محصولات سان لایف

تعداد محصولات:

22


sort icon

مرتب سازی


کلاژن اکتیو

283,000

0%

283,000 تومان

4.1star icon
هیر اکتیواتور

140,000

20%

112,000 تومان

3.7star icon
زینک ویتال

132,000

35%

85,800 تومان

3.5star icon
ناموجود
قرص جوشان انرژی درینک

ناموجود
مولتی ویتامین سان لایف

ناموجود
مولتی آ زد و لوتئین

103,000

0%

103,000 تومان

3.5star icon
ناموجود
لیبیدو من

141,000

0%

141,000 تومان

3.5star icon
ناموجود
ویتامین ث سان لایف 1000 میلی گرمی

ناموجود
منیزیم سان لایف

15,000

0%

15,000 تومان

3.7star icon
ناموجود
فرتی ویتال

425,100

0%

425,100 تومان

3.5star icon
ناموجود
مولتی ویتامین مینرال و لوتئین

ناموجود
کلسیم و ویتامین دی 20 عددی

ناموجود
فرو ویتا

70,000

0%

70,000 تومان

3.5star icon
ناموجود
زینک و ویتامین ث و ای

ناموجود
کلسیم سان لایف

16,500

0%

16,500 تومان

3.5star icon
ناموجود
فولسین فولیک اسید 600

ناموجود
زینک ویتال پلاس

166,700

0%

166,700 تومان

2.8star icon
ناموجود
پرو آنزیم پلاس

19,200

0%

19,200 تومان

3.2star icon
ناموجود
زینک فمین پلاس

7,500

0%

7,500 تومان

3star icon
ناموجود
استئوپلاس 30 عددی

14,700

0%

14,700 تومان

2.8star icon

برند سان لایف

 

سان لایف sunlife برندی آلمانی است که طیف گسترده‌ای از مکمل‌های غذایی، داروهای  OTC که نیازی به نسخه پزشک ندارند، محصولات پزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی را تولید و به بازار عرضه کرده است. 

این برند در طی سال‌های اخیر با شعار کارآمدی، نوآوری و مشتری مداری به یکی از تولید کنندگان پیشرو مکمل‌های غذایی در اروپا تبدیل شده است. 

شرکت آیلار طب آذر نمایندگی انحصاری محصولات سان لایف را در ایران بر عهده دارد. این شرکت در سال 1390 فعالیت خود را با هدف بهبود سلامت افراد جامعه با ارائه بهترین محصولات از معتبرترین شرکت ها و بالاترین سطح کیفی مواد اولیه آغاز نمود.  

 

محصولات سان لایف

 

رعایت یک رژیم غذایی سالم و متعادل ممکن است برای همه افراد جامعه مقدور نباشد. با این حال دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی برای حفظ سلامت جسمی و روانی بدن ضروری است. برند سان لایف علاوه بر تولید محصولات حاوی ویتامین‌ها و مینرال‌ها، محصولات تخصصی برای افزایش سطح انرژی روزانه، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن و همچنین مکمل‌های مناسب جهت کمک به بهبود باروری نیز تولید کرده است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

رفع خستگی با سان لایف

 

  • قرص جوشان انرژی درینک سان لایف 20 عددی: ترکیبات موجود در این محصول که شامل کافئین، تائورین، عصاره گوارانا و ویتامین‌های گروه B است، منجر به افزایش سطح انرژی و کاهش احساس خستگی می‌شود. به همین دلیل انرژی درینک سان لایف مکمل مناسبی جهت استفاده در افراد ورزشکار است. علاوه بر این انرژی درینک با داشتن کافئین و تائورین منجر به افزایش توان ذهنی و هوشیاری می‌شود. این مکمل با طعم دلپذیر ردبول است و می‌تواند به عنوان جایگزین نوشیدنی های حاوی کافئین مانند قهوه نیز استفاده شود. 

 

بهبود باروری آقایان با سان لایف

 

  • ساشه فرتی ویتال سان لایف: مکمل پودری فرتی ویتال حاوی ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و برخی از اسیدهای آمینه است. ترکیبات موجود در این محصول با کمک به افزایش کیفیت و تعداد اسپرم، در کمک به بهبود باروری در آقایان موثر است.

  • کپسول لیبیدو من: لیبیدو من حاوی ال آرژنین، سلنیوم، زینک، ویتامین‌های گروه B و پودر گیاه ماکا است. لیبیدو من به افزایش میل جنسی و افزایش توان باروری در آقایان کمک می‌کند.

 

مراقبت از مو با سان لایف

 

  • کپسول هیر اکتیواتور سان لایف بسته 30 عددی: یکی از مهم‌ترین علل ریزش مو ناکافی بودن دریافت ریزمغذی‌ها است. مکمل هیراکتیواتور حاوی مجموعه کاملی از ریز مغذی‌ها، برخی از اسیدهای آمینه و ترکیبات گیاهی مانند عصاره چای سبز، عصاره هسته انگور و ارزن طلایی است. مجموعه این ترکیبات هیراکتیواتور را به مکملی مناسب جهت پیشگیری از ریزش مو و افزایش ضخامت مو تبدیل کرده است.

 

سلامت پوست، مو و ناخن با سان لایف

 

  • زینک ویتال سان لایف: زینک یکی از عناصر ضروری جهت حفظ سلامت پوست، مو ناخن سات. زینک ویتال علاوه بر داشتن زینک حاوی ویتامین‌های گروه B نیز است. از همین رو مکملی مناسب و کامل جهت پیشگیری از ریزش مو، حفظ شادابی و سلامت پوست و استحکام ناخن‌ها است.

 

جوانسازی پوست با سان لایف

 

  • کلاژن اکتیو: کلاژن، هیالورونیک اسید، کوآنزیم کیوتن، بیوتین و ویتامین A موجود در کلاژن اکتیو سان لایف به حفظ استحکام پوست کمک کرده و منجر به کاهش چین و چروک می‌شود. هم‌چنین ترکیبات آنتی اکسیدان موجود در این مکمل به حفاظت از  پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ترکیبات موثر جهت جوانسازی و به تعویق انداختن روند پیری پوست، توصیه می شود به مقاله "ترکیبات موثر در کاهش چین و چروک پوست" تالیف و ترجمه دکتر احسان عمادی مراجعه نمایید.

 

بهبود کم خونی کودکان با سان لایف

 

  • شربت فرو ویتا: مکمل فروویتا حاوی تمام ریز مغذی هایی است که در ساخت گلبول قرمز طبیعی و پیشگیری از ابتلا به کم خونی فقر آهن موثر است. این مکمل قابل استفاده در کودکان بالای 1 سال، نوجوانان و بزرگسالان و با طعم دلپذیر گیلاس جهت پذیرش بهتر در کودکان است.

 

تامین ویتامین‌ها و مواد معدنی با سان لایف

 

- مولتی ویتامین سان لایف: به فرم قرص جوشان، حاوی ویتامین‌های گروه B، ویتامین E و ویتامین C، با طعم خوشایند پرتقال، مناسب جهت تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی روزانه

- مولتی آ زد و لوتئین: به فرم قرص، تامین کننده ویتامین ‌های محلول در آب، ویتامین‌های محلول در چربی و مواد معدنی به همراه لوتئین، موثر در حفظ سلامت عمومی بدن

- قرص فولسین فولیک اسید 600: حاوی فولیک اسید، آهن، ویتامینB6  و ویتامین B12، قابل استفاده جهت ساخت گلبول قرمز و پیشگیری از ابتلا به کم خونی فقر آهن و آنمی مگالوبلاستیک

- منیزیم سان لایف: به فرم قرص جوشان، حاوی 200 میلی گرم منیزیم به ازای هر قرص، با طعم مطلوب پرتقال، موثر در حفظ سلامت سیستم عصبی عضلانی، بهبود حملات میگرنی و کنترل فشار خون

- ویتامین سی سان لایف: به فرم قرص جوشان، حاوی 1000 میلی گرم ویتامین C به ازای هر قرص، با طعم پرتقال، موثر در تقویت سیستم ایمنی، افزایش جذب آهن، کمک به ساخت و بهبود عملکرد کلاژن

- کلسیم سان لایف: به فرم دارویی قرص جوشان، حاوی 500 میلی گرم کلسیم به ازای هر قرص، با طعم لیمو، موثر در حفظ سلامت استخوان‌ها و استحکام دندان‌ها

- کلسیم و ویتامین دی سان لایف: به فرم دارویی قرص جوشان، حاوی 1000 میلی گرم کلسیم و 5 میکروگرم ویتامین D، با طعم دلپذیر لیمو و گریپ فروت، موثر در حفظ تراکم استخوان‌ها، پیشگیری از ابتلا به پوکی استخوان و حفظ استحکام دندان ها

 

قیمت و خرید محصولات سان لایف

 

برند سان لایف جهت حفظ سلامت افراد جامعه مکمل‌های مختلفی را برای استفاده در گروه‌های سنی مختلف، به فرم‌های دارویی متفاوت، با طعم‌های خوشایند و با قیمت‌های مقرون به صرفه تولید و به بازار عرضه کرده است. 

چنانچه قصد خرید محصولات سان لایف را دارید، توصیه می شود از مراکز معتبر و با در نظر گرفتن ضمانت اصالت کالا و تاریخ انقضای معتبر محصول مورد نظر خود، اقدام به خرید نمایید. داروکده به عنوان اولین و معتبرترین داروخانه آنلاین در ایران، خرید محصولات سان لایف را آسان نموده است.

کاربران گرامی می توانند در هر نقطه از کشور به راحتی و تنها با چند کلیک ساده محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و آن را در حداقل زمان ممکن، در بسته بندی استاندارد، با داشتن تاریخ انقضای معتبر و برچسب اصالت کالا، درب منزل تحویل بگیرند.

هم‌چنین در صورت داشتن سوال در هر مرحله از خرید، تیم پشتیبانی و علمی داروکده همواره راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

 

سوالات متداول

1- سان لایف چیست؟

سان لایف sun life نام یک برند تولید کننده مکمل‌های غذایی و مولتی ویتامین است. محصولات این برند در ایران توسط شرکت آیلار طب آذر به صورت تحت لیسانس عرضه می شود.

2- قرص سان لایف برای چیست؟

برند سان لایف محصولات متنوعی را به فرم های دارویی قرص، کپسول، شربت و قرص جوشان تولید کرده است. قرص جوشان مولتی ویتامین سان لایف که بیشتر به عنوان قرص سان لایف شناخته می شود، با داشتن ویتامین های گروه B،  ویتامین C و ویتامین E در کمک به حفظ سلامت بدن، حفظ سلامت سیستم عصبی، افزایش سطح انرژی و کاهش احساس خستگی موثر است.

 

تالیف:شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و زهره رضایی سرلک کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 425,100 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )