محصولات ساین اسکین

تعداد محصولات:

29


sort icon

مرتب سازی


کرم ژل فاز مزمن اکنس 3

189,200

15%

160,900 تومان

3.7star icon
کرم ژل فاز حاد اکنس 2

189,200

15%

160,900 تومان

3.8star icon
ناموجود
ضد آفتاب فلوئید ساین شیلد بی رنگ

برند ساین اسکین

 

برند ساین اسکین یکی از برندهای محبوب و نام آشنای ایرانی است؛ که محصولات تخصصی و مرغوبی را در راستای حفظ سلامت پوست مصرف کنندگان عرضه بازار کرده است. محصولات ساین اسکین توسط هلدینگ آوندفر در سال 1393 تولید شده اند. محصولات ساین اسکین مانند اغلب برندهای خارجی و ایرانی موجود در بازار، جهت تسهیل فرآیند خرید مصرف کنندگان، در داروخانه آنلاین داروکده موجود می باشد. 

 

محصولات ساین اسکین ساخت کجاست؟

 

امروزه برخی افراد گمان می کنند که کیفیت و قدرت اثرگذاری محصولات بهداشتی خارجی نسبت به فرآورده های ایرانی بیشتر است؛ اما لازم به ذکر است که این تفکر چندان درست نیست و نمی توان با قطعیت گفت که هر کالای خارجی، صرفا کیفیت بالایی نیز دارد. به عنوان مثال ساین اسکین از برند های ایرانی است با سابقه، در راستای تولید محصولات بهداشتی پوست است که توانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد و رضایت مصرف کنندگان را نیز به خود جلب کند.

در صورت داشتن تجربه مصرف محصولات synskin، می توانید نظرات خود را در قسمت نظرات کاربران، ذیل محصول مورد نظر به صورت کامنت درج نمایید؛ تا مصرف کنندگان دیگر نیز بتوانند با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به خرید محصولات ساین اسکین اقدام نمایند.

در ادامه متن محصولات ساین اسکین موجود در داروخانه آنلاین داروکده، با هدف تسهیل فرآیند خرید اینترنتی محصولات ساین اسکین معرفی گردیده است.

 

محصولات ساین اسکین

 

ساین اسکین محصولات متنوعی را عرضه کرده و فرآورده هایی از جمله انواع ضدآفتاب‌ با عملکردهای چندگانه و تخصصی، محصولات مراقبت از پوست چرب و دارای آکنه، مرطوب کننده و آبرسان، روشن کننده و ضد لک و کرم های دور چشم در لیست محصولات synskin به چشم می خورد. اغلب فرآورده های ساین اسکین محصولاتی با ساختار کرم، ژل و محلول هستند که با اهداف مشخصی در راستای درمان و کنترل عارضه ها و افزایش سلامت و زیبایی پوست تولید شده اند. 

 

انواع کرم ساین اسکین

 

همانطور که می دانید کرم ها یکی از رایج ترین محصولات بهداشتی هستند که امروزه توسط برند های زیادی با فرمولاسیون های متنوع و اهداف مراقبتی خاص تولید شده اند. به عنوان مثال انواع کرم ساین اسکین به منظور محافظت از پوست در برابر نور خورشید، رفع چروک و تیرگی های دور چشم، کاهش و رفع لک ها، حفظ رطوبت و آبرسانی پوست و جلوگیری از تشکیل جوش و آکنه تولید شده اند؛ که مصرف کنندگان بر حسب نیاز و نوع پوست خود می توانند هر یک از آنها را از داروخانه آنلاین داروکده خریداری و مصرف نمایند. 

مشاوران مجرب و متخصص تیم علمی داروکده همواره سعی دارند کاربران گرامی را در راستای خرید محصولات بهداشتی مرغوب و سازگار با نوع پوست هر فرد راهنمایی کنند؛ از این رو امکان برقراری ارتباط با آنها از طریق مشاوره آنلاین فراهم گردیده است که مصرف کنندگان می توانند، جهت کسب راهنمایی های لازم در رابطه با خرید اینترنتی محصولات ساین اسکین با آنها مشورت نمایند.

برخی از انواع کرم ساین اسکین شامل موارد زیر است. 

کرم ژل فاز مزمن اکنس 3 ساین اسکین 
کرم دور چشم سه کاره بی رنگ و رنگی
ژل کرم آبرسان ساین آکوا 24 ساعته
آبرسان ساین اسکین پوست چرب
کرم دور چشم ضد چروک بی رنگ
کرم روشن کننده ساین دیکالر
کرم ژل ترمیم کننده اکنس 4
کرم ژل دور چشم ضد آفتاب
کرم بالم زیبایی ساین بیوتی
کرم ژل فاز حاد اکنس 2
انواع کرم ضد آفتاب

همانطور که ذکر شد در میان محصولات برند ساین اسکین گروهی دیگر از محصولات مراقبتی را مشاهده می کنیم که برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید تولید شده اند. این محصولات ضد آفتاب دارای ترکیبات منحصر به فرد و عملکرد های متنوعی هستند؛ که در ادامه متن توضیحات بیشتری در رابطه با آنها ارائه گردیده است.

 

محصولات سان شیلد

 

احتمالا بعد از شنیدن نام سان شیلد تعجب کرده باشید و ارتباط آن را با برند ساین اسکین ندانید؛ لازم به ذکر است که فرآورده های سان شیلد، ضد آفتاب های ساین اسکین هستند که ضمن داشتن قدرت اثرگذاری مطلوب و کیفیت بالا، متناسب با شرایط پوستی هر فرد تولید شده اند و از میان آنها می توان ضد آفتاب مناسب خود را به راحتی انتخاب و مصرف کرد. 

به طور کلی می توان گفت که محصولات سان شیلد کرم ژل یا فلوئید هایی با ساختار سبک هستند که با میزان spf متنوع و به صورت رنگی یا بی رنگ تولید شده اند. در لیست انواع محصولات ضد افتاب ساین اسکین، کرم های ضد آفتاب مناسب آقایان نیز قابل مشاهده است که طبق نظرات کاربران، تاکنون عملکرد مطلوبی روی پوست داشته است. 

در صورت تمایل به خرید ضد آفتاب ساین اسکین از داروخانه آنلاین داروکده می توانید ابتدا مشخصات محصول مورد نظر خود را به دقت بررسی و در صورت سازگار بودن محصول با نوع پوستتان، نسبت به ثبت سفارش آن اقدام نمایید. لازم به ذکر است که در صفحات مشخصات تمامی محصولات بهداشتی موجود در داروخانه آنلاین داروکده، قیمت ها به روز بوده و به راحتی قابل مشاهده اند. قیمت ضد آفتاب ساین اسکین از این قاعده مستثنی نیست و صرف نظر از تخفیفات ویژه و مناسبتی داروکده، بر اساس قیمت درج شده روی محصول و تعیین شده توسط شرکت آوندفر مشخص گردیده است.

 

خرید محصولات ساین اسکین

 

یکی از دغدغه های مصرف کنندگان محصولات بهداشتی، مقرون به صرفه بودن قیمت آن فرآورده ها است. اما یکی از مواردی که امروزه سبب شده شاهد تنوع قیمت محصولات بهداشتی و مراقبتی در سایت های فروش باشیم، پایبند نبودن برخی از سایت ها به حقوق مشتری و همچنین معتبر نبودن آن ها است. از این رو توصیه می شود برای انجام یک خرید به صرفه، به سایت های معتبر فروش مانند داروخانه های انلاین که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند؛ مراجعه نمایید. 

داروخانه آنلاین داروکده دارای نماد اعتماد الکترونیک پنج ستاره بوده و همواره در جهت حفظ حقوق مشتریان خود تلاش می کند. از این رو می توانید نسبت به قیمت محصولات ساین اسکین اطمینان خاطر داشته باشید و به راحتی نسبت به خرید اینترنتی محصولات ساین اسکین از داروکده اقدام نمایید.

 

سوالات متداول در رابطه با محصولات ساین اسکین

1- محصولات ساین اسکین ساخت کجاست؟

محصولات synskin توسط شرکت آوندفر و در ایران تولید و از طریق داروخانه های آنلاین و حضوری از جمله داروخانه اینترنتی داروکده در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. 

2- گروه آکنس ساین اسکین شامل چه محصولاتی است؟

سان اسکین محصولاتی را جهت کنترل، کاهش و رفع آکنه پوست های چرب و مستعد جوش تولید کرده است. این محصولات شامل تونر تنظیم کننده چربی و کرم ژل فاز حاد اکنس 2، کرم ژل فاز مزمن اکنس 3 ساین اسکین و کرم ژل ترمیم کننده اکنس 4 هستند.

 

تالیف: دکتر شیدا احمدی کولایی دکترای تخصصی فارماکوگنوزی و فاطمه کاظمی کارشناس علمی داروکده 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 347,220 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )