محصولات اس تی پی فارما

تعداد محصولات:

42


sort icon

مرتب سازی


سینورکس آرایکس

146,100

0%

146,100 تومان

3.4star icon
+ 3 تعداد در بسته
جوینت آر ایکس

215,900

0%

215,900 تومان

3.5star icon
جینسینگ گوارانا

58,500

15%

49,800 تومان

3.6star icon
نیفلکس آرایکس

215,900

0%

215,900 تومان

3.4star icon
فروگان آرایکس

86,800

0%

86,800 تومان

3.3star icon
دیاسین آرایکس

36,400

20%

29,200 تومان

3.4star icon
مولتی پرن آرایکس

139,500

0%

139,500 تومان

3star icon
ناموجود
جینکو بیلوبا 400 میلی گرمی

+ 2 تعداد در بستهناموجود
فیدوپین آرایکس

117,800

0%

117,800 تومان

4.5star icon
ناموجود
وی پروتئین خالص 450 گرمی

ناموجود
گارسینیا کمبوجیا 30 عددی

ناموجود
بی استرس فری

62,200

0%

62,200 تومان

3.4star icon
+ 2 تعداد در بستهناموجود
ویتا کلد آرایکس

65,400

10%

58,900 تومان

4.5star icon
ناموجود
ملاتونین پلاس گابا

معرفی stp pharma

 

برند اس تی پی فارما تولید کننده انواع مکمل های سلامت محور غیر دارویی و ورزشی است. تنوع بالای مکمل های STP Pharma، آن را به یک گروه دارویی شناخته شده در سراسر کشور مبدل ساخته است. اس تی پی فارما به منظور ارتقای دانش حرفه ای و کیفیت محصولات خود، همکاری و ارتباط تنگاتنگی با بعضی برندهای شناخته شده کانادایی داشته است. 

 

تاریخچه اس تی پی فارما

 

پس از تاسیس شرکت سوناروکیش در سال 2001، تولید محصولات جدید و با کیفیت در حوزه مکمل ها آغاز گردید. نیازسنجی مصرف کنندگان و تعیین اهداف و استراتژی ها در جهت ارتقای محصولات تولید شده، از مهم ترین اقدامات آن بود. با گذشت چندین سال، نام سوناروکیش به سونا طب پارسیان تغییر یافت و تولید فرآورده های گیاهی و مکمل های ورزشی به مجموعه محصولات تولید شده افزوده شد. 

در سال 2010، این شرکت در راستای افزایش سطح تولید و بهبود کیفیت محصولات خود، توافق نامه مشترکی با شرکت دارویی سوناطب پارسه (STP Pharma) به امضا رساند که منجر به افزایش میزان فروش و رشد پیوسته در سه سال متوالی شد. 

در حال حاضر، سوناطب پارسه به عنوان یکی از پیشرفته­ ترین کارخانجات کشور با بکارگیری مواد اولیه با کیفیت ،تمرکز بر استاندارد GMPو عدم استفاده از روش های گرمایی یا حلال که دارای اثر مخربی بر فرمولاسیون مکمل ها است، اقدام به تولید مکمل های حوزه سلامت می کند. ضمن اینکه شرکت دارویی سوناطب پارسه دارنده نمایندگی رسمی شرکت های دارویی مطرح دنیا می باشد که برخی از مهمترین آن ها عبارتند از:

  • Elite pharmacaps Inc. Canada
  • Prime Nutrisource Inc. Canada
  • STP Pharmaceutical Inc. Canada

 

محصولات اس تی پی فارما

 

تنوع و گستردگی مکمل های ای تی پی فارما در حوزه ویتامین ها و مواد معدنی، بارداری، سالمندی، ورزشی و فرآورده های گیاهی کمک درمانی، اولین و اصلی ترین ویژگی محصولات برند STP Pharma به حساب می آید. بدین ترتیب، با یک نگاه سریع به این دسته بندی ها، می توانید مکمل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه این مطالب، بر آن هستیم که به معرفی این دسته بندی ها و ویژگی های محصولات زیرمجموعه هر بخش بپردازیم:

 

ویتامین ها و مواد معدنی اس تی پی فارما  

 

برند اس تی پی فارما ویتامین ها و مینرال های مختلفی را در اشکال مختلف و برای گروه های متفاوتی تولید نموده است که با آن ها آشنا خواهیم شد:

 

مولتی ویتامین اس تی پی فارما

 

-مولتی پرن آرایکس: مولتی ویتامین تخصصی برای دوران قبل، حین و بعد از بارداری می باشد. 

-مولتی ویتامین سالمندی که به تفکیک بانوان و آقایان بوده و تامین کننده نیاز به ریزمغذی ها در افراد بالای 50 سال می باشد:

  • مولتی ویتامین خانم های بالای 50 سال اس تی پی فارما
  • مولتی ویتامین مردان بالای 50 سال

-زینک به دو فرم زیر برای تقویت سیستم ایمنی، سلامت پوست و مو و کمک به بهبود زخم:

  • ویتامین سی همراه با زینک 10 میلی گرم
  • زینک پلاس اس تی پی فارما دارای زینک به همراه ویتامین های گروه ب 
  • زد ام ای 60 عددی ترکیبی از زینک، منیزیم و ویتامین ب6 برای ترمیم عضلات و کمک به خواب بهتر

-فروگان آرایکس مجموعه ای تخصصی از مواد مغذی برای خونسازی، پیشگیری از کم خونی و بهبود آن است و دارای آهن شلاته با گلیسین، اسید فولیک، ویتامین سی، B12و امگا3 به فرم سافت ژل می باشد. 

-بن سیل آرایکس دارای 400 میلی گرم کلسیم سیترات و 200 میلی گرم سیلیکا برای سلامت استخوان، مو و ناخن

-بی استرس فری دارای تمامی ویتامین های گروه ب، ویتامین C و پارا آمینوبنزییک اسید و موثر در بهبود متابولیسم، ارتقای انرژی روزانه، کاهش بی اشتهایی و پیشگیری از سفیدی زودهنگام موها

-بیوتین اس تی پی فارما 5000 میکروگرم برای سلامت پوست، مو و ناخن

-ویتامین د3 1000 اس تی پی فارما برای سلامت استخوان ها و دندان ها

-ویتامین E اس تی پی فارما با 400 واحد ویتامین ای به فرم سافت ژل

-ویتامین ث اس تی پی فارما 500 میلی گرم به فرم دارویی قرص

لازم به ذکر است که برند اس تی پی فارما در راستای تکمیل مجموعه مکمل های خود، اقدام به تولید سایر محصولات سلامت محور و فرآورده های گیاهی برای پیشگیری از بیماری ها و  ارتقای کیفیت زندگی و تسکین بسیاری اختلالات نموده است. در این جا با این مکمل ها و کارایی هر یک از آن ها آشنا خواهیم شد.

 

اس تی پی فارما برای بهبود خواب و سلامت روان

 

بهداشت روان و برخورداری از میزان کافی خواب از مهمترین جنبه های کیفیت زندگی به حساب می آید. STP Pharma دارای 3 مکمل در این راستا می باشد:

-سن جان ورت اس تی پی برای کمک به کاهش اضطراب، افسردگی و بی خوابی

-جینکوبیلوبیا اس تی پی فارما حاوی 30 عدد کپسول با 400 میلی‌گرم پودر برگ و 62 میلی گرم عصاره‌ این گیاه است که در تقویت حافظه و افزایش تمرکز موثر می باشد. 

-ملاتونین پلاس گابا برای کمک به تنظیم خواب شبانه روزی و بهبود کیفیت آن فرموله شده است. این مکمل دارای چند ترکیب موثر در این زمینه همچون 5 میلی گرم ملاتونین، 135 میلی گرم گابا در کنار 5 هیدروکسی تریپتوفان و ویتامین ب6 می باشد.

 

اس تی پی فارما برای سلامت قلب و عروق

 

مواد مغذی زیادی در بهبود سیستم قلبی-عروقی موثر است که از مهمترین آن ها می توان به ترکیبات آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب ضروری امگا3 و امگا9 اشاره کرد. در واقع، آنتی اکسیدان ها با محافظت از بدن در برابر استرس اکسیداتیو و التهاب که هر دو از عوامل موثر در بیماری قلبی هستند، نقش مهمی در ارتقای سلامت قلب و عروق دارند. امگا3 از طریق کاهش تری گلیسیرید، مهار التهاب و جلوگیری از لخته شدن خون، برای پیشگیری از بیماری های مزمن قلبی-عروقی مفید هستند. از طرفی، اسیدهای چرب امگا9 با کاهش کلسترول بد یا LDL و افزایش HDL به کاهش تصلب شرایین و سلامت رگ ها کمک می کنند. 

اس تی پی فارما در جهت ارتقای سلامت قلبی-عروقی 2 مکمل را با این ترکیبات فرموله کرده است:

-سیالین آرایکس شامل 3 آنتی اکسیدان طبیعی از جمله ویتامین C، کاتچین های چای سبز و پروآنتوسیانیدین هسته انگور است و علاوه بر مزایایی قلبی-عروقی، برای تقویت سیستم ایمنی و کمک به چربی سوزی نیز مفید است. 

-امگا 9،6،3 30 عددی با نسبت متعادلی از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین های محلول در چربی، مجموعه منحصر به فردی از ترکیبات مغذی را برای بهبود قلب، سیستم ایمنی و سلامت پوست فراهم نموده است. 

 

STP pharma برای عملکرد بهتر گوارش و کبد

 

اهمیت برخورداری از یک دستگاه گوارش سالم در راستای تامین مواد مغذی ضروری برای رشد، حمایت از سیستم ایمنی با ایجاد سدی در برابر ورود میکروارگانیسم های بیماری زا به بدن می باشد. از طرفی، کبد یکی از بزرگترین و مهم ترین اندام های بدن است و برای متابولیسم مواد مغذی، تعادل گلوکز، سنتز پروتئین های حیاتی مانند آلبومین، سم زدایی بدن از ترکیبات مضر و ...به شدت حیاتی است. 

بنابراین کبد و سیستم گوارش به عنوان دو فاکتور اساسی در حفظ تندرستی و پیشگیری از بیماری ها شناخته می شوند و اختلال در کارکرد گوارش و کبد با مشکلات متعددی همراه است. 

-اختلال در هضم و جذب غذاها و نفخ مشکلات رایج گوارشی هستند و علائم آزاردهنده ای دارند. اس تی پی فارما برای این منظور از دو فرمولاسیون منحصر به فرد استفاده کرده است:

  1. دایجسبس آرایکس دارای آنزیم های گوارشی و مناسب افراد با عدم تحمل لاکتوز برای کاهش سوءهاضمه

  2. گاستولین آرایکس برای کمک به هضم غذا، کاهش چربی و تنظیم ترشح اسید معده

 -رفع یبوست و کارکرد بهتر دستگاه گوارش دغدغه روزانه بسیاری از افراد است. کلوسن آرایکس STP Pharma دارای انواع ترکیبات گیاهی ملین برای کمک به پاکسازی روده ها و کاهش یبوست است.  

-لیوکس آرایکس با انواع آنتی اکسیدان و مواد سم زدا، برای تصفیه کبد و کاهش تخریب سلول های کبدی می باشد. 

 

اس تی پی فارما برای کنترل قند خون

 

ترکیبات گیاهی همچون زردچوبه، دارچین، دانه شنبلیله و... در کنار برخی ریزمغذی ها به ویژه کرومیوم، نقش بسزایی در بهبود حساسیت به انسولین و کاهش قند خون دارند. 

-دیاسین: مکمل کاهنده قند خون برند اس تی پی فارما است که با داشتن این ترکیبات، یک انتخاب گیاهی مناسب در افراد دیابتی است و از 12 سالگی به بعد مصرف آن مجاز می باشد. 

آمار فزاینده شیوع دیابت و عوارض طولانی مدت ناشی از در جامعه، ما را نیازمند این می کند که اطلاعات علمی خود را در این حوزه افزایش دهیم. از این رو، می توانید دانش خود را پیرامون بیماری دیابت و علائم مرتبط با آن در مقاله دیابت چیست، تالیف و ترجمه دکتر احسان عمادی (داروساز)، ارتقا دهید.

 

اس تی پی فارما برای غضروف سازی و سلامت مفاصل

 

سفتی و خشکی مفاصل و تخریب غضروف ها بویژه با افزایش سن، اغلب ناشی از آرتروز و سایر اختلالات التهابی مفاصل است که منجر به درد و کاهش محدوده حرکتی افراد می شود. استفاده از مکمل های غضروف ساز و ضد التهاب در تخفیف علائم کمک شایانی می کند. 

-جوینت آرایکس دارای گلوکز آمین سولفات، متیل سولفونیل متان (MSM)، ویتامین C و سیلیکا 

-فیدوپین آرایکس با دوز بالای MSM موثر در کاهش التهاب مفاصل و تسکین دردهای عضلانی

-نیفلکس آرایکس حاوی هیالورونیک اسید و MSM در تقویت مفاصل و کاهش دردهای عصبی

 

اس تی پی فارما برای چربی سوزی

 

STP Pharmaتولید کننده دو مکمل اختصاصی در زمینه کاهش اشتها، چربی سوزی و کمک به کاهش وزن می باشد:

  1. گارسینیا کامبوجیا 30 عددی با عصاره گارسینیا کامبوجیا، چای سبز و ماده معدنی کرومیوم

  2. لینوفم آرایکس با عصاره چای سبز و سرکه سیب

 

STP pharma برای سیستم ایمنی قوی تر

 

ویتاکلد آرایکس با بکارگیری بیوفلاونویید های مرکبات، سرخارگل و گیاه مهر طلا به علاوه زینک، ویتامین سی و سلنیوم، دارای فرمولاسیون ویژه ای در افزایش قدرت دفاعی بدن و کاهش طول مدت سرماخوردگی است. 

 

STP pharma برای سلامت پوست، مو و ناخن

 

- کپسول مولتی ویتامین پوست مو و ناخن اس تی پی فارما فراهم کننده طیف وسیعی از ریزمغذی ها

- سیستین ب6 اس تی پی فارما با 4 ماده مغذی ال-سیستئین، ال-آرژنین، زینک و ویتامین B6

-کلاژن پلاس بیوتین با 2500 میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده و بیوتین 

اس تی پی فارما در برگیرنده چند فرآورده طبیعی و منحصر به فرد است که اثرات چندگانه بر حفظ سلامت و پیشگیری از بیماری ها دارند، بنابراین شما با انتخاب یک مکمل می توانید از مزایای سلامتی بخش آن در چندین حوزه مختلف بهره مند شوید. 

  • اسپیرولینا اس تی پی فارما: جلبک سبز-آبی اسپیرولینا به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته می شود و دارای خواص متنوعی در تقویت سیستم ایمنی، کاهش فشار و کلسترول خون، سم زدایی، کاهش اشتها، رفع خستگی و بهبود کم خونی و... است. 

  • کپسول جینسینگ گوارانا اس تی پی فارما : جینسنگ از پر مصرف‌ترین گیاهان دارویی است که برای افزایش تمرکز و عملکرد ذهنی، کاهش خستگی مفرط، تقویت قوای جنسی و بهبود سیستم ایمنی کاربرد دارد. گوارانا یا کاکائوی برزیلی با بهبود عملکرد ورزشی، افزایش انرژی، بالا بردن توان یادگیری و کاهش وزن شناخته می شود. 

  • قرص مخمر آبجو اس تی پی فارما: مخمر آبجو غنی از ویتامین های B، مواد معدنی و اسیدهای آمینه است و برای افزایش اشتها، تنظیم قند و چربی، سلامت پوست و مو ، کاهش خستگی روزانه، و تقویت ایمنی فواید بسیاری دارد. 

  • رویال ژلی اس تی پی فارما: رویال ژلی از زنبور عسل به دست می آید و حاوی غلظت بالایی از فلاونوییدهاست. انرژی بخش و مقوی است و باعث حفظ جوانی به تعویق انداختن روند پیری می شود. اثرات مفیدی در سلامت قلبی-عروقی و تقویت حافظه دارد. خطر آلزایمر و سایر اختلالات پیش رونده عصبی را کاهش می دهد و توان ایمنی افراد را بالا می برد. علاوه بر این ها، در کاهش علائم یائسگی کاربرد دارد.

 

 

اس تی پی فارما برای تقویت جنسی آقایان 

 

کپسول سینورکس آرایکس با داشتن مخلوطی از عصاره گیاهان موثر، برای افزایش قوای جنسی، ارتقای سطح انرژی و تمرکز، کاهش خستگی و بهبود عملکرد ورزشی در آقایان طراحی شده است. 

 

اس تی پی فارما و مکمل های ورزشی و انرژی زا

 

انتخاب مکمل های ورزشی بستگی زیادی به شرایط و هدف شما از تمرینات ورزشی دارد. اس تی پی فارما دارای چندین مکمل ورزشی در این زمینه می باشد که به صورت زیر هستند:

  1. بی سی ای ای اس تی پی فارما در قوطی های 120 عددی به فرم دارویی کپسول موجود است. این مکمل حاوی اسیدهای آمینه شاخه دار بوده و به ریکاوری پس از ورزش و افزایش حجم عضلانی کمک می کند.

  2. وی پروتئین خالص 400 گرمی فاقد لاکتوز و آسپارتام و دارای پروتئین وی کنسانتره برای کمک به عضله سازی و افزایش نیروی ماهیچه ها

  3. ال آرژنین 1000 میلی گرم اس تی پی فارما که به منظور بهبود توان ورزشی ورزشکاران تهیه شده است.

  4. هپیلکس اس تی: دارای کافئین و کلسیم فسفات بوده و برای افزایش انرژی، بهبود استقامت حین تمرین و بالا بردن سوخت و ساز کاربرد دارد. 

  5. ال-گلوتامین 3000 به ازای دریافت روزانه 4 کپسول برای کمک به ریکاوری عضلانی بعد از تمرین و افزایش استقامت و حجم عضلات

 

قیمت و خرید اس تی پی فارما

 

گاهی تامین ریزمغذی ها از طریق رژیم غذایی نمی تواند کفایت لازم را برای بدن ما فراهم کند. از طرفی بسیاری از مشکلات جسمانی یا اختلالات خواب و روان با مصرف فرآورده های طبیعی و گیاهی قابل کنترل هستند. بنابراین با استفاده از مکمل های تغذیه ای و فرآورده های گیاهی مناسب می توان از بروز بیماری یا بدتر شدن شرایط پیشگیری کرد. اس تی پی فارما با ارائه گروه های متنوعی از محصولات سلامت محور با کیفیت مناسب و قیمتی مقرون به صرفه، در راستای پاسخ به نیاز جامعه ایرانی گام بر می دارد. 

قیمت تمام مکمل ها و فرآورده های STP Pharma تحت نظارت و نظر مستقیم سازمان غذا و داروی کشور مشخص می شود. داروکده بزرگترین داروخانه اینترنتی کشور و دارنده اولین نماد اعتماد الکترونیک 5 ستاره، عرضه کننده محصولات اس تی پی فارما با قیمت رسمی و مصوب اعلام شده می باشد. ضمن اینکه در جهت حمایت از مشتریان عزیز، تخفیف های مناسبتی شامل تمامی محصولات داروکده از جمله مکمل های اس تی پی فارما می شود. 

امکان ثبت نظرات و پرسش و پاسخ با تیم علمی داروکده پیش از انتخاب یک محصول و پس از خرید آن، به شما کمک می کند که در تمامی مراحل از پشتیبانی آنلاین ما برخوردار شوید و یک خرید آسان و پرفایده در جهت سلامت و تندرستی خود داشته باشید. 

 

سوالات متداول

1- اس تی پی فارما چیست؟

اس تی پی فارما به صورت STP Phrama یک برند شناخته شده برای تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت سونا طب پارسه می باشد و تنها به یک مکمل اشاره ندارد بلکه گستره وسیعی از مکمل های تغذیه ای و گیاهی را شامل می شود. 

2- چرا محصولات اس تی پی فارما را بخریم؟

مکمل های تولید شده توسط این شرکت داروسازی به دلیل همکاری STP Pharma با شرکت های داروسازی کانادایی و رعایت استانداردهای این حوزه، از سابقه و کیفیت خوبی برخوردار است، ضمن اینکه به دلیل داشتن تنوع محصولات، پاسخگوی بسیاری از نیازهای مرتبط با سلامت افراد خواهد بود. 

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و پریسا نژادحاجیان کارشناس ارشد تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 235,440 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )