محصولات سینافراور

تعداد محصولات:

31


sort icon

مرتب سازی


فلوردو

189,000

0%

189,000 تومان

3.6star icon
همولاکس

110,000

0%

110,000 تومان

3.5star icon
هزال 60 عددی

195,000

0%

195,000 تومان

3.5star icon
اکتیو مایند

77,000

0%

77,000 تومان

3.6star icon
لیورگارد

98,000

0%

98,000 تومان

3.1star icon
داتورین

82,000

0%

82,000 تومان

3.1star icon
دایجسترانگ

75,500

0%

75,500 تومان

3.1star icon
ساتیوا سینا

86,000

0%

86,000 تومان

3.1star icon
آنتی  آسما

115,500

0%

115,500 تومان

3star icon
سداسر 60 عددی

75,500

0%

75,500 تومان

2.8star icon
پکتوسیو

58,000

10%

52,200 تومان

2.6star icon
والریانا سینا

39,000

0%

39,000 تومان

3star icon
سداسر

49,000

0%

49,000 تومان

3.1star icon
آرتیشو سینا

67,000

0%

67,000 تومان

3.5star icon
پروستینا

98,000

0%

98,000 تومان

3.2star icon
آشیلا سینا

53,000

0%

53,000 تومان

3.8star icon
اسپیروسینا

219,000

0%

219,000 تومان

4star icon
ناموجود
پاناکس

112,000

0%

112,000 تومان

2.5star icon
ناموجود
هزال

20,000

0%

20,000 تومان

3.1star icon
ناموجود
ایمیونیل فلور

52,000

10%

46,800 تومان

3.3star icon
ناموجود
سدانر

26,500

0%

26,500 تومان

3.3star icon
ناموجود
کامازول

38,000

0%

38,000 تومان

2.6star icon

سینا فراور

داروکده، با ارائه تجربه‌ای امن و آسان در خرید محصولات گیاهی برند سینا فراور، به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده، از قدرت محصولات طبیعی و سنتی برای حفظ و ارتقای سلامتی خود استفاده کنید.

نگهداری محصولات گیاهی در انبار جداگانه و رعایت دقیق شرایط نگهداری، تضمینی است برای حفظ کیفیت و اثربخشی محصولات گیاهی است.

علاوه بر این، مشاوران مجرب داروکده در تمامی مراحل خرید، همراه شما خواهند بود تا با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان، شما را در انتخاب محصولات مناسب یاری کنند.

 

برند سینا فراور

داروسازی سینا فرآور در سال 1389 فعالیت خود را با هدف احیا طب سنتی در میان برترین تولید کنندگان دارویی در عرصه دانش داروسازی آغاز نمود. این شرکت با هدف ارتقا کیفیت فرآورده های خود از طریق ایجاد و تجهیز آزمایشگاه های کنترل کیفیت و بخش تحقیق و توسعه و دارا بودن مزارع اختصاصی پرورش گیاهان دارویی توانسته است اساس استانداردهای داروسازی (GMP) گامی بزرگ در راستای پیشبرد طب ایرانی و ترویج فرهنگ استفاده از گیاهان دارویی بردارد.

 

محصولات سینا فراور

سینافرآور در زمینه های مختلف سلامتی و زیبایی محصولات متنوعی از جمله مکمل های لاغری، محصولات تقویت سیستم ایمنی، مکمل های مورد استفاده در بیماری های گوارشی، میگرن، بی خوابی و افسردگی و … ارائه می دهد. در ادامه مهمترین محصولات این برند را بررسی می کنیم.

فلوردو

فلوردو یک مکمل لاغری گیاهی است که در هر قوطی حاوی 60 عدد قرص است. این قرص با اثرگذاری بر کاهش جذب قند، چربی سوزی و رفع اشتهای کاذب، به کاهش وزن کمک می‌کند. همچنین برای یبوست و بهبود عملکرد دستگاه گوارش نیز مفید است.

 

همولاکس

همولاکس یک فرآورده گیاهی حاوی 90 عدد قرص است که از ترکیب چهار گیاه هلیله سیاه، هلیله زرد، بلیله و آمله تهیه شده است. این محصول برای سم زدایی کبد، پاکسازی بدن، حفظ سلامت دستگاه گوارش و رفع خستگی های مزمن کاربرد دارد. همچنین، همولاکس در رفع یبوست نیز موثر است.

 

هزال 60 عددی

قرص هزال یک محصول گیاهی حاوی 60 عدد قرص است که برای کاهش وزن و بهبود سلامت عمومی بدن استفاده می‌شود. این قرص حاوی ترکیبات زیره سیاه، مرزنجوش، سداب و زنیان است که به تحریک تجزیه و کاهش توده چربی، کاهش اشتها، کاهش جذب قند، کاهش کلسترول و تری گلیسرید، بهبود عملکرد گوارش و افزایش سطح آنتی اکسیدان‌ها در بدن کمک می‌کنند.

