محصولات آردن آتوپیا

تعداد محصولات:

16


sort icon

مرتب سازی


آتوپیا آردن

 

آردن اتوپیا (atopia) یکی از زیر مجموعه های برند آردن به شمار می رود که به طور تخصصی برای پوست های خشک و بسیار خشک، خشک و حساس، بسیار خشک و اگزمایی توسط شرکت پارس حیان طراحی شده است. در فرمولاسیون این محصولات از مواد دارای 100 درصد فارما گرید دارویی استفاده شده است. این محصولات فاقد اسانس و مواد نگهدارنده هستند و در فرآوری آنها فاکتورهای طبیعی موثر در حفظ رطوبت پوست به خوبی رعایت شده است.

 

محصولات آتوپیا

 

محصولات آردن اتوپیا اگزوپرو به طور تخصصی برای پوست های خشک فرآوری شده است. به طور کلی پوست خشک زمانی ایجاد می شود که غدد چربی پوست میزان ترشحات کمی داشته باشند. به همین دلیل پوست خشک ظاهری کشیده و پوسته پوسته دارد. خشکی پوست می تواند در هر سنی بروز کند و دلایل متعددی مانند آب و هوای سرد و خشک، آسیب های ناشی از آفتاب، محصولات دارای سورفکتانت های قوی و استحمام بیش از حد در بروز آن نقش موثری دارند.

محصولات متنوع زیادی مختص روتین مراقبتی پوست خشک و مناسب بیماران اگزمایی توسط برند آتوپیا آردن طراحی شده است که در ادامه مطلب با ویژگی هر کدام از آنها در دو گروه محصولات رطوبت رسان و شوینده بیشتر آشنا می شوید.

 

محصولات مرطوب کننده اتوپیا آردن

 

یک مرطوب کننده خوب می تواند پوست خشک را به خوبی آبرسانی کرده و علائم التهاب پوست آسیب دیده را تسکین دهد. مطالعه مقاله راهنمای انتخاب مرطوب کننده های پوست تالیف و ترجمه دکتر الهه عبدالهی، دکترای تخصصی فارماکولوژی به شما در انتخاب یک مرطوب کننده مناسب کمک می کند.

محصولات رطوبت رسان اتوپیا اردن، با داشتن ترکیبات ویژه و منحصر به فرد، خشکی و کشیدگی پوست را برطرف نموده و موجب بهبود بافت پوست های آسیب دیده بر اثر خشکی می شوند. 

این محصولات عبارتند از:

- کرم لایه بردار قوی حاوی 50 درصد اوره آتوپیا آردن

این کرم در رفع خشکی شدید، زبری پینه و کوتیکول اطراف ناخن موثر است. کرم ۵۰ درصد اوره آتوپیا آردن با مواد رطوبت رسان و نرم کننده فرآوری شده و موجب بهبود بیماری های پوستی ایکتیوزیس، پسوریازیس و کراتوز پیلاریس می شود. کرم لایه بردار آتوپیا آردن با از بین بردن لایه شاخی مرده پوست، از ضخیم شدن آن جلوگیری می کند.

- کرم مرطوب کننده و التیام بخش اتوپیا

در فرمولاسیون این کرم مواد موثره گلوکونات روی، هیالورونیک اسید و گلیسیرین دارویی به کار رفته است. کرم مرطوب کننده اتوپیا اردن به خوبی پوست های خشک و حساس را تغذیه نموده و علائم التهابی آن را التیام می بخشد. این کرم با داشتن خواص آنتی اکسیدانی از پوست در برابر عوامل آسیب رسان محیطی به ویژه رادیکال های آزاد محافظت می کند. 

- استیک مرطوب کننده و ترمیم کننده لب اتوپیا

این محصول با مواد نرم کننده لب های خشک، بسیار خشک و ترک خورده فرموله شده است. بالم لب آتوپیا آردن هیپوآلرژنیک و غیر کومدون زا بوده و با محافظت کامل از پوست لب، مانع از ترک، سوزش و کشیدگی پوست می شود. این استیک لب، در تقویت و تغذیه پوست لب نقش اثرگذاری دارد.

- کرم مرطوب کننده صورت و گردن آتوپیا آردن  

این کرم برای افراد دارای پوست خیلی خشک و اگزمایی طراحی شده است. مواد به کار رفته در فرمولاسیون مرطوب کننده آتوپیا در رفع خشکی، خارش و التهابات پوست نقش قابل توجهی دارند. این کرم به هنگام استفاده به سرعت جذب پوست شده و در آبرسانی طولانی مدت آن موثر است. کرم اتوپیا اگزما را می توان در تمام طول سال استفاده نمود. گفتنی است که در ساختار آن هیچگونه استروئید، الکل، اسانس و پارابن به کار نرفته است.

- کرم مرطوب کننده آتوپیا آردن 5 درصد اوره

این کرم برای استفاده روی پوست های خشک و خیلی خشک فرآوری شده و تحریکات پوستی از جمله خشکی، سوزش و خارش را برطرف می کند. مرطوب کننده آتوپیا آردن حاوی مواد موثره ضد التهاب و تقویت کننده پوست بوده و در ساختار آن هیچگونه الکل، اسانس، پارابن و رنگ استفاده نشده است. این کرم برای استفاده در تمام سال گزینه مناسبی است.

- کرم مرطوب کننده و التیام بخش کاسه ای اتوپیا آردن 

این کرم امولینت فاقد اسانس، الکل، رنگ و امولسیفایر بوده و با ساختار سبک به سرعت جذب پوست می شود. کرم مرطوب کننده آتوپیا آردن از پوست در برابر عوامل مضر محیطی محافظت می کند. این کرم از خاصیت آنتی اکسیدانی برخوردار بوده و فعالیت رادیکال های آزاد را مهار می کند. 

- کرم ضد آفتاب رطوبت رسان SPF40 اتوپیا

ضد آفتاب آتوپیا آردن بدون رنگ و کاملا نامرئی بوده و به مدت طولانی از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می کند. این کرم علاوه بر تامین رطوبت مورد نیاز پوست، برای تسکین تحریکات پوستی نیز مفید است. کرم ضد آفتاب اتوپیا بر اساس PA+++ سیستم اندازه گیری بین المللی ژاپن ساخته شده و در برابر تعریق و شستشو مقاومت بالایی دارد. 

- لوسیون مرطوب کننده اتوپیا اردن 

لوسیون 10% اوره اتوپیا برای پوست های خشک، خیلی خشک و آسیب دیده طراحی شده است. این لوسیون زبری و خشکی پوست را برطرف نموده و از بروز آن جلوگیری می کند. مواد موثره لوسیون آتوپیا آردن به سرعت جذب پوست  می شوند و در کاهش حالت فلسی پوست بدن و جلوگیری از ضخیم شدن بافت آن نقش قابل توجهی دارند. 

- کرم آتوپیا آردن مرطوب کننده و التیام بخش پوست خشک و حساس 

این کرم با مواد مغذی و نرم کننده در قالب بطری های اسپری دار با حجم 500 میلی لیتری طراحی شده است. کرم آتوپیا آردن در رطوبت رسانی به پوست خشک صورت و گردن بعد از لیزر اثر بخش است. این کرم همچنین التهابات پوست بعد از لایه برداری را التیام می بخشد و می توان آن را روزانه مورد استفاده قرار داد.

 

محصولات شوینده آتوپیا آردن

 

محصولات شوینده مختص پوست خشک در لایه برداری سلول های مرده پوست و پاکسازی سطح آن از مواد آرایشی و هر گونه آلودگی محیطی نقش قابل توجهی دارند. پاکسازی سطح پوست همچنین به جذب بهتر سایر محصولات از قبیل سرم ها و لوسیون ها کمک می کند. برند آردن اتوپیا در این زمینه محصولات موثری تولید کرده که در ادامه هر کدام به شکل جداگانه معرفی شده است.

شاید بهتر باشد قبل از بررسی این محصولات شوینده، به منظور آشنایی بیشتر با نحوه انتخاب یک شوینده مناسب به مقاله چگونه برای پوست خود شوینده انتخاب کنیم؟ تالیف و ترجمه دکتر الهه عبدالهی، دکترای تخصصی فارماکولوژی در مجله داروکده مراجعه فرمایید.

- لوسیون شوینده بسیار ملایم اگزو پرو (Eczopro)

این لوسیون بر پایه 50 درصد روغن نرم کننده و سورفکتانت های غیر صابونی فرآوری شده است. آردن اتوپیا اگزو پرو برای شستشوی روزانه پوست خشک بزرگسالان، کودکان و نوزادان بالای 3 ماه گزینه مناسبی به شمار می رود. به علاوه لوسیون بدن آتوپیا آردن، سد دفاعی پوست را تقویت نموده و در رفع علائم اگزما، خارش و التهاب پوست اثرگذار است. 

- ژل شستشوی بسیار ملایم ناحیه ژنیتال اتوپیا

ژل شستشوی اتوپیا بر پایه مواد موثره عصاره جو دو سر، هیالورونیک اسید 2% و لاکتیک اسید فرموله شده است. این ژل شستشو با داشتن میزان pH سازگار با پوست ناحیه خارجی دستگاه تناسلی بانوان برای شستشوی روزانه این ناحیه مناسب است. فرمولاسیون ژل شستشوی اتوپیا فاقد مواد صابونی و قلیایی، الکل ، اسانس و پارابن بوده و در ساختار آن عصاره های گیاهی و عوامل مرطوب کننده طبیعی به کار رفته است.

- تونیک پاک کننده و مرطوب کننده  بسیار ملایم صورت اتوپیا

این تونیک برای استفاده روی پوست صورت و دور چشم گزینه مناسبی است. تونیک پاک کننده اتوپیا حاوی ژل برگ آلوئه ورا بوده و در برطرف کردن احساس خشکی و کشیدگی پوست نقش موثری دارد. این تونیک به خوبی سطح پوست را از مواد آرایشی و آلودگی های محیطی پاکسازی نموده و به بهبود تنفس پوست کمک می کند.

- لوسیون شوینده و مرطوب کننده بسیار ملایم صورت اتوپیا

این محصول از فرمولاسیونی سبک برخوردار بوده و در ساختار آن هیچگونه مواد صابونی به کار نرفته است. شوینده بسیار ملایم صورت آردن دارای میزان pH سازگار با پوست های خشک و خیلی خشک بوده و در پاکسازی سطح پوست از مواد آرایشی، چربی اضافی، گرد و غبار و آلودگی های سطحی نقش اثر گذاری دارد. 

- لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن اتوپیا

لوسیون مرطوب کننده بدن اتوپیا برای شستشو و استحکام روزانه پوست های خشک و خیلی خشک طراحی شده است. این محصول برای استفاده روی پوست نواحی مختلف بدن کودکان و بزرگسالان مناسب بوده و در ساختار آن هیچگونه مواد صابونی، الکل، اسانس، رنگ و پارابن استفاده نشده است. 

به علاوه کمپلکس مواد مرطوب کننده قوی به کار رفته در فرمولاسیون لوسیون بدن اتوپیا، موجب هیدراته نگه داشتن طولانی مدت پوست می شوند.

 

قیمت محصولات اتوپیا آردن 

 

پوست خشک یا کم آب نسبت به دیگر انواع پوست حساس تر عمل می کند؛ بنابراین انتخاب یک محصول مناسب برای روتین پوست خشک اهمیت بالایی دارد. همچنین محصولات تولید شده در این زمینه توسط برندهای محبوب از جمله برند آردن را بهتر است از مراکز معتبر مورد تایید سازمان غذا و دارو تهیه کنید. داروخانه آنلاین داروکده یکی از این مراکز است که محصولات متنوعی برای افراد دارای پوست خشک و خیلی خشک عرضه می کند.

گفتنی است که داروکده با داشتن مجوز قانونی فعالیت در زمینه عرضه و فروش محصولات غیر دارویی و سلامت محور از دانشگاه علوم پزشکی ایران، سالیان متمادی در جهت بالا بردن میزان سطح رضایت خریداران و مشتریان تلاش نموده است. این تلاش ها همچنین منجر به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی پنج ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

 

سوالات متداول

1- آردن اتوپیا اگزو پرو چیست؟

آردن اتوپیا اگزو پرو یکی از لاین های برند آردن بوده که به طور تخصصی محصولاتی برای پوست های خشک، خیلی خشک و آسیب دیده تولید می کند. این محصولات از بروز علائم التهابی روی پوست خشک و حساس و پوسته ریزی آن جلوگیری می کنند.

2- ضدافتاب اتوپیا اردن خوبه؟

این کرم ضد آفتاب با داشتن خواص رطوبت رسانی بالا برای پوست های خشک و خیلی خشک طراحی شده است. بافت ضد آفتاب اتوپیا اردن سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود. این کرم به خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید و رادیکال های آزاد محافظت می کند.

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی و بهاره شاه محمدی کارشناس علمی داروکده 

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 422,400 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )