محصولات پورسینا

تعداد محصولات:

15


sort icon

مرتب سازی


ویتاگنوس

20,000

0%

20,000 تومان

3.7star icon
قطره ویتاگنوس

28,000

0%

28,000 تومان

3.6star icon
قطره پرسیکا

29,000

0%

29,000 تومان

3.7star icon
قطره کارمینت

28,000

0%

28,000 تومان

3.5star icon
قطره هایپیران

28,000

0%

28,000 تومان

3.3star icon
ناموجود
جینکو ول

28,000

0%

28,000 تومان

3.2star icon
ناموجود
بولدولاکس

10,600

0%

10,600 تومان

3.1star icon
ناموجود
قطره اورتان

13,500

0%

13,500 تومان

3.1star icon
ناموجود
پاسیفلورین

1,200

0%

1,200 تومان

3.2star icon
ناموجود
قطره پروستاسین

5,500

0%

5,500 تومان

3.1star icon
ناموجود
قطره کامیلاسین

1,200

0%

1,200 تومان

3.3star icon
ناموجود
هایپیران 30 عدد

30,000

0%

30,000 تومان

3.4star icon
ناموجود
قطره مولتی بی بی

14,200

0%

14,200 تومان

3.3star icon
ناموجود
پسیلیوم 7 عددی

45,000

0%

45,000 تومان

3.5star icon

برند پورسینا

 

برند پورسینا با بیش از نیم قرن تجربه، یکی از پیشگامان صنعت داروسازی در کشور است. این شرکت با تولید محصولات دارویی و فرآورده های گیاهی، قدم بزرگی در جهت حفظ سلامت افراد جامعه برداشته است.

 

تاریخچه شرکت پورسینا

 

کارخانه داروسازی پورسینا، در ابتدا با نام لابراتوار داروسازی آویسنا در سال 1338 پروانه بهره برداری خود را از وزارت صنعت و معدن دریافت نمود. محصولات اولیه تولیدی این شرکت شامل  15 نوع فرآورده به فرم پودر و مایع بود. به تدریج فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی را نیز به محصولات خود افزود و از سال 1371 اقدام به تولید داروهای گیاهی استاندارد نمود.

در حال حاضر این شرکت در نظر دارد در آینده ای نه چندان دور با داشتن کادری مجرب و بهره گیری از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته، داروهای جدید گیاهی و شیمیایی را تولید و به بازار عرضه کند.

 

محصولات پورسینا

 

برند پورسینا فرآورده های گیاهی مختلفی را برای مصارف مختلف از جمله حفظ سلامت دستگاه گوارش، رفع بی خوابی، بهبود سرماخوردگی و... تولید کرده است که در ادامه به بررسی و معرفی آنها می پردازیم.

 

بهبود افسردگی و اضطراب 

 

امروزه افسردگی و اضطراب یکی از معضلات رو به افزایش جامعه است. اگرچه قدم اول درمان کمک گرفتن از پزشک متخصص در این زمینه و استفاده از داروهای شیمیایی با نظر پزشک است، با این حال بسیاری از افراد به دنبال استفاده از فرآورده های گیاهی هستند که با وجود تاثیرگذاری عارضه جانبی خاصی نداشته باشد.

فرآورده های حاوی هوفاریقون یا علف چای و یا گل راعی یکی از این موارد است. وجود مواد موثره فراوان در این گیاه از طریق مکانیسم های مختلف می تواند در کمک به بهبود افسردگی، اضطراب، سردرد‌های ناشی از میگرن و قاعدگی، اختلالات خواب و کمک به بهبود شب ادراری در کودکان موثر باشد.

 برند پورسینا فرآورده های حاوی گیاه علف چایی را به فرم قطره و قرص تولید کرده است. 

  • قطره هایپیران پورسینا: حاوی  0.1 میلی گرم هیپرسین به ازای هر میلی لیتر

  • قرص هایپیران پورسینا: حاوی 500 میکروگرم هایپرسین به ازای هر قرص

 

حفظ سلامت پروستات 

 

هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات که بر اثر افزایش تعداد سلول های پروستات اتفاق می افتد، می تواند به انسداد پروستات و مجاری ادراری منجر شود. در نتیجه تخلیه مثانه به طور کامل صورت نمی گیرد، ادرار قطره قطره شده و تعداد دفعات دفع ادرار به خصوص در شب افزایش می یابد.

گزنه از جمله گیاهانی است که دارای خواص فراوانی جهت کمک به درمان هاپرپلازی خوش‌‌خیم پروستات است. ترکیبات موجود در عصاره گیاه گزنه از اتصال پروتئین باند شونده به هورمون جنسی مردانه (SHBG) به گیرنده خود ممانعت می‌کند. هم چنین گیاه گزنه حاوی ترکیبی به نام ایزولکتین است که از طریق رقابت در اتصال به گیرنده های تستوسترون در بافت پروستات باعث وقفه در هاپیرپلازی پروستات می شود. قطره اورتان پورسینا با داشتن 80 تا 100 میلی گرم عصاره ریشه گیاه گزنه در هر میلی لیتر، در کمک به بهبود هایپرپلازی خوش‌خیم پروستات و علائم ناشی از آن موثر است.

 

تقویت حافظه و تمرکز

 

جینکوبیلوبا از قدیمی ترین گیاهان شناخته شده بر روی زمین است که نام آن برای افرادی که به دنبال مصرف فرآورده های گیاهی بدون ضرر جهت تقویت حافظه و بهبود تمرکز هستند، آشنا است. قرص جینکو ول پورسینا به عنوان محصول حاوی جینکوبیلوبا پورسینا از جمله محصولات موثر در این زمینه است. هر قرص  جینکو ول حاوی 120 میلی گرم عصاره خشک شده برگ جینکوبیلوبا که معادل 1.15 میلی گرم فلاونوئید کوئرستین است، می باشد. نتایج مطالعات نشان داده اند دوز جینکوبیلوبا موجود در این فرآورده علاوه بر کمک به بهبود تمرکز و حافظه، در کمک به کاهش وزوز گوش با منشا عروقی نیز موثر است.

 

سلامت دندان و لثه 

 

از دیگر مزایای برند پورسینا، طراحی فرآورده ای گیاهی جهت حفظ سلامت لثه و دندان‌ها است. قطره پرسیکا پورسینا با داشتن نعناع، بومادران و مواد موثر گیاهان مسواک در کاهش جرم دندان و پیشگیری پوسیدگی دندان، بهبود زخم، آفت و خونریزی لثه و کمک به بهبود درد دندان ها موثر است.

 

بهبود علائم سرماخوردگی 

 

گرفتگی و احتقان بینی ناشی از سرماخوردگی یا آلرژی ممکن است مشکل بسیاری از افراد مخصوصا در فصل های سرد سال باشد. قطره منتول پورسینا حاوی 5 درصد اسانس نعنا است. این فرآورده می تواند به بهبود احتقان بینی و سر درد و سایر دردهای موضعی کمک کند. استفاده از این محصول موضعی بوده هم چنین می توان همراه با بخور نیز آن را استفاده نمود.

 

سلامت دستگاه گوارش

 

پسیلیوم یا اسفرزه ترکیبی فیبری است که شناخته شده ترین اثر آن، کمک به بهبود یبوست مزمن است. علاوه بر آن به تنظیم قند خون، کلسترول و تری گلیسرید و هم چنین کاهش اشتها و کمک به تسریع روند کاهش وزن نیز کمک می کند. ساشه پسیلیوم پورسینا به فرم پودری، با طعم دلپذیر پرتقال بوده و مناسب استفاده در افراد بالای 12 سال است.

استفاده از برخی گیاهان و یا عرقیجات حاصل از آن‌ها جهت کمک به بهبود سو هاضمه از دیرباز امری رایج بوده است. از جمله پرمصرف ترین گیاهان موثر در این زمینه می توان به نعناع، بادرنجبویه و گشنیز اشاره نمود. فرآورده کارمینت با دوز موثری از ترکیبات گیاهی نامبرده فرموله شده است، از همین رو محصول مناسبی جهت بهبود نفخ، دل درد و سو هاضمه است.

چنانچه مشکل نفخ سو هاضمه دارید و به دنبال درمان های خانگی جهت بهبود و درمان آن هستید، توصیه می شود به مقاله "سوءهاضمه و درمان‌های خانگی" تالیف و ترجمه دکتر افروز محمد قلی بیکی مراجعه نمایید.

 

بهبود اختلالات قاعدگی و علائم یائسگی

 

سندروم پیش از قاعدگی و عوارض ناشی از یائسگی اختلالاتی هستند که اغلب بانوان آن را تجربه می کنند. گیاه پنج انگشت با نام علمیVitex Agnus Castus  گیاهی است که در کمک به بهبود علائم جسمی و روانی سندروم پیش از قاعدگی PMS، بهبود عوارض ناشی از یائسگی و به طور کلی تنظیم اختلالات هورمونی در بانوان موثر است. 

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گیاه پنج انگشت و تاثیر آن بر سلامت بانوان، به مقاله " گیاه پنج انگشت و خواص شگفت انگیز آن برای زنان" تالیف و ترجمه دکتر شیدا احمدی کولایی مراجعه نمایید.

پورسینا فرآورده های حاوی گیاه پنج انگشت خود را به 2 فرم دارویی قرص و قطره طراحی کرده است. 

  • قطره ویتاگنوس پورسینا

  • قرص ویتاگنوس پورسینا

 

تقویت و رشد کودکان

 

قطره مولتی بی بی پورسینا با تامین ویتامین های مورد نیاز روزانه کودکان، در تقویت و رشد کودک و حفظ عملکرد سیستم ایمنی در کودکان موثر است.

 

قیمت و خرید محصولات پورسینا

 

عوارض جانبی ناشی از داروهای شیمیایی، منجر به تغییر گرایش افراد به استفاده از داروهای گیاهی و دمنوش‌های خانگی شده است. اگرچه در وهله اول اولویت با نظر پزشک است، با این حال در برخی موارد استفاده از داروهای گیاهی به تنهایی و یا در کنار استفاده از داروهای شیمیایی می تواند در کمک به تسریع روند درمان موثر باشد.

هم‌چنین نکته ای که در تهیه دمنوش های خانگی باید به آن توجه کرد، این است که اثر گذاری دمنوش ها بستگی به میزان ماده موثره موجود در آن‌ها دارد. کمتر و یا بیشتر بودن ماده موثره می تواند منجر به عدم تاثیر گذاری و یا ایجاد عوارض جانبی شود. برای همین منظور برند پورسینا فرآورده های گیاهی مختلفی را با دوز استاندارد ماده موثره تولید کرده است. قیمت تمامی محصولات پورسینا تحت نظارت سازمان غذا و دارو تعیین می شود.

لازم به ذکر است که خرید فرآورده های گیاهی از مراکز معتبر، اصلی بسیار مهم است زیرا به دلیل افزایش استفاده از داروهای گیاهی، بسیاری از مراکز سودجو و نامعتبر هم اقدام به فروش محصولات گیاهی تقلبی نموده اند.

داروخانه آنلاین داروکده سالیان متمادی است که اقدام به فروش مکمل های غذایی، مکمل های ورزشی و فرآورده های گیاهی و طبیعی نموده است. تمامی محصولات دارای تاریخ انقضای معنبر و برچسب اصالت کالا هستند. هم چنین در صورتی که در ارتباط  با مصرف فرآورده های گیاهی سوال و یا نگرانی دارید، می توانید از طریق درج کامنت یا برقراری تماس تلفنی با تیم علمی داروکده که شامل متخصصین داروساز و دانش آموختگان علوم تغذیه هستند در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول

1- پورسینا چیست؟

پورسینا برندی معتبر در زمینه تولید داروهای گیاهی و شیمیایی در ایران است.

2- قرص پورسینا برای چیست؟

برند پور سینا محصولات گیاهی متنوعی را به فرم قطره، قرص و پودر برای مصارف گوناگون از جمله بهبود استرس و اضطراب، حفظ سلامت دستگاه گوارش، تقویت حافظه، بهبود علائم سندروم پیش از قاعدگی و یائسگی و... تولید کرده است.

 

تالیف: الهه عبدالهی دکترای تخصصی فارماکولوژی و زهره رضایی سرلک کارشناس تغذیه

محصولات موجود

محصولات باتخفیف

محصولات باهدیه

گروهها


قیمت


محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کنید

ارزان‌ترین

گران‌ترین

از 0 تا 45,000 تومان

darukade logo

داروکده , اولین داروخانه آنلاین رسمی کشور و جامع ترین پایگاه فروش اینترنتی و اطلاع رسانی محصولات داروخانه ای است که در آذر ماه سال 1388 تحت امتیاز و مدیریت داروخانه مرکزی جمالزاده و با نظارت دکتر داروساز به عنوان مسئول فنی و هم چنین تیمی متشکل از داروسازان متخصص با گرایش های فارماکولوژی، فارماکوگنوزی، کارشناسان ارشد تغذیه و پوست و مو تاسیس و راه اندازی شد. داروخانه آنلاین داروکده در هیچ کجای کشور شعبه و نمایندگی دیگری ندارد.

همیشه همراه شما هستیم

02152862000

02152862000

02162747000

02162747000

Info@darukade.com

Info@darukade.com

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

تهران - خیابان جمالزاده شمالی - بالاتر از خیابان فرصت - نبش کوچه یزدان شناس - پلاک 251 - داروخانه مرکزی جمالزاده

طراحی و توسعه توسط گروه نرم افزاری داروکده ( 1403 - 1388 )