محصولات اسکن اسکین

تعداد محصولات:

21


sort icon

مرتب سازی


ناموجود
پن روشن کننده اسکن اسکین

ناموجود
پن پوست چرب اسکن اسکین

اسکن اسکین scan skin

 

اسکن اسکین، برندی پر افتخار در دنیای محصولات بهداشتی ایرانی بوده که محصولات آن از سال 1399 توسط شرکت شانا عطر تولید و عرضه می شوند. محصولات این برند، با بهره گیری از دانش متخصصان ایرانی و مواد اولیه مرغوب طراحی می گردند. شرکت اسکن اسکین با ارائه محصولات مراقبت از پوست با ترکیب علم، فناوری مدرن و مواد طبیعی، جایگاه ویژه ای در صنعت بهداشت و زیبایی پیدا کرده است.

 

محصولات اسکن اسکین

 

در دهه های اخیر، مراقبت از پوست به مسئله ای حیاتی برای عموم مردم در سراسر جهان تبدیل شده است؛ این امر منجر به افزایش تقاضا برای محصولات درمانی پوست و بالا رفتن حجم تولیدات برندهای مختلف گردیده و سبب گمراهی مصرف کنندگان در انتخاب محصولات موثر شده است. 

شرکت اسکن اسکین با هدف برطرف کردن نیاز های مختلف پوست ایرانیان، اقدام به تولید محصولات درمانی و تخصصی با کیفیت نموده است. از جمله این محصولات می توان به کرم های ضد آفتاب، آبرسان، ضد چروک، ترمیم کننده، دور چشم و محصولات پاک کننده اشاره نمود. 

محصولات نام برده با اثر بخشی بالا، در کوتاه ترین زمان ممکن، اسکن اسکین را به یکی از برندهای پرطرفدار و محبوب تبدیل کرده اند. در ادامه مطلب به بررسی هر کدام از این محصولات به شکل جداگانه می پردازیم.

 

انواع ضد آفتاب اسکن اسکین

 

این محصولات برای هر کدام از انواع پوست اعم از خشک، چرب، حساس و مختلط به شکل جداگانه و تخصصی طراحی شده اند. ضد آفتاب های اسکن اسکین با ایجاد یک پوشش محافظ قدرتمند روی سطح پوست، از آن در برابر طیف گسترده ای از اشعه های مضر UVA و UVB محافظت می کنند. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به بافت بسیار سبک، جذب سریع و قدرت پوشانندگی بالا اشاره نمود.

  • کرم ضد آفتاب اسکن اسکین رنگی پوست نرمال تا مختلط 

  • کرم ضد آفتاب اسکن اسکین فاقد رنگ پوست خشک 

  • کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست معمولی اسکن اسکین

  • کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب اسکن اسکین 

  • کرم ضد آفتاب اسکن اسکین ضد لک 

 

آبرسان اسکن اسکین

 

در ساختار کرم های آبرسان اسکن اسکین، مواد موثره هومکتانت یا جذب کننده رطوبت همچون هیالورونیک اسید به کار رفته است. این محصولات از خاصیت آنتی اکسیدانی نیز برخوردار بوده و موجب محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی به ویژه رادیکالهای آزاد می گردند. کرم آبرسان اسکن اسکین با تامین مواد مغذی و بهبود رشد سلولی، به جوانسازی پوست کمک شایانی می کند. 

  • کرم اسکن اسکین آبرسان پوست خشک و خیلی خشک 

  • کرم اسکن اسکین آبرسان پوست نرمال تا مختلط 

  • کرم  scan skinآبرسان دست 

 

کرم روشن کننده اسکن اسکین

 

عملکرد کرم های ضد لک، مهار آنزیم تیروزیناز و در نتیجه جلوگیری از انتقال رنگدانه ملانین است. برند اسکن اسکین در این زمینه کرم ضد لکی را بر پایه مواد روشن کننده نظیر عصاره توت سیاه و شیرین بیان طراحی کرده است. کرم ضد لک و روشن کننده اسکن اسکین از خواص لایه برداری و آنتی اکسیدانی نیز برخوردار است. 

 

کرم ضد جوش اسکن اسکین 

 

کرم هایی که برای کنترل میزان چربی سطح پوست مستعد آکنه فرآوری می شوند، در پاکسازی سلول های مرده و رفع انسداد منافذ پوست نقش اثر گذاری دارند. کرم کنترل کننده چربی پوست آکنه ای اسکن اسکین علاوه بر داشتن مزایای گفته شده، از خواص آنتی باکتریالی و ضد التهابی نیز برخوردار است. استفاده مدوام از کرم اسکن اسکین ضد آکنه، در بهبود جوش های التهابی و سر سیاه موثر واقع شده و سطح پوست را شفاف و لطیف می سازد. 

 

پن اسکن اسکین

 

این محصولات جهت شستشوی سطح پوست صورت و بدن از آلودگی های محیطی، برای پوست های چرب و خشک به شکل جداگانه تولید شده اند. پن های اسکن اسکین با میزان pH فیزیولوژیک پوست سازگار بوده و از بروز التهاب و حساسیت پیشگیری می کنند. برند اسکن اسکین همچنین نوعی پن به منظور شفاف سازی پوست صورت طراحی نموده که این محصول در مهار آنزیم تیروزیناز (موثر در تشکیل رنگدانه ملانین) اثر گذار است. 

  • اسکن اسکین پن پوست خشک 

  • اسکن اسکین پن روشن کننده 

  • اسکن اسکین پن پوست چرب 

 

محصولات ضد چروک اسکن اسکین

 

محصولات ضد چروک با استفاده از اسید آمینه های ضروری فرآوری می شوند که این ترکیبات نقش موثری در پیشگیری از افتادگی و شل شدگی پوست ایفا می کنند. محصولات ضد چروک اسکن اسکین نیز از این امر مستثنی نبوده و با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی، روند پیری پوست را به تعویق می اندازند. این محصولات همچنین، از خواص آبرسانی و روشن کنندگی برخوردار هستند. 

  • کرم اسکن اسکین ترمیم کننده چروک سطحی پوست 

  • کرم اسکن اسکین ضد چروک 40 میلی لیتری

  • سرم اسکن اسکین ضد چروک صورت 

 

کرم دور چشم اسکن اسکین

 

کرم دور چشم ضد چروک اسکن اسکین با داشتن کافئین، گردش خون پوست اطراف چشم را بهبود بخشیده و از این طریق به رفع پف زیر چشم کمک می کند. این محصول با استفاده از ترکیبات گیاهی متنوع از جمله روغن بادام و روغن نارگیل فرآوری شده و به کاهش چروک های عمقی و تیرگی پوست دور چشم کمک می کنند. کرم دور چشم اسکن اسکین همچنین، خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی داشته و در افزایش قوام پوست موثر است. این محصول را به منظور محافظت از پوست دور چشم می توانید به روتین پوستی خود اضافه نمایید. 

 

محصولات پاک کننده اسکن اسکین 

 

این محصولات در دو مدل ژل شستشو و میسلار واتر برای هر کدام از انواع پوست به شکل جداگانه تولید شده است. در فرمولاسیون محصولات پاک کننده اسکن اسکین هیچگونه مواد حساسیت زا نظیر سولفات به کار نرفته است. این محصولات با خاصیت آنتی اکسیدانی، مانع از آسیب رادیکال های آزاد به پوست و بروز پیری زودرس می گردند. 

  • میسلار واتر پوست خشک و حساس اسکن اسکین 

  • میسلار واتر پوست مختلط و چرب اسکن اسکین 

  • ژل شستشوی صورت پوست خشک اسکن اسکین 

  • ژل شستشوی صورت پوست چرب اسکن اسکین 

 

قیمت محصولات اسکن اسکین 

 

اسکن اسکین یک برند برجسته در دنیای محصولات بهداشتی ایرانی است که با به کارگیری مواد اولیه مرغوب و ترکیب علم، فناوری مدرن و مواد طبیعی، محصولات متنوعی را در زمینه مراقبت از پوست عرضه کرده است. به منظور خرید محصولات اسکن اسکین، به شرایط انبارداری مرکز خرید حتما توجه نمایید؛ زیرا حفظ کیفیت محصولات به نحوه نگهداری آنها ارتباط مستقیم دارد. 

یکی از مراکز معتبر و مورد اعتماد در این زمینه، داروخانه آنلاین داروکده است. داروکده به کیفیت و عمر مفید محصولات توجه ویژه داشته و آنها را قبل از تحویل به مصرف کنندگان در شرایط محیطی استاندارد نگهداری می کند. 

به علاوه کارشناسان مجرب تیم علمی داروکده نیز از طریق مشاوره آنلاین، به سوالات کاربران در تمامی مراحل خرید و کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می دهند؛ این امر به مصرف کنندگان در انتخاب و خرید محصولی مناسب یاری می رساند. 

 

سوالات رایج کاربران در مورد برند اسکن اسکین 

1- ضد آفتاب اسکن اسکین ساخت کجاست؟

کلیه محصولات scan skin از ترکیب علم، فناوری مدرن و مواد طبیعی توسط متخصصان لابراتوار شرکت شانا عطر در ایران تولید و عرضه می گردند. 

2- کرم اسکن اسکین ترمیم کننده چه کاربردی دارد؟

این محصول بر پایه ماده ترمیم کننده سوکرالفیت  1% فرآوری شده و روند ترمیم پوست را سرعت می بخشد. کرم ترمیم کننده اسکن اسکین از خواص آنتی اسکار و آنتی باکتریال نیز برخوردار است.

 

تالیف: افروز محمد قلی بیکی داروساز و دکترای تخصصی فارماکولوژی و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 448,800 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )