محصولات قادر به برطرف سازی نیازهای هر کدام از این دو مدل پوست هستند. محصولات مرطوب کننده راسن، در بازسازی و احیای بافت پوست نقش موثری ایفا می کنند. بهترین کرم های مرطوب کننده برند راسن شامل موارد زیر می شوند.

  • کرم مرطوب کننده راسن حاوی 5 درصد راسن

  • کرم مرطوب کننده راسن حاوی 10 درصد اوره 

  • کرم مرطوب کننده راسن حاوی زینک اکساید 

  • کرم مرطوب کننده حاوی ویتامین E راسن 

  • کرم مرطوب کننده گیاهی مالوا راسن 

  • کرم محافظت کننده دست راسن 

 

ضد آفتاب راسن

کرم های ضد آفتاب برند راسن با داشتن فیلترهای فیزیکی و شیمیایی موثر، از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کنند. این محصولات برای پوست های معمولی، خشک و چرب و حتی پوست نازک کودکان به صورت جداگانه تولید شده اند. گفتنی است که محصولات ضد آفتاب راسن از پوشش دهی بالایی برخوردار بوده و فاقد مواد شیمیایی حساسیت زا هستند. مصرف کرم های ضد آفتاب زیر از برند راسن پیشنهاد می شود. 

  • کرم ضد آفتاب پوست معمولی و خشک SPF 30 راسن 

  • کرم ضد آفتاب پوست معمولی SPF 30 راسن 

  • کرم ضد آفتاب فاقد چربی رنگی SPF 30 راسن

  • کرم ضد آفتاب کودکان SPF 30 راسن 

  • کرم ضد آفتاب رنگی SPF 100 راسن 

  • کرم ضد آفتاب رنگی راسن SPF 50

 

پاک کننده راسن

برند راسن به منظور پاکسازی موثر پوست های چرب و خشک از هرگونه آلودگی محیطی، دارای شوینده های جداگانه برای این دو مدل پوست است. به علاوه، محصولات پاک کننده صورت راسن، پوست را آبرسانی کرده و موجب بهبود لطافت و نرمی سطح آن می گردند. ژل  های شستشوی راسن تسکین بخش التهاب و قرمزی پوست های آسیب دیده هستند. 

  • ژل شستشوی صورت راسن برای پوست خشک

  • ژل شستشوی صورت راسن برای پوست چرب 

 

قیمت محصولات راسن 

از آنجایی که پوست به دلایل ژنتیکی و آلودگی های محیطی، بسیار آسیب پذیر است؛ رسیدگی به آن و رفع نیازها و مشکلات پوستی امری ضروری است. شرکت فیسا با معرفی محصولات برند راسن، توانسته گامی موثر در حفظ سلامت پوست و افزایش شادابی آن ایفا کند. راسن، به عنوان یکی از برندهای ایرانی موفق در زمینه مراقبت از پوست به شمار می رود که مصرف محصولات این برند مورد تایید متخصصان پوست است. 

به منظور خرید اینترنتی محصولات راسن با قیمت مناسب و تاریخ انقضای معتبر، می توانید از طریق داروخانه آنلاین داروکده اقدام نمایید و از خدمات آن بهره مند شوید. داروکده، با داشتن سابقه طولانی در زمینه عرضه و فروش محصولات سلامت محور و همچنین، اخذ نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت، همواره در جهت ارائه خدماتی کاربرپسند تلاش کرده و توانسته خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را برای خریداران فراهم آورد. 

همچنین، تیم علمی داروکده متشکل از دکتر داروساز، کارشناسان ارشد تغذیه و مشاوران پوست و مو، از طریق پشتیبانی آنلاین، در تمامی مراحل خرید، به صورت رایگان پاسخگوی سوالات کاربران درباره محصولات یا مسائل بهداشتی، هستند. 

 

سوالات متداول کاربران در مورد محصولات راسن 

1- محصولات راسن خوبه؟

شرکت فسا با بهره گیری از دانش و تجربه حاصل از فعالیت در بازارهای اروپایی، به تولید محصولات پوستی برند راسن طبق استانداردهای بین المللی پرداخته است. انواع محصولات راسن، از کرم های مرطوب کننده تا محصولات ضد چروک و لیفتینگ، به نیازها و مشکلات پوستی پاسخ داده و مصرف آنها مورد تایید متخصصان پوست است. 

2- کرم Rassan  ترمیم کننده برای چیست؟

کرم ترمیم کننده راسن برای بازسازی پوست پس از اعمال درماتولوژیک، انتخاب مناسبی به شمار می رود. این کرم، ترمیم زخم ها و بریدگی ها را سرعت بخشیده و از بروز عفونت های قارچی، ویروسی و باکتریایی روی پوست آسیب دیده ممانعت به عمل می آورد. 

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 253,749 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )