محصولات فیشر کیندر

تعداد محصولات:

20


sort icon

مرتب سازی


کیندر فرومین

127,600

0%

127,600 تومان

3.6star icon
کلسی جویس کیندر

152,600

15%

129,800 تومان

4star icon
ناموجود
مولتی زینک

141,700

0%

141,700 تومان

3.5star icon
ناموجود
کیندر اپتایزر

40,000

0%

40,000 تومان

3.7star icon
ناموجود
شربت کیندر ایموفیکس

ناموجود
قرص کیندر مولتی ویتامین

ناموجود
قرص کیندر دیفنس

108,000

0%

108,000 تومان

2.8star icon
ناموجود
شربت کیندر ریلکسیو

ناموجود
شربت آسرولا کیندر

109,000

0%

109,000 تومان

3.3star icon
ناموجود
قطره مولتی کد کیندر

ناموجود
ویتامین سی 250 کیندر

ناموجود
قطره زیراد کیندر

ناموجود
قطره آ پلاس د کیندر

فیشر کیندر

 

برند فیشر کیندر با تولید مکمل های طبیعی برای کودکان، ماموریت خود را "ارائه مواد مغذی با کیفیت برای طول عمر بالا و سالم" می داند. 

هدف فیشر کیندر طراحی چندین طیف محصول برای رفع نیازهای کودکان در راستای بهبود رشد جسمی و ذهنی آنها است. 

دریافت تمام مواد مغذی لازم برای پیشرفت روند رشد و تقویت سیستم ایمنی اهمیت ویژه ای دارد. با این حال، کودکان معمولا به اندازه کافی غذا نمی خورند و بنابراین نیازهای بدنشان به طور کامل تامین نمی شود. 

فیشر کیندر، ترکیبی استثنایی از مواد مغذی با کیفیت عالی برای رفع نیازهای خاص کودکان ارائه داده است.

 

شربت فیشر کیندر ساخت کجاست؟

 

Fisher یک شرکت بلژیکی مستقر در بروکسل و شناخته شده در سطح اروپا بوده، که فعالیت خود را از سال 1966 آغاز نموده است. امروزه این شرکت، مکمل های غذایی اختصاصی متنوع و با کیفیتی برای کودکان تحت برند fisher kinder به سراسر جهان عرضه کرده است. 

 

فیشر کیندر در ایران

 

این برند خوشنام در اروپا، در ایران نیز یکی از معروف ترین برندهای تولید محصولات غذایی کودکان بوده و می توان آن را در بسیاری از داروخانه های سراسر کشور یافت.

شرکت سمر طب درمان دارنده پروانه ساخت این برند در ایران بوده و شرکت هگمتان دارو غرب، مکمل های فیشر کیندر را تحت لیسانس بلژیک، تولید و عرضه نموده است.

لازم به ذکر است که کلیه محصولات فیشرکیندر دارای مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ایران هستند.

 

مزایای محصولات برند فیشر کیندر

 

  • استفاده از مواد مغذی و ترکیبات طبیعی بر اساس دوز ایمن و توصیه شده برای کودکان 

  • داشتن فرمولاسیونی بر اساس اثرات سینرژی (هم افزایی) بین مواد موثره، جهت دستیابی به نتایج سریع و موثر

  • دارای استانداردهای GMP (شرایط خوب تولید)

  • تولید مکمل با طعم میوه های مختلف برای دلپذیرتر شدن و پذیرش بهتر توسط کودکان

  • فاقد شکر، رنگ دهنده و طعم دهنده های مصنوعی

 

محصولات فیشر کیندر

 

فرم های دارویی مکمل های تقویتی کودکان فیشر کیندر (شربت، قطره و قرص جویدنی) و همچنین ریزمغذی ها و ترکیبات طبیعی به کار رفته در این محصولات متنوع است. این گوناگونی سبب شده تا انتخاب مکمل مناسب برای کودکان توسط والدین یا مراقبین سخت به نظر برسد.

جمع بندی محصولات فیشر کیندر به طور یکجا، دسته بندی آنها و توضیحات مختصری در خصوص مواد موثره و کاربردی که دارند، می تواند این انتخاب را بسیار راحت تر کند. 

 

مولتی ویتامین فیشر کیندر

 

چند مکمل مولتی ویتامین و مینرالی از برند فیشر کیندر تولید شده است. این محصولات فرم های دارویی متفاوتی دارند که بر اساس سن و توانایی بلع کودکان طراحی شده اند. همچنین، این گروه از مکمل های فیشرکیندر از نظر برخی ترکیبات موجود نیز متفاوت هستند.

از کاربردهای محصولات مولتی ویتامین کودکان، می توان به مواردی مانند کمک به تامین نیاز روزانه به ریز مغذی ها، بهبود اشتها، تقویت سیستم ایمنی، بهبود رشد، افزایش قدرت تمرکز و یادگیری، استحکام استخوان‌ها و دندان ها و... اشاره نمود. 

- قطره مولتی کد کیندر 

مولتی کد کیندر با فرم دارویی قطره و طعم مطلوب پرتقال، مناسب استفاده برای کودکان بالای 6 ماه تا 2 سال است. این مکمل، حاوی طیف وسیعی از ویتامین ها به همراه دو ماده معدنی آهن و زینک است. آهن به کار رفته در قطره مولتی کد کیندر، به فرم لیپوزومال بوده و بدین ترتیب جذب آن بیشتر شده، احتمال عارضه گوارشی ناشی از مصرف آن کاهش یافته و دندان ها را نیز سیاه نمی کند

- شربت مولتی کد کیندر 

مولتی کد کیندر به فرم شربت نیز تولید شده که برای کودکان بالای 3 سال، نوجوانان و حتی بزرگسالان نیز قابل استفاده است. شربت مولتی کد کیندر نیز دارای طعم پرتقالی بوده و حاوی آمینو اسید ال لیزین، تمام ویتامین های خانواده B، ویتامین های A، و E و همچنین مواد معدنی شامل آهن، زینک، ید، منیزیم و منگنز است. 

- قطره مولتی پلاس کیندر 

قطره مولتی پلاس برند فیشر کیندر پرتقالی، با فراهم آوردن 13 نوع ویتامین (تمامی ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی) از ایجاد عوارض ناشی از کمبود این ریز مغذی ها در کودکان جلوگیری می کند.

- قرص مولتی جویدنی کیندر

قرص مولتی ویتامین جویدنی فیشر کیندر نیز حاوی تمامی ویتامین ها (به جز ویتامین K) به همراه دو عنصر کلسیم و زینک است. قرص مولتی ویتامین فیشر کیندر، با طعم دلپذیر پرتقال برای کودکان و نوجوانان 3 تا 12 سال مناسب و قابل استفاده است. 

 

شربت ب کمپلکس کیندر

 

شربت ب-کمپلکس کیندر علاوه بر داشتن طیف کامل ویتامین‌های گروه B بر اساس دوز مورد نیاز کودکان، حاوی اینوزیتول و آمینواسید ال لیزین نیز بوده که به متابولیسم نرمال انرژی، حفظ سلامت سیستم عصبی و رشد و نمود کودکان و نوجوانان کمک می کنند. این مکمل که با طعم پرتقال تولید شده، مناسب استفاده برای کودکان بالای 3 سال است. 

 

شربت فرومین فیشر کیندر برای درمان کم خونی کودکان

 

شربت فرومین فیشر کیندر - 200 میلی لیتر با طعم توتی فروتی، حاوی دوز مناسبی از آهن (12 میلی گرم در هر 5 میلی لیتر شربت) جهت جلوگیری و درمان کم خونی آهن در کودکان 3 تا 12 سال (و بزرگسالان) است. فرومین دارای ریزمغذی های دیگر موثر در سنتز گلبول های قرمز و بهبود عملکرد سیستم ایمنی (شامل، مس، ویتامین A، فولیک اسید، ویتامین B2، ویتامین B6 و ویتامین B12) نیز می باشد. آهن موجود در شربت فرومین کیندر به فرم لیپوزومال بوده و با داشتن کمترین احتمال عارضه گوارشی، دندان های کودک را نیز سیاه نمی کند

 

شربت های زینک فیشر کیندر 

 

به طور کلی، عنصر زینک به علت داشتن نقش هایی مانند تقویت عملکرد سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، رشد و تکامل طبیعی ذهنی و جسمی، بهبود بی اشتهایی، ترمیم زخم، رشد قدی و... اهمیت ویژه ای برای کودکان و نوجوانان دارد.

فیشر کیندر دو نوع مکمل برای تامین نیاز بدن به زینک تولید نموده است.

- شربت زینک پلاس فیشر کیندر

فیشر کیندر زینک پلاس پرتقالی، علاوه بر دوز مناسبی از زینک، حاوی تمامی ویتامین های گروه B و ویتامین C نیز است. این شربت برای کودکان بالای 3 سال و نوجوانان یکی از مکمل های با کیفیت جهت بهبود عملکرد سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست و مو و افزایش رشد آنها معرفی شده است. 

- شربت مولتی زینک فیشر کیندر

فیشر کیندر مولتی زینک نیز با طعم مطلوب پرتقال تولید شده است. این مکمل، به تامین نیاز روزانه کودکان بالاتر از 3 سال و نوجوانان، به تمامی ویتامین های محلول در آب، ویتامین های محلول در چربی و عنصر زینک کمک می کند. 

 

شربت ال آرژنین پلاس فیشر کیندر برای رشد قدی

 

هر 5 میلی لیتر از شربت ال آرژنین فیشر کیندر، حاوی 200 میلی گرم آمینو اسید آرژنین است. ال آرژنین به عنوان پیش ساز نیتریک اکساید، در ترشح هورمون رشد نقش داشته و از این طریق به رشد و تکامل و افزایش قد در سنین رشد کمک می کند.

همچنین، شربت ال آرژنین پلاس فیشر کیندر 200 میلی لیتر، باعث بهبود گردش خون و تقویت سیستم ایمنی نیز می شود. شربت کیندر برای افزایش قد علاوه بر آرژنین، حاوی ویتامین ها و مواد معدنی دیگری نیز بوده که در کنار یکدیگر اثرات موثرتری در حفظ سلامت استخوان ها، جذب بهتر کلسیم و... به همراه دارند.  

 

قطره زیراد کیندر 

 

مکمل زیراد فیشر کیندر، چهار ریز مغذی مهم و ضروری شامل آهن، زینک گلوکونات، ویتامین A و ویتامین D را برای تقویت رشد نوزادان بالای 6 ماه فراهم می کند. فرم دارویی قطره سبب تسهیل در مصرف توسط کودکان کم سن و طعم پرتقالی آن باعث پذیرش بیشتر کودک می شود. همچنین، مصرف قطره زیراد کیندر با استفاده از آهن به فرم لیپوزومال، نگرانی والدین را در خصوص سیاه شدن دندان ها و ناراحتی های گوارشی برطرف نموده است.

 

قطره آ پلاس د کیندر 

 

دریافت دو ویتامین A و D از بدو تولد تا پایان دو سالگی اهمیت ویژه ای دارد؛ تا جایی که تمامی مراکز بهداشت آموزش استفاده از قطره آ+د را به مادران می دهند. عملکرد سیستم ایمنی، تراکم استخوان ها، رشد و تقسیم سلولی، سلامت چشم ها، بیان ژن و بسیاری از مکانیسم های دیگر بدن تحت تاثیر مستقیم این دو ویتامین هستند. 

قطره آ پلاس کیندر، با طعم پرتقال حاوی ویتامین های A و D با دوز مناسب جهت تامین نیاز نوزادان و کودکان است. 

 

قرص جویدنی ویتامین سی 250 کیندر

 

برند فیشر کیندر، این محصول را به فرم قرص های جویدنی با طعم پرتقال تولید نموده که هر سروینگ از آن حاوی 250 میلی گرم ویتامین C است. قرص ویتامین سی کیندر با تامین این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان و با تقویت سیستم ایمنی، از ابتلای کودکان به بیماری های ویروسی و باکتریایی پیشگیری می کند.   

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ویتامین C مانند منابع غذایی آن، افراد در معرض خطر کمبود، مکانیسم اثر ویتامین C در بدن و خواص آن برای سلامتی دارید، می توانید مقاله "هر آنچه که درباره ویتامین C باید بدانیم" تالیف و ترجمه دکتر الهه عبداللهی (دکترای داروسازی) را مطالعه نمایید. 

 

شربت رویال ژلی پروپولیس فیشر کیندر

 

شربت تقویتی فیشر کیندر رویال ژلی با طعم مطلوب پرتقال، با داشتن ترکیباتی اعم از ژل رویال، پروپولیس، زینک و ویتامین های A و D، جهت استفاده برای کودکان بالای 3 سال مناسب است. خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی این شربت، در افزایش پاسخ ایمنی بدن کودکان در برابر باکتری ها و ویروس ها موثر است. همچنین، شربت فیشر کیندر رویال ژلی می تواند به بهبود اشتها و وزن‌گیری در کودکان نیز کمک کند. 

 

شربت آسرولا فیشر کیندر

 

شربت آسرولا فیشر کیندر 200 میلی لیتر با طعم پرتقال، به عنوان یک مکمل تخصصی در بهبود عملکرد سیستم ایمنی حاوی ترکیبات گیاهی و ویتامینی موثر در این زمینه است. گیاه آسه رولا به عنوان یک منبع غنی از ویتامین C، با داشتن اثرات آنتی اکسیدانی خود از بدن در برابر آسیب های ناشی از استرس اکسیداتیو و همچنین عفونت ها محافظت می کند. علاوه بر این، شربت آسرولا کیندر حاوی عصاره سنجد نیز است. این گیاه نیز منبع غنی از اسیدهای چرب ضروری، فلاونوئیدها و ویتامین C بوده و به تقویت سیستم دفاعی بدن کودک کمک می کند. 

 

قیمت فیشر کیندر

 

در برخی شرایط دریافت مکمل های غذایی کودکان، جهت پیشگیری از ایجاد عوارض جبران ناپذیری مانند تاخیر یا توقف در رشد، ضعف جسمانی، اختلال در یادگیری و ابتلا به عفونت ها و بیماری های مزمن، ضروری است. بنابراین، علاوه بر کیفیت مواد به کار رفته، میزان اثربخشی و...، قیمت خرید این محصولات نیز اهمیت دارد. 

قیمت محصولات فیشر کیندر کودکان در ایران، توسط سازمان غذا و دارو تعیین می شود. 

توجه نمایید که درج قیمت مکمل های غذایی فیشر کیندر در داروکده، همانند سایر محصولات سلامت محور و آرایشی بهداشتی عیناً مطابق با فاکتور خرید شرکت های رسمی پخش صورت می گیرد.

داروکده، به عنوان تنها دارنده نماد اعتماد الکترونیک 5 ستاره، توانسته است رضایت و اعتماد کاربران خود را با ارائه خدماتی مانند تخفیف های مناسبتی، مشاوره و پشتیبانی قبل، حین و پس از خرید، بسته بندی مناسب و عایق محصولات و... جلب نماید. 

 

خرید محصولات فیشر کیندر

 

محصولات شناخته شده فیشر کیندر در داروخانه آنلاین داروکده با برچسب اصالت کالا و تاریخ انقضای مشخص عرضه شده و والدین می توانند با اطمینان از این حیث، مکمل مناسب کودک دلبند خود را تهیه نمایند. 

با خرید اینترنتی از داروکده، می توانید محصولات مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن توسط پیک برای تهران و پست پیشتاز برای سایر شهرستان ها، در هر نقطه ای از ایران بزرگ که هستید، درب منزل تحویل بگیرید

همچنین، دقت نمایید که تیم علمی داروکده، با ارائه مشاوره کاملا رایگان، شما کاربران عزیز را در راستای خرید قرص فیشر کیندر بر اساس شرایط فیزیکی کودک، سن، نیازهای تغذیه ای وی و سایر فاکتورهای مرتبط راهنمایی می کند. بنابراین، می توانید پایین صفحه هر محصول نظرات کاربران را در مورد آن مکمل مطالعه نموده و سوالات و بازخورد خود را بنویسید.  

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی و زهره فرخیان کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 316,100 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )