رپورتاژ- هیالورون پلاس؛ کپسول سلامتی و زیبایی

رپورتاژ- هیالورون پلاس؛ کپسول سلامتی و زیبایی

در این مطلب با مکمل هیالورون پلاس آشنا شوید، این مکمل با افزایش آب‌رسانی و تحریک فرآیند کلاژن‌‌سازی نقش موثری در حفظ سلامت پوست، مو، ناخن و مفاصل دارد.

دکتر احسان عمادی

نویسنده: دکتر احسان عمادی

تحریریه داروکده

آخرین به روزرسانی:

02 تیر 1399

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

02 تیر 1399

10K

eye icon

رپورتاژ- هیالورون پلاس؛ کپسول سلامتی و زیبایی

پیری پوست تحت تاثیر عوامل درونی و بیرونی مختلفی ایجاد می‌شود. با افزایش سن رادیکال‌های آزاد تولید شده حاصل از متابولیسم بدن این روند را سرعت می‌بخشند، همچنین از اواسط دهه 20 زندگی و به‌ویژه بعد از یائسگی در زنان تولید هورمون‌های جنسی کاهش یافته و این کاهش منجر به تخریب کلاژن، خشکی پوست و ایجاد چین و چروک می‌شود. مواجهه طولانی‌ مدت با نور خورشید و اشعه ماورا بنفش آن نیز باعث از دست رفتن رطوبت پوست شده و عامل دیگری برای خشکی پوست و ایجاد چین و چروک می‌باشد.

کپسول هیالورون پلاس حاوی هیالورونیک اسید، کلاژن، بیوتین و ویتامین C، محصولی از شرکت آلمانی آپوویتال است. این مکمل با افزایش آب‌رسانی و تحریک فرآیند کلاژن‌‌سازی نقش موثری در حفظ سلامت پوست، مو، ناخن و مفاصل دارد.
این محصول حاوی ترکیبات زیر است که هر یک باعث ارتقای سلامتی و شادابی می‌شوند.

برای مشاهده و خرید هیالورون پلاس اینجا کلیک کنید.

ترکیبات تشکیل دهنده در هر کپسول:

هیالورونیک‌اسید: هیالورونیک‌اسید از اجزای مهم ساختاری پوست (50% کل هیالورونیک اسید بدن)، غضروف مفاصل و سایر بافت‌های بدن است و دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی فراوانی می‌باشد. هیالورونیک اسید توانایی بالایی در حفظ رطوبت دارد به طوری که مولکول اصلی جهت آب‌رسانی به پوست است، همچنین با تحریک ساخت کلاژن و الاستین اثرات قابل توجهی در ترمیم زخم، رفع چین و چروک، افزایش الاستیسیته و در نتیجه افزایش جوانی و زیبایی پوست دارد. هیالورونیک اسید باعث تقویت مو و ناخن نیز می‌شود و از آنجایی که یک آنتی اکسیدان قوی است، با کاهش التهاب، تسکین درد و تسهیل و روان‌سازی حرکت مفاصل اثرات مفیدی بر علائم استئوآرتریت دارد.
کپسول هیالورون پلاس حاوی 50mg هیالورونیک اسید است، مصرف این مقدار هیالورونیک اسید خوراکی ایمن بوده و عارضه جانبی نخواهد داشت، به همین دلیل نسبت به فرم تزریقی آن ارجحیت دارد. 

کلاژن: کلاژن پروتئینی است که در پوست، استخوان، عضلات و غضروف به فراوانی یافت می‌شود. دریافت خوراکی کلاژن، آبرسانی و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و منجر به ترمیم، کاهش چین و چروک و در نهایت جلوگیری از پیر شدن پوست می‌شود. بعلاوه کلاژن هیدرولیزات ترکیبی از آمینواسیدهایی است که ساخت کلاژن را در غضروف مفاصل تحریک می‌کند و باعث تسکین درد و بهبود عملکرد مفاصل در افراد مبتلا به استئوآرتریت می‌شود، در نتیجه اثرات مثبتی در بهبود استئوآرتریت و پوکی استخوان دارد. دریافت کلاژن تا 10 گرم در روز ایمن بوده و عوارض جانبی ندارد.  

بیوتین (ویتامینB7): کوآنزیم مهم در متابولیسم چربی‌ها، پروتئین‌ها و قند‌ها است. این ویتامین به تقویت و استحکام پوست، مو و ناخن‌ها کمک می‌کند.

ویتامین C: ویتامین C در بدن نقش آنتی اکسیدانی دارد و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند. این ویتامین با جلوگیری از تخریب هیالورونیک‌اسید و کلاژن تحت تاثیر رادیکال‌های آزاد، موجب حفظ رطوبت پوست می‌شود. ویتامین C با تحریک ساخت کلاژن در تسریع روند ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده از جمله پوست و غضروف‌ها موثر است. بدن ما قادر به تولید ویتامین C نیست و نیاز به این ویتامین باید از طریق مواد غذایی یا مکمل‌ها تامین شود. میزان نیاز به ویتامین C در زنان 75mg و در مردان 90mg است. در نتیجه مکمل هیالورون پلاس 80- 65% نیاز افراد به این ویتامین را تامین می‌کند. 

در کل کپسول هیالورون پلاس با داشتن دوزهای مناسب و بی‌خطری از ترکیبات مفید بر سلامت پوست، مو، ناخن‌ها و مفاصل اثرات مثبتی بر افزایش سطح سلامت و زیبایی افراد دارد. 

پرسش و پاسخ

ثبت دیدگاه


پیام به صورت خصوصی ثبت گردد

منابع:

مجله داروکده یک مجله اینترنتی است که شما را در امر آشنایی، تهیه و مصرف صحیح محصولات سلامت محور یاری می‌رساند.

darukade logo

استفاده از مطالب مجله داروکده فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق این مجله به وب سایت داروکده تعلق دارد

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1402 - 1388 )