 

اکتیو مایند

اکتیو مایند یک مکمل غذایی گیاهی است که در هر قوطی حاوی 30 عدد قرص است. این محصول بر پایه گیاهان کندر و مصطکی ساخته شده است و برای تقویت حافظه و پیشگیری از آلزایمر مورد استفاده قرار می گیرد. اکتیو مایند دارای اثرات ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی نیز می باشد.

 

لیورگارد

لیورگارد یک مکمل گیاهی 100 درصد طبیعی است که در هر قوطی حاوی 50 عدد قرص است. این محصول حاوی عصاره خشک خار مریم است که استاندارد شده براساس 140 میلی گرم سیلیمارین در هر قرص است. سیلیمارین ماده فعال خارمریم است که دارای اثرات آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و محافظت کننده کبدی است.

 

داتورین

داتورین یک مکمل گیاهی و طبیعی ترک اعتیاد است که در هر قوطی 30 عدد قرص دارد. این قرص حاوی ترکیبات تاتوره سیاه، زنجبیل و ریوند چینی است که به کاهش شدت علائم ترک مواد مخدر خانواده تریاک کمک می‌کند. داتورین همچنین به سم زدایی بدن و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند.

 

دایجسترانگ

دایجسترانگ یک مکمل گیاهی است که در هر قوطی حاوی 60 عدد قرص می‌باشد. این محصول با ترکیبات گیاهی خود به تقویت معده، رفع اسپاسم‌های گوارشی، بهبود سوء هاضمه، افزایش کیفیت هضم، بهبود تهوع، کاهش سوزش معده و نفخ کمک می‌کند.

 

ساتیوا

ساتیوا یک مکمل غذایی حاوی 90 عدد قرص جو دوسر است. این محصول به دلیل داشتن مقادیر بالایی از فیبرهای محلول، پروتئین ها، اسیدهای چرب غیر اشباع، ویتامین، مواد معدنی و مواد شیمیایی گیاهی، دارای خواص متعددی از جمله کاهش کلسترول، کنترل قند خون، بهبود فشار خون، افزایش فعالیت جنسی، رفع بیخوابی و افسردگی است.

 

فارموسینا (سیناگل سابق)

فارموسینا یک فرآورده طب سنتی ایرانی است که در هر قوطی حاوی 60 عدد قرص است. این محصول از ترکیب سه گیاه دارویی گل سرخ، سنبل الطیب و شیرین بیان تهیه شده است. فارموسینا دارای کاربردهای متعددی در درمان مشکلات گوارشی است. از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان و پیشگیری از زخم های معده و دوازدهه
  • کاهش درد و نفخ معده
  • درمان ترشحات زیاد اسید معده و سوزش سر دل
  • درمان عفونت دستگاه تنفسی فوقانی
  • رفع علائم سوء هاضمه مانند رفلاکس
  • کاهش اضطراب و استرس

 

آنتی آسما

آنتی آسما یک محصول گیاهی است که در هر قوطی حاوی 30 عدد قرص می باشد. این محصول با ترکیبی از تربد، بنفشه و شیرین بیان، در بهبود تنگی نفس و آسم، کاهش آلرژی و سرفه، و کاهش التهاب ریه موثر است.

 

سداسر 60 عددی

سداسر یک قرص گیاهی است که در هر قوطی 60 عدد دارد. این محصول دارای خواص آرامبخشی و خواب‌آوری است. سنبل الطیب، گل ساعتی، جو دوسر، مریم گلی، اسطوخودوس و فیبر غذایی از ترکیبات این قرص هستند.

سنبل الطیب با کاهش تجزیه GABA و افزایش غلظت آن در مغز، باعث کاهش فعالیت سیستم عصبی مرکزی و بروز اثرات آرامبخشی می‌شود. گل ساعتی نیز یک آرامبخش ملایم است که برای رفع حالت‌های افسردگی و بی خوابی مفید است. جو دوسر نیز با مهار PDE و افزایش سطوح c-AMP، باعث کاهش فعالیت سیستم عصبی مرکزی می‌شود. مریم گلی و اسطوخودوس نیز با خواص ضد اسپاسم و ضد اضطراب خود، به بهبود خواب کمک می‌کنند.

سداسر برای رفع بی خوابی، اضطراب و اختلالات عصبی کاربرد دارد. مصرف این محصول باید با مشورت پزشک انجام شود.

 

پکتوسیو

شربت پکتوسیو یک محصول گیاهی است که در هر قوطی آن 120 میلی لیتر شربت وجود دارد. این شربت برای کاهش سرفه های خشک، تقویت سیستم ایمنی، رفع گرفتگی صدا و عطش ناشی از تب و همچنین کاهش درجه حرارت بدن مفید است. شربت پکتوسیو برای کودکان و بزرگسالان با علائم سرماخوردگی و سرفه مناسب است.

 

والریانا

قطره والریانا یک محصول گیاهی 30 میلی لیتری است که حاوی عصاره ریشه سنبل الطیب است. این قطره دارای خاصیت آرام بخش و خواب آوری است و می‌تواند در درمان اختلالات خواب، بی‌قراری، اضطراب، تحریک پذیری عصبی، کرامپ‌های قاعدگی، کولیک های گوارشی و سردردهای میگرنی نیز موثر باشد.

 

پروستینا

پروستینا یک محصول گیاهی 30 عددی است که برای سلامت غده پروستات و دستگاه ادراری تناسلی در آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند گزنه، کدو، نخل دندانه اره ای، پیجیوم، ویتامین E، ویتامین B6 و زینک است.

مکانیسم اثر پروستینا به این صورت است که مواد موثره موجود در این گیاهان با مهار آنزیم های تولید کننده دی هیدروتستوسترون (DHT)، از افزایش اندازه غده پروستات و بروز علائمی مانند تکرر ادرار، سوزش ادرار و شب ادراری جلوگیری می کنند. علاوه بر این، این گیاهان دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی نیز هستند که می توانند به بهبود سلامت پروستات کمک کنند.

 

کامازول

قطره کامازول در حجم 30 میلی لیتر عرضه می شود و برای درمان مشکلات گوارشی مانند نفخ، اسپاسم و التهاب معده و روده کاربرد دارد. این قطره خوراکی همچنین به عنوان آرامبخش و ضد اضطراب نیز می تواند استفاده شود.

مواد موثره این شربت عصاره بابونه، آلفا-بیزابولول، کامازولن، اسپاتولنول و اپی ژنین است که اثرات ضد التهابی و ضد اسپاسم قوی دارند.

طبق طب سنتی نیز از بابونه برای درمان التهاب، زخم های دهانی، بثورات جلدی، سرماخوردگی و سردرد استفاده می شده است.

 

روغن اسطوخودوس سیناگل

روغن اسطوخودوس سیناگل در حجم 45 میلی لیتر عرضه می شود و برای درمان سردردهای میگرنی و عصبی کاربرد دارد. این محصول 100% طبیعی بوده و حاوی عصاره اسطوخودوس و افسنتین است.

 

آشیلا سینا

آشیلا سینا در حجم 30 میلی لیتر عرضه می شود و یک محصول کاملا طبیعی و گیاهی است که برای برطرف کردن آفت دهان (برفک و سفیدک)، ضد قارچ، جلوگیری از خونریزی و التهاب لثه و تقویت لثه و ضد عفونی کننده دهان و دندان کاربرد دارد.

 

پاناکس

کپسول پاناکس یک محصول گیاهی 30 عددی است که از ریشه و ریزوم گیاه جین‌سینگ تهیه شده است. این محصول فواید متعددی برای سلامتی دارد، از جمله:

  • تقویت قوای جسمی و بهبود انرژی
  • افزایش توانمندی ذهنی و بهبود تمرکز
  • کاهش خستگی، ضعف و طول دوره نقاهت بعد از بیماری
  • تقویت قوای جنسی و اختلال نعوظ
  • ارتقای عملکرد سیستم ایمنی

 

آرتیشو سینا

آرتیشو سینا یک مکمل گیاهی 60 عددی است که برای کمک به درمان مشکلات گوارشی، چربی خون بالا و بیماری های کبد و صفراوی به کار می رود. این محصول با افزایش ترشح صفرا و خروجی ادرار، به سم زدایی کبد و کاهش کلسترول خون کمک می کند.

 

قیمت و خرید مکمل های سینافرآور

سلامتی، سرمایه گرانبهایی است که در حفظ و ارتقای آن، بسیار ضروری است. اما در دنیای پرهیاهوی امروز، یافتن محصولات کم عارضه، اصیل و با کیفیت، دغدغه‌ای همیشگی است. به همین دلیل، بسیاری از بیماران به دنبال مصرف فرآورده های گیاهی و طب سنتی هستند، چون سازگاری بیشتری با بدن دارد و عوارض بسیار کمی دارند.

اما شدیدا پیشنهاد می کنیم که محصولات و فرآورده های گیاهی را تنها از برندهای معتبر مانند سینافرآور بخرید. اما چرا خرید داروهای گیاهی به شکل غیراستاندارد از سایر مراکز پیشنهاد نمی‌شود؟

  1. عدم وجود نظارت دقیق بر کیفیت و اصالت محصولات
  2. احتمال بالای تقلب و عرضه محصولات نامرغوب
  3. نامشخص بودن میزان ماده موثره در محصولات

ولی محصولات برند های معتبر مانند سینافرآور هم مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو هستند و هم دز ترکیبات موثره در هر سروینگ مشخص و قابل اندازه گیری است.

محصولات برند سینافرآور را از داروخانه آنلاین داروکده بخرید. چرا خرید محصولات گیاهی از داروکده به شما پیشنهاد می شود؟

  • تضمین اصالت، سلامت و کیفیت محصولات
  • نگهداری اصولی و تخصصی محصولات
  • ارائه محصولات با قیمت مناسب و تخفیف در جشنواره ها
  • مشاوره تخصصی و رایگان توسط کارشناسان مجرب
  • ارسال سریع و مطمئن به سراسر کشور

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و مصطفی جلالی کارشناس ارشد تغذیه 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 219,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )