محصولات سان سیف

تعداد محصولات:

19


sort icon

مرتب سازی


+ 4 رنگ
کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF50

+ 2 رنگ
کرم ضد آفتاب آنتی آکنه SPF35

ضد آفتاب دور چشم SPF30

184,600

20%

147,700 تومان

3.9star icon
+ 3 رنگ
کرم ضد آفتاب آنتی آکنه +SPF50

ناموجود
کرم ضد آفتاب برنزه کننده SPF40

ناموجود
لوسیون بعد از آفتاب سان سیف

ناموجود
اسپری ضد آفتاب کودکان SPF30

سان سیف

 

امروزه محصولات بهداشتی و مراقبتی متنوعی توسط شرکت های مختلف ایرانی و خارجی تولید شده اند. یکی از این برندهای محبوب و شناخته شده، برند سان سیف است. لیست محصولات سان سیف، شامل ضد آفتاب هایی با کیفیت و تخصصی است که متناسب با نوع پوست افراد و با توجه به سن و جنسیت آنها تولید شده اند. ضد آفتاب های سان سیف علاوه بر عملکرد منحصر به فرد به منظور محافظت از پوست، اهداف دیگری نیز در جهت رفع و پیشگیری از عارضه های پوستی و مراقبت از سلامت و زیبایی دارند؛ که در ادامه متن بیشتر به توضیح این مزیت ها پرداخته شده است.

 

کرم ضد آفتاب سان سیف محصول کدام کشور است؟

 

انواع کرم ضد آفتاب سان سیف در شرکت داروسازی با سابقه و تخصصی پارس حیان و در ایران تولید شده اند. جهت تولید این فرآورده های منحصر به فرد و مرغوب، ضمن پایبندی به اصول و استانداردهای علمی، از دستگاه های پیشرفته در لابراتوارهای تخصصی و تحت نظارت پزشکان مجرب پوست استفاده شده است. شرکت پارس حیان برای تولید محصولات ضد آفتاب سان سیف با لابراتوار Dr. Straetmans کشور آلمان نیز همکاری داشته است؛ تا بهترین کرم های ضد آفتاب را برای محافظت از پوست مصرف کنندگان خویش عرضه به بازار نماید.

 

انواع ضد آفتاب سان سیف

 

حفظ زیبایی و سلامت پوست تا حد زیادی وابسته به محافظت از آن در برابر نور خورشید است. همانطور که می دانید اشعه های مضر فرابنفش جوانی و شادابی پوست شما را تحت تاثیر قرار می دهند و به مرور زمان سبب تشکیل چروک و لک هایی روی سطح پوست می شوند؛ به همین دلیل قبل از به خطر افتادن سلامت پوستتان، ضد آفتاب مناسب و مرغوبی را تهیه و به درستی مصرف نمایید.

یکی از تولید کنندگان محصولات ضد آفتاب با کیفیت و مرغوب موجود در بازار، برند سان سیف است؛ که انواع کرم ضد آفتاب سان سیف را با فرمولاسیون و ساختاری منحصر به فرد عرضه کرده است. 

محصولات ضد آفتاب sunsafe، با میزان فاکتورهای محافظتی (spf) متفاوت و همچنین موادی به عنوان ترکیبات ضد آفتاب فیزیکی و شیمیایی تولید شده اند. هنگام تولید این فرآورده ها به گروه های پوستی و ویژگی های هر نوع پوست توجه شده است؛ به همین دلیل در کاتالوگ انواع ضد آفتاب سان سیف محصولاتی برای پوست های خشک، معمولی، چرب و جوشدار و حساس مشاهده می شود.

هر یک از ضد افتاب های سان سیف علاوه بر داشتن توانایی محافظتی از پوست در برابر نور خورشید، عملکرد های منحصر به فردی نیز در جهت رفع عارضه های پوستی دارند. به عنوان مثال در لیست محصولات ضد آفتاب سان سیف، کرم یا فلوئید هایی با خاصیت ضد لک، ضد چروک و ضد آکنه به چشم می خورد که توانسته اند رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب کنند. 

جهت مشاهده نظرات کاربران داروکده و مصرف کنندگان محصولات سان سیف، وارد صفحه مشخصات محصول مورد نظر خود شوید و کامنت های درج شده ذیل محصول را که نتیجه تجربه ی مصرف کنندگان است، مشاهده نمایید. 

ضد آفتاب های رنگی و کرم پودری سان سیف از محصولات پر طرفدار این برند هستند؛ که ضمن کیفیت و پوشانندگی بالا، قیمت به صرفه و مناسبی دارند. این فرآورده ها با رنگ های بژ طبیعی، عاجی، وانیلی، ابریشمی، طلایی و رز گلد تولید شده اند.

انواع ضد افتاب سان سیف شامل موارد زیر است که جهت تسهیل روند خرید ضد آفتاب سان سیف، برای کاربران داروکده ذکر گردیده است.

  • کرم ضد آفتاب SPF 50 فاقد جاذب های شیمیایی بژ طبیعی

  • ضد آفتاب SPF 50 روشن کننده بژ روشن 

  • فلوئید ضد آفتاب فاقد چربی SPF 50

  • کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50

  • اسپری ضد آفتاب کودکان SPF 30

  • کرم ضد آفتاب آنتی آکنه SPF 50

  • کرم ضد آفتاب آنتی آکنه SPF 35

  • فلوئید ضد آفتاب فیزیکال SPF 50

  • کرم ضد آفتاب کودکان SPF 30

  • لوسیون بعد از آفتاب سان سیف

  • ضد آفتاب دور چشم SPF 30

  • کرم ضد آفتاب SPF 40

  • برنزه کننده SPF 40

 

قیمت ضد آفتاب سان سیف

 

در ابتدای متن سعی شد به توضیح کیفیت و تنوع محصولات سان سیف پرداخته شود؛ اما یکی دیگر از مسائلی که برای اغلب مصرف کنندگان محصولات بهداشتی و مراقبتی حائز اهمیت است، قیمت فرآورده ها است. 

قیمت ضد آفتاب سان سیف با توجه به کیفیت محصول و ترکیباتی که در فرمولاسیون آنها به کار برده شده است، توسط شرکت پارس حیان تعیین می گردد و همچنین باید مطابق نرخ تعیین شده به دست مصرف کنندگان برسد. اما امروزه شاهد تنوع در قیمت محصولات بهداشتی هستیم؛ که یکی از راهکارها برای انجام یک خرید به صرفه و مطابق ضوابط و قوانین، سفارش این فرآورده ها از داروخانه های معتبر اینترنتی است. از این رو توصیه می شود هنگام خرید ضد آفتاب سان سیف به نماد اعتماد الکترونیک داروخانه انلاین مورد نظر خود توجه و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

داروخانه آنلاین داروکده در راستای توجه به حقوق مشتریان، نماد اعتماد الکترونیک را از مرکز توسعه تجارت الکترونیک کسب کرده و توانسته سبب ایجاد اطمینان خاطر در کاربران داروکده گردد. از این رو در صورت تمایل به خرید ضد آفتاب سان سیف از داروخانه اینترنتی داروکده می توانید وارد صفحه محصول مورد نظر شده و ضمن اطمینان از قیمت کرم ضد آفتاب سان سیف مورد نظر خود، نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید. 

 

سوالات متداول در رابطه با انواع ضد آفتاب سان سیف

1- ضد آفتاب های سان سیف برای چه سنینی قابل استفاده اند؟

در لیست انواع ضد افتاب سان سیف، متناسب با نیاز روزمره مصرف کنندگان و برای تمامی کسانی که از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت می کنند؛ ضد آفتاب هایی مرغوب تولید شده است.

2- آیا برند سان سیف ایرانی است؟

بله انواع ضد آفتاب سان سیف توسط شرکت ایرانی پارس حیان تولید شده اند.

 

تالیف: دکتر شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 354,800 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )